Screeny
http://media.xbox360.ign.com/media/728/728997/imgs_1.htmlVideo
http://media.xbox360.ign.com/media/728/728997/vids_1.htmlnasz hipek Ethan Thomas to agent FBI poszukujący seryjnych zabójców (mehehehehehe słit)
widok FPP, możliwość użycia elementów otoczenia jako broni (m.in rurka z filmiku)
za fizykę odpowiada Havok 3.0 czyli szatanszatan
produkuje ją SEGA
QUOTE
"SEGA expects Condemned to engage the game player with visceral, in-your-face, urban combat and an unparalleled level of unpredictability. The atmospheric tension and cinematic qualities of Condemned offer consumers the rich experience of a psychological thriller; something that has not been accomplished on previous hardware platforms."
Scott A. Steinberg, vice president of entertainment marketing, SEGA of America
"New leaps in technology are allowing our teams to create immersive game environments that are incredibly realistic. Monolith's goal with Condemned, is to combine a disturbing atmosphere with realistic physics, devious AI, and a sophisticated combat system."
Samantha Ryan, CEO of Monolith Productions
premiera, Zima 2K5
nie wiem jak wy, ale ja dla TEJ jednej gry gotów jestem zakupić x360
łot?

dajesz mi link do mojego postu, po co?
wtopa z mojej strony soory!!!!! nie tu i nie to miałem wpisać!!!! wybacz !!!
mehehehehehehehehe luz
jak juz gdzies pisalem gra naaaaprawde robi wraznie calkiem w moich klimatach

wiec mam nadzieje ze tego nie spartacza a jak narazie wszystko idzie w dobra strone filmik prezentujacy jest rewelacyjny

i tez cos czuje ze jak bede mial x360 to ta gra szyyybko wyladuje w czytniku
po zapoznaniu się z filmikami na game trailers dochodzę do wniosku, że ta gra nie na moje nerwy heheheh!!! w Manhunt przynajmniej grało się na zasadzie przyczajki a tu sukinkot wali przez ścianę w najmniej odpowiednim momencie a jego podejrzany koleżka zwala mi się ze stropem na baniak heheheh mocny tytuł!!! tylko jak tu być normalny?!?
A ja przez jakiś torrent to ściągałem blee : )
Nie chcę marudzić, ale jakość grafiki nie zrobiła na mnie wrażenia. Chcociaż sam klimat i design rozwala. Zapowiada się na niezłą grę.
grafa jest zacna, poziom Riddicka jak dla mnie, do tego ten cały syf wszędzie, walające się smieci itp.
akcja jak jeden żur przewala się przez siatkę wreszcie wygląda jak ktoś przełaził przez siatkę - dynamiczne w cholerę
walka uliczna z watahą meneli jest kapitalna, nie ma to jak sprowokować głupka aby kumplowi po plerach pojechał rurą, a ten nie zostaje dłużny
i coś mi się wydaje że przy premierce to będzie się prezentować jeszcze lepiej (co by puryści mieli o czym gadać)
klimat i tematyka są niszowe, ale to moja nisza jest hehehehe
Poziom wykonania jak najbardziej na poziomie, klimat manhuntowy też spoko (ale kto reklamował ten tytuł jako horror to nie wiem, chyba ktoś niekumaty za bardzo). Jedyny problem to animacja chłopków. Ruchy mają jakieś dziwne i nie do końca prawidłowo reagują na te luty z gazrurki/młotka.
Zlookalem gameplay i musze powiedziec, ze zapowiada sie niezle - klima jak trzeba, widok fpp i bronie w stylu kawalek rurki przypominaja kingpina... Generalnie przydalo by sie troche jednak kolorystyke urozmaicic, toć nawet Manhut byl nieco bardziej "żywy", ale zrzucam to na karb kiepskiej jakosci filmu. Moze byc fpytke...
...niech juz ktos poda jakies info o kontynuacji Manhunt...
Troche tam za ciemno, zeby oceniac grafike, ale klimat jak najbardziej mi odpowiada.
maciek88
12 06 2005, 20:57
No fajne, fajne. Skojarzenia z Kingpinem jak nic. Tyle, ze zdeka to mozolne. Ja tam sie jeszcze nie podniecam bo jak mnie tu dadzą takie schematy - obic pare mord, cos przeniesc, znowu obic itd. - to wcale nie bedzie tak rozowo. No i oby nie powtorzyl sie blad Manhunta - non stop ciemno. Z takimi mozliwosciam az sie prosi o krwawy zachod slonca, mglisty wschod i mala mrzawką. Wyobrazam sobie tez akcje jak to np. oprych dostaje od nas mocno po pysku i zaczyna spieprzac, wydziera morde, zwoluje kumpli.
Bum z shotguna tez wyglada kijowo

