Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Dlaczego kupię Wii
Forum PSX Extreme > Platforma > Nintendo > Wii
Stron: 1, 2, 3, 4, 5
walek
Dlaczego kupie Wii? Bo nie stac mnie na PS3 i na Xbox'a360. A poza tym jestem wielkim fanem grafiki 3D w sredniowiecznym wydaniu. Do tego moge dorzucic permamentna milosc do Mario i Zeldy- kocham tasiemce, chocby mialy po 1000 czesci. I jako telemaniak, kreca mnie piloty... tongue.gif
Komar
Bo nie stac mnie na PS3 i na Xbox'a360.

X360 Core jest przecież tańszy niż Wii wink.gif
ogqozo
Tak, masz rację. 300 to przecież więcej niż 250. A jak się doda kartę pamięci, bezprzewodowego pada i droższe gry, to X0 robi się jeszcze tańszy.
MasterShake
nie popłacz sie nam tutaj, chodziło mu o to że konsole kupisz bez problemu taniej,dolicz memorke i wychodzi cena wii - 1000 zl. A do tego i do tego musisz gre dokupic
jurget
kupie jak pojawi sie gra grzechu warta
Coati
ja bym moze kupil ale jako 2 konsole z obecnych next genow... wii nalezy traktowac jako ciekawostke, jako konsolke do glownie "familijnego grania"...
wii jest wrecz stwozone do mojego ulubione gatunku gier, do gier fpp/fps, ale ja NIE CHCE grac w gry z grafika z gacka... i cos mi sie zdaje ze wiekszosc gier na ''łiiii'' bedzie jak to sie mowi: ''na jedno kopyto''
konsolka ciekawa i tania warta zakupu jesli ukaza sie na nia gry killery, ale na to sie narazie niezanosi (pomijajac Zelde, ktora wyjdzie tez na gaclawa)
_Milan_
heh ,czlowiek po pograniu chwile na wii zaczyna sie namyslac nad kupnem tej konsoli...

tennis rozwala ;]

naprawde fajnie ze ta konsola powstala, jakbym mial za duzo siana bym biegl w grundiu po nia
ogicool
mnie ten Wii pilot najbardziej kręci, nie wiem jeszcze jak w realu
sprawdza sie z 'czasem' i jak sprawdzają sie też Wii - gry,
no ale tu już jest blisko do nowych rozwiązań, które można dalej rozwijać
(to najlepsze) i gry mogą oryginalne, next-genowe się pojawić

< pojechaną grafę już znamy ninja.gif >
vetch
Można poczytać o porcie Far Cry na Wii: