CYTAT(Trzcina @ 19 04 2007, 20:37)

Oficjalne info, bardzo prosze.
Kiedy? - Nie wiadomo.
Dlaczego? - Bo tak.
Jak? Przez internet.
To jest najdokladniejsze oficjalne info jakie jest o polskim PS Store. I wiadomo bylo o tym od dluzszego czasu. Olewanie klienta? Nazywaj to jak chcesz, ja sie pogodzilem z losem i nie przeszkodzilo mi to kupic konsoli. Pisalem juz wczesniej ze aby nie byc 'olewanym' trzeba sie postarac, a ten 1000 konsol ktory zostal sprzedany do tej pory, jakos niespecjalnie udowadnia nasze starania.
No ja też nie widzę problemu. Realia są jakie są i wiadomo, że nie jesteśmy rynkiem o najwyższym priorytecie. Grecja też jest w takiej sytuacji. Mamy być w następnym rzucie, więc nie ma co narzekać. I tak coś czuję, że prędzej dostaniemy polonizację sklepiku od Sony, niż będzie polski Marketplace od Microsoftu

.
Trzcina, do jasnej ch.....y

! Raczysz żartować! To właśnie przez to, że ludzie godzą się na tego typu wybiegi nie podnosząc alarmu, firmy mogą bezkarnie stosować tego typu praktyki.
Mówisz, że brakuje gierek? Zaprawdę powiadam ci, że nie masz dziecka. Dziecka, które zakochało się w “Super Rub'A'Dub”, ale wszystkie plansze zna już na pamięć i chciało by więcej.
Ja ze swojej strony chciałbym na pewno zagrać we fl0w, które drogie nie jest, oraz w TK5:DR. Nie pogadziłbym również Everybody's Golf 5 (które z kolei dostępne jest tylko w japonii).
Czemu jesteśmy stawiani pod ścianą: "nie podoba się - nie kupuj, podoba się - kup i czekaj, może łaskawie damy wam dostęp"? Nie zrobili wersji polskiej, to mogli chociaż dać dostęp do angielskiej na wzór pecetowego Steama. Valve daje świetny przykład, jak robić system dystrybucji gier działający wszędzie i bez żadnych sztucznych (i kompletnie niezrozumiałych dla mnie i dla reszty [sądząc po wypowiedziach w wątku]) barier.
Co jest prawdziwą przyczyną tego typu działania? Zły marketing, zły biznesplan, złe podejscie do tematu... mam dalej wymieniać?
Nie rozumiem, czemu traktowani jesteśmy jako "ci gorsi", 3ciego gatunku i nie godzę się na takie traktowanie. Pamiętasz mięso z psa?
@ural: Nie tylko grecja. Poza polską "poszkodowanych" jest w sumie 20 krajów.
Shadow864
21 04 2007, 00:46
Wiecie wkurza mnie to pitolenie. Kupilem PS3 nie dlatego ze nie lubie Xboxa. Ja popstu ufam Sony. Microsoft zdominowal rynek sys op ze swoimi oknami teraz chce zdominowac rynek konsolowy. Nie boje sie o przyszlosc PS3. Marna sprzedaz?! Heh a po co tak naprawde kupowac PS3 jesli PS2 ma taki zapas hitow ze zanim ludzie zdarza je przejsc to konsola stanieje, a za pare lat skonczy sie to tak jak teraz konczy sie panowanie PS2. Xbox720 i Revolution2 beda sie staraly o dominacje na rynku a past gen PS3 bedzie sobie rzadzilo. To moje zdanie. A co do grafiki czy bebechow konsol heh wisi mi to. Jakbym lubil aRPG to pewnie bym wybral Xbox ale ja wole jRPG wiec wybieram Sony. Jakos mimo ze mam PS3 to nastepna moja gra jaka kupie bedzie GoW2 na PS2 (nie pamietam zebym po kupnie PS2 miesiac pozniej kupil jakas gre na PS1) Pozdrowienia dla tych co Gearsow porownuja do Motorstorm.
Deadeye
21 04 2007, 01:11
CYTAT(Wojciech “arab” Arab @ 21 04 2007, 00:33)

Co jest prawdziwą przyczyną tego typu działania? Zły marketing, zły biznesplan, złe podejscie do tematu... mam dalej wymieniać?
taa, marketing, a biznesplan juz w szczegolnosci maja z tym zwiazek

radze nauczyc sie znaczenia slow ktorych uzywasz

a co do tematu to polski sklep musialby byc po polsku, postawiony na specjalnie do tego celu przeznaczonych serverach, wiec faktycznie byloby to nieco problematyczne, szczegolnie biorac pod uwage ilosc ps3 w polsce. ale to, ze nie mozna bezproblemowo placic za rzeczy w sklepie UK to juz faktycznie przesada... ;/
Sky Ace
21 04 2007, 07:20
Ja tam tego listu nie wysłałem i nie wyślę, szczególnie że jest bardzo dennie napisany. Nie było informacji? Ależ jest naklejka, każdy mógł sobie przeczytać, że PS Network jest dostępne po angielsku, a PS Store jest niedostępne. To o co w ogóle chodzi, że oszukani, że do UKOiK zgłosicie...
W Sony Polska pewnie mają teraz niezły ubaw ze spamu, a w UKOiK (o ile ktoś wysłał) tak samo.
Żeby w tym mailu chociaż było napisane "spróbujcie nam tymczasowo udostępnić płatności kartą w UK Store, przeżyjemy sobie jakiś czas z takimi cenami i angielskim Store, a wy róbcie sobie spokojnie naszą wersję", to jeszcze. A tak brzmi to jak, za przeproszeniem, petycja kretyńskich fanbojów od DMC4.
Akcja niezła, bo ja też bym chciał flOw i Tekkena, ale wielka szkoda, że nikt nie pomyślał przy niej.
Deadeye, nie mając się czego przyczepić, czepiamy się słówek?

I owszem, uważam że słówko biznesplan oraz marketing jest tutaj jak najbardziej na miejscu:
- Panom od marketingu na oczy chyba padło, jeżeli widzieli jak inny dział planuje akcję pod nazwą "jednym damy, innym nie". Na mózg niestety również, bo nadal nie są w stanie wymyślić żadnej wiarygodnej ściemy (tak, wolałbym dobrą ściemę niż kompletny brak informacji) która uspokoiłaby wkurzonych klientów.
- Wprowadzenie nowej konsoli na rynek musiało się wiązać z odpowiednim biznes planem (może nie w stricte tego słowa znaczeniu, nikt tutaj nowej firmy nie tworzy). Ktoś w SONY już w fazie planowania stwierdził, iż opłaci im się jednym dać dostęp innym nie, wytrącają sobie tym samym z ręki podstawowy atut, który może zaważyć na popularności samej konsoli.
@Sky Ace: Nikt cię nie zmusza. Ale też nikt nie broni przerobić lekko maila, napomknąć o tym w komentarzach do akcji. Prawda? Ale widocznie to już za trudne, lepiej pomarudzić, jakie to SONY jest be, pośmiać się z idiotów którzy chcą coś robić i nadal nie mieć dostępu do sklepu, prawda? Przecie z góry wiadomo, że to się nie uda.
Sky Ace
21 04 2007, 08:10
CYTAT(Wojciech �arab� Arab @ 21 04 2007, 08:31)

@Sky Ace: Nikt cię nie zmusza. Ale też nikt nie broni przerobić lekko maila, napomknąć o tym w komentarzach do akcji. Prawda?
Ale to moja akcja, żebym przerabiał coś? Ja tylko komentuję właśnie.
A o bzdurze z 'niepoinformowaniem' były już komentarze i na ps3site.pl, i na forach community.playstation.com. I co? Dalej mail brzmi jak groźba, a do tego Sony może wprost odpisać "Była nalepka? Była. Widzieliście co kupowaliście, więc nas UKOiKiem nie straszcie". A to chyba nie o to chodzi.
CYTAT
Ale widocznie to już za trudne, lepiej pomarudzić, jakie to SONY jest be, pośmiać się z idiotów którzy chcą coś robić i nadal nie mieć dostępu do sklepu, prawda? Przecie z góry wiadomo, że to się nie uda.
Mógłbyś nie doczytywać się czegoś, czego nie napisałem? Dziękuję bardzo :)
Nie śmieję się z tego, że ludzie chcą coś robić, tylko chodzi mi o to, że robią to IMHO kompletnie od złej strony. Dlatego też sądzę, że się nie uda i pewnie ta akcja zostanie olana, a PS Store będzie jak będzie.
CYTAT(Sky Ace @ 21 04 2007, 09:10)

Ale to moja akcja, żebym przerabiał coś? Ja tylko komentuję właśnie.
Nie, akcja zapoczątkowana przeze mnie, ale czy jest moja na własność? To jest akcja wszystkich, którzy chcieli wziąć w niej udział. Podpisuję się pod nią rękoma i nogami, jak również przyjmuję krytykę. Nie jestem nieomylny a akcję tego typu przeprowadzam po raz pierwszy.
Uważasz, że można zrobić to lepiej? Podpowiedz nam, maluczkim - jak?
Sky Ace
21 04 2007, 08:39
CYTAT(Wojciech “arab” Arab @ 21 04 2007, 09:29)

Nie, akcja zapoczątkowana przeze mnie, ale czy jest moja na własność? To jest akcja wszystkich, którzy chcieli wziąć w niej udział. Podpisuję się pod nią rękoma i nogami, jak również przyjmuję krytykę. Nie jestem nieomylny a akcję tego typu przeprowadzam po raz pierwszy.
No ale czepiasz się w odpowiedzi na komentarz do akcji, że nie komentuję. Dziwne... ;P
CYTAT
Uważasz, że można zrobić to lepiej? Podpowiedz nam, maluczkim - jak?
Przecież już napisałem o tym...
Trzcina
21 04 2007, 09:27
Ok... widze ze niektorym trzeba lopatologicznie tlumaczyc.
Masz dziecko, tak napisales... Nie srasz pieniedzmi, wiec uwazam ze jak kazdy z nas uwazasz na to co kupujesz. Gdybys mial mozliwosc rozdzielenia zasobow miedzy srodowisko z ktorego bedziesz mial zysk w 100%, a srodowisko gdzie na penwo zysku miec nie bedziesz, ale zadowolisz w ten sposob klientow w ilosci 0.01% tego co jest w srodowisku z ktorego zysk bedziesz mial. To co zrobisz? Odpowiedz sobie uczciwie na to pytanie...
I teaz powiedz mi ze ktos ma zly biznesplan. Biznesplan ma to do siebie ze jest dobry w sytuacji gdy firma zarabia wiecej niz gdy zarabia mniej. Wprowadzenie do Ps Store do polski, jest calkowicie nieoplacalne, koszty serwerow beda duzo wieksze niz pieniadze ze sprzedazy online'owego oprogramowania. I tutaj nawet twoje dziecko niczego nie zmieni.
Ile konsol sie sprzedalo w polsce? 1000 sztuk? Ilu z tych ludzi jest podlaczonych do netu, a potem ilu z tych ludzi bedzie cos z netu kupowalo?
Ja ci serdecznie wspolczuje ze nie mozesz sprawic dziecku przyjemnosci, bo to musi byc wspaniale uczucie widziec na jego twarzy usmiech powdowany prezentem od ciebie. Naprawde wierz ze WOLALBYM aby polski ps store istnial. Nieminej jednak, nie pozwole na to zeby ktos mi probowal wmawiac ze jestem olewany, bo czuje sie tedy niespecjalnie. Z mojego punktu widzenia wszystko bylo jasne przed zakupem, a skoro bylo jasne... no to co innego mozesz zrobic, kupic lub nie. W UK sprzedalo sie prawie 200 k sztuk PS3 w kilka dni po premierze, co nie przeszkodzilo Sony w przelozeniu premiery o pol roku, sadzisz ze mieszkancom UK (OGROMNEJ BAZIE UZYTKOWNIKOW) sie to podobalo? Watpie...
Dodatkowo sposob w jaki przeprowadzilisice te 'akcje' jest... nazwijmy to dyplomatycznie, niespecjalny. Ja nie chce nikogo krytykowac, ale z doswiadczenia wiem ze spinanie i grozby w sytuacji w ktorej tak na dobra sprawe PROSI sie kogos o 'przysluge' nie spelniaja swojej roli. Zwlaszcza gdy wychodzi z nich niedoinformowanie i podekscytowanie. Rozumiem ze nie kazdy czyta te naklejke... No ale niestety ona tam jest. Jak podpisujesz umowe i malym drukiem bedzie podpisane 'musisz pracowac nago' to juz twoj problem ze nie przestudiowales tekstu...
Podsumuje. Jezeli ktos czuje sie olewany (ja jestem realista, decyduje sie na to pewne rzeczy, godzac sie z nimi) to jak najbardziej moze wysylac maile. Jednak MUSI wziac pod uwage ze bedzie w sieci rozpoznawany jako POLAK. Tak samo jak ja, piszac bzdury swiadczycie nie tylko o was, ale rowniez o nas jako o ogole. Co niespecjalnie mi sie podoba... Zirytowalo mnie to ze nawet w sytuacji powaznej nie potrafiliscie potraktowac sprawy powaznie i zamiast sensownej petyrcji, wyszly banalne listy z pogrozkami.
I bardzo prosze... nie pisz mi ze 'zamiast krytykowac mozesz sam cos zrobic' dlatego ze ja akurat nie czuje potrzeby robienia czegos i nie czuje sie z tym zle.
PS. Skoro tak bardzo potrzebujesz Super rub'a'duck to zawsze mozesz miec poki co wersje 'nieoficjalna' a w przyszlosci jak ps store sie w polsce pojawi kupic wersje 'oficjalna' zeby miec czyste sumienie.
Zgadzam się z Wojciechem,dlaczego nie mamy być traktowani po "Europejsku" ?I nie chodzi mi o tę nieszczęsną naklejkę,ponieważ myślę że każdy kto kupował PS3,wiedział że trzeba będzie kombinować przy podłączaniu konsoli do netu..Ludzie,przecież to oni są dla nas a nie my dla nich,to oni mają walczyć o klienta.

Uważam że w temacie Polski Sony i Microsoft dało d...

Oczywiście przygotowanie polskiego Store i Marketplace nie jest rzeczą którą można zrobić samemu w "5 min" ale przecież mówimy o firmach zatrudniających tysiące pracowników i dysponującymi sporą kasą.
A że jeszcze jest mała baza użytkowników konsol?To producenci mają nas zachęcić do kupna,prawda?
Trzcina, ja cie rozumiem, rozumiem również twój punkt widzenia, ale nie potrafię zrozumieć SONY.
Dać dostęp do płatności w angielskiej wersji sklepu, bez specjalnego kombinowania, mogli? Mogli. Na naklejce zamiast "polskiego sklepu nie ma" pojawiła by się wtedy informacja "sklep jest dostępny tylko po angielsku, ale nie martwcie się, i tak będziecie mogli kupić gry". Sytuacja typu win<->win. Nikt nie traci. A po cichu dłubaliby sobie polską wersję sklepu.
P.S. Jeszcze wtrącę a propo liczb. Nie chodzi tylko o Polskę i 1000 osób które PS3 (imho nawet mniej). 21 krajów na których rynek rzucono PS3 nie ma dostępu do PSN Store... Coś jednak nie halo.
Zważ, że np Valve i ichny STEAM nie wprowadza sztucznych ograniczeń. Czy jesteś z Polski, Grecji czy też z Mozambiku - masz ważną Visę, grę kupisz. To się nazywa równość i o coś takiego chciałbym postulować.
Sky Ace
21 04 2007, 10:04
CYTAT(Wojciech âarabâ Arab @ 21 04 2007, 10:48)

Zważ, że np Valve i ichny STEAM nie wprowadza sztucznych ograniczeń. Czy jesteś z Polski, Grecji czy też z Mozambiku - masz ważną Visę, grę kupisz. To się nazywa równość i o coś takiego chciałbym postulować.
Ale zrozum, w tym mailu nic takiego nie ma! Jest "dawajcie Store bo was zaskarżymy do UKOiK". Widzisz różnicę?
Trzcina
21 04 2007, 10:15
No tutaj sie z toba zupelnie zgadzam.
Powinien byc bezproblemowy sposob placenia karta na angielskim PS Store. Tylko... Ze wtedy nie ma sensu wprowadzac podzialu na regiony, w efekcie ktorego rozne regiony maja rozny stuff. A jakis powod tego (KOMPLETNIE dla mnie niezrozumialy) jest.
Anyway, z tego co wiem to da sie zaplacic karta... niestety musi to byc jakas okreslona karta gdzie konfirmacja danych adresowych nie bedzie problemem... w temacie PS Store Faq powinno byc cos wiecej na ten temat.
CYTAT(Trzcina)
Gdybys mial mozliwosc rozdzielenia zasobow miedzy srodowisko z ktorego bedziesz mial zysk w 100%, a srodowisko gdzie na penwo zysku miec nie bedziesz, ale zadowolisz w ten sposob klientow w ilosci 0.01% tego co jest w srodowisku z ktorego zysk bedziesz mial. To co zrobisz? Odpowiedz sobie uczciwie na to pytanie...
CYTAT(Wojciech)
Dać dostęp do płatności w angielskiej wersji sklepu, bez specjalnego kombinowania, mogli? Mogli. Na naklejce zamiast "polskiego sklepu nie ma" pojawiła by się wtedy informacja "sklep jest dostępny tylko po angielsku, ale nie martwcie się, i tak będziecie mogli kupić gry". Sytuacja typu win<->win. Nikt nie traci. A po cichu dłubaliby sobie polską wersję sklepu.
Tutaj sie z toba zgadzam. Sony (i MS) samo podstawia sobie noge, bo zamiast ulatwic zycie nabywcom ich sprzetu staraja sie je utrudnic. Spoko, polski PS Store to rzecz ktora napewno docenia gracze z Polski ale czemu do czasu ukazania sie naszej wersji jenzykowej mamy byc skazani na banicje jezeli chodzi o internetowy shopping? Zle podejscie do sprawy - mysla ze jak nobiecuja cudow na kiju to nagle wzrosnie sprzedaz PStrojek w naszym kraju, a ze otrzymali efekt odwrotny, czyli wybuchy niezadowolenia dotychczasowych nabywcow, a sprzeda tak czy siak nie drgnie to nie pomysleli ...
Poza tym Trzcina ty przyjmujesz postawe dosc (calkowicie?) bierna, "co bedzie to bedzie i tak nic nie da sie zrobic", a takim zachowaniem nic sie nie zdziala. Fakt faktem, ze akcja byla w stylu dzieci z piaskownicy ale a noz ktos sie przebudzi i sobie usiwadomi ze za granica niemiecka nie ma samych lasow i pol ale zyja jeszcze ludzie (21 krajow tak?). No a o tym ze Polacy to pieniacze to juz wspominac nie trzeba bo o tym wie kazdy

edit
CYTAT
Ze wtedy nie ma sensu wprowadzac podzialu na regiony, w efekcie ktorego rozne regiony maja rozny stuff. A jakis powod tego (KOMPLETNIE dla mnie niezrozumialy) jest.
Jak to powiedzial jakis gosc od Killzone - reginalizacja znacznie wplywa na sprzedaz. Polski PS Store IMO to raczej grzecznosc ze strony Sony i uklon w kierunku graczy z nad Wisly, a przynajmniej tak powinno byc.
Trzcina
21 04 2007, 11:16
Ja nie przyjmuje biernej postawy...

Ja po prostu mam inne mozlwosci. Tekkena DR mam od trzecia dnia po premierze PS3 w EU (dzieki znajomym), z kolei na super rub a duck, lemmingi i gripshift sa inne sposoby... MK2 mnie nie interesi. Wiec z rzeczy 'do kupienia' mam wwszystko a nawet wiecej (lemmingi) niz bym chcial.
Z drugiej strony, mam konto w kazdym regionie z ktorego mozna cos sciagnac. I mam wszystkie dema, plus sporo trailerow na dysku (od casu do czasu lubie sobie wlaczyc i nacieszyc oko jakoscia).
Tak wiec ja jestem zadowolony... Co oczywiscie nie jest powodem mojego 'marudzenia'. Powody napisalem powyzej. Anyway, ten temat powoli zaczyna buc nudny

Zwolennicy wytykaja przeciwnikom ze nic nie robia, a ci drudzy ze tamci piersi robia po lebkach.. I jak zawsze, kazdy ma swoje racje.
CYTAT(Trzcina @ 21 04 2007, 12:16)

Z drugiej strony, mam konto w kazdym regionie z ktorego mozna cos sciagnac. I mam wszystkie dema, plus sporo trailerow na dysku (od casu do czasu lubie sobie wlaczyc i nacieszyc oko jakoscia).
Mam tak samo

, nie ma to jak czasem włączyc sobie trailer 300 lub Ratchet&Clanka
Trzcina
21 04 2007, 12:22
A w ktoryms miejscu jest trailer 300? Czy przegrales go po prostu na dysk PS3?
Terrago
21 04 2007, 13:59
CYTAT(Emiel @ 21 04 2007, 11:52)

Jest na US PS Store.
Dokladnie. Poza tym jest tak doskonale zmontowany ze ciarki po plecach czuje...
Co do nas samych, jestesmy gospodarzami (z Ukraina) Euro 2012

. Wiecie co mowia za zachodnia granica? "To spora niespodzianka! Nie chcecie miec drugiej? Nie wybierajcie sie tam swoimi samochodami!" Jak nas widza tak nas pisza...
CYTAT(Terrago @ 21 04 2007, 13:59)

CYTAT(Emiel @ 21 04 2007, 11:52)

Jest na US PS Store.
Co do nas samych, jestesmy gospodarzami (z Ukraina) Euro 2012

. Wiecie co mowia za zachodnia granica? "To spora niespodzianka! Nie chcecie miec drugiej? Nie wybierajcie sie tam swoimi samochodami!" Jak nas widza tak nas pisza...
Uchachacha.....Dobre

!!!!
Poplakalem sie - powaznie.
CYTAT(GMB @ 20 04 2007, 23:58)

CYTAT(niepokonany @ 20 04 2007, 20:56)

Marcowe wyniki sprzedazy w USA. CYTAT
HW Sales
Nintendo DS 508K
PlayStation 2 280K
Wii 259K
Xbox 360 199K
PlayStation Portable 180K
Game Boy Advance 148K
PlayStation 3 130K
GameCube 22K
Xbox n/a
Niech mi ktoś teraz powie że Sony nie wie co robi i że ma słaby marketing. Wystarczy tylko spojrzeć na to zestawienie.
Hm...
CYTAT
3 konsole od Sony z czego PS2 trzyma się świetnie bijąc na głowe żenująco niską sprzedaż X360.
X0, będąc na rynku ponad rok, nadal powiększa swoją wielką przewagę nad PS3 - to nazywasz "żenującą sprzedażą"? To jak nazwiesz wynik PS3, która miała zmienić nasze życie i odstawić konkurencję?
CYTAT
PS3 się rozkręca
W jakim sensie? Że niedługo prześcignie GBA?
CYTAT
z PSP nadal radzi sobie świetnie. Nintendo podobnie do Sony również ma dobre wyniki.
No, podobne. Tylko że dwa razy lepsze.
CYTAT
Kto według tej listy wypada najsłabiej i zdecydowanie najmniej zarabia na rynku konsol? Prosta odpowiedź. Microsoft! Widać masowe wykupywanie przez M$ exlusivów daje marne skutki.
Możliwe. MS zarabia w tej chwili najmniej. Tylko że support PS2 w gry tak czy siak się niedługo skończy i nagle się może okazać, że to właśnie Bill ma jedynego next-gena, na którego opłaca się robić nowe gry. A Sony spotka się z jakże znanym w tej branży "syndromem ręki w nocniku".
Mendrek
22 04 2007, 15:27
Jak na moje oko, to MS jak czegoś nie zrobi, to obudzi się z ręką w nocniku.
Niezwykle rozpędzone Wii, wciąż trzymająca formę PS 2, problemy z Vistą i rozpędzający się kolos w postaci PS 3... to zapewne spore zmartwienia MS.
PS 3 i Wii w ciągu czterech miesięcy sprzedały sie lepiej niz X360 w tym samym przedziale czasu. Wii w ciągu czterech miechów zrobiło 2/3 sprzedaży X360, a PS 3 1/3. Elite z przestarzałym wejściem HDMI też nie zmieni sytuacji.
Moim zdaniem to dobra polityka, PS 3 cierpi na choroby wieku dziecięcego, a PS 2 teraz bije rekordy. PS 2 się powoli skończy, to PS 3 będzie miało już swoje hity. MS robi chyba najbardziej irytującą politykę, uśmiercając wszystko co ma za sobą. Przecież Xbox miał (ma?) spory potencjał, więc czemu nagle MS pokazuje "a takiego" jego posiadaczom? Podobnie będzie się działo z Windowsem XP, gdyż MS będzie starał się przepchnąć Vistę, a ludzie będą kombinować jak zostać przy XP.
W 100% zgadzam się z Mendrkiem i od siebie dodam że pisanie o słabej sprzedaży PS3 nieco mija się z prawdą gdyż jak mogliśmy przeczytać w nowym numerze PE, PS3 pobiło rekord najlepiej sprzedającej się konsoli stacjonarnej.
Bo było najbardziej oczekiwane - poślizg 4 miesięcy i ogromny hype robią swoje. Ale pomijając launch, to PS3 ciagnie słabiutko i wcale nie odrabia straty do X0 (no, pomijając Japonię). Dlatego mnie tak śmieszy miano "rozpędzającego się kolosa". Ja bym raczej powiedział: "stary niedźwiedź mocno śpi".
CYTAT
Ale pomijając launch, to PS3 ciagnie słabiutko i wcale nie odrabia straty do X0 (no, pomijając Japonię). Dlatego mnie tak śmieszy miano "rozpędzającego się kolosa". Ja bym raczej powiedział: "stary niedźwiedź mocno śpi".
A czego ty oczekujesz ze Sony w kilka miechow nadrobi to co MS sprzedal przez ponad rok? Troche sie zastanow. Poza tym Ps3 brakuje gier i to jest najwiekszy problem Sony. No ale spoko mozesz przeciez uwazac ze Plejka nie dogoni iXa ale nie pisz herezji

Poczekajmy do najblizszych swiat jak sie Wii i PS3 pozadnie zadomowia i wtedy bedziemy wrozyc z wykresow i zestawien

Zreszta co za roznica jak sie sprzedaj konsola czy te pieniadze wplywaja do Waszych kieszeni? Bo ja nic nie dostaje
Wg. mnie Sony po raz kolejny odniesie sukces i PS3 zdominuje rynek. Pod względem możliwości multimedialnych X360 jest miażdżony przez PS3. Należy pamiętać, o wbudowanym odtwarzaczu blu-ray i dostęnym linuxie. Przystawki dla X w stylu playera HD-DVD, są bez sensu, wygląda to ohydnie i jeszcze trzeba za to płacić. Grafika w grach jak na razie jest gorsza niż na X, jednak to dopiero początek życia PS3, podczas gdy konsola M$ ma już roczek za sobą. Skoro pierwsze gry na PS3 wyglądają podobnie do "drugich" na X360, to wnioski można wyciągnąć samemu. Tym bardziej, że największy graficzny killer X, Gears of War, nie jest tworem MS, a Epic games, które to tworzy kolejną część swej najsłynniejszej serii właśnie na PS3 (i PC). Unreal Tournament 3 jest już ponoć na poziomie GoW. Ponadto exclusive'y w postaci Final Fantasy i MGS mają ukazać się wyłącznie na PS3 (choć są plotki o obecności na X FF, w co jednak wątpie [jak już to kolejne gry serii, nie XIII]). Atutem są też możliwości kontrolera, xboxowy jako jedyny nie ma żadnych dodatkowych funkcji. Wii które osiąga świetne wyniki sprzedaży, nie stanowi marketingowego zagrożenia dla PS3, to inna liga, w krajach rozwiniętych ogromna część właścicieli Wii ma również drugą konsolę nowej generacji. Do sprzętu Sony pasuje mnóstwo akcesoriów, co jest opisane w PE, do X tylko te licencjonowane (a MS wcale nie daje tak łatwo licencji innym firmom). Jedyną, lecz jakże ważną wadą PS3 jest cena, która za rok powinna zejść poniżej 2000 zł (to moje zdanie). Dobrze zapowiada się Home, jest to zwiastun tego że usługi internetowe nie będą jedynie kalką Xbox live. Folding@home jest miłym dodatkiem, w moim odczuciu działa pozytywnie na wizerunek Sony.
Nawiasem mówiąc, to działania MS przypominają działania Sony z PS2. Ogólnie to obie firmy jakby zamieniły się miejscami. PS2 wyszło jako pierwsze, oraz było słabsze od nadchodzącego po nim Xboxa. Tym razem to Sony stawia na moc, a MS jest pierwszy na nowym rynku. Różnica jest jednak taka, że Sony ma już wyrobioną markę i więcej doświadczenia.
CELL7777
22 04 2007, 19:49
zgadza sie are91 masz swiętą rację
CYTAT
Jedyną, lecz jakże ważną wadą PS3 jest cena, która za rok powinna zejść poniżej 2000 zł (to moje zdanie).
No wiesz, na allegro jest jedna za 1600zł tylko bez gwary tak samo jak z sześć za 1800zł.
Zeusek666
22 04 2007, 20:24
CYTAT(ATG @ 22 04 2007, 20:49)

