michal51
28 01 2007, 15:27
Jak mówisz że to legalne to się nie będę powstrzymywał od ściągania :-D
Apropos ściągania. Czy wie ktos gdzie można znaleść napisy do Top Gear? Czy w ogóle istnieją? Szukałem, ale nic nie znalazłem.
michal51
29 01 2007, 00:59
Nie ma

Tzn. są ale chyba tylko do jednego-dwóch odcinków. Kiedyś chciałem zrobić ale stwierdziłem że to bez sensu - nie znam się na tym, umiem tylko zrobić żeby wyświetlały się w takim, a takim czasie i wtedy ciężko dopasować :|
Powrót Hammonda w wielkim stylu, tancerki, schody jak u Wojewódzkiego itp.
nieco inny odcinek od tych ktore pamietam ale to ze wzgledu na tepodniosłą chwile.
Za tydzien będzie lepiej ..... nareszcie They Back
QUOTE(nWo @ 29 01 2007, 09:58)

Powrót Hammonda w wielkim stylu, tancerki, schody jak u Wojewódzkiego itp.
nieco inny odcinek od tych ktore pamietam ale to ze wzgledu na tepodniosłą chwile.
Za tydzien będzie lepiej ..... nareszcie They Back
Dokładnie

Odcinek dobry no i w końcu wrócili
ktoś tworzy napisy.... zobaczym co z tego wyjdzie ;]
QUOTE(MeL @ 25 01 2007, 15:00)

Dobra pytanie brzmi. Kiedy będzie na TVN'ie?
Ostatnio na TVN Turbo mówili że wiosną będzie nowa seria.
Szukaj na mininova albo sciagniej program torrentmaster, zassaj aktualkizacje i w search wpisz top gear a programik sam wyszuka w swojej bazie stron z torrentami odpowiednie odcinki, nie bedzisz musial sie szwedac po stronach www. Programik zrobi to za ciebie. Slowa kluczowe tez sie przydadzą, np Clarkson - to znajdzie ci jego programy, tzn raczej videa te ktore nagrywal i inny program Speed, tez fajny.
QUOTE(RaVeN86 @ 2 02 2007, 17:42)

Chyba mogę tu to wkleić??
http://www.mininova.org/search/?search=top+gear+plTrzeba miejsce na dysku robić
Najnowszy odcinek, jezus maria i wszyscy święci od razu z grubej rury. Dziwilem sie dlaczego tam w studiu takie tłumy, ale po chwili wszystko sie wyjasniło.