A procesor (Athlon 1700 czyli 1.6) i aktualne chłodzenie starczą?
No napisałeś że do gier tego używać nie będziesz

Więc bez problemu starczą
Mam w kompie 128 ram płytę główna ASRock K7VT4 jako ze ramu mam bardzo mało chcę dokupić 512 mb.Czy ten ram będzie pasował do mojej płyty
http://www.allegro.pl/item280724527_goodra...uper_cena_.html
Nie, musisz kupić DDR ,a nie DDR2!!!
Tu masz specyfikację swojej płytki:

Tak więc pamięci szukasz TU:
http://www.allegro.pl/4301_pc2700_333mhz_....&view=gtext
Mazur13
21 12 2007, 11:07
Szukam dobrej płyty pod Quada...cena do 500 zł...
Wymagania:
- brak SLI (ale PCI-E 2.0 by się przydało)
- brak zintegrowanej grafiki
- zintegrowany dźwięk może być kiepski,bo i tak zakupię Audigy za 67 zł
Dzięki stona.A pamięć goodram jest dobra czy kicha.Pytam sie bo jestem zielony w temacie komputerów
CYTAT(Mazur13 @ 21 12 2007, 11:07)

- zintegrowany dźwięk może być kiepski,bo i tak zakupię Audigy za 67 zł :P
W takim przypadku lepiej przepic te 67zl bo audigy za te pieniadze to padaka i zintegrowana spokojnie wystarczy. Minimum Sound Blaster Audigy 2 ZS za ~150 zl.
CYTAT(Yacek @ 21 12 2007, 17:28)

W takim przypadku lepiej przepic te 67zl bo audigy za te pieniadze to padaka i zintegrowana spokojnie wystarczy. Minimum Sound Blaster Audigy 2 ZS za ~150 zl.
Tylko Xonar D2 albo w ostateczności XFI Music Gold

do tego jakieś dobre Sennheisery i gra muzyka
Watpie aby chlop mial pieniadze na Asusa. W jego przypadku albo zintegrowana albo zwykle audigy, SE to nieporozumienie i nie ma sensu w ogole go kupowac.
Może kupić Audigy 1 za ~70 zików

Jak tak zrobiłem i nie żałuję

ofkoz nie mówię tu o kastratach SE
Jakis dobry laptopik do 4k. Dzisiaj bylem sie popytac i zaproponowano mi cos takiego (skladany):
Compal FL90 Santa Rosa 15.4" WXGA Glare, 965PM, GeForce 8600GT-512, DVD-RW, WC, FP
Intel Mobile Core 2 Duo T7700 2.4GHz 800FSB 4MB cache BOX
Kingston 2048MV 533MHz DDR2 Non-ECC CL4 SODIMM (dwa razy)