adamcky
26 09 2007, 22:00
A to i ja skubne cos od siebie.
UWAGA: GRE OCENIAM PO TRZECH GODZINACH GRANIA ONLINE, wiec nie bierzcie sobie tego do serca, bo nie jestem typem czlowieka, ktory wypowiada sie o czyms znajac jakis 1% 'tego czegos';]
Grafika- jest dobrze, wystarczajaco i o to chodzi. Bez zbednych (pipi). Otoczenie mi sie podoba (drzewa i niebo na tej mapie z jaskinia itp...kojarzycie??;]), modele postaci moga byc. Animacja giniecia (latania po granacie) jest skopana, ale chyba jeszcze nie widzialem gry na next (current) geny gdzie bylaby ona jakas fajna. (gow??)
Tryb online- zagralem pare slayerow, team slayera i jakis objectiv (protect a hill czy cos takiego) i coz... stare dobre HALO. Z czasem zobacze czy bardziej podobne do HALO 1 (zdecydowanie najlepsza czesc serii dla mnie), czy do H2.
Wady... hmmm nawet jesli sa to nie wypada o nich mowic, bo to jest gra, w ktorej sprzedazy moze tylko pokonac GTAIV. Skrobne cos wiecej jak pogram 'troche' dluzej.
Ta gra bedzie meczona przez dluuuugi czas;]
PS. GOW wciaz najlepsz
Gra na prawde rewelacyjna !

Udalo mi sie juz nawet spotkac 2 Polakow.

Mam pytanie do osob ktore maja gre - jak to jest z Lobby, nie widze listy gier do ktorych moge sie podlaczyc tylko laczy mnie do jakies wybranej gry i nie mam na to zadnego wplywu, czy da sie wyswietlic jakas liste z dostepnymi grami zeby podlaczyc sie do wybranej ?
Nie. Tak wyglada Matchmaking w Halo. Na customy joinujesz do ludzi z friends listy.
Szkoda bo nawet nie mozna wybrac mapy na ktorej bedziemy grac gdy sie dolaczymy do istniejacej gry.
CYTAT(Puma @ 26 09 2007, 11:59)

A sklep PSX Extreme wysyla dopiero dzisiaj...
LOL, to co za przedpremierowe zamówienie i po co? Można pójść na legalu do sklepu i mieć w dzień premiery. Wstyd dla sklepu.
CYTAT(Raptor @ 26 09 2007, 23:18)

Nie. Tak wyglada Matchmaking w Halo. Na customy joinujesz do ludzi z friends listy.
Nie ma nadal mozliwosci pogrania custom'ow z przypadkowymi osobami ? Wiecie, cos na ksztalt wyszukiwania pokoi, gdzie sa rozgrywane customy.
CYTAT(Blim @ 27 09 2007, 00:13)

CYTAT(Puma @ 26 09 2007, 11:59)

A sklep PSX Extreme wysyla dopiero dzisiaj...
LOL, to co za przedpremierowe zamówienie i po co? Można pójść na legalu do sklepu i mieć w dzień premiery. Wstyd dla sklepu.
Daj spokoj. Niezla zenada, zarowno Gram.pl jak i Ultima wyslaly dzien przed premiera i ludzie juz dzis sobie graja. Pod nosem mam Empiki wypchane Halo 3, a ja nadal czekam. "Zagraj pierwszy ... " my ass.
.:marioo:.
26 09 2007, 23:43
Kompletny przereklamowany HYPE. Rozumiem MULTI, może być fajnie. Jednak sam Single to przecież nic fajnego..blasterki i stworki dla fanów bajeczek science-fiction. Kupić HALO 3 dla MULTI? raczej nie, wolę poczekać na COD4.
Patrząc na HALO 3 mam wrażenie deja vu, przecież to HALO 2 w lekko lepszej oprawie.. Sorry albo ją kochasz albo nienawidzisz, ja odczuwam to drugie z nutką zobojętnienia .
Teoretycznie jeśli nie grałeś w poprzednie części, albo nie masz pojęcia o fabule to Halo3 będzie dla ciebie po prostu kolejnym shooterkiem, takim dla zabawy, jednak jeśli wciągniesz się w tą opowieść to znikniesz ze świata na dobrych kilka(naście?) dni.
Ciekawe jest nazywanie tej gry Halo2 HD, jeśli na chwile przestaniecie sie skupiać na tym co jest nie tak(wiem, że taka oda teraz panuje, głupia moda) i zastanowicie się nad różnicami to zauważycie że mechanika gry mocno się różni od poprzednich części(nie tylko przez equipy).
Dobra fajnie jest COD4(niestety wątpie i to mocno żeby pobił popularnością i radością gry Halo, ale co ja się tam znam, jestem fanatykiem), dobrze że jest realistyczna alternatywa dla futurystycznego Halo. Spoko są i Gearsy, które też są świetną grą(chociaż królem popularności to one nie są, skoro nawet starusieńkie, według tego co twierdzicie upośledzone graficznie Halo2 pobijało je do niedawna na liście najczęściej granych gier na Live), ale ludzie te gry mają swoje osobne tematy, więc wychwalajcie je sobie tam, a na tutaj skupcie sie na Halo3 do jasnej cholery, bo jeśli spojrzycie na temat tego tematu to właśnie tej gry on dotyczy.
Aha, jeszcze jedno, już ktoś o tym wspominał, więc: cytujecie tutaj wypowiedzi ludzi z różnych for, którzy mówią to i tamto o H3, ale na waszym miejscu powstrzymałbym sie z tym, minie kilka dni, pojawią się ci ludzie, których Halo wessało, będą głosić peony, zobaczycie(i zapamiętajcie moje słowa) jak szybko ci którzy narzekali nagle staną się największymi wyznawcami tej gry, jak pieprz.one owieczki

