Nie chcę się wadzić ale I-8 wcale nie wygląda biednie o_O prędzej Possesion ale I-8?
zdjęcie 1zdjęcie 2może nie jest to jakiś mega tytuł ale na Boga.. jak ktoś mówi że to wygląda biednie to niech pokaże cokolwiek ładniejszego / nie licze gier, które jeszcze nie powstały.
CheeseOfTheDay
16 07 2005, 13:18
Hehe screeny screenami, wyglądają jeszcze słabo w porównaniu do tego jak gra prezentuje się w ruchu. Sporo żołnierzy na raz na polu bitwy (z 30-40) ładne modele, płynna animka, świetna wybuchy, fizyka też. Jakby dzisiaj gra wychodziła to kosiła by wszystko równo, a że wychodzi za kawał czasu to pewno jeszcze usprawnią jej wygląd.
Bo to cały YETI - Outfit wygląda to "obraz nędzy i rozpaczy", a I-8 wygląda "bardzo miernie". Ja rozumiem, że można powiedzieć, że gry nie spełniają oczekiwań wykreowanych przez rendery Sony

Właśnie obejrzałem sobie filmik z tego I-8 i jeżeli według ciebie YETI to wygląda miernie, to w większość gier na PS2 nie da się grać z powodu o wiele gorszej grafiki.
Jak dla mnie gra wygląda świetnie i jeszcze ten klimacik wojenny. Jak na pierwsze gry na next-geny jestem bardzo zadowolony.
Ok skonczmy juz ta dyskusje.
OsciBosci
16 07 2005, 22:20
Wogole nie rozumiem jak mozna oceniac gre na podstawie pierwszych materiałow. Przeciez te gry nie sa ukonczone nawet w 50%, robione były na starych dev-kitach...
Dzis wpadł mi w łapska nowy numer N+.
Pierwsze co przeczytałem to artykuł Adriana Chmielarza.
Gosc pisze głównie o swoich odczuciach dotyczacych prezentacji konsol n-g.
Podam tu fragment z którym w pełni sie zgadzam.
"Na E3 była jedna jako tako wygladajaca gra (GOW X360), ktora i tak ładniej prezentuje sie na zdjeciach niz na zycwca. Reszta jak na razie w najlepszym wypadku przypomina współczesne gry na peceta, a w najgorszym wyglada na nieudane projekty z obecnej generacji (daje słowo, gdyby nie fakt, ze Full Auto czy jak to tam sie zwie miało wielkie stanowisko z napisem SEGA, to gra została by zlolowana jako smiec niegodny nawet Dreamcasta)
Jak pisałem wczesniej zgadzam sie w 100% z Chmielarzem, moze jedynie przesadził z tym Dreamcastem

.
CheeseOfTheDay
18 07 2005, 08:49
Tak, też to czytałem jakiś czas temu i chyba trochę przesadził nie tylko z tym Dreamcastem. Gry wyglądające jak nieudane projekty obecnej generacji? Ciekaw jestem jakie miał na myśli.
Ryo-San
18 07 2005, 17:31
QUOTE(YETI @ 17 07 2005, 22:57)
Dzis wpadł mi w łapska nowy numer N+.
Pierwsze co przeczytałem to artykuł Adriana Chmielarza.
Gosc pisze głównie o swoich odczuciach dotyczacych prezentacji konsol n-g.
Podam tu fragment z którym w pełni sie zgadzam.
"Na E3 była jedna jako tako wygladajaca gra (GOW X360), ktora i tak ładniej prezentuje sie na zdjeciach niz na zycwca. Reszta jak na razie w najlepszym wypadku przypomina współczesne gry na peceta, a w najgorszym wyglada na nieudane projekty z obecnej generacji (daje słowo, gdyby nie fakt, ze Full Auto czy jak to tam sie zwie miało wielkie stanowisko z napisem SEGA, to gra została by zlolowana jako smiec niegodny nawet Dreamcasta)
Jak pisałem wczesniej zgadzam sie w 100% z Chmielarzem, moze jedynie przesadził z tym Dreamcastem

