diesvindu
10 08 2007, 07:15
oglądał ktoś może Afro Samurai? ;-) jestem ciekawy jakie wrażenie w Was wzbudziła ta seria.
Witam,
jestem nowy w temacie M&A i prosiłbym o pomoc z znalezieniu serii/pełnometrażowego anime podobnego do Elfen Lied. Przez przypadek znalazłem płytke z tym anime, którą znajomy nagrał mi kilka miechów temu i postanowiłem "szybko przejrzeć pierwszy odcinek i lecieć do dziewczyny", a skończyło się na 4,5 godzinnym maratonie - anime jest ŚWIETNE! Obejdzie się bez scen molestowania 13to latek i zatłukiwania szczeniaka wazonem (ta scena bardziej mną...hmm...wstrząsnęła[?]...niż 40ta osoba rozrywana na strzępy - ciekawe).
Druga prośba - anime-horror, coś co potrafi przestraszyć
Z góry ogromne dzięki.
Higurashi no Naku Koro ni. Krew + horror:P
Może monster dobre mroczne anime utrzymane w poważnym klimacie i tak narysowane.
ja chyba niczym nowym nie zablysne ale Hellsing moze nie horror ale krew+tematyka wampirowa
Zarathustra
28 08 2007, 01:17
Polecam wszystkim najnowszy film reżysera Makoto Shinkai "5 Centimeters Per Second" to 3 historyjki trwające razem godzinę, piękne plenery i bardzo ciekawa dojrzała fabuła pod koniec, której niewiadomo czy czuć smutek czy radość : )
Dziewiątek
28 08 2007, 11:44
Ameryki nie odkryje, bo dopiero zaczynam moją przygode z anime, ale szczerze polecam Cowboy Bebop...fajnie wyszła ta mieszanina stylistyczna, ciekawe postacie, choć fabuła nie każdemu przypasuje...jednak na rozluźnienie CB jest idealny
CYTAT(Dziewiątek @ 28 08 2007, 12:44)

Ameryki nie odkryje, bo dopiero zaczynam moją przygode z anime, ale szczerze polecam Cowboy Bebop...fajnie wyszła ta mieszanina stylistyczna, ciekawe postacie, choć fabuła nie każdemu przypasuje...jednak na rozluźnienie CB jest idealny

AGREE! A jeśli komuś podpasuje anime, czyli specyficzne mieszanie komedii i dramatu, to polecam gorąco
Samurai Champloo - tych samych twórców.