Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: pomoc
Forum PSX Extreme > Platforma > Pocket i inne systemy > Nintendo GBx
g.dawid
witam wszystkich i prosze o pomoc
bez bicia sie przyznaje ze jestem calkowitym laikiem jesli chodzi o konsole przenosne, nawet nigdy w zyciu nie gralem na nich wink.gif
prosilbym o pomoc i odpowiedzi na pare pytan:
mam zamiar kupic konsole gameboy advance (nie sp ani nie ds)
zwyklego tego najstarszego (dlaczego? tylko i wylacznie do jednej gry - FFTadvance, tak , tak .... kupuje konsole tylko i wylacznie spowodu jednej gry smile.gif
tutaj pojawiaja sie moje lamerskie pytania:
czy gba rozni sie mniej wiecej od gba sp tylko i wylacznie podswietleniem? czy tez wieksza iloscia kolorow itp?
-(to jest glupie wiem) - zeby robic savy gier nie trzeba miec jakies dodatkowej karty pamieci?
- na czym polega dzialanie nagrywarki 9czy jakkolwiek sie to nazywa)

zdaje sobie sprawe ze te pytania na pewno sie juz pojawily ale ja niestety nie mam czasu (praca + studia...i w dodatku sesja sie zbliza confused.gif zeby przeszukiwac forum,
wiec prosze nie usuwac tego postu, po prostu mam problem i prosze bliznich o pomoc smile.gif

naprawde wystarczy mi to zebym mogl pograc w fft (ewentulanie jak bede miec jeszcze kiedyc czas to moze jakies inne rpg zaczne na nowo grac rolleyes.gif

aha zeby sie nie rozczarowac, wie ktos moze czy daloby sie fft odpalic na kompie przez emule (gra jest na cadride'u wiec nie mam pojecia )

to by wlasciwe bylo na tyle
aha jesli ktos ma do sprzedania konsole (i przypadkiem razem z gra to bylbym wstepnie zaintersowany)
dzieki i pozdr
GRIZZ