W teorii PSP dziala z kazdym routerem (wifi) - nawet badziewie od TPSA dziala

No ale mozesz zawsze miec pecha i moze sie okazac ze twoj to jestem jedyny ktory nie zadziala z PSP
Redmitsu
7 10 2007, 18:17
Takie totalnie lamerskie pytanie.
Wyzej The m napisal chyba odpowiedz na moje pytanie ale ja jestem tak zielony ze nie wiem napewno czy to ma jakis zwiazek z moim pytaniem , a wiec :
Jezeli mam Liveboxa to potrzebuje dokupywac Karte sieciowa wifi by grac na psp ? Czy sam livebox wystarczy? ;P
... sam livebox (bez dodatkowej karty wifi) do grania sie nie zda (do przegladania netu tak), w kazdym razie moj odmawia wspolpracy ale to prawdopodobnie wina tego ze uzywam go z plaptopem (z ps3 nie wiem jak to bedzie bo nie posiadam ale jestem pelen obaw ze tak samo)
Redmitsu
8 10 2007, 21:40
Troche nierozumiem.Mowisz ze grania sie nie zda ale do netu tak , przeciez jedno ze soba jest powiazane wiec jezeli mozna przegladac net to i takze mozna na nim grac. I co ma laptop do psp ?

Niektorzy userzy mowili ze maja na liveboxie ps3 i psp przez wifi i nie ma problemow wiec zaczynam sie juz troche gubic ;<
Mam dziwne pytanie,sam sie zastanawiam nad jego sensem,ale jestem kompletnie zielony jesli chodzi o PSP,wiec postanowilem ze zapytam.
Net w psp jest mozliwy tylko w domu,czy da sie jakos zalatwic aby moc korzystac z tego dobrodziejstwa na dworzu/tramwaju itd?
Mozesz korzystac z neta na psp tam gdzie uda Ci sie polaczyc z jakims hot spotem/acces pointem. Jesli chodzi o Polske, tak, z internetu mozesz korzystac tylko w domu

.
Ale np nie ma mozliwosci wykorzystania w jakis sposob mobilnego internetu z PSP?
a o jakich sposobach piszesz?Kolega wyzej wytlumaczyl wszystko...
Redmitsu
14 11 2007, 15:03
Mobilny internet to wlasnie Hot-Spot. Sa ta punkty w ktorych mozesz dobrowolnie korzystac z internetu . Zazwyczaj w Polsce Hot-Spoty sa w Hotelach,uczelniach,w barach itp.
Imo Rondel uwaza ze w Polsce nie ma hot-spotow dlatego wprowadza Cie w blad ;d
CYTAT(Redmitsu @ 14 11 2007, 15:03)