Bret Hart
2 02 2006, 18:20
Przez ostatnie miesiace temat numer jeden na onetch i innych pierdołach! Biedny Jureczek, któremu nie daja pograć

Czytał ktoś z was jego książke? Lepszy jest w pisaniu i gadaniu niz graniu w piłke ? Co wy sądzicie na temat naszego numeru 1 w bramce? Jakby nie patrzec ma wiele sukcesów na koncie, najlepszy bramkarz/pilkarz ligi holenderskiej oraz kroki taneczne w w finale Champions League.
Swoja drogą ciekawe, że Benitez mowi nie i wszyscy sie liczą (zarząd) z jego zdaniem. Ciekawe kiedy w Polsce tak bedzie
mnie jest go szkoda... w końcu pomógł w finale ligi mistrzów a oni trzymają go wciąż na rezerwie NIE POZWALAJĄC mu zdobyć formy na mundial :| jakbyśmy nie mieli Boruca to by było pozamiatane :|
Bret Hart
2 02 2006, 19:10
QUOTE(Odin91 @ 2 02 2006, 17:55)

mnie jest go szkoda... w końcu pomógł w finale ligi mistrzów a oni trzymają go wciąż na rezerwie NIE POZWALAJĄC mu zdobyć formy na mundial :| jakbyśmy nie mieli Boruca to by było pozamiatane :|
no tak ale czy huśtawką formy sobie na to nie zasłużył? (beznadziejne szmaty w meczach przeciwo Man U) W el.mś 02 czy el.me nie pamietam jego chocby jednego bardzo dobrego meczu. Zawsze cos wpuscil choc nie raz czekałem na takie interwencje jak w koncowce finalu Champions League.
Kuszczak robi sie pomału cyborgiem wiec nie martwie sie o bramke
QUOTE(Bret Hart @ 2 02 2006, 19:10)

QUOTE(Odin91 @ 2 02 2006, 17:55)

mnie jest go szkoda... w końcu pomógł w finale ligi mistrzów a oni trzymają go wciąż na rezerwie NIE POZWALAJĄC mu zdobyć formy na mundial :| jakbyśmy nie mieli Boruca to by było pozamiatane :|
no tak ale czy huśtawką formy sobie na to nie zasłużył? (beznadziejne szmaty w meczach przeciwo Man U) W el.mś 02 czy el.me nie pamietam jego chocby jednego bardzo dobrego meczu. Zawsze cos wpuscil choc nie raz czekałem na takie interwencje jak w koncowce finalu Champions League.
Kuszczak robi sie pomału cyborgiem wiec nie martwie sie o bramke

a czy huśtawką formy sobie zasłużył na nie granie przez cały sezon i bycie 'niewolnikiem' Liverpoolu ? nie mogli go GDZIEKOLWIEK sprzedać ? :|
To tak jakby Żurawski miał zostać w Wiśle żeby grzać ławe i kupić nowego młodego napadziora - Żurawia wpuścimy jak nowy, młody łapnie kontuzje. Dla mnie to jest chore, szkoda mi takich piłkarzy bo to czyste wykorzystywanie ich

tia, przyrowski też się robił cyborgiem
Wypowiem się jako osoba sympatyzująca z klubem Liverpool FC.
Jerzy Dudek jest piłkarzem klubu triumfatora Ligi Mistrzów 2005, to on mu płaci, obowiązuje go kontrakt i musi go wypełnić.
Rozumiem Jerzego, że chce grać przed mundialem to logiczne, chciał więc wymóc na menagerze Benitezie swój transfer. Rafa czekał na odpowiednią ofertę (może to tylko taka gra), ale nie sprzedał Polaka z jednego prostego względu - chce mieć równorzędnego bramkarza na wypadek urazu Pepe Reiny. Scott Carson nie jest jeszcze gotowy do gry w 1 składzie. Sam Benitez mówił: "Jurek pojedzie na kadrę i pokaże kto jest najlepszy w Polsce, bo nie wierzę, że jest to ktoś inny" lub "Potrzebuję tu Jerzego". Obiecywał, że da szanse, ostatnio miał grać, jednak w piątek po treningu wybuchnął konflikt, zagrał Carson w Pucharze.
Sam kibicowałem wypożyczeniu Dudka na czas mundialu. Chcę, żeby pojechał na MŚ. Pamiętam, że to on jest najbardziej utytułowanym Polakiem w historii (no może na równi z Bońkiem) piłki. Jestem jego wiernym fanem, aczkolwiek kieruję się dobrem LFC.
Na końcu porównanie dla wszystkich, którzy wyżywają się na Benitezie za robienie z Dudka "niewolnika Anfield". Popatrzcie na Celtic. Marshall, bramkarz rep Szkocji siedzi przez Boruca, który wygrał rywalizację. Czy ubolewacie nad jego losem? Ja wiem, że to rodak, ale... Popatrzmy trochę obiektywniej.
Żeby nie było, też chciałbym aby Dudek był nr 1, ale teraz to wykluczone, bo Reina jest świetny, a Rafę rozumiem zupełnie.
Bret Hart
2 02 2006, 20:59
QUOTE(Odin91 @ 2 02 2006, 18:43)

tia, przyrowski też się robił cyborgiem

Przyrowski zawsze był dla mnie marnym grajkiem;) Zresztą nie porównuj naszej mandarynkowej ligi do premiership
]
QUOTE(Saunter @ 2 02 2006, 20:56)

Na końcu porównanie dla wszystkich, którzy wyżywają się na Benitezie za robienie z Dudka "niewolnika Anfield". Popatrzcie na Celtic. Marshall, bramkarz rep Szkocji siedzi przez Boruca, który wygrał rywalizację. Czy ubolewacie nad jego losem? Ja wiem, że to rodak, ale... Popatrzmy trochę obiektywniej.
Szkocja nie zagra na tegorocznym mundialu.
Boruc wygrał rywalizcję, bo grał lepiej od Marshalla.
Reina gra, bo Benio espanizuje WątrobowyBasen FC.
Benio nie raczył sprawdzić formy Dudka przy żadnej okazji.
Obiektywniej spojrzeć nie mogę.
Bret Hart
2 02 2006, 22:01
QUOTE(Sikor @ 2 02 2006, 20:10)

QUOTE(Saunter @ 2 02 2006, 20:56)

Na końcu porównanie dla wszystkich, którzy wyżywają się na Benitezie za robienie z Dudka "niewolnika Anfield". Popatrzcie na Celtic. Marshall, bramkarz rep Szkocji siedzi przez Boruca, który wygrał rywalizację. Czy ubolewacie nad jego losem? Ja wiem, że to rodak, ale... Popatrzmy trochę obiektywniej.
Szkocja nie zagra na tegorocznym mundialu.
Boruc wygrał rywalizcję, bo grał lepiej od Marshalla.
Reina gra, bo Benio espanizuje WątrobowyBasen FC.
Benio nie raczył sprawdzić formy Dudka przy żadnej okazji.
Obiektywniej spojrzeć nie mogę.
słusznie mr. Sikor - obiektywniej sie nie da
Benio do gazu !!!
QUOTE(Sikor @ 2 02 2006, 21:10)

Szkocja nie zagra na tegorocznym mundialu.
Boruc wygrał rywalizcję, bo grał lepiej od Marshalla.
Reina gra, bo Benio espanizuje WątrobowyBasen FC.
Benio nie raczył sprawdzić formy Dudka przy żadnej okazji.
Obiektywniej spojrzeć nie mogę.
1. Szkocja nie gra na mundialu, ale jakie to ma znaczenie? Chcą mieć bramkarza do kadry!
2. Zgadzam się.
3. LOOOL!! Reina gra, bo się sprawdził, pobił rekord Liverpoolu w minutach bez puszczonego gola, a "Rafalucja" wpływa na Liverpool tak, że jest po Chelsea najlepszą drużyną Anglii i broni LM!
4. Dudka widzi na każdym treningu, a meczowa forma Reiny mu wystarcza.
Patriotyczne podejście, rozumiem
QUOTE(Saunter @ 2 02 2006, 22:31)

QUOTE(Sikor @ 2 02 2006, 21:10)