.
kowal_dc
27 09 2007, 00:34
CYTAT(Ins @ 27 09 2007, 00:36)

"Zagraj pierwszy ... " my ass.
agreed
zeby nie bylo offtopa to powiem ze H3 jest bardzo fajne i zapytam czy jest mozliwosc oblukania replaya z oczu innego gracza (z hudem i celownikiem) ??? bo slyszalem ze da sie tylko zza plecow...
Czy ja mialem glupie wrazenie jak dzisiaj gralem, czy w H3 dalej jest Auto Aim?
W każdym Halo jest auto-aim, z tym że w H1 jest on mały, w H2 duży a w H3 wypośrodkowany
Apollo302
27 09 2007, 07:36
Auto aim mozna wylaczyc w opcjach, ja jestem juz po 3 pierwszych levelach oczywiscie na poziomie Legendary , rozgrywka jednak bardziej przypomina ta z dwojki, sa lokacje ktore przechodzilem po pare godzin wiec sadze ze Legendary peknie po ladnych parudziesieciu godzinach grania,czyli jest ciezko lecz nie az tak jak w dwojce.
Dziobak_
27 09 2007, 07:57
CYTAT(inteligent @ 26 09 2007, 22:18)

Niestety, H3 Legendary ze sklepu Psxextreme przyjdzie do mnie w sposób niestandardowy, tzn. gra osobno (w piątek), hełm osobno(we wtorek)...
A to było tak:
dziś, podczas mojej wizyty u lekarza(ździebko chory jestem) zadzwonił do mnie facet, jakoby z psxextreme, oznajmiają, że dostawca H3 jest zły i przesyła grę i hełm z dodatkami osobno.
Powiedział też, że mam opcję:
a) dostać grę w piątek a hełm we wtorek
b) poczekać i dostać wszystko we wtorek
Przyznam, że z początku myślałem, że ktoś chce mnie wydymać na kasę-facet nie dzwonił z numeru sklepu, a miałem całkiem uzasadniony koncept, że to robienie mnie w wuja.
Poprosiłem o wysyłkę we wtorek.
Zaraz potem lekarz oznajmił, że do poniedziałku nie powinienem się wychylać z domu, chodzić do szkoły itd.
Postanowiłem zaryzykować.
Nadal nie wiem, jak to się zakończy-pewności (absolutnej) nie mam, z racji tego, że raz o mały włos nie zostałem w podobny sposób oszukany, na szczęście owego złego sklepu już ni ma.
Teraz tylko do piątku....

Żal.pl, tyle mam do powiedzenia. Osobno kask i gra? WTF? Co to ma być, sprzedaż ratalna? Gdybym wiedział to bym kupił w ultimie, albo chociaż nie płacił im z góry. Nie mam pytań
CYTAT(Ins @ 27 09 2007, 00:36)

CYTAT(Raptor @ 26 09 2007, 23:18)

Nie. Tak wyglada Matchmaking w Halo. Na customy joinujesz do ludzi z friends listy.
Nie ma nadal mozliwosci pogrania custom'ow z przypadkowymi osobami ? Wiecie, cos na ksztalt wyszukiwania pokoi, gdzie sa rozgrywane customy.
CYTAT(Blim @ 27 09 2007, 00:13)