Mam duza nadzieje, ze gra czyms jeszcze zaskoczy, ale i tak czekam na "Manhunt 2: The Art of Murder"
MaxVarEmreis
16 06 2005, 12:35
Na Gametrailers jest nowy filmik. Smakowicie to wyglada. Świetny klimat + fizyka daje rade, do tego światło i cień na niesamowitym poziomie.
Fabularnie wyglada to jakbyśmy prowadzili jakieś śledztwo na temat nie wyjaśnionych morderstw ( wirus, zombie? ). Ktoś się lepiej orientuje??
Mi się szczególnie spodobał efekt szyby na drzwiach, gdzie było widać przemykającą postać w oddali.
Czy tylko ja zauważyłem, że ta gra jest czarno-biało-szara???
zwidy masz, stalowe kolorki są plus coś pod sepię podchodzące
ale jak odpala ten swój skaner czy co to jest to już masz najs niebieski czy zielony

trailerek dobrze zmontowany, pokaz fizyki i możliwości - kupić szafą w papę a potem gazrurką
trza pogrzebać nad kwestią fabuły, bo na razie mało wiadomo
xelloss
17 06 2005, 11:41
Nie wiem czemu ale powaliła mnie ta szyba w drzwiach. Wygląda tak... realistycznie
MaxVarEmreis
17 06 2005, 12:20
QUOTE(xelloss @ 17 06 2005, 11:41)
Nie wiem czemu ale powaliła mnie ta szyba w drzwiach. Wygląda tak... realistycznie

Dokładnie. O tym samym pisałem

. Wyglądała lepiej niż w rzeczywistości

.
Kolorystyka mi bardzo odpowiada. Świetnie się to wszystko komponuje ze soba.
Mam nadzieje, że będą jakieś fajne zagadki do rozwiazania ( przypuszczam , że takowe będą bo na filmikach widać, że typek czegoś szuka i sprawdza to i tamto).
Co by jednak nie mówić, gra może i prezentuje się okazale, ale jak na current-geny

. Póki co mi to wygląda na takiego podrasowanego Riddicka, a chyba nie tego oczekuję od next-genów