Szkocja nie zagra na tegorocznym mundialu.
Boruc wygrał rywalizcję, bo grał lepiej od Marshalla.
Reina gra, bo Benio espanizuje WątrobowyBasen FC.
Benio nie raczył sprawdzić formy Dudka przy żadnej okazji.
Obiektywniej spojrzeć nie mogę.
1. Szkocja nie gra na mundialu, ale jakie to ma znaczenie? Chcą mieć bramkarza do kadry!
2. Zgadzam się.
3. LOOOL!! Reina gra, bo się sprawdził, pobił rekord Liverpoolu w minutach bez puszczonego gola, a "Rafalucja" wpływa na Liverpool tak, że jest po Chelsea najlepszą drużyną Anglii i broni LM!
4. Dudka widzi na każdym treningu, a meczowa forma Reiny mu wystarcza.
Patriotyczne podejście, rozumiem

1. No nie moge sie nie zgodzić. Ale sytuacja z Dudkiem niemal zakrawa na spisek mający na celu osłabienie naszej reprezentacji. Pomyśl, Benio mówi, że chce mieć 2 światowej klasy bramkarzy, tak? A co to zostaje z formy światowej klasy piłkarza, który nie grał ponad pół roku?
Boruts wygrał rywalizacje, bo miał do tego okazje. Dudek nie miał.
3. LOL przez cztery 'O'. Reina sie sprawdził, prawda. Ale rekord to nie jego zasługa, tylko obrony. W meczu z Boltonem pare tygodni temu popełnił ośmieszające go błędy. A poza robieniem w wacka naszego golkipera nie moge nic zarzucić polityce Rafy.
4. Mecz to nie trening. Meczowa forma Pepego jest zadowalająca, a jaka jest meczowa forma Jerzy'ego???
QUOTE(Bret Hart @ 2 02 2006, 20:59)

QUOTE(Odin91 @ 2 02 2006, 18:43)

tia, przyrowski też się robił cyborgiem

Przyrowski zawsze był dla mnie marnym grajkiem;) Zresztą nie porównuj naszej mandarynkowej ligi do premiership
skończ już z tym ciągłym nasmiewaniem sie z polskiej ligi i pisaniem bredni typu wisła i legia w 2 lidze by sie tam broniły bo to niesmaczne zaczyna sie robić;/
QUOTE
Co wy sądzicie na temat naszego numeru 1 w bramce?
z tego co wiem numerem jeden to on był teraz jest nim boruc.
dla mnie taka hierarchia jest:
1.boruc
2.kowalewski
3.kuszczak
4.dudek
5.fabiański
...
co do dudka.czy jak teraz narzekacie na reine to nie pamiętacie o poprzedniku dudka zanim ten przyszedł?ano był taki westerveld w sezonie z nim liverpool wygrał 5 pucharów(ligi,anglii,uefa i jakieś tam) i co?podziękowali mu i przyszedł dudek.nikt nie dał szansy westerveldowi

a reina udowodnił ,że zasługuje na miejsce w bramce.sam dudek jest zbyt chimeryczny i od kiedy gra w anglii nawpuszczał pare szmat a reprezentacji wybronił raptem jeden mecz z francją ;/
QUOTE(lukasz @ 3 02 2006, 00:17)

QUOTE(Bret Hart @ 2 02 2006, 20:59)

QUOTE(Odin91 @ 2 02 2006, 18:43)

tia, przyrowski też się robił cyborgiem

Przyrowski zawsze był dla mnie marnym grajkiem;) Zresztą nie porównuj naszej mandarynkowej ligi do premiership
skończ już z tym ciągłym nasmiewaniem sie z polskiej ligi i pisaniem bredni typu wisła i legia w 2 lidze by sie tam broniły bo to niesmaczne zaczyna sie robić;/
QUOTE
Co wy sądzicie na temat naszego numeru 1 w bramce?
z tego co wiem numerem jeden to on był teraz jest nim boruc.
dla mnie taka hierarchia jest:
1.boruc
2.kowalewski
3.kuszczak
4.dudek
5.fabiański
...
Nie wiem jak teraz gra Kowalewski (Dudek zresztą też...tego nie wie), ale zamieniłbym go chyba z Kuszczakiem. Zresztą z bramką to my akurat problemów nie mamy. Cała piątka świetna.
QUOTE
co do dudka.czy jak teraz narzekacie na reine to nie pamiętacie o poprzedniku dudka zanim ten przyszedł?ano był taki westerveld w sezonie z nim liverpool wygrał 5 pucharów(ligi,anglii,uefa i jakieś tam) i co?podziękowali mu i przyszedł dudek.nikt nie dał szansy westerveldowi

a reina udowodnił ,że zasługuje na miejsce w bramce.sam dudek jest zbyt chimeryczny i od kiedy gra w anglii nawpuszczał pare szmat a reprezentacji wybronił raptem jeden mecz z francją ;/
Westerveld nowy sezon zaczął katastrofalnie. Dlatego zaczęli szukać bramkarza. To nie było tak, że on z nimi zdobył trofea, a liverpool w nagrodę go pożegnał. Przyczyną była jego gra.
A Dudkowi nie 'podziękowali'. Reina udowodnił, że zasługuje na miejsce w bramce. Skoro Dudek jest zbyt chimeryczny to powinni się go pozbyć.
QUOTE
Nie wiem jak teraz gra Kowalewski (Dudek zresztą też...tego nie wie), ale zamieniłbym go chyba z Kuszczakiem.
przekładasz 5 dobrych występów w premiership nad to ,że kowalewski 2 lata spisuje sie dobrze i jest w dodatku kapitanem takiej druzyny jak spartak?ja jednak dałbym szanse wojtkowi.nie skreślajmy go tylko dlatego bo go nie oglądamy co tydzień.
Bret Hart
3 02 2006, 07:53
QUOTE(lukasz @ 2 02 2006, 23:17)

co do dudka.czy jak teraz narzekacie na reine to nie pamiętacie o poprzedniku dudka zanim ten przyszedł?ano był taki westerveld w sezonie z nim liverpool wygrał 5 pucharów(ligi,anglii,uefa i jakieś tam) i co?podziękowali mu i przyszedł dudek.nikt nie dał szansy westerveldowi

a reina udowodnił ,że zasługuje na miejsce w bramce.sam dudek jest zbyt chimeryczny i od kiedy gra w anglii nawpuszczał pare szmat a reprezentacji wybronił raptem jeden mecz z francją ;/
Jak najbardziej racja! Dudka zrobili tak samo jak Westervelda! Taka widocznie jest polityka Liverpoolu:/
Tak z innej beczki :
Kirkland to chyba polakow nienawidzi

Drugi nasz bramkasz posadzil go na ławie
Brawa dla Kuszczaka. z tego oo pamietam mistrza europy U-... ileś tam i wg Bryana Robsona "najlepszego bramkarza premiership"
tak poza tym Kuszczak ma juz 16 wystepów w tym sezonie a nie pięć
Polityka Liverpoolu? Lol, kto się nie rozwija ten się cofa.
Ale ja będę bronił klubu z Anfield

Moj ranking:
1. Boruc
2. Dudek
3. Kuszczak
4. Kowalewski
5. Fabiański
6. Białkowski (robi wrażenie, dobra prognoza, trzeba inwestować)
Ölschmitz
3 02 2006, 19:49
kowalewski raus, fakt nie ogladam jego meczy w telewizorze bo gra w rosji, ale ilekroc go widzialem w meczu repry to bronil... roznie.
numer jeden w kadrze to boruc i nie ma to tamto. na mundial chcialbym, zeby pojechal boruc jako 1. dudek za to, ze gral w prawie wszystkich meczach eliminacji, bo nalezy mu sie, no i kuszczak bo jest przyszloscia polskiej bramki.
a ksiazka dudka? czytalem, nawet ciekawa, szczegolnie okres w holandii i opisy zgrupowan reprezentacji, ale i tak biografia KOWALA niszczy inne ;]
Biografię Dudka pochłonąłem, bo to mój ulubiony polski gracz, ale przyznam, że książka Kowala rządziła ostro
Bret Hart
4 02 2006, 03:07
QUOTE(lukasz @ 2 02 2006, 23:17)

QUOTE(Bret Hart @ 2 02 2006, 20:59)

