QUOTE
Krew człowieka zalewa jak widzi ze wyznacznikiem jakosci konsoli jest to czy am piratuy czy nie ma.
takie czasy
jak ty masz w C h u j hajsu to cie to wali
ja jak bym mial wydac na jedna gre 250zl to kupil bym sobie moze 2 gry na rok
QUOTE
Wiecie co? Jesteście beznadziejni... naprawdę! Dla mnie i otaczających mnie osób przejście gy ORGINALNEJ to dużo większa sadysfakcja niż jakiejś spiraconej. Ja posiadam GCN i się cieszę że niema piratów i mam nadzieję że nie będzie bo esencją gry jest nietylko sama ona ale też świadomość że ma się ją uczciwie a nie okrada wydawcę. Pomyślcie ludzie! Może nażekać na brak możan ale jak sie przejdzie grę na którą się zbiera dzużo czasu kasę to sadysfakcja przejścia jak i posiadania jest większa niż z gry \"giełdowej\". Według mnie prawdziwym graczem niemożna nazwać osoby która okrada ludzi którzy właśnie dlaniej tworzą gry...
Cześć elwis1! Rozumiem, że nie grasz i nie grałeś na piratach tylko na orginałach ? Bo jak tak gratuluje!!!!
gamecubek
19 10 2003, 18:45
cytat z kwietniowego neo plus
Gamecube NR Reader
W takim razie jaktestuje śie gry na takimGamecubie? Tu pomocną dłon wysuwa Erader.Taki zestaw składa śie z Tosteranie t6akiego zwykłego.Ten opiekacz jest pozbawiony zabespieczen i czyta zwykłe mini DVD-R,które developerzy sobie wypalaja w celach beta-testingu.W ten sposób nietrzeba rozdawać dev-kitów aby odpowiedni ludzie sprawdzili dany tytuł.A jeszcze lepsze jest to że niektóre firmy tnąc koszta na własna ręke przerabiają Gacki aby czytały DVD-R
:wink:
QUOTE
QUOTE
Krew człowieka zalewa jak widzi ze wyznacznikiem jakosci konsoli jest to czy am piratuy czy nie ma.
takie czasy
jak ty masz w C h u j hajsu to cie to wali
ja jak bym mial wydac na jedna gre 250zl to kupil bym sobie moze 2 gry na rok
Ja nie mam w c h u j hajsu
Ale wole dwa razy do roku kupic orginalną gre niż miałbym kupić 10 orginałów. Bo dlamnie gra na piratach nie ma klimatu i tyle!!!!!!
QUOTE
QUOTE
QUOTE
Krew człowieka zalewa jak widzi ze wyznacznikiem jakosci konsoli jest to czy am piratuy czy nie ma.
takie czasy
jak ty masz w C h u j hajsu to cie to wali
ja jak bym mial wydac na jedna gre 250zl to kupil bym sobie moze 2 gry na rok
Ja nie mam w c h u j hajsu
Ale wole dwa razy do roku kupic orginalną gre niż miałbym kupić 10 orginałów. Bo dlamnie gra na piratach nie ma klimatu i tyle!!!!!!
nie ma klimatu - nie mam pytan
ciekawe czym sie rozni klimat oryginala od klimatu pirata
moze to ze masz instrukcje i ladne pudeleczko
Gdyby nie piraty to bym na oczy nie zobaczył takich gierek jak Final Fantasy Tactics, Xenogears, Parasite Eve, Valkirie Profile czy Chrono Cross.Wiec skoro poroducent nie umie zrobić swojej roboty dobrze to ja mam go głęboko w szparze międzypośladkowej (tak jak Konami leci w kulki z Suikoden 3 czy Square-Enix z Final Fantasy X-2, no (pipi) żeby wydawać tytuł rok po premierze to gratuluję takiego podejścia...)
popiel25
19 10 2003, 19:25
QUOTE
cytat z kwietniowego neo plus
Gamecube NR Reader
W takim razie jaktestuje śie gry na takimGamecubie? Tu pomocną dłon wysuwa Erader.Taki zestaw składa śie z Tosteranie t6akiego zwykłego.Ten opiekacz jest pozbawiony zabespieczen i czyta zwykłe mini DVD-R,które developerzy sobie wypalaja w celach beta-testingu.W ten sposób nietrzeba rozdawać dev-kitów aby odpowiedni ludzie sprawdzili dany tytuł.A jeszcze lepsze jest to że niektóre firmy tnąc koszta na własna ręke przerabiają Gacki aby czytały DVD-R
:wink:
Ten seledynowy GameCube NR Reader byl za ok. 700$ ze 2 miesiace temu na ebayu z Zelda na dvd-r.
gamecubek
19 10 2003, 19:31
QUOTE
QUOTE
cytat z kwietniowego neo plus
Gamecube NR Reader
W takim razie jaktestuje śie gry na takimGamecubie? Tu pomocną dłon wysuwa Erader.Taki zestaw składa śie z Tosteranie t6akiego zwykłego.Ten opiekacz jest pozbawiony zabespieczen i czyta zwykłe mini DVD-R,które developerzy sobie wypalaja w celach beta-testingu.W ten sposób nietrzeba rozdawać dev-kitów aby odpowiedni ludzie sprawdzili dany tytuł.A jeszcze lepsze jest to że niektóre firmy tnąc koszta na własna ręke przerabiają Gacki aby czytały DVD-R
:wink:
Ten seledynowy GameCube NR Reader byl za ok. 700$ ze 2 miesiace temu na ebayu z Zelda na dvd-r.
o kurde ale 700 dolców ile to kasy
]-X-[Hunter][
19 10 2003, 20:20
........no dobra jak ktoś nie chce uwieżyć to niech nie wieży ale mówei wam nie am konsoli nie do złamania a piraty to M@jk w poznaniu załatwia po 50zl od dilera.... Ciekawe po co ?? Skoro nie ma piratów na GCN... Ja poprostu nie mam zamiaru dłużej wam tego tłumaczyć i poprostu poczekacie zobaczycie jak któregoś dnia pujdziecie do kumpla a on se bedzie pogrywał na GCN w piraty a wy walniecie się w głowe mówiąć "a ja mu nie wieżyłęm"
Bylem wczoraj na gieldzie i pytalem tamtejszych handlerzy ze tak powiem. Ta informacja po pierwsze jest stara, a po drugie gry na GC juz sa dostepne od dobrych pare miechów (piraty ofkoz