...
NIE MAM ZAMIARU PISAC PO KILKA RAZY CZEGO OCZEKUJE PO KONSOLACH NOWEJ GENERACJI (KTOS KASUJE POSTY).
PS. BsE sorry ale jesli ciebie pod wzgledem graficznym zadowala taki Condemned...-_-''
Jak pisałem wczesniej nie mam zamiaru wydac blisko 2000zł na konsole która bedzie oferowac tak UBOGA grafike.
PS. Juz wiem kto stoji za kasacja postow
Ryo-San
14 07 2005, 15:30
QUOTE(YETI @ 14 07 2005, 16:11)
Jak pisałem wczesniej nie mam zamiaru wydac blisko 2000zł na konsole która bedzie oferowac tak UBOGA grafike.
wiec PS3 tez pewnie nie kupisz..bo Condemned: Criminal Origins wyjdzie tez na na konsole Sony;]
pozatym nie wiem czym sie ekscytowac..ze slaba grafa itp..ta gra to jakies multiplatofmowe go/wno, ktore na dodatek wyjdzie tez na Pieca i pewnie to wlasnie pod niego jest pisana...wiec nie dziwne ze wieje biedą na kilometr..poczekajcie na gry dedykowane X360(glownie od 1st party)..jestem pewien ze na zywca taki GoW, PGR3, PDZ będą masakrowac galki oczne..
i ogolnie dajcie czas developerom na zapoznanie sie z architekturą sprzętu..zapomnijcie o sciemach Sony z konferencji a bedzie gites..
ogolnie widze ze wszystkie jęki zawodu sa spowodawane jakze skuteczną metodą kija i marchewki od panow z Sony...no ale oni juz we krwi mają takie zagrywki.idzie tylko pogratulowac..bo jak widze to naprawde dziala o_O
a ja przypomne tylko ze pierwsze gry na PS2 to tez byl smiech na sali..bo na Ś.P Dreamcasta gry swego czasu byly poprostu ladniejsze.
to jak bedzie wygladac kolejna generacja gier(i czego mozemy oczekiwac od developerow) - dowiemy sie pewnie jakis rok po premierach obu sprzętow..
pozatym grafa grafa i jeszcze raz grafa - ludzie wyluzjcie..grafa to moze polowa sukcesu - a gdzie miod, gdzie pomysly???
ja tam i tak w tym roku najbardziej czekam na Lost Oddyssey - gdzie grafa zapewne bedzie srednia..ale co z tego..jak mimo wszystko gra zapowiada sie przewspaniale.
Ryo w 100% zgadzam sie z toba, jesli gry beda tak wygladac na PS3 to nie kupie zadnej konsoli (no moze Revolution, licze na Nintendo), ale wiem ze bedzie inaczej, gry od Tecmo, Sony czy Konami beda piekne.
Ale jak napisałes to jest jakies multiplatformowe (pipi).
Ryo a co do konferencji Sony i ich pokazu "gier" na PS3, nie obchodzi mnie czy to sciema czy nie, ale własnie takiej grafiki wymagam od X360 i PS3 a nie gier na podciagnietym silniku graficznym Dooma3 (ROTFL!!!)
QUOTE(_Diabeu_ @ 14 07 2005, 11:32)
Oczekuję większego skoku jakościowego pomiędzy generacjami. Wiem, że taki będzie i się nie martwię, ale w przypadku Condemned tego napisać nie można, nie ma co ukrywać. Bo jeśli tytuł next-genowy wygląda jak podrasowany przedstawiciel gatunku z iXa, to nie jest dobrze. Tym bardziej że już na trailerach (!) gra chrupała. Wiem, do premiery wszystko może być poprawione, ale jesli chodzi o samą jakość grafy, nie liczę na to.
Osobiście olewam Condemned, lepiej zwrócić uwagę na Ghost Recon 3 czy Gears of War.
CheeseOfTheDay
14 07 2005, 19:24
Hehe, nie no ja też uważam że ta gra będzie do (pipi) i w ogóle spi..olona maksymalnie. Przecież wszyscy to widzą że ta gra nie wypali, co z tego że nie jest jeszcze skończona i nikt w nią nie grał. (pipi).ć tą grę i tyle.
Za to gry od Konami i Sony będą cud miód i kasztany, jeszcze nikt nawet ich nie widział, ale będą cacy jak łysego glaca. To pewne bo to Konami przecie jest i sony.
Liberty a powiedz mi, jakich spodziewasz sie ocen po nowym MGS, PES, God Of War, Silent Hill czy gier od ekip odpowiedzialnych za takie tytuły jak Jak, Ico czy Primal ?
I kto tu pisze ze gra bedzie słaba, ja napisałem ze to jest gó/wno ale pod wzgledem graficznym, moze cos z tej gry bedzie.
Ja widzę, że niektórym ostro przygrzało z okazji next-genów i grafika gorsza niż rendery Sony jest komentowana jako:
QUOTE(YETI @ 14 07 2005, 19:29)