QUOTE(Odin91 @ 2 02 2006, 18:43)

tia, przyrowski też się robił cyborgiem

Przyrowski zawsze był dla mnie marnym grajkiem;) Zresztą nie porównuj naszej mandarynkowej ligi do premiership
skończ już z tym ciągłym nasmiewaniem sie z polskiej ligi i pisaniem bredni typu wisła i legia w 2 lidze by sie tam broniły bo to niesmaczne zaczyna sie robić;/
podziwiam Twoj lokalny patriotyzm, skoro uwazasz ze legia i wisła to potęga w Europie to dlaczego przegrywają z takimi piardami jak Victoria, Panathinaikos (w tym sezonie okazali sie beznadziejnie słabymi chłopcami do bicia) Valerenga czy szwajcarskie albo austirackie słabizny... angielskie zespoly (i nie tylko) grają również w kwalifikacjach i jakoś leją cienką szarzyznę. Celtic w tym sezonie to miał wypadek przy pracy bo to pierwszy sezon kiedy zanotowali taką wpadkę ale co do wisły i Legii (juz nie wspominając o Wiśle Płock) to trwa od wielu sezonów wiec na chwilową niemoc nie mozesz zwalić. Ja bardzo bym chciał zobaczyć jakikolwiek polski zespół w Champions League badz w pucharze UEFA gdzie nie mosialbym sie wstydzic ze to polski football tak "pięknie" wygląda:/
QUOTE(Bret Hart @ 4 02 2006, 03:07)

podziwiam Twoj lokalny patriotyzm, skoro uwazasz ze legia i wisła to potęga w Europie to dlaczego przegrywają z takimi piardami jak Victoria, Panathinaikos (w tym sezonie okazali sie beznadziejnie słabymi chłopcami do bicia) Valerenga czy szwajcarskie albo austirackie słabizny... angielskie zespoly (i nie tylko) grają również w kwalifikacjach i jakoś leją cienką szarzyznę. Celtic w tym sezonie to miał wypadek przy pracy bo to pierwszy sezon kiedy zanotowali taką wpadkę ale co do wisły i Legii (juz nie wspominając o Wiśle Płock) to trwa od wielu sezonów wiec na chwilową niemoc nie mozesz zwalić. Ja bardzo bym chciał zobaczyć jakikolwiek polski zespół w Champions League badz w pucharze UEFA gdzie nie mosialbym sie wstydzic ze to polski football tak "pięknie" wygląda:/
nie 'victorią' a 'vittorią' jak już coś

spoko, spoko - Wisła i Legia czy też wisła płock nie umieją się popisać w elitarnych rozgrywkach - ale chyba nadal nie chcesz nam mówić że owe zwspoły bo sobie nie poradziły w premier league ? może i by nie były na szczycie ale w środku tabeli jak najbardziej.
a wogóle to śmieszne że porównujesz jedną z najlepszych lig do ligi polskiej. Porównuj na poziomie.
Liga angielska - liga włoska. Liga polska - liga np. Rumuńska czy kij wie jaka
ale tu nie chodzi o porównywanie ligi polskiej do angielskiej bo to głupota tylko porównywanie 2 ligi angielskiej do polskiej!
Bret Hart
4 02 2006, 18:56
QUOTE(Odin91 @ 4 02 2006, 12:05)

nie 'victorią' a 'vittorią' jak już coś

'victorią' , 'vittorią' - jeden ch@j - portugalskie szmatławce;)
A jak chcesz mnie już tak bardzo poprawiac to VITÓRIA tak sie pisze poprawnie (przez jedno "t"). Doczytaj do końca zanim wezmiesz sie za poprawianie

jak juz coś !
Ten to ma szczescie jak nie kontuzje Kirklanda w poprzednich latach to teraz czerwona kartka Reiny
Na bank zagra 3 mecze w tym sezonie
Bret Hart
6 02 2006, 11:15
QUOTE(lukasz @ 4 02 2006, 14:37)

ale tu nie chodzi o porównywanie ligi polskiej do angielskiej bo to głupota tylko porównywanie 2 ligi angielskiej do polskiej!
prosze bardzo oto wypowiedz Frankowskiego