CYTAT
Jedyną, lecz jakże ważną wadą PS3 jest cena, która za rok powinna zejść poniżej 2000 zł (to moje zdanie).
No wiesz, na allegro jest jedna za 1600zł tylko bez gwary tak samo jak z sześć za 1800zł.
Co ty wogole piszesz.Przedmowca wspominal o rynkowej cenie ps3 ustaniowionej przez firme.To, ze ktos sprzedaje mercedesa za cene sredniego winna o niczym nie dowodzi
A ja cos z innej beczki:
Wlasnie jak przyszedlem z pracy, to czekala na mnie druga juz kopia Casino Royale

Chyba Sony sie stara zeby mnie do siebie przekonac he he he.
CYTAT
Wlasnie jak przyszedlem z pracy, to czekala na mnie druga juz kopia Casino Royale biggrin.gif
Chyba Sony sie stara zeby mnie do siebie przekonac he he he.
Podzielisz sie?

Tak na serio
Tydzień temu byłem w sklepie ,,Nie dla idiotów''. Razem z kumplem postanowiliśmy pograć trochę na PS3 i na konsolce od Billa. Po jakiś 30 minutach doszedłem do jednego wniosku: PLAYSTATION 3 WYMIATA!!! Xbox 360 jest bardzo dobry(jak bym go dostał to bym nie płakał), ale PS3 to jednak full wypas. Grafika w konsoli Sony jest zajefajna, Sixaxis jest lepszy od pada z Xbox'a, do tego dochodzi Blu-Ray. Zrobię wszystko(no prawie wszystko) żeby tylko mieć PlayStation 3!
Shadow864
23 04 2007, 20:13
Ej kurde bo ja nadal nie dostalem mojego filmu. Konsole zarejestrowalem w sobote po poludniu , bo w poniedzialek byly jakies problemy z bankiem i nie mogli mi sprzedac na raty.... Wszyscy Polacy juz dostali?
Z pewnoscia dostanie jedna osobka mniej ....
Sorry, not my fault
CYTAT(pack @ 24 04 2007, 10:12)

Wersja na PS3 i X360 wyjda w tym samym czasie.
U mnie film wylądował dzisiaj:) listonosz rzucił go pod drzwi, co za baran przecież mógł go ktoś zawinąć heheheh
(dla zainteresowanych: rejestrowałem się 22-03 oraz otrzymałem emaila celem potwierdzenia namiarów tele-adresowych)
mczaper
24 04 2007, 16:14
w mailu byl jais link aby potwierdzic adres pocztowy ??? Czy mail to byla tylko informacja ze sie zalapales ? bo ja trzeba bylo cos potwierdzac no to moge zapomniec o filmie gdyz do tej pory zadnego maila nie dostalem, w PS Network i konsole rejestrowalem 23.04.07 okolo 13.00-14.00
maUpEck
24 04 2007, 16:27
heh... juz pare razy pisalem , ze bardzo ciekawi mnie co z filmem ;o ja rejestrowalem sprzet 23-03 ok. 12 i tez zadnego mejla nie dostalem... dowiadywal sie ktos czegos u sony w zwiazku z brakiem mejli ( z tego co podawali w kwestii ilosci konsol sprzedanych w dniu premiery powinienem sie lapac ;p ) ?
CYTAT(mczaper @ 24 04 2007, 17:14)

w mailu byl jais link aby potwierdzic adres pocztowy ??? Czy mail to byla tylko informacja ze sie zalapales ? bo ja trzeba bylo cos potwierdzac no to moge zapomniec o filmie gdyz do tej pory zadnego maila nie dostalem, w PS Network i konsole rejestrowalem 23.04.07 okolo 13.00-14.00
musiałem potwierdzić adres i ewentualnie podać nr telefonu.
ocelot007
24 04 2007, 16:51
Witam! Ja wczoraj dostałem Bonda a dzisiaj idąc z pracy zaglądam do skrzynki a tam uwaga, uwaga druga płyta:D:D Takim o to sposobem mam juz dwa "Casino Royale". Dzięki Sony za fajny prezent. Btw. Nie chce ktoś kupić Bonda na BD Disc? ;D
Pozdrawiam!!
mczaper
24 04 2007, 17:29
ocelot007 czytalem na zagranicznych forach ze spora ilosc osob dostala bonda 2 razy