Dajcie spokój. Jest sobie znany z PeCetowego rynku developer o nazwie Monolith Productions, który zrobił kilka ciekawych FPSów jak Shogo, NOLF, Blood, Aliens vs. Predator 2 (dla mnie to klasyka gatunku). Obecnie od dłuższego czasu robią na PC ciekawie zapowiadające się FEAR oraz... Condemned: Criminal Origins, które jednocześnie wydadzą na Xboxa 360. Teraz ludzie narzekacie, bo chcecie, żeby gra z PC wyglądała jak next-gen, a przecież podobno next-geny mają znacząco przewyższać blaszaki. Najlepsze jest jednak to, że niektórzy uważają grę za brzydką, bo mają w głowie tylko filmiki Sony. W takim razie od dzisiaj Halo2, Riddick itp. są brzydkie, bo Sony pokazało gry, które mają niby tak wyglądać, ale kiedy to już nie wiadomo.
To nie jest brzydka gra. To jest gra pisana przez PeCetowego developera głównie z myślą o PC. Trzeba się przyzwyczaić, że dostaniemy też Call of Duty, Q IV czy Prey, które nie będą wyglądać jak najładniejsze gry stworzone przez konsolowych developerów, a będą najładniejsze, ale na rynku PC. I nie (pipi)ić, że te gry są brzydkie...
QUOTE(YETI @ 14 07 2005, 19:09)
Ryo a co do konferencji Sony i ich pokazu "gier" na PS3, nie obchodzi mnie czy to sciema czy nie, ale własnie takiej grafiki wymagam od X360 i PS3 a nie gier na podciagnietym silniku graficznym Dooma3 (ROTFL!!!)
lol. Sony pokazało "swoje" gry, a ty oczekujesz takich gier na Xbox 360. Sorry, ale MS raczej nie pokazywał renderów na konferencji, więc oni ci nie obiecali, tego co pokazało Sony. Może cię obchodzić, czy gry na PS3 będą wyglądały tak jak na filmach z konferencji Sony.
Ehh… Xarou
Po pierwsze od konsoli nowej generacji NALEŻY wymagac czegos wiecej niż tylko podciągniętej grafiki z DOOMA3 (pisze to już którys tam raz).
Jeśli kogos zadowala taka grafika na X360 czy PS3 to zupełnie nie rozumiem takiego goscia.
Na PC może ta gra będzie piekna ale nie na konsolach n-g.
Po drugie, wyskoczyłes z jakimś Halo2 i Riddikiem, co to ma do tematu, nowa gra twórców Army Men na X360 powinna wyglądać o wiele lepiej niż Riddik.
I po trzecie, właśnie oczekuje takich gier na X360 jakie zaprezentowało Sony, są dwa wyjscia albo Sony poleciało konkretnie w kulki, lub bardziej optymistyczne rozwiązanie w które wierze, ze to co pokazało Sony to własnie przyszłość na PS3 i X360.
Dokładnie to spodziewam się takiego przeskoku jaki dokonał się miedzy PSX a PS2 (np. GT – GT3, MGS – MGS2).
PS. I niech mi tu nikt nie pisze ze jestem jakimś ślepym fanem Sony, przed E3 starałem sobie wyobrazić jak będą wyglądały gry na n-g,. To co pokazało Sony to jest własnie to na co czekałem, i jeśli to nie jest sciema to powinniśmy się tylko cieszysz ze będzie nam dane pograc w tak swietnie wyglądające gry, a nie tylko narzekać ze to rendery itp.
Za jakis czas TGS mam nadzieje ze będzie można zobaczyc gampley z kilku gier na PS3, w tedy wszystko powinno być jasne.
Zycze wam i sobie zeby to tak wygladało.
CheeseOfTheDay
14 07 2005, 22:58
Xarou dobrze prawisz, ale ci nie poleję bo barek mam pusty

.
YETI idąc tym tokiem rozumowania przypomina mi się nie taka stara historyjka.
Otóż pewnego razu, w następne święta wielkanocne (tak następne