– Mniej więcej tak to sobie wyobrażałem. Stadion w Leicester i atmosfera na nim była przytłaczająca (przyszło blisko 22 tys. widzów – przyp. red.). Niestety jeden fatalny błąd kosztował nas utratę trzech punktów. Szkoda, bo liczyliśmy, że przywieziemy stąd zwycięstwo. Aczkolwiek łatwiej nam się grało w Pucharze Anglii z Manchesterem United – mówił były napastnik Wisły Kraków.
– Pod koniec mojego pobytu w Hiszpanii prawie miesiąc nie grałem z powodu kontuzji i to teraz wychodzi. Nie wyglądam najlepiej fizycznie. Kilkakrotnie brakowało mi metra, by dojść do podania od pomocników.
Gra się tutaj niezwykle szybko. Nawet nie da się tego porównać do drugiej ligi hiszpańskiej, nie wspominając o polskiej ekstraklasie. Nie ma czasu nawet na sekundę oddechu. Obrońcy kryją bardzo dokładnie. Sędziowie również gwiżdżą inaczej niż w Europie. Ale nic, pierwsze śliwki robaczywki – tłumaczył po ostatnim gwizdku były zawodnik Wisły Kraków
QUOTE(Bret Hart @ 6 02 2006, 11:15)

Kilkakrotnie brakowało mi metra, by dojść do podania od pomocników.
To Franek jeździ metrem do podań ???
To pewnie dlatego tak sie pojawia znikąd tam gdzie spada piłka w polu karnym.
W anglii ten środek lokomocji nosi jakąś inną nazwę, prawdopodobnie dlatego nie mógł go znaleźć.
Bret Hart
6 02 2006, 18:58
QUOTE(Sikor @ 6 02 2006, 10:38)

QUOTE(Bret Hart @ 6 02 2006, 11:15)

Kilkakrotnie brakowało mi metra, by dojść do podania od pomocników.
To Franek jeździ metrem do podań ???
To pewnie dlatego tak sie pojawia znikąd tam gdzie spada piłka w polu karnym.
W anglii ten środek lokomocji nosi jakąś inną nazwę, prawdopodobnie dlatego nie mógł go znaleźć.
ta jezdzi metrem i wcina śliwki robaczywki
QUOTE
Gra się tutaj niezwykle szybko. Nawet nie da się tego porównać do drugiej ligi hiszpańskiej, nie wspominając o polskiej ekstraklasie
a słyszałeś że Ligi angielskie to najbardziej SIŁOWE po prostu ligi ? niekoniecznie dobre taktycznie ale SIŁOWE. A to nie oznacza lepsze ;]
_Globus_
7 02 2006, 16:36
QUOTE(Odin91 @ 6 02 2006, 22:37)

QUOTE
Gra się tutaj niezwykle szybko. Nawet nie da się tego porównać do drugiej ligi hiszpańskiej, nie wspominając o polskiej ekstraklasie
a słyszałeś że Ligi angielskie to najbardziej SIŁOWE po prostu ligi ? niekoniecznie dobre
taktycznie ale SIŁOWE. A to nie oznacza lepsze ;]
Właśnie że ligi angielskie to ligi taktyczne...sprawdź kto prowadzi najlepsze drużyny Premiership - dwaj wielcy taktycy, Mourinho i Benitez
no świetnie my mówimy o 2 lidze angielskiej a ty mówisz dwa najlepsze kluby ligi pierwszej

jasne ,że angielska liga to sieczka non stop bieganie i siła.znasz zasade kick and run?wymyślili ją w anglii własnie.dlaczego największe chamy typu vinnie jones,roy keane tam grały a nie we włoskiej lidze czy hiszpańskiej?(no pominełem legendarnego goikoaczee(fonetycznie)-jak to sie pisze?

).a polaczki ciągną to do tych drugich lig bo tam dużo większa gotówka jest tyle.skończmy z bełkotem ,że ich poziom jest wyższy od najlepszych u nas drużyn.
_Globus_
8 02 2006, 00:26
QUOTE(lukasz @ 7 02 2006, 16:44)

no świetnie my mówimy o 2 lidze angielskiej a ty mówisz dwa najlepsze kluby ligi pierwszej

jasne ,że angielska liga to sieczka non stop bieganie i siła.znasz zasade kick and run?wymyślili ją w anglii własnie.dlaczego największe chamy typu vinnie jones,roy keane tam grały a nie we włoskiej lidze czy hiszpańskiej?(no pominełem legendarnego goikoaczee(fonetycznie)-jak to sie pisze?