CYTAT(Puma @ 26 09 2007, 11:59)

A sklep PSX Extreme wysyla dopiero dzisiaj...
LOL, to co za przedpremierowe zamówienie i po co? Można pójść na legalu do sklepu i mieć w dzień premiery. Wstyd dla sklepu.
Daj spokoj. Niezla zenada, zarowno Gram.pl jak i Ultima wyslaly dzien przed premiera i ludzie juz dzis sobie graja. Pod nosem mam Empiki wypchane Halo 3, a ja nadal czekam. "Zagraj pierwszy ... " my ass.
No wlasnie, po co... Ale przynajmniej paczki dochadza maxymalnie blyskawicznie. Wyslane poczta a juz mi dotarlo na chate:)
Goldi69-PL-
27 09 2007, 10:33
w wawie wszystkie sklepy (mad games czy swiat gier) juz we wtorek sprzedawaly, za 239zl z pocalowaniem reki ;)
W empiku nowy świat tego leży full
Za to w Zlotych Tarasach jedyne Halo jakie znalazlem to byla jedynka w liczbie sztuk, rowniez jeden

. Chyba, ze gdzies indziej postawili stand z tym. Zagladalem wczoraj popoludniem.
CYTAT(Raptor @ 27 09 2007, 11:39)

Za to w Zlotych Tarasach jedyne Halo jakie znalazlem to byla jedynka w liczbie sztuk, rowniez jeden

. Chyba, ze gdzies indziej postawili stand z tym. Zagladalem wczoraj popoludniem.
Wczoraj w empiku w galerii mokotów też nie było ale podbiłem do gościa że jaki cudem gry nie ma skoro sami ją reklami z wyrażną datą premiery 26 ( stałem obok tekturowego master chifa) typ z obsługi powiedzial mi że gra jest tyle że na magazynie....

po moich namowach rusz swoje dupsko po mój upragniony tytuł
MichAelis
27 09 2007, 11:55
QUOTE(Ins @ 27 09 2007, 00:36)

QUOTE(Blim @ 27 09 2007, 00:13)

QUOTE(Puma @ 26 09 2007, 11:59)

A sklep PSX Extreme wysyla dopiero dzisiaj...
LOL, to co za przedpremierowe zamówienie i po co? Można pójść na legalu do sklepu i mieć w dzień premiery. Wstyd dla sklepu.
Daj spokoj. Niezla zenada, zarowno Gram.pl jak i Ultima wyslaly dzien przed premiera i ludzie juz dzis sobie graja. Pod nosem mam Empiki wypchane Halo 3, a ja nadal czekam. "Zagraj pierwszy ... " my ass.
W kazdym temacie bedziesz sie zalil? Wyraznie bylo napisane wysylka 26 trzeba bylo sie nauczyc czytac wczesniej i nie zamawiac w sklepie PE.
CYTAT(MichAelis @ 27 09 2007, 12:55)

CYTAT(Ins @ 27 09 2007, 00:36)

CYTAT(Blim @ 27 09 2007, 00:13)

CYTAT(Puma @ 26 09 2007, 11:59)

A sklep PSX Extreme wysyla dopiero dzisiaj...
LOL, to co za przedpremierowe zamówienie i po co? Można pójść na legalu do sklepu i mieć w dzień premiery. Wstyd dla sklepu.
Daj spokoj. Niezla zenada, zarowno Gram.pl jak i Ultima wyslaly dzien przed premiera i ludzie juz dzis sobie graja. Pod nosem mam Empiki wypchane Halo 3, a ja nadal czekam. "Zagraj pierwszy ... " my ass.
W kazdym temacie bedziesz sie zalil? Wyraznie bylo napisane wysylka 26 trzeba bylo sie nauczyc czytac wczesniej i nie zamawiac w sklepie PE.
Do kogo ten tekst? Jasne bylo napisane, tak samo ze ten kto kupi to bedzie gral 1 w Polsce.
Wczoraj w koncu mialem mozliwosc pograc kampanie w multi. I jest to rewelacyjna sprawa, choc troche przeszkadzaly LAGI zarowno u mnie jak i u kumpla z ktorym gralem. Moze po prostu w okoliach godziny 23ciej LIVE byl przeciazony. Bo nie wieze zeby moje 3MB lacze nie dawalo rady