). Mój młodszy kuzynek lat 14 dostanie od wuja z ameryki Xboxa 360. Kuzynek przedtem nie wiedział co to konsola, bowiem miał grata PC'ta PII, 32 ramu na pokładzie i coś jeszcze. W każdym razie był on fanem Q2 w którego codziennie grał bo tylko to mu z "nowych" gier jeszcze potrafiło ruszyć na medium detalach. Więc dostał tego X'a i zaraz go podłączył pod TV (bynajmniej HD). Kiedy zobaczył pierwszą grę co się Condemned nazywała lekko go skwasiło. CO TO MA BYĆ!!! Krzyknął. Przecież w jakimś tam extremie pisali że to ma taaakie bebechy i grafa kosmiczna będzie. A to wygląda jak gu/wno jak na jej możliwości.
Lekko zdenerwowany odpalił drugą grę, tą na którą czekał, Quake'aIV. Ale przy nim sytuacja była jeszcze gorsza bo omal co się nie porzygał. Wku.rwiony rzucił konsolę na bok i odpalił swojego piecyka z Q2 w którego grać mógł, bo wyglądał (pipi) jak na jego sprzęt.
Śmieszy mnie jak niektórzy zaczynają sobie na siłę wkręcać, że niczego nie oczekują po nowej generacji, że grafika się nie liczy i inne tego typu smuty.
Jasne, grafika to nie jest najważniejszy element gry, ale miodne gry to można robić już na current genach. Ba, mozna było robić na poprzedniej generacji i jeszcze wcześniej. Na ponad dwudziestoletnim NES-ie też była masa świetnych gier, mimo że grafika była raczej umowna. Jakby nie patrzeć, najbardziej rzucającą się w oczy różnicą między kolejnymi platformami do grania była coraz lepsza oprawa graficzna gier na nowsze systemy.
No i teraz trudno nie marudzić jak taki Condemned i jeszcze parę innych gier zapowiadanych na X360 wyglada prawie identycznie jak gry z pierwszego iXiaka.
Sony odwaliło ściemę, ale przy okazji pokazało jaki poziom powinny prezentować gry na nowych konsolach. Jeśli w pewnym momencie nextgeny nie dojdą do poziomu Killzone 2 czy Motorstorm to ja osobiście będę zawiedziony, bo to będzie trochę dreptanie w miejscu, a nie prawdziwa kolejna generacja konsol i gier (bo jakoś nie chcę mi się wierzyć, że cała para konsoli w grach wyglądających jak Condemned będzie pakowana w przeliczanie skompikowanej fizyki, niesamowitej złożoności świata, w niemal ludzkie AI enpeców i inne tego typu atrakcje)
Teraz możecie mi wydrapać oczy ;p
Tokar_Sama - to była naj sensowniejsza wypowiedź jaką przeczytałem na ostatnich stronach w tym topiku!!! wszyscy sie asekurują, i przypomina to standardową gadkę .... może nie jest urokliwa, ale ma wspaniałą osobowość... żenada!!!
to lepiej już zbierajcie na HDtv, bo inaczej to nie będzie widać tego na czym najbardziej wam zależy i co jest dla was najistotniejsze
Tokar, po częsci masz rację, tyle że poteżniejsze machiny pozwalają na tworzenie coraz bardziej sugestywnych środowisk, coraz bardziej rozbudowanych - chciałbym aby w to szło gro mocy sprzętu, a nie tylko texturki
poziom oprawy obecnie oferowany przez konsole mi styka, w miarę
chcę by next geny na nowo definiowały gatunki gier a nie dawały to samo w bardziej kolorowym opakowaniu - czy to źle?
Diabeu - tworzenie coraz bardziej sugestywnych środowisk idzie w parze z dobrą jakością grafiki (żeby było coś sugestywne musi być jak najbardziej zbliżone do otaczającego nas środowiska)
