Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem z wyborem dobrej cyfrówki
Forum PSX Extreme > Platforma > PC > Hardware
k0ntra
Siema
Mam problem z wyborem aparatu cyfrowego. Mam na oku te 2 modele:
1. KLIK
2.KLIK
Przeanalizujcie te modele i napiszcie, czy warto wydać te 200zł więcej na ten drugi model biorąc pod uwagę uwagę iż ma mniejszą ilośc pixeli.
Czy jest coś w opisie technicznym (na stronce), co uzasadnia jego wyższą cenę?
Jestem początkujący w tym temacie, stąd te pytania.
Jeszcze odnośnie ładowarki, która oni dawają gratisowo... Jaka jest jej funkcja (napełnia baterie czy podobnie jak w komórce ładuje aparat)?
Jeśli macie inne typy w podobnej cenie bardzo prosze o podanie linka. Z góry dziękuję za odpowiedzi, Pozdrawiam K0ntra
erix
http://allegro.pl/show_item.php?item=76639658

ja to mam i jestem super zadowolony , polecam smile.gif
k0ntra
Tak, ale widzę, że ma mniej pamięci (32MB) i mniejszy zoom cyfrowy wink.gif
puszkin
ja posiadam canona a520 i jestem z niego naprawde bardzo zadowolony
erix
QUOTE(k0ntra @ 11 12 2005, 20:37) *

Tak, ale widzę, że ma mniej pamięci (32MB)

no faktycznie , ale ty chyba nie chcesz jechać na pamięci wbudowanej wink.gif
ja mam MS 256MB
Jędrek
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=74668901

To nie jest dokladnie moj model (ja mam 5mln pixeli, i moj jest mniejszy). Zdjecia w najwiekszej jakosci (jakos za.je.bi.sta) zajmuja ponad 3 mb i nie ma mowy o ich wysylaniu mailem. Troche mnie to denerwuje bo zawsze zapomniam zmniejszyc jakosci. Fajne jest to, ze ma wlasy akumulator i stajce dokujaca w ktorej takze sie laduje i mozna wtyedy przesylac zdjecia. Karte mozna dokupic sobie zawsze wieksza, a ta cena jest naprawde dobra za takie cos.
k0ntra
Juz zamówiłem biggrin.gif Zdecydowałem sie na TEN model. Jest zaje.bisty 6MP, 32 pamięć wewn(dodatkowo dokupiłem karte SD 256MB), nagrywa filmy z dźwiekiem. Mysle że to bardzo dobry wybór
Dziekuje osobom, które sie pofatygowały i poszukały inne modele.

Temat do zamknięcia
Burzasty