. Odnoszac sie do dyskusji toczonej w tym temacie, Halo 3 napewno graficznie nie jest tym czym mialo byc, ale we wszystkich innych aspektach jest gra wspaniala, rozbudowana i dajaca ogromna sadysfakcje, ba nawet plytka bonusowa z materialami MAKING OF jest zrobiona niesamowicie (dla mnie to jest cos super bo sam pracuje w studiu ktore developuje gre i fajnie bylo to wszystko porownac z tym co maja BUNGIE). Nie zaluje napewno ani zlotowki wydanej na ta gre, bo daje mi dokladnie to czego oczekiwalem, a przeciez to dopiero poczatek

. Jak dla mnie jest to obecnie gra nr 3 na 360 zaraz za Gears Of War i Bioshock.
PS. Za totalnie bzdurne uwazam juz zarzuty ze gra ma gowniany klimat bo laserki, smiesznie gadajacy przeciwnicy itd. - o gustach sie nie dyskutuje, a design HALO jest znany od pierwszej czesci i jak komus wybitnie nie lezy to po prostu nie gra. To mniej wiecej tak jak by zarzucac slicznej blondynce to ze jest blondynka - bo samemu woli sie brunetki...
zgadzam się w 110%, oprócz 2 rzeczy, Bungie nie Bangie

i stawiam H3 ponad Bioshockiem i Gearsami(nie wiem czy tylko ja tak mam, ale jak słysze GOW to kojarzy mi się to raczej z God of War)
CYTAT(Xymek @ 27 09 2007, 13:28)

Moze po prostu w okoliach godziny 23ciej LIVE byl przeciążony. Bo nie wieze zeby moje 3MB lacze nie dawalo rady

. Odnoszac sie do dyskusji toczonej w tym temacie, Halo 3 napewno graficznie nie jest tym czym miało byc, ale we wszystkich innych aspektach jest gra wspaniala, ...
Przepustowość łącza ma niewiele wspólnego z lagami w większości wypadków. Gry nie posyłają aż tyle danych, żeby zapchać łącze. Lagi wynikają z opóźnień sygnału - przez dużą część drogi sygnał leci miedzianym kablem, a więc z ograniczoną prędkością. Do tego po drodze zawsze przechodzi przez kilka/kilkanaście routerów i na każdym czeka aż zostanie obsłużony (router sprawdza skąd i dokąd lecą dane, żeby je odpowiednio przesłać, do tego musi w każdej ramce zmienić numer mac, na numer mac interfejsu następnego routera). Zazwyczaj najlepiej się gra z ludźmi z tego samego województwa (kraju) chociaż to nie jest regułą bo jeśli mają różnych dostawców, którzy na dodatek są małymi dostawcami i też od kogoś wykują łącza, to summa summarum się robi taki łańcuszek routerów, że nic nie pomoże...
A co do samej grafiki to wkurza mnie tylko arogancja Bungie (to samo było z twórcami Forzy 2) - jak reporter ich zagadywał o rozczarowanie grafiką w Halo 3 to Ci od razu rzucają teksty, że oni w Bungie uważają, że ta gra jest piękna, a efekty świetlne i woda wymiatają

Wiadomo, że każdy chwali swoje i stara się bronić, ale totalne negowanie pewnego problemu i dziwne odpowiedzi w stylu "my uważamy, że gra jest piękna" to przegięcie, w końcu jakoś reszta świata już tak nie uważa.
Nexus-6
27 09 2007, 16:33
CYTAT
oni w Bungie uważają, że ta gra jest piękna, a efekty świetlne i woda wymiatają
I patrz kurcze - chłopaki mają rację...
CYTAT(Nexus-6 @ 27 09 2007, 17:33)

CYTAT
oni w Bungie uważają, że ta gra jest piękna, a efekty świetlne i woda wymiatają
I patrz kurcze - chłopaki mają rację...

bo maja racje a to ze nie dodaja ze brak AA to inna para kaloszy

ale w sumie co z tego fun jest niemilosierny nawet na porysowanej plycie


spadam loic w HALO 3 wszystkim to polecam

Bylo? jak bylo to usuncie.
cynk o atrykuliku dal mi
DaBig - wiec creditsy do niego
Jak dla mnie, taka kampania reklamowa w prawdziwie amerykańskim stylu jest rewelacyjna i jak widać wzbudza zainteresowanie. Może niektórym się nie podobać, ale ja panią Zofią bynajmniej nie jestem
Gram w tą grę i nie wiem co się dzieje z checkpointami . 3 misja etap w obronie tego punktu . Rozwalam wszystkich i nie zapisuje mi się gra po załatwieniu całej piechoty przed pojawieniem się a tanka a u znajomego robi się to bezproblemowo !! Dodam więcej teraz zrobił mi się checkpoint , ale czołg jest razem z piechotą a tak nie powinno być . Ludzie trzymajcie bo nie wytrzymam ! Kolejna sytuacja to jade tym wartchrogiem i przejechałem spory kawał drogi i zginąłem ... pól mapy na nowo . Okazuje się potem , że w tej drodze powinien być checkpoint i dopiero za drugim podejściem się tam zapisuje . Zginąłem i gram dalej . Po załadowaniu checkpointa zapisuje on się na nowo jak zgineła moja pomoc . No comment !! Przez tej sejfy przechodzę po raz 4 już 3 misję i nie mogę jej przejść przez te sejfowanie . Co jest nie tak ? Jakiś zwalony egzemplarz czy jak ?
Slupek88
27 09 2007, 20:17
Bardzo dobry pomysł z tą reklamą, a mówiąc o nich dziś około 3 razy widziałem reklamówke Halo 3 "Belive" na MTV, jak zobaczyłem-SZOK
.
tomci23
27 09 2007, 20:19
Po Glasgow jezdza autobusy z Master Chiefem i tekst a heros newer dies i pod spodem belive za(pipi)iscie to wyglada
niewiem ale mnie tam kampania reklamowa jak najbardziej sie podoba w grę w sumie jeszcze nie grałem ale widząc filmiki gameplay`u na youtube gra jest po prostu P.E.R.F.E.K.C.Y.J.N.A. już sie nie mogę doczekać kiedy dostanę ją w swoje łapy
Uriziel
27 09 2007, 21:06
CYTAT(dx36 @ 27 09 2007, 21:55)

niewiem ale mnie tam kampania reklamowa jak najbardziej sie podoba w grę w sumie jeszcze nie grałem ale widząc filmiki gameplay`u na youtube gra jest po prostu P.E.R.F.E.K.C.Y.J.N.A. już sie nie mogę doczekać kiedy dostanę ją w swoje łapy

I Dziobak ma rację pierwszy i ostatni raz złożyłem preordera sklepie psx extreme, ile można czekać na kuriera a po drugie wysyłanie gry osobno i hełmu osobno to kpina na maxa.
CYTAT(Gazi @ 27 09 2007, 21:12)

Gram w tą grę i nie wiem co się dzieje z checkpointami . 3 misja etap w obronie tego punktu . Rozwalam wszystkich i nie zapisuje mi się gra po załatwieniu całej piechoty przed pojawieniem się a tanka a u znajomego robi się to bezproblemowo !! Dodam więcej teraz zrobił mi się checkpoint , ale czołg jest razem z piechotą a tak nie powinno być . Ludzie trzymajcie bo nie wytrzymam ! Kolejna sytuacja to jade tym wartchrogiem i przejechałem spory kawał drogi i zginąłem ... pól mapy na nowo . Okazuje się potem , że w tej drodze powinien być checkpoint i dopiero za drugim podejściem się tam zapisuje . Zginąłem i gram dalej . Po załadowaniu checkpointa zapisuje on się na nowo jak zgineła moja pomoc . No comment !! Przez tej sejfy przechodzę po raz 4 już 3 misję i nie mogę jej przejść przez te sejfowanie . Co jest nie tak ? Jakiś zwalony egzemplarz czy jak ?
Kiedy przechodzisz kampanię jak Bóg nakazał, likwidując po kolei świadków, checkpointy normalnie się zapisują. Natomiast kiedy szarżujesz i lecisz na "pauę", to tym samym ryzykujesz szybki restart gdzieś na początku planszy. Ważne, żeby dać konsoli się zapisać, bo bardzo niedobrą sytuacją byłby zapis, kiedy w naszą stronę leci granat i giniemy. Restart, po czym ten granat znowu leci i nie ma czasu na reakcję. Taka pętla czasowa, bez wyjścia. Dlatego zawsze przy checkpoincie konsola musi mieć pewność, że nie dojdzie do takiej właśnie sytuacji.
Halo 2 miało podobny typ checkpointów. W Halo:CE był bezwzględny checkpoint, przez co po restarcie można było się znaleźć w sytuacji bez wyjścia, jak przytoczony przykład z rzuconym granatem.
skonczci ejechac na sklep pe w temacie o halo . jedzcie sobie na niego w temacie o sklepie. ludzie chca wiedziec co i jak z gra a nie ze sklepem. powiem jeszcze ze Cortana w tej czescie mnie po prostu miazdy [zaczepiste teksty i ciekawy patent] juz nie moge sie doczekac momentu az rozwiaze jej tajemnice ''
Powiem jedno: SINGEL MIAŻDŻY!!!
CYTAT(t3xz @ 27 09 2007, 23:46)

