Bret Hart
20 02 2006, 08:38
QUOTE(Saunter @ 19 02 2006, 22:51)

Chodzi mi o to, żeby pokazać wszystkim członkom klubu "Anty Dudek", że Boruc też popełnia błędy.
SIKI, nie rośmieszaj mnie wyciągając argument, w postaci Manchesteru United 2 lata temu. Noc w Stambule - wszystko jasne...
Sado, nie widziałem meczu, ale zawsze jest tak, że jakkolwiek nie zagrałby bramkarz, ale wcześniej walnie szmatę, kiksa, to pamięta się tylko błąd.
Pokazuję, że nie ma ideałów, każdemu, nawet Cechowi, zdarzają się błędy, więc nie wieszajcie tak psów na Dudku.
DOBRZE PRAWI

NA PREZYDENTA !!!! LOL
Boruc jest świetny w bramce (czego dowiódł w drugiej połowie wczorakszego meczu), ale zdarzają mu sie błędy i niepewne interwencje przy próbach przejęcia dośrodkowań, ma na tyle farta, że w sumie rzadko kończy sie to utratą bramki.
Ale chyba i tak jest numerem jeden w reprze.
QUOTE(MaidenPL @ 18 02 2006, 15:55)

Dudek jest Bramkarzem...Po prostu slabym, przereklamowanym... [...] ale to nie jestem brakasz swietny. Ot po prostu dobry...
No comment.
pamięta się tylko błędy piłkarzy... Dudkowi będą rozpominać mecz z ManU czy innym badziewiem ale nie będą pamiętać kto swego czasu był podstawą w reprze - nikt nie pamięta czasów jak tylko Dudkiem można się było pochwalić w Europie dobrą grą.
Teraz wszyscy patrzą na Boruca. I nie żebym do Artura coś miał ale jednak wole mieć doświadczonego starego dudka w kadrze. Co innego byłoby w klubie - wiadomo że sie stawia na młodych(a też szkoda...) bo to przyszłość klubu. Dlatego min. co sie dziwić że w Interze gra Martins a nie ciągle kontuzjowany Recoba ;]
kiedy?w 1 sezonie gry w liverpoolu i w feyenordzie.prawda jest taka ,że on nic nie wybronił naszej kadrze a grał bo był jedynym zagranicznym bramkarzem mającym jakąś klase w klubie.nawpuszczał szmat i wyszła jego klasa.przypominam ,że w finale lm zanim obronił przypadkiem 2 karne to 3 brami wpuścił.
QUOTE(lukasz @ 20 02 2006, 16:05)

kiedy?w 1 sezonie gry w liverpoolu i w feyenordzie.prawda jest taka ,że on nic nie wybronił naszej kadrze a grał bo był jedynym zagranicznym bramkarzem mającym jakąś klase w klubie.nawpuszczał szmat i wyszła jego klasa.przypominam ,że w finale lm zanim obronił przypadkiem 2 karne to 3 brami wpuścił.
No Dida też, to Dida jest też tak słaby jak Dudek??
Czy jakiś bramkarz wybroniłby chociaż jedną sytuacją, po której Dudek puścił gola? Wybroniłby ?!?
QUOTE(Sikor @ 20 02 2006, 16:13)

QUOTE(lukasz @ 20 02 2006, 16:05)

kiedy?w 1 sezonie gry w liverpoolu i w feyenordzie.prawda jest taka ,że on nic nie wybronił naszej kadrze a grał bo był jedynym zagranicznym bramkarzem mającym jakąś klase w klubie.nawpuszczał szmat i wyszła jego klasa.przypominam ,że w finale lm zanim obronił przypadkiem 2 karne to 3 brami wpuścił.
No Dida też, to Dida jest też tak słaby jak Dudek??
Czy jakiś bramkarz wybroniłby chociaż jedną sytuacją, po której Dudek puścił gola? Wybroniłby ?!?
patrząc tokiem myślenia Lukasza możnaby powiedzieć że Dudek jest lepszy - na końcu wybronił 2 karne a Dida jednego

ja też jestem ciekaw czy nawet Buffon by wybronił biegnącego sam-na-sam Crespo
QUOTE(Sikor @ 20 02 2006, 16:13)

