Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Kopie zapasowe na GCN
Forum PSX Extreme > Platforma > Nintendo > GameCube
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39
Zbychuu
to w sumie teraz najlepiej mi wyjdzie jesli przerobie se na qoob i nie ma z tym zadnych problemów ? confused.gif:/ tzn gry 2 plytowe chodza niezaleznie od sejwa i tylko cza uwazac na plytki miniDVD które dobre a które blee tongue.gif PZDR
desden
QUOTE(feyd_hark @ 22 07 2005, 22:51)
...Ja gram od 15 lat i w przciwieństwie do ciebie szanuje innych.
*

Moze renty bedą dawac w przyszłosci za ta chorobe, to sie załapiesz wink.gif

Ja nie wiem. kupie ngc jak chipa beda dawac za friko,albo gacek nie przekroczy 300-400zł z dobrym chipem + dodatkami(2, 4 gry gratis) wink.gif
tetsuo86
wielebny iso ma dokaldnie 1 459 978 240 i jest ok,bo jakby za male bylo to chyba by wogole gra sie nie odpalila,gra lapie dre na poczatku gry(akcji,nie menu zcy filmiki bo z tym to nie ma problemu),moze z 5min grania i w roznym momencie.
wielebny
QUOTE(tetsuo86 @ 23 07 2005, 23:41)
wielebny iso ma dokaldnie 1 459 978 240 i jest ok,bo jakby za male bylo to chyba by wogole gra sie nie odpalila,gra lapie dre na poczatku gry(akcji,nie menu zcy filmiki bo z tym to nie ma problemu),moze z 5min grania i w roznym momencie.
*

Wiec jest kulawo zripowana.
Sciagnij odemnie fstfix:

www.kalisz.mm.pl/~wielebny72/

Odezwij sie najlepiej wieczorem na GG 7008800 to napisze co z tym zrobic bo nie mam w tej chwili czasu zeby napisac tutoriala.

Pozdro.
jaunty
Mam wmontowanego Vipera z biosem Cobry 1.2. Wypalam na dużych płytach a konsola jest bez górnej obudowy, za każdym razem gdy chce ją wyłączyć poprostu naciskam Power, serce mi się kraja bo wiem, że to nie za bardzo dobre dla lasera. Czy jest jakaś metoda by kompakt sam się zatrzymywał a laser wyłączał? Jakaś kombinacja klawiszy albo blokowanie Lid Sensora?
A.Z.BEST