CYTAT(Gazi @ 27 09 2007, 21:12)

Gram w tą grę i nie wiem co się dzieje z checkpointami . 3 misja etap w obronie tego punktu . Rozwalam wszystkich i nie zapisuje mi się gra po załatwieniu całej piechoty przed pojawieniem się a tanka a u znajomego robi się to bezproblemowo !! Dodam więcej teraz zrobił mi się checkpoint , ale czołg jest razem z piechotą a tak nie powinno być . Ludzie trzymajcie bo nie wytrzymam ! Kolejna sytuacja to jade tym wartchrogiem i przejechałem spory kawał drogi i zginąłem ... pól mapy na nowo . Okazuje się potem , że w tej drodze powinien być checkpoint i dopiero za drugim podejściem się tam zapisuje . Zginąłem i gram dalej . Po załadowaniu checkpointa zapisuje on się na nowo jak zgineła moja pomoc . No comment !! Przez tej sejfy przechodzę po raz 4 już 3 misję i nie mogę jej przejść przez te sejfowanie . Co jest nie tak ? Jakiś zwalony egzemplarz czy jak ?
Kiedy przechodzisz kampanię jak Bóg nakazał, likwidując po kolei świadków, checkpointy normalnie się zapisują. Natomiast kiedy szarżujesz i lecisz na "pauę", to tym samym ryzykujesz szybki restart gdzieś na początku planszy. Ważne, żeby dać konsoli się zapisać, bo bardzo niedobrą sytuacją byłby zapis, kiedy w naszą stronę leci granat i giniemy. Restart, po czym ten granat znowu leci i nie ma czasu na reakcję. Taka pętla czasowa, bez wyjścia. Dlatego zawsze przy checkpoincie konsola musi mieć pewność, że nie dojdzie do takiej właśnie sytuacji.
Halo 2 miało podobny typ checkpointów. W Halo:CE był bezwzględny checkpoint, przez co po restarcie można było się znaleźć w sytuacji bez wyjścia, jak przytoczony przykład z rzuconym granatem.
No to jak widze trzeba 'nie isc na paue'

Choc mogloby byc to rozwiazane tak, ze zapisuje bezwzglednie a jak 'wyczuwa' petle czasowa to cofa do wczesniejszego save'a

Ktos moze mowic ze to zbyt trudne by 'wyczuc' ale ostatnio gralem w kameo i zapisalo mi w takim momencie ze odrazu po savie przegrywalem (zamek atakowaly smoki) i po tym wczytalo sie do tego samego momentu i znow game over a po tym wczytalo juz do wczesniejszego stanu gry
Potwierdzam powyzsze.
Dzisiaj gralem singla i zalapalem checkpointa tuz przed tym jak snajper walnal mi 2 razy(czyt. dead). Wpadlem w taka petle, a po okolo 5 takich samych deadach cofnelo mnie do wczesniejszego checkpointu
No to od jakiś 3 dni ciesze się Halo 3 , i co mogę powiedzieć

To nie GoW , no ale i nim nie miał być (grafika) jest dobrze , choć bez rewelki ,grafika jest nie równo wykonana . HDR mocno daje radę(orgazm

) , woda też

póki co za dużo nie przeszedłem (SP) ale tyle co widziałem grafika na 9 jednak zasługuje (10 na pewno nie , brak AA boli x_X ) A i polecam od samego początku gry grać , z włączoną latarką , wszystko wygląda nie co lepiej , a czasami nawet zadziwiająco pięknie! polecam obadać dżunglę

Oczywiście MP rządzi !!! no ale o tym było wiadome nie od dziś , cieszy mnie to co BUngie zrobiło ze Snajperką

jest nareszcie hardowa:)
Jaszczur
28 09 2007, 06:47
Gra wymiata. "cieszy mnie to co BUngie zrobiło ze Snajperką jest nareszcie hardowa:)" Zagraj w Gears of War tam masz trudna sniperke, gralem wczoraj 1 dzien w multi i strzelalem ze snajpy heady, jak dla mnie max prosto.
Podpowiecie jak wsiąść do tego szkaraba z 4 misji ? Idiota w aucie zestrzeliwuje nogę a potem drzwiczki i jak tam doskoczyć ? Mam tylko 1 granat anty grawitacyjny