). Wszystko ładnie pieknie, tylko jest maly problem z cena takiej gierki, na takim nosniku... A wiec cena jednego tytulu, jak narazie to wydadek rzedu 80zł

. Z biegiem czasu ma sie ta sytuacja zmienic, podobno mozna po znajomosci dostac taniej nawet po 50zł. Jezeli chodzi o odpalanie gierek na GC, to konsoli nie trzeba przerabiac wystarczy jedynie plyta startujaca - Freeloader czy cos takiego... Ciekawe czy cena za 1 szt. zrówna sie z tytułami pochodzacymi z półki na PS2 (aktualnie jest to wydatek 25 - 35zł - oby gry na ngc zaczely oscylowac w tych granicach

)
QUOTE
QUOTE
Krew człowieka zalewa jak widzi ze wyznacznikiem jakosci konsoli jest to czy am piratuy czy nie ma.
takie czasy
jak ty masz w C h u j hajsu to cie to wali
ja jak bym mial wydac na jedna gre 250zl to kupil bym sobie moze 2 gry na rok
Nie mam mnostwa kasy, i wszytsko co mam jest z mojej prywtanej kasy (rodzice mi ger nie funduja) i kombinuje jak moge zeby zagrac wq jak anjwiecej gier. Po prostu mam szacunek dla tworcow gier, nintendo i tej całej bandy.
QUOTE
QUOTE
QUOTE
Krew człowieka zalewa jak widzi ze wyznacznikiem jakosci konsoli jest to czy am piratuy czy nie ma.
takie czasy
jak ty masz w C h u j hajsu to cie to wali
ja jak bym mial wydac na jedna gre 250zl to kupil bym sobie moze 2 gry na rok
Nie mam mnostwa kasy, i wszytsko co mam jest z mojej prywtanej kasy (rodzice mi ger nie funduja) i kombinuje jak moge zeby zagrac wq jak anjwiecej gier. Po prostu mam szacunek dla tworcow gier, nintendo i tej całej bandy.
a co ty myslisz ze ja bede zbieral przez pol roku na jedna gre
mam tez inne wydatki
eliwis1
20 10 2003, 21:13
QUOTE
QUOTE
Wiecie co? Jesteście beznadziejni... naprawdę! Dla mnie i otaczających mnie osób przejście gy ORGINALNEJ to dużo większa sadysfakcja niż jakiejś spiraconej. Ja posiadam GCN i się cieszę że niema piratów i mam nadzieję że nie będzie bo esencją gry jest nietylko sama ona ale też świadomość że ma się ją uczciwie a nie okrada wydawcę. Pomyślcie ludzie! Może nażekać na brak możan ale jak sie przejdzie grę na którą się zbiera dzużo czasu kasę to sadysfakcja przejścia jak i posiadania jest większa niż z gry \"giełdowej\". Według mnie prawdziwym graczem niemożna nazwać osoby która okrada ludzi którzy właśnie dlaniej tworzą gry...
Cześć elwis1! Rozumiem, że nie grasz i nie grałeś na piratach tylko na orginałach ? Bo jak tak gratuluje!!!!

