Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Autostopem
Forum PSX Extreme > Inne > Japonia > Japonia
Kac_r
witam

temat moze okazac sie dosc dziwny ...

w przyszlym roku (2005 - maj, czerwiec, lipiec, sierpien) zamierzam wybrac sie do japoni. jednak nie mam zamiaru podrozowacac samolotami z miasta do miast, nocowac w hotelach itd ....

preferuje z gola odmienny sposob podrozowania/zwiedzania. kilka krotnie podrozowalem przez europe (no moze nie przez calo) autostopem, nocowalem na kempingach itd ... jak wiadomo w europie nie ma z tym wiekszych problemow ... wszedzie mozna znalesc jakis tan i kemping, a gdy nikt nas nie zabierze, mozna skorzystac z jakiegos taniego autobusu lub czegos podobneg.

moje ptanie kieruje do osob, ktore byly w japoni lub maja na ten temat jakies konkretne informacje.

nigdy w japoni niebylem wiec jestem calkowicie zielony.

chodzi mi o to jak w japoni miewa sie baza noclegowa w postani kempingow lub tanich moteli/hoteli. oraz czy jest jakis sens nastaiania sie na autostop (nie wiem czy jest to tam popularne)

z gory dziekuje za wszystkie informacje.

pozdrawiam
wsm
slyszalem ze sa jakies tanie hotele (ale nie wiem czy w sensie tanie dla Polakow;p) gdzie wchodzisz to takiej jakby trumienki gdzie jest miejsce tylko na lozko i tam spisz, po nocy wychodzisz i tak wyglada najtanszy hotel;p
Aem
http://www.japan.com/travel/index.php
Możesz poszukać na oficjalnej stronie Japonii,moze tam coś znajdziesz.Swoja drogą ciekawy pomysł z t ym przemierzeniem Japonii samemu.Życze powodzenia.
szczurek
autostopem? To juz lepiej koleja transyberyjska IMO
Roki
Jak on woli podrozowac, to kolej mu raczej odradzam, bo to jest bardzo dluga i baaardzo nudna podroz :x

Podroz autostopem z pewnoscia dostarczy wiecej atrakcji, choc jazda przez Azje nie jest raczej zbyt bezpieczna.
Hela
Jak on woli podrozowac, to kolej mu raczej odradzam, bo to jest bardzo dluga i baaardzo nudna podroz :x