Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Topgear
Forum PSX Extreme > Kąciki > Kącik Wyścigowy
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
michal51
Jak mówisz że to legalne to się nie będę powstrzymywał od ściągania :-D
Turas
Apropos ściągania. Czy wie ktos gdzie można znaleść napisy do Top Gear? Czy w ogóle istnieją? Szukałem, ale nic nie znalazłem.
michal51
Nie ma confused.gif Tzn. są ale chyba tylko do jednego-dwóch odcinków. Kiedyś chciałem zrobić ale stwierdziłem że to bez sensu - nie znam się na tym, umiem tylko zrobić żeby wyświetlały się w takim, a takim czasie i wtedy ciężko dopasować :|
nWo
Powrót Hammonda w wielkim stylu, tancerki, schody jak u Wojewódzkiego itp. hyh.gif nieco inny odcinek od tych ktore pamietam ale to ze wzgledu na tepodniosłą chwile.

Za tydzien będzie lepiej ..... nareszcie They Back
Jakuza
QUOTE(nWo @ 29 01 2007, 09:58) *

Powrót Hammonda w wielkim stylu, tancerki, schody jak u Wojewódzkiego itp. hyh.gif nieco inny odcinek od tych ktore pamietam ale to ze wzgledu na tepodniosłą chwile.

Za tydzien będzie lepiej ..... nareszcie They Back

Dokładnie smile.gif
Odcinek dobry no i w końcu wrócili wink.gif
SIKI
ktoś tworzy napisy.... zobaczym co z tego wyjdzie ;]
Emet
QUOTE(MeL @ 25 01 2007, 15:00) *

Dobra pytanie brzmi. Kiedy będzie na TVN'ie?

Ostatnio na TVN Turbo mówili że wiosną będzie nowa seria.
RaVeN86
Panowie nareszcie doczekałem sie netaa !!! smile.gifsmile.gifsmile.gif wkoncu po latach mordegi na Turbo uwolnie swą TopGearowość tongue.gif czy mozecie mi podac Torrenty do starych odcinkow najlepiej od poczatku jeszcze z Viki iTiffem plz z góry THX smile.gif
nWo