Grałem na piratach jak kiedyś miałem szaraka ale byłem mały i niemiałem jeszcze natyle rozwiniętej moralności.
A teraz czas na moje male przemyslenia: moge zrozumiec ludzi ktorzy graja na piratach, ale nie moge zrozumiec tych co na nich graja i uwazaja ze sa lepsi od tych co maja oryginaly, a an dodatek ze robia dobrze i sie tym chwala. Koniec.
popiel25
21 10 2003, 17:45
M@jk, jak Twoje dzialania?
Jesli w swiecie nintendo bedzie coraz lepije to GCN osiagnie sukces w Polsce bez piratow. Platyna po 79zl/ To taniej niz na PS2. NIektorenowosci po 120zl.
popiel25
21 10 2003, 18:06
QUOTE
Jesli w swiecie nintendo bedzie coraz lepije to GCN osiagnie sukces w Polsce bez piratow. Platyna po 79zl/ To taniej niz na PS2. NIektorenowosci po 120zl.
Zobaczymy czy firma sie utrzyma dluzej niz 2 miesiace...poki co nie sa chyba oficjalnym dystrybutorem (MANTA i Lukas Toys sa)?
AFAIK jedynym sposobem odpalania gier nieoryginalnych na GCku jest w tej chwili poprostu zabawa z [Brondband adapterem], PSO, i streemowanie z PC co nie jest zbyt fajne, a plotki typu boot cd + backup na mini DVD to po prostu bzdura...
a tu liny dla zainteresowanych;
http://www.maxconsole.com/?mode=comments&newsid=1090
http://www.rypp.net/gccl3.html
podsumuwujac na razie jest to niezbyt ciekawa sytuacja ze wzgledu n astreemowanie PC HD --> GC, no saving
music not playing properly
some games wont play
pozdr
Hehe, no wlasnie, jeszcze kilka dni temu przescigaliscie sie w newsach na temat spiracenia. No i gdzie te kopie?
QUOTE
-X-[Hunter][\"]........no dobra jak ktoś nie chce uwieżyć to niech nie wieży ale mówei wam nie am konsoli nie do złamania a piraty to M@jk w poznaniu załatwia po 50zl od dilera.... Ciekawe po co ?? Skoro nie ma piratów na GCN... Ja poprostu nie mam zamiaru dłużej wam tego tłumaczyć i poprostu poczekacie zobaczycie jak któregoś dnia pujdziecie do kumpla a on se bedzie pogrywał na GCN w piraty a wy walniecie się w głowe mówiąć \"a ja mu nie wieżyłęm\"
Ten twoj pirat to jakis znany bajkopisarz

?
Ja tam sie ciesze ze na gacka nie ma piratow chociaz jedna konsola sie przed tym uchronila i oby sie bronila jak najdluzej
popiel25
23 10 2003, 19:52
QUOTE
AFAIK jedynym sposobem odpalania gier nieoryginalnych na GCku jest w tej chwili poprostu zabawa z [Brondband adapterem], PSO, i streemowanie z PC co nie jest zbyt fajne, a plotki typu boot cd + backup na mini DVD to po prostu bzdura...
a tu liny dla zainteresowanych;
http://www.maxconsole.com/?mode=comments&newsid=1090
http://www.rypp.net/gccl3.html
podsumuwujac na razie jest to niezbyt ciekawa sytuacja ze wzgledu n astreemowanie PC HD --> GC, no saving
music not playing properly
some games wont play
pozdr
Sprawdzilem ta metode, dziala. O tym wiadomo juz od dobrych paru miesiecy (dlatego teraz PSO na GCN nie ma w sprzedazy). Niestety loadingi sa niemilosiernie dlugie...sprawdza sie tylko przy grach, ktore malo zajmuja (Animal Crossing, Nintendo Puzzle Collection, Ikaruga etc.).
Ale kto tam wie tych fanow lecha z Poznania
QUOTE
O tym wiadomo juz od dobrych paru miesiecy
nie przesadzaj, zobacz chocby na date posta z toutorialem.....
btw. kto to jest belook ?

)))
gamecubek
24 10 2003, 10:13
już zwątpiłem czy gacek został wkoncu spiracony
Gamecubek, moze Ty masz jakies nowe wiesc z frontu?
]-X-[Hunter][
26 10 2003, 01:41
Hehe piraty są ale i tak się na GCN nie odpalą !! Bo nie ma narazie tej cholernej przeróbki !! A jak nie wieżycie to luknijcie na Overnecie (eDonkey) i zobaczcie ISO DVD z GCN !! No a Zelda to chodzi na emulatorze hehe więc jakoś muszą ją odpalić
QUOTE
-X-[Hunter][\"]Hehe piraty są ale i tak się na GCN nie odpalą !! Bo nie ma narazie tej cholernej przeróbki !! A jak nie wieżycie to luknijcie na Overnecie (eDonkey) i zobaczcie ISO DVD z GCN !! No a Zelda to chodzi na emulatorze hehe więc jakoś muszą ją odpalić

Nie nie plyta ktorej nieda sie odpalic na konsoli nie jest piratem tylko bezuzytecznym ladnie swiecacym krazkiem ktory mozesz sobie powiesic nad biurkiem. (przynajmniej dla mnie) Pirat musi dzialac.
QUOTE
-X-[Hunter][\"]........no dobra jak ktoś nie chce uwieżyć to niech nie wieży ale mówei wam nie am konsoli nie do złamania a piraty to M@jk w poznaniu załatwia po 50zl od dilera.... Ciekawe po co ?? Skoro nie ma piratów na GCN... Ja poprostu nie mam zamiaru dłużej wam tego tłumaczyć i poprostu poczekacie zobaczycie jak któregoś dnia pujdziecie do kumpla a on se bedzie pogrywał na GCN w piraty a wy walniecie się w głowe mówiąć \"a ja mu nie wieżyłęm\"
Hehe, co Hunter juz zmiekles? A taki pewny siebie byles...
]-X-[Hunter][
29 10 2003, 10:50
Kto zmiękł to zmiękł hehe ale i tak wam się tego nie wytłumaczy hehe ale tylko GCN sobie sam szkodzi takim zabezpieczaniem konsoli !!
Niby czemu? Gdyby byl przerobiony Nintendoby ejszcze mnie kasy zarabialo. Bo na sprzedazy konsoli sie nei zarabia tylko gier.
QUOTE
QUOTE
No i dzięki wam upada przemysł gier :o
Eeeee tam. Pomyśl ile plusów:
1) Zmniejsza sie bezrobocie w polsce
2) Zwiększa sie ilość sprzedanych egzemplarzy konsoli
3) Zwykli lusie mogą w wiele tytułów pograć a nie tylko 4 na rok
4) Można sibie gry kolekcjonować co jest świetną sprawą
5) Można gry z netu sciągac, (masz coś praktycznie z niczego)
Co racja to racja, lecz chyba chcemy aby gry były coraz lepsze/ładniejsze ? No właśnie :wink:
DJ_JASZCZUR
9 11 2003, 22:43
e tam nawet jak z tymi piratami wypali to nie wiem czy bedez nich kozystał
SiN[PL]
19 02 2004, 23:58
co do sposobu z PSO - szkoda ze niemozna sie zapisywac!!

(
u mnie komp chodzi non-stop [co nieznaczy ze korzystam z niego tez non-stop

] tak wiec niema problemu z tym ze musi byc wlaczony... lipnie bez savow! :C
Kikkoman
20 02 2004, 00:28
QUOTE
Wiecie co? Jesteście beznadziejni... naprawdę! Dla mnie i otaczających mnie osób przejście gy ORGINALNEJ to dużo większa sadysfakcja niż jakiejś spiraconej. Ja posiadam GCN i się cieszę że niema piratów i mam nadzieję że nie będzie bo esencją gry jest nietylko sama ona ale też świadomość że ma się ją uczciwie a nie okrada wydawcę. Pomyślcie ludzie! Może nażekać na brak możan ale jak sie przejdzie grę na którą się zbiera dzużo czasu kasę to sadysfakcja przejścia jak i posiadania jest większa niż z gry \"giełdowej\". Według mnie prawdziwym graczem niemożna nazwać osoby która okrada ludzi którzy właśnie dlaniej tworzą gry...
Zgadzam się z Tobą w zupełności.
Przecież gra to oprócz nosnika przede wszystkim cover art , instrukcja obsługi często w formie cieszącej oczy kolorowej książeczki , oryginalne pudełko i nierzadko inne , cenne dodatki.
Całość zebrana do kupy tworzy wspaniały konsolowy klimat.
A że ceny gier są takie a nie inne...no cóż...nic na to się nie poradzi - należy więc ograniczyć granie do kilku oryginalnych tytułów rocznie , kupować egzemplarze z drugiej ręki [ często w świetnym stanie ] itp.
Na swoim przykładzie powiem,że dokupuję wiele gier do kolekcji dopiero po wielu latach od ich wydania [ głownie SNES , N64 ] - własnie ze względu na fakt,że nie moglem wówczas [ jak i dzisiaj:) ] pozwolić sobie na zakup wszystkich tytułów na raz.
Poza tym oryginalne gry , zwłaszcza te najstarsze [ Donkey Kong , PacMan , Flashback , Street Fighter itp ] , zyskują z czasem na wartości a pirackimi cartridge'ami czy płytami nawet (pipi) się nie podetrze bo są za śliskie i za twarde
Pozdrawiam.
SiN[PL]
20 02 2004, 09:14
boze-z tego co czytam wasze wypowiedzi nt piractwa to wynika z tego ze inaczej sie gra na oryginalach [lepiej], a gorzej na piratach... pojdzcie do kumpla niech wam odpali jakis oryginal a potem pirat - zauwaycie roznice?

czasem oryginal chodzi szybciej, a pirat wolniej, ale to wina plytek [chodzi mi teraz o ps2 i x itp...]
QUOTE
\"]boze-z tego co czytam wasze wypowiedzi nt piractwa to wynika z tego ze inaczej sie gra na oryginalach [lepiej], a gorzej na piratach... pojdzcie do kumpla niech wam odpali jakis oryginal a potem pirat - zauwaycie roznice?

czasem oryginal chodzi szybciej, a pirat wolniej, ale to wina plytek [chodzi mi teraz o ps2 i x itp...]
Nie wiem jak ty ale jak ja gram na swoim oryginale to jednak gra mi sie "lepiej" poprostu odczuwam z tego wieksza satysfakcje i zazwyczaj gram w dana gre duzo dluzej niz jak bym mial ja na DVD-r
lysy1983
20 02 2004, 15:14
Fakt jak kupie gc(za miesac-zbieram kesz) gc nie wyobrażam sobie że mógłbym grać w RE, Metroida albo Calibura na piracie, ale inne czemu nie...
tylko ze nie ma piratow na plytkach a odpalanie przez pc jest nieoplacalen i dlugo trwa a pozatym wycofali juz pso i wporwadzaja wersje ktora uniemozliwia odpalanie piratow
SiN[PL]
20 02 2004, 15:41
da sie odpalac piraty, normalnie z plytki

a potrzeba do tego:
-gamecube Q wyprodukowany przez PANASONIC [3 egzemplarze sa na sprzedaz na ebayu]
-free loader
-nagrywarka dvd [po prostu

]
-gra
-dvd-r
rozpakowujemy gierke, i wypalamy zawartosc na dvd-r, nastepnie wkladamy freeloadera, podmieniamy plytke i cieshymy sie gra
niestetety Q zostal wycofany z produkcji, i ciezko zdobyc taki egzemplarz :C a jesli juz zdobedziecie to bardzo drogi on jest :C
pozdro!
no spoko ale w polsce raczej nikt nie ma Q a co do freeloadera to jakis czas temu chodzilo pogloski ze sa piraty na gc a freeloader dziala jako bootdisk jak w dc no ale jakos sluch otym zaginal
SiN[PL]
20 02 2004, 16:08
odpala - jesli masz Q - jesli nie - nieodpala i na dzien disiejszy koniec
HunterX
20 02 2004, 19:21
QUOTE
\"]boze-z tego co czytam wasze wypowiedzi nt piractwa to wynika z tego ze inaczej sie gra na oryginalach [lepiej], a gorzej na piratach... pojdzcie do kumpla niech wam odpali jakis oryginal a potem pirat - zauwaycie roznice?

czasem oryginal chodzi szybciej, a pirat wolniej, ale to wina plytek [chodzi mi teraz o ps2 i x itp...]
Właśnie. Według mnie lepiej gra się na orginałach niż na piratach. Ja za piractwo już podziękuję (zapierd**ić się można było jak na PS2 odpalałem THUGa - wchodził... za 3-4 razem po 10 min. loadingu), gdyż wolę robić w ch** ojca ("Tato, daj na obiady w szkole"), oszczędzać na czym się da i grać jak porządny gracz, a nie byle szmata, co okrada twórców a ci z kolei z braku zysków nie robią kontynuacji (np. ICO). Poza tym znam takiego idiotę (to na pewno nie jest wyjątek), który gra na PS2 w jedną grę, a dwie następne ściągają mu się z netu (i tak ciągle). Pogra chwilę i odłoży. Zero feelingu, zero klimy, ot po prostu dumny że widział grę w akcji... :?
BTW: Panasonic dało sobie spokój z Q, więc zwykły śmiertelnik piratów w ten sposób nie odpali (koszta, koszta).
Kikkoman
20 02 2004, 22:25
QUOTE
QUOTE
\"]boze-z tego co czytam wasze wypowiedzi nt piractwa to wynika z tego ze inaczej sie gra na oryginalach [lepiej], a gorzej na piratach... pojdzcie do kumpla niech wam odpali jakis oryginal a potem pirat - zauwaycie roznice?

czasem oryginal chodzi szybciej, a pirat wolniej, ale to wina plytek [chodzi mi teraz o ps2 i x itp...]
Właśnie. Według mnie lepiej gra się na orginałach niż na piratach. Ja za piractwo już podziękuję (zapierd**ić się można było jak na PS2 odpalałem THUGa - wchodził... za 3-4 razem po 10 min. loadingu), gdyż wolę robić w ch** ojca (\"Tato, daj na obiady w szkole\"), oszczędzać na czym się da i grać jak porządny gracz, a nie byle szmata, co okrada twórców a ci z kolei z braku zysków nie robią kontynuacji (np. ICO). Poza tym znam takiego idiotę (to na pewno nie jest wyjątek), który gra na PS2 w jedną grę, a dwie następne ściągają mu się z netu (i tak ciągle). Pogra chwilę i odłoży. Zero feelingu, zero klimy, ot po prostu dumny że widział grę w akcji... :?
BTW: Panasonic dało sobie spokój z Q, więc zwykły śmiertelnik piratów w ten sposób nie odpali (koszta, koszta).
Podpisuję się pod Twoją wypowiedzią - popieram - taka postawa bardzo mi sie podoba [ tak powinno być! ]
a ja jestem za a nawt przeciw!!
QUOTE
Właśnie. Według mnie lepiej gra się na orginałach niż na piratach. Ja za piractwo już podziękuję (zapierd**ić się można było jak na PS2 odpalałem THUGa - wchodził... za 3-4 razem po 10 min. loadingu), gdyż wolę robić w ch** ojca (\"Tato, daj na obiady w szkole\"), oszczędzać na czym się da i grać jak porządny gracz, a nie byle szmata, co okrada twórców a ci z kolei z braku zysków nie robią kontynuacji (np. ICO). Poza tym znam takiego idiotę (to na pewno nie jest wyjątek), który gra na PS2 w jedną grę, a dwie następne ściągają mu się z netu (i tak ciągle). Pogra chwilę i odłoży. Zero feelingu, zero klimy, ot po prostu dumny że widział grę w akcji...
Wiesz co z tego co napisales wynika ze masz zrombanom konsole albo kiczowate plytki!! wes zainwestuj w czytnik i chipa jakiegos dobrego i wtedy i wszystko bedzie dzialac jak nalezy bez czekania!! to sie bardziej oplaca 500zl za czytnik i chipa:)) to sa 3 gry wiec chyba sie oplaca!!
HunterX
21 02 2004, 00:21
QUOTE
[...] Wiesz co z tego co napisales wynika ze masz zrombanom konsole albo kiczowate plytki!! wes zainwestuj w czytnik i chipa jakiegos dobrego i wtedy i wszystko bedzie dzialac jak nalezy bez czekania!! to sie bardziej oplaca 500zl za czytnik i chipa:)) to sa 3 gry wiec chyba sie oplaca!!
Trochę odbiegnę od tematu. Mój chip to Ripper 2, czytnik co prawda nowy nie jest, ale jakoś nie narzekam. To raczej wina płytki. Z grami jest najgorzej - nigdy nie wiesz czy gra będzie działać, czy wszystko jest nagrane w porządku. Jak loteria - raz trafisz dobrą, a innym razem będzie można sobie CeDekiem cztery litery podetrzeć (hardcore). Kupując orginały mam 100% gwarancji, że gra będzie chodzić oraz mam satysfakcję - cieszę się jak dziecko z mojej nowej gry! Poza tym kupując orginała jestem pewien, że spędzę trochę czasu przed konsolą, a nie rzucę płytkę po godzinie grania i wezmę następną grę, którą też po godzinie zmienie i nigdy do poprzedniej nie wrócę. "Lepiej raz królewnę Śnieżkę, niż siedem krasnoludków"

, a poza tym w życiu nie można mieć wszystkiego - ja to zrozumiałem, a Ty?...
Kikkoman: wielkie dzięki
szczurek
21 02 2004, 08:21
chłopaki, zaczyna się robić brzydki off-top

wracać do tematu piratów na Cube'a bo będzie źle.....
pozdro szczurek!
witam
odpalal moze ktos z was piraty na gc? robie tak jak jest napisane w faq na maxconsole, ale lipa.. nic nielaczy :~
tam pisze zeby zmienic ip i inne rzeczy , wiec robie tak jak jest pokazane na obrazku - tzn 192.168.1.32
pleplee odpalam ten pso loader i tam mi pisze connecting 192.168.1.4
no wiec zmieniam w konfiguracji na takie ip ale dalej lipa... help :~
ps. jak mash tylko zasmiecac topic, albo cos w stylu uzyj google to ZAMKNIJ RYJ!
_________________
ehhhhhhh
wogole nieznalazlem pomocy w tym topicu wiec zalozylem nowy...
nie widzę abyś się wcześniej pytał
- [szczurek]
szczurek - naprawde? :~ jakis goscio zamknal moj topic ;
dobra, happy wiadomosc!

odpalilem [wreshcie] gierke na gc... a jest to animal crossing - dziala [emulowany?] w 100%

zaraz zabiore sie za nastepne... :>
szczurek
6 03 2004, 14:16
uh. Powiedz jak to zrobiłeś bo pewnie amatorzy taniego grania już cieszą ryje......
popiel25
6 03 2004, 14:35
QUOTE
\"]a no normalnie eh
Ciekawa odpowiedz.
Nie mozesz dokladnie opisac calego procesu? Pewnie wiele osob chcialo by sie dowiedziec, jak to wyglada w praktyce streamowanie przez LAN.
szczurek dal chamska odpowiedz...
no wiec tak:
w otoczeniu sieciowym w opcjach tcp/ip wpisujemy recznie ip 192.168.1.100 i w masce podsieci 255.255.255.0
next
odpalamy pso, wchodzimy do opcji network, zmieniamy zeby recznie uzyskal ip, wpisujemy w ip 192.168.1.34 ; nizej 255.255.255.0 ; nizej 192.168.1.100 i ponizej to samo
dajemy save i basta
odpalamy animal crossing loadera + psula , wybieramy gierke, klikamy na BOTH , a na konsole dajemy ONLINE , wybieramy postac i walimy AGREE...
blah, potem start/pause i gotowe, mozna grac.
niezapomniajmy ze komp i gc musi byc ze soba polaczony!
narazie sprawdzilem 2 gierki - animal crossing i 18wheeler - super! (-:
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.