.
tez czytalem ten artykul..i jest niezly..ot taki zimny kubel wody dla osob ktore myslą ze X360 i PS3 to szczyt techniki..ale dziwi mnie ze developer gada takie bzdury o np. ramie w konsolach..pisze ze co to jest 512 mb(a przeciez jest 256 no ale niewazne) skoro on w swoim Piecu ma 3gb czy iles tam dokladnie nie pamietam..IMO jest to myslenie zwyklego Pctowca, ktory nie wie jakie procki będą siedzialy w nowej konsoli i jak szybka jest pamiec w nowych konsolach...pozatym jako developer dobrze wie ile mozna z konsoli wycisnąc..
Artykulik fajny - ale z wieloma rzeczami sie nie zgadzam...bo przez chwile mialem wrazenie ze napisal ten tekst ktos kto nigdy nie gral na konsoli i nie widzial jej na oczy (glownie teksty o hardwaerze) a PC to dla niego swietosc..
CheeseOfTheDay
19 07 2005, 10:01
QUOTE
ot taki zimny kubel wody dla osob ktore myslą ze X360 i PS3 to szczyt techniki
A wiele osób tak uważa, ba, niektórzy patrzą na specyfikację NG'ów, śliniąc się, jak by one wychodziły jutro, no ale dalej...
QUOTE
dziwi mnie ze developer gada takie bzdury o np. ramie w konsolach..pisze ze co to jest 512 mb(a przeciez jest 256 no ale niewazne) skoro on w swoim Piecu ma 3gb czy iles tam dokladnie nie pamietam..IMO jest to myslenie zwyklego Pctowca, ktory nie wie jakie procki będą siedzialy w nowej konsoli i jak szybka jest pamiec w nowych konsolach...pozatym jako developer dobrze wie ile mozna z konsoli wycisnąc..
Tak, jak przeczytałem to, to też się "lekko" zdziwiłem. Ale może on wie o czymś, o czym my nie wiemy

? Albo po prostu ma nosa, twardo stąpa po ziemi i wie że znowu po około 2,5-3 latach, ram będzie "wąskim gardłem" konsol, zważywszy na to że postęp w grafice i nie tylko, jest wielki. Z drugiej strony jak konsola z 2GB pamięci miała by kosztować 4000 tysiaki, to ja wole tę mniej przypakowaną wersję.
Już dwa temu Chmielarz napisał o E3 2003 takie bzdury, że "luźnym strumieniem olewam" to co pisze. Gość jest dobry - pisze: "Na E3 była jedna jako tako wyglądająca gra (Gears of War na Xboxa 360)", a jeszcze wcześniej tak opisał emocje towarzyszące prezentacji Painkillera, że wyszło, iż jest lepszy od Halo 2

On takiej "jako tako wyglądającej" gry w życiu by nie zrobił i może co najwyżej pisać takie rzeczy z zazdrości ;]. Akapit o sprzęcie też nie brałbym na poważnie, bo jeżeli zna się na swoim PeCecie (wydał Painkillera na PC), to z konsolami chyba radzi sobie gorzej (ile można robić konwersję na konsolę)?
CheeseOfTheDay
19 07 2005, 12:22
Może się teraz mści za to "po.ebane konsole, za mało ramu, @##% nie damy rady!!!"
OsciBosci
19 07 2005, 15:19
Xarou
Tylko ze jemu chyba chodzilo o to ze jedyna wygladajaca gra jest GoW ale na nowe konsole a nie napisal ze ogolnie na wszystkie...a Painkiller wychodzi na stare konsole.
CheeseOfTheDay
19 07 2005, 15:39
Wiemy że wychodzi na stare

. Ale jak pamiętam, pisał że Xbox to kawał dobrego sprzętu, "pankiller" miał wyjść dobry czas temu, a jakoś go nie widać. Nie zdziwił bym się gdyby mieli problemy właśnie z RAM'em (nie rzadko na ekranie wyskakiwało 30-40 wroga, poza tym spora paleta tekstur w wysokiej rozdzielczości, mogło sprawić problem), i teraz patrząc na NextGeny się nagle czepia ramu
OsciBosci
19 07 2005, 15:53
Tyle ze moja odp. nie jest skierowana do Ciebie, a juz na pewno nie chodzi mi o wypowiedz dotyczacoa ramów.
CheeseOfTheDay
19 07 2005, 15:57
Hehehe, a to przepraszam panie prezesie

, mój błąd
QUOTE(killer-san @ 19 07 2005, 15:19)
XarouTylko ze jemu chyba chodzilo o to ze jedyna wygladajaca gra jest GoW ale na nowe konsole a nie napisal ze ogolnie na wszystkie...a Painkiller wychodzi na stare konsole.
Wiem o co mu chodziło, ale narzeka na coś, czego w życiu sam by nie zrobił. Nazwa "blog developera" zobowiązuje.
dobra dzieci, koniec (pipi) tej zabawy, wracać do tematu albo wypad stąd - proste
http://www.gametrailers.com/player.php?id=7183&type=wmvomfg

jak mi teraz jeszcze jakieś Yeti będzie coś marudzić to obiecuję że przy okazji wyrwę mu łeb wraz z płucami
no toś teraz pojechał z koxem, strach się bać
już przy obecnej generacji konsol było logiczne że statyczne shoty nie są w stanie oddać stanu faktycznego
widział misio trailery ostatnie? chyba nie bo misio bredzi
yeti miazdzysz

jak ci sie tak wszystko nie podoba i tylko umiesz narzekac to nie ogladaj lub nie komentuj bo to juz zaczyna robic sie nudne ewentualnie idz na gameonly i w komentarzach ponarzekaj na x360 jak to robi 3/4 tamtego spoleczenstwa

i zeby nie bylo gra zapowiada sie naprawde klimatycznie

tych co nie wierza w ten tytul niech przegladna stronke i obczaja w akcji
Bez przesady, sa z dwa tytuły które mi sie podobaja (PGR3, Kameo no i moze PDZ)
Ale reszta to...lepiej to przemilczec.
Hmm powiem jedno niemozesz oczekiwac na lunch title samych graficznie dopieszczonych gier. Gry wyglądają ładnie niektore wyglądaj jak najlepsze tytuły z curent genow a niektore juz jak next gen. Daj sie rozkręcic programistom/grafikom i za pół roku zobaczysz ze warto bylo kupowac Xboxa 360

Jak powiedzial John Carmack o Xie 360: "Xbox 360 ma zdecydowanie najlepsze narzędzia do tworzenia gier." I juz niedlugo tworcy zaczną je wykozystywac w coraz wiekszej ilosci %
QUOTE(_Diabeu_ @ 20 10 2005, 18:03)

widział misio trailery ostatnie?
Diabeu(77")! - "emerycie" wrzuć linka do ostanich trailerków:)
Kolejny
film. Tym razem 18 min (!!!) czystego gameplayu.
Reakcje zagranicznych serwisów są jednoznaczne -
na tą grę warto będzie czekać. Wg mnie klimat jest po prostu niepowtarzalny. Klasyczny "czarny koń" w stajni SEGI.
Ta gra jest świetna ,moim zdaniem spokojnie może konkurować z PD0.
Ryo-San
28 10 2005, 16:10
obejrzalem 2 filmiki z gameplay'a z Xboxyde.com - lacznie prawie 30min;] na poczatku wydalo mi sie sporo i w sumie nie mialem ochoty marnowac az pol godziny na gameplay z jakiegos tam mocno sredniego tytylu(tak bylem do gry nastawiony po screenach)..ale z nudow odpalilem;] i calkowicie zmienilem zdanie odnosnie tej gry.
Tak sie wkrecilem w te filmiki ze po tych 30 min bylo mi malo; ) Gra zapowiada sie naprawde znakomicie..oczywiscie nie bedzie to jedna z tych gier, ktora wlacza sie kumplom zeby zaliczyli gaficzny opad szczeny...ale w tej grze nie o to tutaj chodzi..grafika mimo wszystko jest naprawde dobra..do tego dochodzi kapitalny klimat i wiele ciekawych rozwiazan..licze tez na to aby fabula stanela na wysokosci zadania..
Jedyną rzeczą ktora draznila mnie przez te 30 min to dosyc srednia fizyka, ktora mam nadzieje w fullu bedzie chociazby ciut lepsza..
Ogolnie po tych filmikach jestem bardzo pozytywnie nastawiony na ten tytul i bankowo plytka z Condemned: Criminal Origins zakreci sie w czyntiku mojej 360tki;]
btw fatale wypadają bardzo dobrze..tak Manhunt'owato hehe a strzal z bani roxuje po calosci; )
czterech_
28 10 2005, 18:04
tak się tylko trochę dziwię, skoro gość ma udowodnić, że nie zabił kogośtam, a w ciągu kilkunastu minut zabił grubo ponad dwudziestu jakichś... ee.. żuli? w ogóle co to za ludzie? wu te ef?
hm.
wszystko spoko nie rozumiem tylko dlaczego wszedzie gdzie spojzy jest takie swiatelko jakby mial latarke a przeciez nie ma ...
Ryo-San
29 10 2005, 20:16
IGN Hands-on
http://xbox360.ign.com/articles/661/661071p1.htmlNa oficjalnej stronie gry znajdziecie prequel story do Condemned;) fajna sprawa
http://condemnedgame.com/flash.php
QUOTE(raulos @ 29 10 2005, 11:43)

wszystko spoko nie rozumiem tylko dlaczego wszedzie gdzie spojzy jest takie swiatelko jakby mial latarke a przeciez nie ma ...
w sh2 grałeś?
nieby ze on tez ma w kieszonce
Condemned Goes Gold - czyli "launch title" na 100%. All right!!!
maciek88
14 11 2005, 19:26
Żal dupe ściska jak patrze na ta gre. Ja juz w to niestety nie zagram, ale jesli mialbym kupowac nowego x'a to bankowo bylby to kolejny must have zaraz po Alan Wake, SH5 i Elder of Scrolls.
pojawil sie nowy trailer, ktory mozecie sciagnac z xboyde.com. podobno kiepska jakosc...
xboxyde trailer
maciek88
18 11 2005, 18:09
Gra na Gamespot dostała 8.0. Recki jeszcze nie czytalem, ale taka ocena jest calkiem niezla. Sciagnalem sobie video preview. Ślina leci jak sie na to patrzy. Brutalne, mroczne, złe

Chcialbym sobie pomordowac w takim stylu.
QUOTE(CoRpsE @ 18 11 2005, 19:09)

Gra na Gamespot dostała 8.0.
Gamespot -
linkInne recenzje:
1UP - 8.0
IGN - 8.7
Alpha Trion
24 11 2005, 02:14
lekki OT: DiabeU , jak cie kreca takie klimaty to goraco polecam F.E.A.R , jest stworzony przez ta sama firme , gra wykorzystuje wszystkie obecne zaawansowane efekty graficzne , takie jak miekkie cienie czy pixel shadery 2.0 . Jest to bez sprzecznie jeden z najlepszych shooterow tego roku i stopniem strachu dorownuje Silent hill . Krew , fizyka przedstawiajaca modele wnetrznosci , posinaczenia , wybite zeby sa bardzo sugestywnie zrobione . Manhunt przy tym to teletubisie . Niestety obecnie gra jest dostepna tylko na PC i to dosc mocnego , ale jak masz kogos znajomego z mocnym blaszakiem to goraco polecam , licze ze gra sie znajdzie w ofercie na Xboxa 360
i jeszcze prosze stronka
http://www.whatisfear.com/us/, oczywiscie warunkiem dobrego efektu sa pogaszone swiatla dobre naglosnienie i pusta chata coby dziewczyny/zony/kochanki nie obudzic
dużo o tym słyszałem, ino mój piecyk to złomik w sumie i nie zamierzam w niego inwestować, za to kumpel ma w miarę mocny sprzęt to może u niego obadam
ino doszły mnie słuchy że rozgrywka jest zdeka schematyczna, tylko na jakiej zasadzie? za to multi podobno zacne
niech to wyjdzie na xO, ot co:]
QUOTE(_Diabeu_ @ 24 11 2005, 11:45)

ino doszły mnie słuchy że rozgrywka jest zdeka schematyczna, tylko na jakiej zasadzie?
Wchodzisz do pokoju, zwalniasz tempo (Max Payne) strzelasz, wchodzisz do pokoju, zwalniasz tempo, strzelasz...
PS. Grafika ładna ale nie jakas wybitna.
a teraz wyjaśnij określenie "wybitna grafika" - cokolwiek to znaczy
ważne by było schludnie, wodotrysków nie oczekuję bo po co?
graleś po sieci może? jak tak to jakie wrażenia?
Po sieci nie grałem.
Co do tej grafiki, na X raczej w tak wygladajaca gre nie pograsz, z drugiej strony do PDZ ten tytuł ma bardzo daleko.
Jak dla mnie mocna 8, warto zagrac.
Alpha Trion
24 11 2005, 12:16
w sieci gra wymiata , w odroznieniu od innych gier FPP , tu mozesz podciac przeciwnika albo sprzedac kopa na twarz z rozbiegu , dziala to tez w single player . Warto zagrac chodzby dla fabuly , zadna recenzja nie zamiescila zadnego spoilera , gierka to fajny horrorek i tak trzeba do niej podejsc
Myślę, że to świetny tytuł, ale taniej mi będzie w to zagrać na pc bo też chyba na niego wychodzi
kazuyoshi
3 12 2005, 22:17
Dokładnie tylko kiedy wreście wyjdzie na tego pieca nie wieda niestety
ekmh...grafika w PSXE oceniona na 5, pisałem ze to nic szczególnego to kilka osob mi odpowiadała "a czego sie spodziewasz renderu na miare kill zone"
rotfl
To fakt gra graficznie jest słaba ( Chyba nie grałem wnioskuje z ocen serwisow ) ale weń chodzi o klimat który wedle relacji moich kumpli z Live! jest iscie straszny...
Chesz bomby graficznej?COD2
A niebawem DOA !!!!!!!!!!
QUOTE(YETI @ 17 12 2005, 18:36)

ekmh...grafika w PSXE oceniona na 5, pisałem ze to nic szczególnego to kilka osob mi odpowiadała "a czego sie spodziewasz renderu na miare kill zone"
rotfl

skala oceny pewno dostosowana do nextów
komiczna z ciebie jest jednostka
nawet nie wiesz jak bardzo

ocena grafy 5? to jest doprawdy ROTFL
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.