....chcę by next geny na nowo definiowały gatunki gier a nie dawały to samo w bardziej kolorowym opakowaniu - czy to źle?....
he! każdy z nas na to liczy, ale nie spodziewałbym się, aż takiej rewolucji!!! Myślę, że większość tematów w mniejszym lub większym stopniu pojawiła się w dotychczasowych produkcjach!
Bardziej przemawia do mnie teoria ze zwiększoną interakcją pomiędzy grą a grającym! coś w stylu "Strange Days"hehehe( oczywiście nie tak rozbudowane, na dzisiejszym poziomie technicznym) myślę o wykorzystaniu jakiś urządzeń peryferyjnych?!
Wyobraź sobie ze w Condemned fizycznie trzymasz gaz rurkę
CheeseOfTheDay
15 07 2005, 09:03
No Tokar jeżeli Condemned wygląda dla ciebie jek gra z pierwszego X'a to mnie Gears Of War wygląda jak trailer KillZona 2 ;/.
A jeżeli w grach typu Condemned większa część mocy pójdzie, jak powiedziałeś, na fizykę i AI, przy tym wyglądając lepiej niż jakakolwiek gra w którą można obecnie zagrać, to jaki mam powód do narzekania?
Tokar popieram w 100%.
I tyle w tym poscie.
QUOTE(SM1 @ 15 07 2005, 09:57)
Diabeu - tworzenie coraz bardziej sugestywnych środowisk idzie w parze z dobrą jakością grafiki (żeby było coś sugestywne musi być jak najbardziej zbliżone do otaczającego nas środowiska)
....
Bardziej przemawia do mnie teoria ze zwiększoną interakcją pomiędzy grą a grającym! coś w stylu "Strange Days"hehehe( oczywiście nie tak rozbudowane, na dzisiejszym poziomie technicznym) myślę o wykorzystaniu jakiś urządzeń peryferyjnych?!
ale nie można popadać w skrajności, a tym jest stwierdzenie że ten tytuł wygląda żałośnie
co do drugiej częsci, mi tam styka dobry pad, wszelakie inne kontrolery to nadal będzie experyment większy lub mniejszy
QUOTE(_Diabeu_ @ 15 07 2005, 09:12)
QUOTE(SM1 @ 15 07 2005, 09:57)
Diabeu - tworzenie coraz bardziej sugestywnych środowisk idzie w parze z dobrą jakością grafiki (żeby było coś sugestywne musi być jak najbardziej zbliżone do otaczającego nas środowiska)
....
Bardziej przemawia do mnie teoria ze zwiększoną interakcją pomiędzy grą a grającym! coś w stylu "Strange Days"hehehe( oczywiście nie tak rozbudowane, na dzisiejszym poziomie technicznym) myślę o wykorzystaniu jakiś urządzeń peryferyjnych?!
ale nie można popadać w skrajności, a tym jest stwierdzenie że ten tytuł wygląda żałośnie
co do drugiej częsci, mi tam styka dobry pad, wszelakie inne kontrolery to nadal będzie experyment większy lub mniejszy
z moich ust to stwierdzenie nie padło! wręcz przeciwnie, jedna z pierwszych pozycji do zakupu! po tym jak zobaczyłem kolesia przebijającego sie z nienacka przez beton zbrojony co by mnie pochwycić hehehe
alez ja nie twierdzę że tak rzekłeś, za to w ogólnej dyskusji kilku userów tego typu stwierdzenia rzuciło
MaxVarEmreis
15 07 2005, 11:25
Najgorsze jest to, że zaczeliście oczeniać NG ( głównie X360 ) przez pryzmat tej jednej gry. Gry, jak to napisał Xarou pisanej głównie na PC, a my dostaniemy
tylko porta. To tak jakby mówić, że np XBox jest słaby bo jak odpalimy na nim emulator Snesa to gry maja słaba grafike ( wiadomo wyolbżymione to jest, ale chyba łapiecie o co chodzi ), albo lepszy przykład, też na XBoxa, Shenmue 2 z DC. To był czysty port i nikt nie mówi, że grafa jest słaba na XBoxa ( bo swoją drogą to wyglada wiecej niz niezle