Mozesz mi za symboliczna 1 PLN przeslac, bede wdzieczny

Maila nie ma wiec po bondzie, chociaz czytalem ze niektorzy co nie dostali maila, dostali film. Wiec nie mam pojecia na czym polegala ta weryfikacja danych adresowych
Shadow864
24 04 2007, 17:50
A ja pewnie przez cholerne problemy z bankiem i co z tym zwiazane konsole odebralem dzien pozniej , film stracilem
G_ambit
24 04 2007, 19:56
Oczywiście dla mnie Bonda nie starczyło, choć zarejestrowałem w dzień premiery. Cóż, nie dostanę orgazmu, że dostałem coś za darmo. Film i tak do jednokrotnego obejrzenia...
CYTAT(mczaper @ 24 04 2007, 18:29)

ocelot007 czytalem na zagranicznych forach ze spora ilosc osob dostala bonda 2 razy

Mozesz mi za symboliczna 1 PLN przeslac, bede wdzieczny

Maila nie ma wiec po bondzie, chociaz czytalem ze niektorzy co nie dostali maila, dostali film. Wiec nie mam pojecia na czym polegala ta weryfikacja danych adresowych
Po prostu mają tam jeden wielki burdel i ogólnie przydałaby się do Sony jakaś petycja w tym zakresie, bo to jednak jechanie sobie w kulki imho.
CYTAT
Po prostu mają tam jeden wielki burdel i ogólnie przydałaby się do Sony jakaś petycja w tym zakresie, bo to jednak jechanie sobie w kulki imho.
No fakkt burdel nie maly, moglo Sony zrobic tak jak w przypadku PSP wtedy kazdy wiedzial czy dostanie i nie bylo zbednego zamieszania. W sumie z tych 500k filmow, jezeli kazdy wygrany dostanie po 2 to tylko 250k osob ma szanse na tego gratisa.
Petycja moim zdaniem niewiele wskura, bo po pierwsze Sony nie kaze oddawac filmow, po drugie wiecej fimow dla "poszkodowanych" pewnie nie przeznaczy na ta promocje, po trzcie zanim sie uporaja z burdelem to wszyscy juz o tym zapomna.
A propos zdobywania gier przez PS3.
CYTAT
No to juz bedzie dzis 3 gra ktora stracił Bill
W sumie to nic dziwnego 3rd paty sie ratuja multiplatformowoscia ( to bedzie znak tej generacji konsol). O ile K&L mnie nie zdziwil - juz jakis czas temu Eidos cos przburkiwalo wersjie na PS3 ale potem mowili ze nie albo ze nie sa pewni ale Chopina to bym sie nie spodziewal. W sumie to mnie taka mysl naszla ze moze MS wiedzial ze te trzy gry to multiplatformery tylko sypna $$$ zeby wydawcy/developerzy trzymali jezyk za zebami az do premiery
Uwaga Uwaga ja też dostałem 2x film Casino Royale:) hehe
To się podziel cwaniaku - może masz ten który mnie się należał, hehe

.
maUpEck
25 04 2007, 20:53
CYTAT(ural @ 25 04 2007, 19:34)

To się podziel cwaniaku - może masz ten który mnie się należał, hehe

.
Ej kuzwa... a moze zbierzemy sie w wieksza grupe i napiszemy do sony (przynajmniej osoby ktore rejestrowaly konsole w dniu premiery)? Tak tylko w celach informacyjnych (chociaz i tak beda mieli nas gdzies ;l ) Daleki jestem od robienia rabanu o 100 zl w momencie kiedy wydalem 'troche' wiecej na konsole, ale mimo wszystko ten film nam sie nalezal ;o jakby nie patrzyl pogonilem do sklepu w dniu premiery i w momencie kiedy osoby ktore rejestrowaly ps3 na drugi dzien po 23.3 i dostaly film, cos jest nie tak ... tym bardziej gdy czyta sie , ze kolejne osoby dostaja extra kopie filmu... ogolnie sony ma u mnie , no moze nie minusa, bo konsola jest przednia, ale minusika na pewno ;/
Ma minusa i taka prawda. Najpierw zachęcają ludzi do kupna w dniu premiery, a potem się wypinają. Łaski nie robią.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.