QUOTE(lukasz @ 20 02 2006, 16:05)

kiedy?w 1 sezonie gry w liverpoolu i w feyenordzie.prawda jest taka ,że on nic nie wybronił naszej kadrze a grał bo był jedynym zagranicznym bramkarzem mającym jakąś klase w klubie.nawpuszczał szmat i wyszła jego klasa.przypominam ,że w finale lm zanim obronił przypadkiem 2 karne to 3 brami wpuścił.
No Dida też, to Dida jest też tak słaby jak Dudek??
Czy jakiś bramkarz wybroniłby chociaż jedną sytuacją, po której Dudek puścił gola? Wybroniłby ?!?
no wpuścił taką szmatkę, kiedy go piłka przeskoczyła...
patrząc oczami Łukasza to dudek jest średnim bramkarzem z przebyłskami ale i umiejętnością puszczania niezłych szmat i wcale sie nie dziwie ,że benitez z niego zrezygnował.janas też powinien.ale może mi jego fani przypomną co obronił dla repry dudi?
a do didy go nie porównujcie.dida umie bronić karne a dudek miał szczęscie bo on nie wyczuwał strzelca tylko strzelali prosto w niego co widać na powtórkach.ktoś pamięta copa america impreze gdzie dida sie wybił tym ,że obronił ileś tych karnych?to jest kunszt.
QUOTE(Saunter @ 19 02 2006, 23:51)

Chodzi mi o to, żeby pokazać wszystkim członkom klubu "Anty Dudek", że Boruc też popełnia błędy.
SIKI, nie rośmieszaj mnie wyciągając argument, w postaci Manchesteru United 2 lata temu. Noc w Stambule - wszystko jasne...
Sado, nie widziałem meczu, ale zawsze jest tak, że jakkolwiek nie zagrałby bramkarz, ale wcześniej walnie szmatę, kiksa, to pamięta się tylko błąd.
Pokazuję, że nie ma ideałów, każdemu, nawet Cechowi, zdarzają się błędy, więc nie wieszajcie tak psów na Dudku.
a pamiętasz mecz w MŚ2002 Korea-Polska? 2 błędy Dudka i 2:0 w plecy.
Ot wyszedł mu jeden meczu, Shevchenko przypadkiem w niego dwa razy trafił pod koniec dogrywki i robią z niego niewiadomo kogo.
Noc w Stambule ? Zrobili z niego bohatera, bo wygrali w karnych i Dudek obronił 2 karne (fatalne strzały Pirlo i Shevchenki), przypominam, że DIDA również obronił 2 karne (1 w meczu gol po dobitce, jeden w karnych) .Zgadzam się z Wielebnym, przypomnij sobie strzały Alonso i Rise, nie były to takie strzały jak bronił Dudek, były to mocne strzały po ziemi w róg bramki, Dida musial się wyciągnąć całą długoscią aby dojść do piłki. Podczas samego meczu Dudek również popełniał błędy piłka odbijała mi się od kolan, w jednej sytuacji chyba po jego błędzie Traore wybijał piłkę z lini.
kwestia gustu... ja bym wolał w reprezentacji dobrego, doświadczonego bramkarza. Zresztą ponoć w kilku meczach co teraz grał spisał się nieźle więc w czym rzecz ?
z tym dobrym bramkarzem bym polemizował już wcześniej napisałem dlaczego.a co do doświadczenia to trendy w piłce pokazują ,że na bramce aż takie ono ważne nie jest.chociazby fabianski i białkowski.gdybym był trenerem i miał do wyboru 3 bramkarzy na podobnym poziomie (boruc kuszczak dudek) to zrezygnowałbym z tego co grzeje ławe i dałby szanse młodzikowi niech poczuje atmosfere mundialu.zresztą jan tomaszewski gorąco zachęca dudka to rezygnacji z kady aby nie bylo właśnie takich niedomówień...
a co do tych 3 meczy to z dobrą formą też bym nie przesadzał.gol między nogami i faul na napsatniku to wina bramkarza a z arsenalem to i ja mogłem stać takie nudy były.
Saunter
20 02 2006, 17:19
QUOTE(bartiz @ 20 02 2006, 16:51)

Noc w Stambule ? Zrobili z niego bohatera, bo wygrali w karnych i Dudek obronił 2 karne (fatalne strzały Pirlo i Shevchenki), przypominam, że DIDA również obronił 2 karne (1 w meczu gol po dobitce, jeden w karnych) .Zgadzam się z Wielebnym, przypomnij sobie strzały Alonso i Rise, nie były to takie strzały jak bronił Dudek, były to mocne strzały po ziemi w róg bramki, Dida musial się wyciągnąć całą długoscią aby dojść do piłki. Podczas samego meczu Dudek również popełniał błędy piłka odbijała mi się od kolan, w jednej sytuacji chyba po jego błędzie Traore wybijał piłkę z lini.
Zapomniałeś dopisać, żę obrona strzałów Shevchenki to też nic, bo strzlił w niego i miał farta. Po jego błędzie Traore wybijał? Lol...
Pamiętam Koreę, nie winię Dudka za żadnego gola.
Nie wiem też o co chodzi, gdy czytam, że w Stambule Dudek wspuszczał szmaty. W którym golu?
QUOTE(Saunter @ 20 02 2006, 17:19)

Nie wiem też o co chodzi, gdy czytam, że w Stambule Dudek wspuszczał szmaty. W którym golu?
po co sie pytasz - wiadoma sprawa że ci odpowiedzą że przy każdym
szmaty może nie ale jednak mógł sie bardziej postarać bo puścić 3 gole to chluby nie przynosi.crespo jak nad dzieckiem ciętego loba zrobił pierwszy gol z wrzutki czyli też mógł jakoś inaczej zareagować.po prostu nie szastajmy określeniem bohater stambułu..
QUOTE(lukasz @ 20 02 2006, 17:42)

szmaty może nie ale jednak mógł sie bardziej postarać bo puścić 3 gole to chluby nie przynosi.crespo jak nad dzieckiem ciętego loba zrobił pierwszy gol z wrzutki czyli też mógł jakoś inaczej zareagować.po prostu nie szastajmy określeniem bohater stambułu..
bynajmniej ja go za bohatera całego meczu nie uznaje - ale sądze że był w ścisłej czołówce najlepszych graczy meczu.
Ale mnie to śmieszy że nagle zaczęli wszyscy uznawać "Dudi słaby jest, do domu z nim"... tym bardziej że forma mu nie spadła tylko nie ma gdzie grać

Zresztą w meczu z USA na pewno dudi zagra to zobaczymy jak mu pójdzie.
Sikor chodzilo mi o to ze dudek jest pilkarzem przereklamowanym, ktory owszem mial niezla passe ktora sie skonczyla...
To tak jak w skokach...Wez malysza...2 sezony i co ?
G**** media nas nakrecaja ciagle od niego oczekujemy zwyciestw....Klasowym skoczkiem jest Ahonem bo on jest od wielu sezonow w SCISŁEJ czolowce skoczkow...Shmidt, Hanewald...Tu masz przyklad skoczków 1,2 sezonowych...
Czemu o tym mówie ? Bo robienie z Dudka KLASOWEGO bramkarza to jakiś absurd... I nie twierdze ze Boruc jest bramkarzem KLASOWYM...o takim może sie w najbliszej przyszlości stać.
NB:Saunter wspominasz o stambule...A jak Dudzio bronił w Premiership w zeszłym sezonie ?
QUOTE
Bo robienie z Dudka KLASOWEGO bramkarza to jakiś absurd
tzn. że Liverpool wygrywając całą lige mistrzów miał przeciętnego bramkarza ?
Na pewno nie klasowego. Nie patrz na cały sezon przez pryzmat jednego meczu !
Bosz niczym P. Janas i 7 lechitów na mecz z Mexykiem w chicago po wygraniu przez lecha PP.

Polecam, odgrzebalem stary temat ; ) Do poczytania pod poduche ;D
http://www.psxextreme.info/index.php?showtopic=19826&st=80IMO usmiac sie mozna jak sie czyta niektore posty na temat Majdana / Przyrowskiego wiedzac co sie wydarzylo w kadrze przez ostatnie pol roku ; )
Saunter
20 02 2006, 18:07
Ale Dudek poprzedni sezon miał co najmniej zadowalajaćy, nie popełnił żadnego wielkiego błędu.
; D
Rzeczywiscie to wielki sukces, sezon bez szmaty "ala" MU xD
Dudek>Cech ; D
Saunter
20 02 2006, 20:35
To są Twoje wyimaginowane wnioski.
Jesteś kibicem Legii, więc promujesz swojego Boruca, ja mam tak samo, tylko na inną postać.
Saunter- nie żebyś myślał, że jestem antyfanem Dudka. Po prostu wydaje mi się, że Boruc jest po prostu lepszy i to on zasługuje na miano pierwszego bramkarza w reprezentacji. Borucowi zdarzają się błędy, ale w meczach, które Celtic wygrywa, a poza tym po błędzie gra bardzo dobrze i pewnie, co było widać w ostatnich meczach.
QUOTE(Sado @ 20 02 2006, 21:32)

Borucowi zdarzają się błędy, ale w meczach, które Celtic wygrywa, a poza tym po błędzie gra bardzo dobrze i pewnie, co było widać w ostatnich meczach.
No. Jakby Boruc nie robił błędów, to Bhoysi by nie wygrywali, a on sam nie grałby dobrze. Tak, tak.
Zachowuje neutralność wobec wszystkich polskich piłkarzy grających często w rękawiczkach, poprostu lubię sie czepiać. Mniam.
Saunter
20 02 2006, 22:30
Ja nie lubię się czepiać polskich futbolistów, jeśli ktoś ma możliwości to mu kibucuje. Do Dudka mam specyficzny stosunek, ale wiem, że teraz Boruc jest nr 1, gra w klubie, sprawdza się. Tylko chciałem zauważyć, że jak każdy robi błędy, a nie tylko Jerzey.
Bret Hart
21 02 2006, 07:37
QUOTE
Bo robienie z Dudka KLASOWEGO bramkarza to jakiś absurd
z tego co pamietam to Dudek został wybrany najlepszym zawodnikiem ligi holenderskiej (za czasów gry w Feyenoordzie)... poki co po nim zaden polski as tego nie dokonał (nawet w drugich ligach) wiec kogo z naszych kopaczy uważasz za klasowego jesli Dudek to absurd???? Jego interwencje w pierwszym sezonie w Liverpoolu były na najwyzszym poziomie. Jedynie gdzie mu nie idzie to w meczach reprezentacji bo poza meczem przeciwko Francji to zadnego nie wyciągnął. Ale to jest klasowy pilkarz który zapisał sie w historii polskiej pilki jako ten wygrany.
QUOTE(Sikor @ 20 02 2006, 21:46)

QUOTE(Sado @ 20 02 2006, 21:32)

Borucowi zdarzają się błędy, ale w meczach, które Celtic wygrywa, a poza tym po błędzie gra bardzo dobrze i pewnie, co było widać w ostatnich meczach.
No. Jakby Boruc nie robił błędów, to Bhoysi by nie wygrywali, a on sam nie grałby dobrze. Tak, tak.
Czy ja tak napisałem? Nie napisałem, że bez błędu grał by słabo. Chodziło mi o to, że po wpadce chce naprawić, to co źle zrobił i tak jakby się bardziej stara.
@Sado - spoko, napisałem przecież, że lubie sie czepiać. Czepnąłem sie ciebie, nie Boruca. To była tylko moja na hooy potrzebna nadinterpretacja, nie bierz tego serio.
QUOTE
To są Twoje wyimaginowane wnioski.
Jesteś kibicem Legii, więc promujesz swojego Boruca, ja mam tak samo, tylko na inną postać.
Bzdura i to totalna, gdyby tak było krzyczał bym ze na prawa obrone chce Wojtka Szale a Do ataku w miejsce Zurawskiego i Frankowkiego/Smolarka Wlodarczyka
Boruc jest po prostu lepszym zawodnikie...
@ Bret Hart : 2 kwestie.
-Klasowy pilkarz nie ma DWÓCH swietnych sezonów a kilka takowych...Dudek owszem, trafila mu sie w tym okresie forma zycia nic pozatym...
Staralem sie to pokazac dajac przyklad skoczków...
-Liga Holenderska jest dla ciebie top ligą Europejską ?
Umówmy sie to sukcess. Bez dwoch zdan. Ale na boga nie rób z niego Bońka czy Deyny XX wieku bo to SMIESZNE
A Boruc ? Popytajcie kibiców celticu co o nim sądzą

( chodz ostatnio im podpadl wypowiedziami przy okazji spotkania z kibicami legii w pubie

)
http://www.arturboruc.com/news.php?id=523A zresztą
QUOTE
Tomaszewski: Boruc nr 1!
Brązowy medalista mistrzostw świata z 1974 roku Jan Tomaszewski typuje Artura Boruca jako bramkarza numer jeden polskiej reprezenracji tegoroczny mundial. Jednocześnie Tomaszewski twierdzi że Dudek nie ma prawa jechać na mundial.
"- Reprezentacja Polski to nie Caritas. Paweł Janas musi Dudka skreślić natychmiast!".
"Selekcjoner powinien wybrać już teraz trzech bramkarzy i w spokoju przygotowywać ich do mundialu. Boruc numer jeden, Kuszczak numer dwa, Fabiański numer trzy" - takie typy przedstawił Tomaszewski.
Saunter
21 02 2006, 17:29
Maiden: Tomaszewski ma zawsze takie teksty, to żaden autorytet. Jakby to powiedział Górski to ok.
"Boruc jest po prostu lepszym zawodnikie..."
Dla Ciebie jest lepszy. Dla mnie obecnie też.
"
A Boruc ? Popytajcie kibiców celticu co o nim sądzą cool.gif ( chodz ostatnio im podpadl wypowiedziami przy okazji spotkania z kibicami legii w pubie wub.gif )
http://www.arturboruc.com/news.php?id=523"Lol, podajesz mi link do strony o Borucu. Chyba to jasne, że jego fani się dobrze wypowiedzą.
Spytaj się kibiców Liverpoolu/Feyenoordu co sądzą o Jerzym.
m0l m0l m0l
Linka dałem ci z innego powodu XD
Zeby ci pokazac ze podpadl szkotom swymi wypowiedziami XD
www.talkceltic.net
Tam siedza szkoci, Rodacy Marshalla. Right ? kibice znajacy Zurawkiego i Boruca z Celticu. Popytaj sie ich o nasz duet...
Widzisz prosty przyklad. W Legii mamy Fabiana i Muche. Bramkarza w moim przekonaniu nie gorszego od Fabiana.
Broni Fabian i kibice jednak wola fabiana. Pomimo że Mucha jest naprawde dobry, i jest (pipi)m gosciem ( mialem okazje pare razy sie z nim spotkac ) to tym bardziej lubianym, i prezentujacym podobne umiejestnosci pilkarskie a jednak broniacym jest Fabianski.
Dlaczego? Bo jest Polakiem.
Widizsz pewna analogie do Boruca ?
Jesli posadził Marshalla, szkota na ławie, sprawił ze Wenger chcial go w Arsenalu to na pewno nie jest bramkarzem kiepskim...
( Mozesz sobie o tym poczytac w linku ktory podalem strone wczesniej )
Saunter
21 02 2006, 17:48
Nigdy nie powiedziałem, że Boruc jest słaby. Ba, to dla mnie nr 1.
Tylko nie rozumiem Twojej szykany na Dudka.
Jakiej szykany : D ?
Po prostu uważam go za sredniego bramkarza EUROPEJSKIEGO formatu. ( Na polske bardzo dobrego )
Bret Hart
21 02 2006, 23:19
QUOTE(Maiden @ 21 02 2006, 15:42)

@ Bret Hart : 2 kwestie.
-Klasowy pilkarz nie ma DWÓCH swietnych sezonów a kilka takowych...Dudek owszem, trafila mu sie w tym okresie forma zycia nic pozatym...
Staralem sie to pokazac dajac przyklad skoczków...
-Liga Holenderska jest dla ciebie top ligą Europejską ?
Umówmy sie to sukcess. Bez dwoch zdan. Ale na boga nie rób z niego Bońka czy Deyny XX wieku bo to SMIESZNE
A zresztą
QUOTE
Tomaszewski: Boruc nr 1!
"- Reprezentacja Polski to nie Caritas. Paweł Janas musi Dudka skreślić natychmiast!".
hmmm ten sam facet jeszcze dwa lata temu twierdził że w reprezentacji jest DUDEK i 10 koszulek... Wiec na Leppera polskiej pilki nie powolywalbym sie. To nie były tylko dwa sezony bo Feyenoordzie błyszczał znacznie wczesniej zresztą czego ty oczekujesz ... facet z Knórowa (czy z innej wioski) osiagnął ogoromny sukces . W tych co rocznych plebiscytach utrzymuje sie w top 10 od paru lat, wygrał lige Champions League i wspomniany tytuł w Holandii (kraju Van Bastenów, Nistelroojow, Rijkaardów itd - wiec ludzi ktorzy dochowali sie pilkarzy klasy swiatowej i znaja sie na talentach) Sorry ale lige szkocką widze o wiele nizej od holenderskiej. Zresztą tylko paru szkotów było "klasowych" na całą ich historie.
A co do skoczków to poki co dwoch zwodnikow zdobyło PŚ 3 razy z rzędu i jednym z nich jest Małysz wiec to tez przeciętny zawodnik??? Rozumiem ze bicie rekordow prawie za kazdym razem, medale olimpijskie, medale mistrzostw świata i 3 puchary swiata to dokonanie przecietnego skoczka...
Po kolei:
1-Sam piszesz o tym co Dudek
zrobił używasz czasu przeszłego rozmawiamy o tym co jest dziś...
2-Gdyby Dudek w oczach
fachowca, czyli Beniteza ( bo to wlasnie ON wygral LM ) był bramkarzym co najmniej dobrym to po co by wydawal tak wielkie pieniadze na Reine ? Moglby przecierz powalczyc o sciagniecie Toresa? Nie chciales opini "Tomka" ( ktorego zreszta sam nie trawie ) to Rafa Benitez tym transferem jak i ustalaniem wyjsciowej jedenastki LFC wystawil ci opinie na temat realnej klasy Dudka...Zobaczymy co zrobi nasz selekcjoner
3-Badz tak miły i
nie wkładaj mi słow w usta bo zaraz zakoncze z toba dyskusje... to że twierdze że np Ahonen jest rewelacyjnym skoczkiem wcale nie czyni z Małysza
słabego skoczka.
4-Jestem gotów sie założyć o 10zł ze Boruc zostanie wybrany bramkarzem SPL. Dla ciebie ta liga jest słabsza od Holenderskiej ? Na pewno róznica nie jest drastyczna jak ja malujesz wszak nie graja w niej tylko szkoci... Petrov, Keane, Prso, Namouchi, Fan Fan, Nakamura, Hartson, Maloney...to nie sa anonomowe nazwiska...
IMO: Undi rapes bradi
Mendrek
22 02 2006, 04:29
Wiec nie wiem co to za specjalista, skoro trzyma Dudka na rezerwie i nie chce sprzedac. Tak mu zalezy na dobrym bramkarzu ktoremu niszczy forme? Dudek nie powinien grzac lawy, to nie jest bramkarz przyzwyczajony do tego. Ale Benitez ma to gdzies? Imho Dudek ma jeszcze sporo lat kariery do rozwiniecia, a z Beniteza taki strateg jak ze mnie kosmonauta.
Bret Hart
22 02 2006, 09:08
QUOTE(MaidenPL @ 20 02 2006, 16:47)

To tak jak w skokach...Wez malysza...2 sezony i co ?
G**** media nas nakrecaja ciagle od niego oczekujemy zwyciestw....Klasowym skoczkiem jest Ahonem bo on jest od wielu sezonow w SCISŁEJ czolowce skoczkow...Shmidt, Hanewald...Tu masz przyklad skoczków 1,2 sezonowych...
Z tego zdania wynika że Ahonen jest klasowy a Małysz miał "tylko" dwa sezony dobre. Ahonen od lat jest w scisłej czołowce no to chwila bo Dudek we wszelkich plebiscytach ląduje w top 10 od kilku lat no ale Dudka uwazasz za przecietniaka. To moze wytłumacz mi czego musi dokonać polak abys uznał go za klasowego gracza?? bo na przykladzie Malysza Mistrzostwo i Puchar Świata to tylko dobra passa a na przykladzie Dudka wygranie Champions League to tez tylko jakas tam passa. Benitez sprowadził rodaka i do tego młodszego, gdyby Dudek był takim przecietniakiem to na 100% Benitez by go sprzedał i zostawił sobie Carsona na 2 mecze "wrazie czego" w roli zmiennika hiszpana. Nie przypominam sobie abym twierdził ze Boruc nie bedzie badz nie jest graczem klasowym wiec tego zakładu nie kieruj do mnie. I nie strasz mnie zakończeniem dyskusji bo swoje zdanie mam prawo miec a nikogo tutaj póki co nie obraziłem
Cheers
QUOTE
, a z Beniteza taki strateg jak ze mnie kosmonauta.
więc czekam na twoją wyprawe jakąś bo benitez to arcystrateg podobnie jak mourinho.uczył sie u cupera i w sumie przerósł go już valencia była potęgą teraz większy budżet ma i z klubi pałętającego sie po 5-6 miejscu zrobił jedną z najmocniejszych ekip...
QUOTE
-Gdyby Dudek w oczach fachowca, czyli Beniteza ( bo to wlasnie ON wygral LM ) był bramkarzym co najmniej dobrym to po co by wydawal tak wielkie pieniadze na Reine ?
No chyba nie bardzo. Jakbyś ty był menegerem to byś postawił na świetnego ale już starego bramkarza czy średniego lecz młodego ? Jasna sprawa że na młodego bo patrzy sie zawsze w przyszłość(jak już wcześniej mówiłem można spojrzeć na Inter: IMO świetny ale stary Recoba jest na ławce min. że w ekipie jest młodziutki Martins - PRZYSZŁOŚĆ interu).
Saunter
22 02 2006, 14:38
Odin, Reina jest dobry, naprawdę, a i że jest młodszy to też go promuje.
Benitez to wybitny trener, a to, że chce mieć 2 dobrych bramkarzy to naturalne.
MAIDENIE:
Petrov, Keane, Prso, Namouchi, Fan Fan, Nakamura, Hartson, Maloney...to nie sa anonomowe nazwiska...
Oprócz Keana, Hartsona i Nakamury (no może jeszcze Prso) to są anonimowi gracze, znam ich tylko dlatego, że czytam relację z Celticu, ale dla przeciętnego oglądającego to nic nie znaczący gracze.
QUOTE(Saunter @ 22 02 2006, 14:38)

Odin, Reina jest dobry, naprawdę, a i że jest młodszy to też go promuje.
Benitez to wybitny trener, a to, że chce mieć 2 dobrych bramkarzy to naturalne.
ja nie twierdze że nie.
Sądze jednak że Reina jest troche mniej uzdolniony od Dudka i na dzień DZISIEJSZY jest nadal od niego gorszy. Ale przyszłość klubu to dobra inwestycja - Dudzio sie starzeje to trzeba mieć młodszego...
A= QUOTE
przeciętny zawodnik?
B=QUOTE
Małysz miał "tylko" dwa sezony dobre
Dla ciebie A=B ?
Pozdro. Szacun

.
QUOTE
Dudek we wszelkich plebiscytach ląduje w top 10 od kilku lat no ale Dudka uwazasz za przecietniaka
Przeczytaj jescze raz bo mnie denerwujesz ;F
Ty czytasz co chcesz przeczytac. Pozdro.
QUOTE
To moze wytłumacz mi czego musi dokonać polak abys uznał go za klasowego gracza??
Nieprędko doczekamy sie gracza naprawde swiatowej klasy. Krzynówek maił przebłsyski, Żurawski jest IMO dobrym a może nawet bardzo dobrym napastnikiem ale Smolarek z pewnoscia moze stac sie lepszym. Boruc za lat 3 może osiagnac wiecej od Dudka. IMO Mógł grać w Arsenalu a z całym szacunkiem i sympatią jakim daże LFC to akcje kanonierów stoją wyzej od tych the reds aczkolwiek Liverpool za 2-3 lata naprawde bedzie mógł byc powaznym kandydatem do wygrania premiership.
QUOTE
Benitez sprowadził rodaka i do tego młodszego, gdyby Dudek był takim przecietniakiem to na 100% Benitez by go sprzedał i zostawił sobie Carsona na 2 mecze "wrazie czego" w roli zmiennika hiszpana.
Tak tak. dudek jest the best idz już oglądać wrestling lepiej
Cartson jest słabym bramkarzem a LFC gra w PREMIERSHIP w tej lidze trzeba miec zmieników. IMO Cartson by nim były ale nie tak dobrym jak Dudek.
QUOTE
I nie strasz mnie zakończeniem dyskusji bo swoje zdanie mam prawo miec a nikogo tutaj póki co nie obraziłem
Strasze o______O ?
Mówie ci po prostu co zrobie jak dalej będziesz prekrecał me wypowiedzi.
QUOTE
Cheers
buziak
QUOTE
Nie przypominam sobie abym twierdził ze Boruc nie bedzie badz nie jest graczem klasowym wiec tego zakładu nie kieruj do mnie.
Pokaz mi slowa napisane przeze
mnie, kierowane do
ciebie w których cie oskarzam ( coż za slowo o_O ) iż twierdzisz ze Boruc nie ma szansy na stanie sie bramkarzem formatu Europejskiego. Inaczej STFU.
QUOTE
Oprócz Keana, Hartsona i Nakamury (no może jeszcze Prso) to są anonimowi gracze, znam ich tylko dlatego, że czytam relację z Celticu, ale dla przeciętnego oglądającego to nic nie znaczący gracze.
Petrov?
Fan Fan?
Maloney?
To anonimowe nazwiska ?
Nikt ci nie każe interesowac sie ligami poza Angieską. Ale IMO Warto. Zapewne dla ciebie anonimowym jest Frank Riberry

No to popatrz na date przy tym poscie i porozmawiaj ze mna o nim za miesiecy 6

@Lukasz. Karol będzie pierwszym strażnikiem texasu na ksiezycu

Czaisz akcje ?
QUOTE
Petrov?
Fan Fan?
Maloney?
To anonimowe nazwiska ?
są tak samo anonimowi jak Żurawski czy Boruc ;]
Zapewniam cie ze Petrov jest i przedewszystkim był bardziej i to dużo bardziej znany od Zurawskiego
QUOTE(Maiden @ 22 02 2006, 22:45)

Zapewniam cie ze Petrov jest i przedewszystkim był bardziej i to dużo bardziej znany od Zurawskiego

to bardzo ciekawe bo ja znam tylko i wyłącznie jego nazwisko - pewnie dlatego że sie nie interesuje ligą szkocką. A jednak Nakamure, Hartsona znam.
Przypadek ?
Bret Hart
23 02 2006, 09:13
QUOTE(Maiden @ 22 02 2006, 20:54)

Pozdro. Szacun

.
Nieprędko doczekamy sie gracza naprawde swiatowej klasy. Krzynówek maił przebłsyski, Żurawski jest IMO dobrym a może nawet bardzo dobrym napastnikiem ale Smolarek z pewnoscia moze stac sie lepszym. Boruc za lat 3 może osiagnac wiecej od Dudka. IMO Mógł grać w Arsenalu a z całym szacunkiem i sympatią jakim daże LFC to akcje kanonierów stoją wyzej od tych the reds aczkolwiek Liverpool za 2-3 lata naprawde bedzie mógł byc powaznym kandydatem do wygrania premiership.
Tak tak. dudek jest the best idz już oglądać wrestling lepiej
buziak
Petrov?
Fan Fan?
Maloney?
To anonimowe nazwiska ?
1) te zwroty gimnazjalistow to sobie daruj,
2) do rzeczy chłopie bo dalej nie napisałes czego dokladnie ma dokonac polski pilkarz abys uzal go za zawodnika klasowego
3) wracaj do gier anime i ogladaj japonskie bajeczki
4) Buziaki to do swojej dziewczyny (jak masz) prosze kierować
5) co drugi w Bulgarii to Petrov , a reszta jest anonimowa
tschuss
QUOTE
to bardzo ciekawe bo ja znam tylko i wyłącznie jego nazwisko - pewnie dlatego że sie nie interesuje ligą szkocką. A jednak Nakamure, Hartsona znam.
Przypadek ?
Nie wiem czy przypadek. Ja Petrova znalem juz duzo wczesniej. Euro, aczkolwiek nie tylko, mecze miedzynarodowe...No i nie ograniczam sie do "czlolowych lig". Np na bierząco sledze lige francuską.
Dlatego powiadam. Franc Riberry

Niebawem bedzie z niego kawał grajka
QUOTE
1) te zwroty gimnazjalistow to sobie daruj,
Póki co kolego szanowny zyjemy w Polsce, kraju demokratycznym. Moge więc pisać co chce. Sory no bonus.
QUOTE
2) do rzeczy chłopie bo dalej nie napisałes czego dokladnie ma dokonac polski pilkarz abys uzal go za zawodnika klasowego
Już ci coś na temat formatu piłakrzy jakim dysponuje nasza reprezentacja napisałem. Jeśli masz problem ze zrozumieniem tekstu pisanego sugeruje powrót do szkoły podstawowej.
QUOTE
3) wracaj do gier anime i ogladaj japonskie bajeczki
Nie wiem skąd twa dedukcja iż ogrom mego czasu pochłania anime ( o_O ). Telewizji oglądam mało. Tylko Euronews, Eurosport, C+ Sport ewentualnie TVN24. Więc wracaj już lepiej na swoje torrenty bo ci sie mecz Tori z Litą sciągnoł
Co do anonimwoych bułgarów: <hahaha> <rotfl> <rotfl2> Kwik, czekaj juz sie podniosłem

Pewno o Berbatovie tez nie slyszales

? Bojinov tez jest dla ciebie anonimowa postacia ?

:D
QUOTE
4) Buziaki to do swojej dziewczyny (jak masz) prosze kierować
Aquilam volare doces
Aleś zakompleksiony
Ja na brak towarzyszek nie narzekam
Ale podczas roku nauki filozofi miałem okazje zapoznać sie np z pracami Freud'a i według niego ludzie którzy dzialają tak jak
ty są w niedoborze tego czym próbóją zawstydzic ( podkreslam to slowe hahahaa ) innych ( zresztą na jakiej podstawie XD ? )
papa Cowboyu, i nie spamuj więcej bo dochodzi do konformizmów
Bret Hart
23 02 2006, 12:37
najwyrazniej nie rozumiesz prostego pytania... jest roznica miedzy
jacy są a
czego maja dokonać dude! nie wiem czy kiedykolwiek zrozumiesz to pytanie... ( i kto tu ma problemy ze zrozumieniem tekstu
Zachwycasz sie marnymi bułgarami (tylko Stoichkov był na poziomie) a polakow uwazasz za przecietnych... w sumie to mi wystarczy i wiele mowi o tobie i twojej filozofii ... (kto cie wpuscil na filologie ???)
Nie mam zamiaru dalej z tobą dyskutować chłopczyku
arrivederci
Nieprędko doczekamy sie gracza naprawde swiatowej klasy Right ?
Czego ? Ano zeby wystepował w czołowych klubach swiata, z
ciałglymi sukcesami i by nie tylko miał pewno miejsce w wysciowej 11 a był weń gwiazdą.
Jak Smolarek przejdzie do lepszego klubu ma ku temu wszelkie atuty.
QUOTE
Zachwycasz sie marnymi Bułgarami (tylko Stoichkov był na poziomie) a polakow uwazasz za przecietnych...
skwituje to tak
Berbatov-Od dłuszego czasu jest z Vorodinem wystepuje i jest wiodącą postacia w Bayerze
Petrov-Gdy Żurwaski biegał po boisku w gorzycach to ten był już wiodącą postacią Celticu. Nie interesowałeś sie szkocką ligą ? Nie trzeba sie nią interesować. Skąd byś niby słyszał o Larsonie ? A może dowiedziałeś sie o no, ostatnio gdy przechodził do Barcy ?

QUOTE
Bojinov
Młodziudki a strzelał gole jak na zawołanie w Serie A. Swą grą sprawił iż chciał go kupic INTER.
Tu masz o nim fajny tekscik. Znajomosc angielskiego konieczna.
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/050128/1/3153.htmlSłaaaaaabi Bułgarzy słaaaaaabi szkoda że nasze gwiazdki z kosiarką na czele ( Kosą imo był nie kto inny a Roman Kosecki

) błąkają sie w Coca-Cola (

) championship lub grzeja ławe w Bundeslidze.
QUOTE
i nie chce mi sie z Tobą gadać .
"Dopsze" mi sie wcale nie chiało

QUOTE
arrivederci
Cześć
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.