, ale spewnością XBox mogł pociagnać to lepiej ). Wstrzymajmy się z ocenianie możliwośći NG do momentu ujżenia gier specjalnie na nie pisanych. PGR3, GR3, Perfect Darka czy nowego DOA. Jeśli wtedy okaże się, że jednak grafika to ciągle "tylko" podrasowany silnik Dooma 3, możecie powiedzieć iż konsole NG (X3600) nie staneły na wysokości zadania. A do tej chwili odliczam każdy dzień do premiery NG i ekscytuje się każdym niusem, bo czy właśnie nie o to w tym wszystkim chodzi??
CheeseOfTheDay
15 07 2005, 12:01
Jeżeli Condemned wyjdzie wcześniej na PC to będzie można mówić o porcie.
I co ma do rzeczy że gra pisana jest też na PC? To musi oznaczać że będzie gorsza/gorzej wyglądać? UT2007 też jest pisane na PC i jedyny FPP który może się z nim równać graficznie to GOW, który pisany jest tylko na X'a.
QUOTE(MaxVarEmreis @ 15 07 2005, 12:25)
Najgorsze jest to, że zaczeliście oczeniać NG ( głównie X360 ) przez pryzmat tej jednej gry.
Nie tylko przez pryzmat tej jednej gry, a NFS:MW, Test Drive, Full Auto, The Outfit, te tytuły wygladaja bardzo słabo.
w dupach się niektórym poprzewracało jak widać
xelloss
15 07 2005, 14:44
Mnie się The Outfit i Test Drive Unlimited cholernie podobają. Może na filmikach nie było widać miliarda efektów, ale obie zapowiadają się mega-miodnie, a kwestii grafiki i tak zjadają wszystko, co jest na Xboxie i w ogóle miodzio;)
QUOTE(xelloss @ 15 07 2005, 15:44)
Mnie się The Outfit i Test Drive Unlimited cholernie podobają. Może na filmikach nie było widać miliarda efektów, ale obie zapowiadają się mega-miodnie, a kwestii grafiki i tak zjadają wszystko, co jest na Xboxie i w ogóle miodzio;)
Nie chodzi o to czy zapowiadaja sie mega miodnie czy nie, tu chodzi o GRAFIKE.
"kwestii grafiki i tak zjadają wszystko, co jest na Xboxie"
Czy ty tu sobie zartujesz czy piszesz na serrio ?
Ryo-San
15 07 2005, 15:23
QUOTE(Tokar_Sama @ 15 07 2005, 09:01)
Śmieszy mnie jak niektórzy zaczynają sobie na siłę wkręcać, że niczego nie oczekują po nowej generacji, że grafika się nie liczy i inne tego typu smuty.
Tokar oczywiscie ze grafa to wazny element..i nawet nie wiesz jak pragne gier wyglądajacych jak Killzone czy Motostorm i ja wiem ze gry na PS3 czy X360 będą tak wyglądac..ale spokojnie..dajmy developerom czas..bo tak wygladajace gry to IMO tylko kwestia czasu..ja wierze ze Killzone na PS3 bedzie tak wyglądac..licze na Motostorma ktory mam nadzieje zostanie zaprezentowany na tegorocznym E3 w formie grywalnego dema.
ale next-geny nie dadzą nam tylko lepszej grafy - bo to dopiero by bylo stapanie w miejscu..dostaniemy wiecej detali, wieksze polacie terenu, swietna fizyke itd ittp..
a grafa..w grafe niech pakuja te poligony ale niech nie zapominają o innych jakze waznych rzeczach..co z tego ze GT4 wygląda bosko jak na PS2..ba wrecz szczyt mozliwosi tej konsoli..ale co z tego jak nie ma wizualizacji zniszczen!!! co to ma byc? dlatego jezeli mialbym wybierac GT5 z grafa 10 razy ladniejszą od GT4 ale bez zniszczen a grafą zblizoną do poprzedniczki ale z szokującą fizyką i wizualizacją zniszczen(masa detali latajacych przy kraksie, kasacja wozow, no wszystko ma wyglądac tak jak na crash testach w realu ) to nawet bym sie nie zastanawial nad wyborem..bo jak widzisz symulcja ze swietna grafa ale bez dobrego systemu zniszczen to troche komedia a nie symulacja..to oczywiscie tyczy sie takze np gier fpp...co z tego ze filmik z Killzone masakruje i niszczy jak nie ma tak waznego detalu jak wchodzenie kul w cialo..niech juz gry będa na poczatku hulaly na silniku D3 czy HL2..ale jak sobie wyobraze jakie bajery mozna tam powstawiac to naprawde ja plakac nie będe jak narazie gry będa tak wyglądac
QUOTE("YETI")
Nie tylko przez pryzmat tej jednej gry, a NFS:MW, Test Drive, Full Auto, The Outfit, te tytuły wygladaja bardzo słabo.
no jezeli ktos od NFS:MW oczekuje grafy godnej next genow to idzie tylko przyklasnac..przeciez ta gra wyjdzie od Gmeboya przez PSP na X360 i PS3 konczac..wiec nie wiem o co tutaj biega..
Test Drive - gra od Atari, ktora na 100% bedzie muliplatformerem..
wiec skoro oceniacie X360 przez pryzmat kilku gowi/en to tak samo mozna pojechac po nowej maszynie Sony..na Sony mozna wysmiac jeszcze bardziej..bo gra I-8 robiona przez dobrego
developera 1st party jakim bez watpienia jest
Insomaniac Studios wygląda nie tyle biednie co ŻENUJĄCO słabo..a to przeciez ma byc mocny exlusive od Sony o_O wogole nie wiem dlaczego nikt nie komentuje tej gry, gdzie filmik przedstawial rzeczywisty gameplay a nie rezyserowane filmiki a do tego wialo od niego biedą na kilometr.
Full Auto - gra wyglądajaco slabo na filmikach i screenach natomiast w opinii ludzi ktorzy mieli okazje w to zagrac - wychodzi na to ze byla to jedna z najmocniejszych gier tegorocznego E3..
QUOTE(YETI @ 15 07 2005, 14:36)
Nie tylko przez pryzmat tej jednej gry, a NFS:MW, Test Drive, Full Auto, The Outfit, te tytuły wygladaja bardzo słabo.
No i znowu przeginasz, że aż nie można nie skomentować. Jeżeli te gry wyglądają bardzo słabo, to jak wyglądają "zwykłe" (nie żadne HITy, MEGA produkcje czy inne szlagiery) gry na PS2, Xbox, GC? Ch*****? Outfit, Full Auto itd. zapowiadają się na takie zwykłe acz solidne gry, chociaż mogą być wśród nich wyjątki. OK. To może małe porównanie screenowe:
Mercenaries (PS2, Xbox rok 2005, czyli ostatnie lata konsol co oznacza całkowite opanowanie konsol przez developerów)
vsOutfit (Xbox 360 rok 2005 - jedna z pierwszych gier na konsole, powstająca na alpha i beta dev-kitach)
Wybrałem te dwie ze względu na dosyć zbliżoną tematykę, sposób i przedstawienie rozgrywki a nawet poziom developerów. Imo najlepsze i najbardziej uczciwe porównanie gier tego samego typu, chociaż Mercenaries reprezentuje schyłek konsol, a Outfit dopiero początek, co ma olbrzymie znaczenie.
Mercenaries:
Outfit:

[/img]
Rzeczywiście wygląda tak samo jak na Xboxie

Nie mówiąc już, że w ruchu gra wygląda jeszcze lepiej, a być może dochodzi do tego lepsze AI, fizyka czy oczywiste lepsze pole widzenia.
Full Auto wygląda już nieco gorzej, ale można spróbować porównać je z Twisted Metal: Black na PS2 (też gra bardziej bliska premierze konsoli):
Twisted Metal Black
Full Auto
Taaa... Teraz to naprawdę nie wiem o czym ty opowiadasz YETI.
----
Cholera to miał być temat o Condemned - wybaczcie.
To takiego skoku graficznego sie spodziewasz, przeciez ten screeny z Outfit to obraz nedzy i rozpaczy (

)
Ale jak wspomniał Ryo, konsole M$ (jak i Sony) bedzie mozna ocenic po tych wielkich tytułach, wiec jeszcze sobie poczekamy do MGS4 czy Halo3.
Mi tylko chodzi o to ze na chwile obecna te gry wygladaja słabo jak na konsole n-g(mowa tu o X360 i PS3)
Ryo zgadzam sie ze I-8 wyglada bardzo miernie.
PS. Wracajac jeszcze do NFS:MW na jaka platforme gra jest pisana ?
Wydaje mi ze ze na X360 wiec oczekuje czegos nex- genowego (vide GT1,2 - GT3)
CheeseOfTheDay
16 07 2005, 11:02
Kuna chata czemu nie przypomina ni się żeby ktoś mówił że RidgeRacer 5 wygląda do dup_y, bo niewiele wyciąga z mocy PS2 ?
QUOTE
Wydaje mi ze ze na X360 wiec oczekuje czegos nex- genowego (vide GT1,2 - GT3)
Czy GT1,2,3 wychodziły na starcie konsol?. No więc jakie to porównanie?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.