.
BTW . Inteligencja wcale nie jest taka dobra jak mówili . Co prawda zachowania powalają , ale jak widzi się durnego marina strzelającego bez celu bądź tam gdzie nie powinien

.
CYTAT(Gazi @ 28 09 2007, 08:28)

Podpowiecie jak wsiąść do tego szkaraba z 4 misji ? Idiota w aucie zestrzeliwuje nogę a potem drzwiczki i jak tam doskoczyć ? Mam tylko 1 granat anty grawitacyjny

.
za pierwszym razem tak sie ustawil, ze udalo mi sie po porstu wskoczyc do niego od tylu, pozniej rozkminialem opcje z zeskoczeniem na niego z dzwigu, co tez sie udaje.
ktos wie dlaczego nie zaliczylo mi achievementa za przejscie 4 levelu? oO mam tylko I,II,III,V
Dziobak_
28 09 2007, 07:48
CYTAT(Puma @ 28 09 2007, 08:15)

Gra wymiata. "cieszy mnie to co BUngie zrobiło ze Snajperką jest nareszcie hardowa:)" Zagraj w Gears of War tam masz trudna sniperke, gralem wczoraj 1 dzien w multi i strzelalem ze snajpy heady, jak dla mnie max prosto.
Nie wiem jak to jest teraz, ale w porównaniu do GoW, to snajpa w H2 to był lajcik. Owszem, trzeba było miec skilla, ale nie aż takiego jak w gow. W sumie po co ja się wypowiadam skoro jestem lamą w H2....
CYTAT(Puma @ 28 09 2007, 06:15)

Gra wymiata. "cieszy mnie to co BUngie zrobiło ze Snajperką jest nareszcie hardowa:)" Zagraj w Gears of War tam masz trudna sniperke, gralem wczoraj 1 dzien w multi i strzelalem ze snajpy heady, jak dla mnie max prosto.
Grałem i podziękowałem tej grze ,nie chodzi tu o Snajperkę a o shotguna

Wiesz Heady to i ja sadziłem , ale w becie było to duże prostsze

A tu jest całkiem inaczej cieszy mnie to , bo w H2 n00bik mógł Ci walnąć taki beret że szło się przekręcić
CYTAT(Dziobak_ @ 28 09 2007, 08:48)

CYTAT(Puma @ 28 09 2007, 08:15)

Gra wymiata. "cieszy mnie to co BUngie zrobiło ze Snajperką jest nareszcie hardowa:)" Zagraj w Gears of War tam masz trudna sniperke, gralem wczoraj 1 dzien w multi i strzelalem ze snajpy heady, jak dla mnie max prosto.
Nie wiem jak to jest teraz, ale w porównaniu do GoW, to snajpa w H2 to był lajcik. Owszem, trzeba było miec skilla, ale nie aż takiego jak w gow. W sumie po co ja się wypowiadam skoro jestem lamą w H2....

Z tego co wczoraj wybadalem to trzeba miec skilla, ale w gow duzo wiekszego, ale strzela sie za(pipi)iscie:)
"Grałem i podziękowałem tej grze ,nie chodzi tu o Snajperkę a o shotguna. Wiesz Heady to i ja sadziłem , ale w becie było to duże prostsze. A tu jest całkiem inaczej cieszy mnie to , bo w H2 n00bik mógł Ci walnąć taki beret że szło się przekręcić"
Tez mnie to cieszy.
Nie wiem nie wypowiem się bo nie gram w GoW , ale uwierz mi że triplle kill'a z 3 hedów wymaga cholernego skill'a , a ile radochy daje :) No i w Halo jest o tyle lepiej że można się poruszać ze sniperą , nie traci celności tak jak w GoW (na zoomie)
Butcher
28 09 2007, 08:08
CYTAT(Gazi @ 28 09 2007, 08:28)

Podpowiecie jak wsiąść do tego szkaraba z 4 misji ? Idiota w aucie zestrzeliwuje nogę a potem drzwiczki i jak tam doskoczyć ? Mam tylko 1 granat anty grawitacyjny

.
Każdy Skarab daje się powalić na kolana, żeby wejść do niego od dup.s.ka strony - strzelaj w "kostki u nóg". Ani razu nie używałem dodatkowych narzędzi żeby do niego wskoczyć - zwykły hop z ziemi wystarczał.CYTAT
BTW . Inteligencja wcale nie jest taka dobra jak mówili . Co prawda zachowania powalają , ale jak widzi się durnego marina strzelającego bez celu bądź tam gdzie nie powinien

.
Grasz oczywiście na Heroic lub Legendary ?
CYTAT(Jaszczur @ 28 09 2007, 07:47)

Po pierwsze używanie słowa "pedalstwo" jako przymiotnika negatywnego to totalny brak poziomu i zwykłe buractwo, ale to pomińmy...
Inne serwisy jak 1up czy teamxbox też dostały takie paczki i się do tego przyznawały bez bólu. Można powiedzieć, że to dosyć drogi zestaw upominkowy, jednak sugerowanie żeby to dzięki niemu Halo 3 miało wysokie noty jest przesadą. To każdy wystawny obiad, przyjęcie i inne ukłony w stronę redaktorów też trzeba by traktować jako łapówkę. Prawda taka, że tego typu marketing jest powszechny i ma wywrzeć dobre wrażenie, ale nie ma tak że jak ktoś wystawi złą ocenę to musi oddać konsole, albo następnym razem nie dostanie się na targi

Tzn. tak robi ponoć tylko EA

Póki prezenty są rozdawane "po prostu", a nie na podstawie dotychczasowego oceniania gier MS albo pod warunkiem wystawianie dobrej oceny w przyszłości wszystko jest OK. Oczywiście jeśli ktoś ma rozumowanie naszego premiera to pewnie trzeba by zaraz wysłać CBA do siedziby NEO+ i PSX EXTREME żeby sprawdzili czy też przypadkiem nie dostałby te redakcje takich prezentów
Maniek84
28 09 2007, 09:29
Witam halowe towarzystwo!!! Gierka jak dla mnie rządzi niepodzielnie. Myślałem, że po ukończeniu Bioshocka nic mnie już w temacie fpsów w tym roku nie zaskoczy, zwłaszcza że po zarąbistej pierwszej części, Halo 2 zwyczajnie mi nie przypasowało. Myliłem się... Trójeczka moim zdaniem wraca do korzeni i ma zarąbisty klimacik uczestnictwa w czymś wielkim. Boli trochę długość kampanii, ale za to zabawa jest "przefikuśna". Jak usiadłem o godzinie 12 w południe tak o 22 gierka pękła (na normalu), nie żebym specjalnie narzekał, zważywszy na wypaśne multi, ale wydaje mi sie że przy jedyneczce spędziłem więcej czasu. A może po tych wszystkich egzaminach poprawkowych, byłem po prostu na głodzie do gier? Kto wie? Ale chciałem wspomnieć o jednej rzeczy odnośnie zakończenia, od razu zaznaczam że nie ma tu spoilera, ale i tak zaznaczyłem tekst na czarno. Nie wiem czy wszyscy wiedzą ale zakończenie jest dwu członowe!!! Nie będę wnikał w meandry fabuły, ale proponuje po ukończeniu gierki w spokoju obejrzeć napisy i nie wciskać żadnego przycisku!!! Dlaczego o tym pisze? Ano dlatego, że wczoraj ukończyłem gierkę jeszcze raz na Heroic(trwało to zdecydowanie dłużej- POLECAM) i po ukazaniu się napisów wcisnąłem przycisk i druga część demka nie wyskoczyła:) Nie wiem czy tak jest zawsze, ale gdybym nigdy nie obejrzał drugiej części, ze względu na skipnięcie creditsów, byłbym co najmniej zniesmaczony.
Apollo302
28 09 2007, 10:16
JA gram na LEGENDARY jestem juz w 7 levelu ,im dalej w las tym fajniej sie gra,pierwsze 3 poziomy sa takie sobie ale to co sie dzieje pozniej to"czacha dymi" Podoba mi sie ze nie ma tych chorych zamknietych lokacji z Halo 2 ,za to prawie caly czas gramy w otwartych przestrzeniach przy boku marines lub arbitera, to chyba nie spoiler?? Akcja ze SCORPIONEM przyprawila mnie o palpitacje serca,REWELACJA.Okreslic ta gre jednym slowem mozna w ten sposob ROZMACH . Graficznie jest naprawde dobrze, zastanawialem sie chwilke co mozna by tu poprawic i nie znalazlem odpowiedzi. Sa miescowki w ktorych mozna utknac na pare godzin, i to nie zart,niektore checkpionty zaczynalem paredziesiat razy,LEGENDARNY jest wymagajacy jak cholera,mysle ze przejscie gry za pierwszym razem na tym poziomie zajmnie jakies 20,30 godzin jak nie lepiej...Podsumowujac,gra z piekla rodem z wartka akcja i zarabistymi scenkami miedzylevelowymi, jak dla mnie 10 bez pudla.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.