).a polaczki ciągną to do tych drugich lig bo tam dużo większa gotówka jest tyle.
skończmy z bełkotem ,że ich poziom jest wyższy od najlepszych u nas drużyn.Ja tego nie powiedziałem... Ustosunkowałem się tylko do wypowiedzi Odina... Niech będzie, w pewnym sensie masz rację... EOT & Peace!
QUOTE
Ja tego nie powiedziałem... Ustosunkowałem się tylko do wypowiedzi Odina
ja napisałem że NIEKONIECZNIE dobrzy są taktycznie.
czytaj ze zrozumienim globi
Wracając do tematu Dudka, Dżerży ty dupo! Jak mogles puscic sitko i jeszcze spowodowac karnego, a na dodatek kilka razy niepewnie piąstkować, lepiej bedzie dla repry jak nie pojedziesz na mistrzostwa

A tak na serio to kto ogladal mecz ten widzial ze jak faulowal Benta to nie bylo miedzy nimi kontaktu, ale spoznil sie z interwencja, a sitko to bylo mocne uderzenie i nie mogl wiele zrobic, co nie zmienia faktu, ze jest daleko w tyle za Borucem i Kuszczakiem.
Saunter
11 02 2006, 15:54
Dudek skończył niedawno mecz przeciwko Wigan, pokazał się z dobrej strony, co zauważył realizator meczu, bo pokazał po meczu strzelca gola, Samiego Hyypię i właśnie Jerzego.
Niedługo wrzucę Wam skrót tego meczu, wszystcy zlukamy jak grał J.D.
Bret Hart
11 02 2006, 16:57
W meczu 26. kolejki Premiership beniaminek Wigan Athletic przegrał z Liverpoolem FC 0:1. Drugi raz w tym sezonie w podstawowej jedenastce "The Reds", wyszedł polski bramkarz Jerzy Dudek. Polak rozegrał wyśmienite zawody.
W pierwszej połowie nasz bramkarz nie miał zbyt dużo pracy. Wynik meczu na JJB Stadium otworzył w 30. minucie fiński obrońca Liverpoolu Sami Hyypia, który pokonał bramkarza Wigan Michaela Pollitta, strzałem z 10 metrów. Pollitt zdołał jeszcze musnąć piłkę ręką, ale ta wpadła do siatki. Asystą przy golu Fina popisał się Jamie Carragher.
Na drugą połowę meczu piłkarze gospodarzy, wyszli o wiele bardziej zmotywowani i zaczęli śmiało atakować bramkę Liverpoolu. Już w pierwszych pięciu minutach Dudek musiał interweniować cztery razy. W każdej z podbramkowych sytuacji, Polak spisywał się wyśmienicie, broniąc groźne strzały (m.in. strzał głową z sześciu metrów Andreasa Johanssona). Polak zaprezentował najwyższe umiejętności, gdy w 57. minucie uratował Liverpool przed samobójczą bramką, po tym jak fatalnie skiksował Hyypia. Piłkarze Liverpoolu, nie zaprezentowali się w drugiej połowie, tak jak można się było spodziewać. Zupełnie zawodzili w ataku, często tracąc piłkę pod polem karnym rywali. W ostatnim kwadransie, zawodnikom "The Reds" zależało już tylko na utrzymaniu skromnego prowadzenia.
Po dzisiejszym występie Polaka, spore są nadzieje, że we wtorkowym meczu z Arsenalem również stanie w bramce "The Reds"
Mecz widziałem i brawa dla Dudka. Wspolczuje trenerom bo jesli Dudek utrzyma taka forme (i bedzie grał) to ciezko postawic na no1.na MŚ
mamy za duzo dobrych bramkarzy (oczywiscie na plus dla Polski)
Saunter
11 02 2006, 17:16
O Boruca wyczynach coraz mniej teraz słychać, może Tomek będzie nr 1? Bo Jurek po meczu z Arsenalem na 90% wraca na ławkę
jak dudek nie będzie grał na stałe to nie brałbym go na mundiel.po pierwsze własnie dlatego ,że nie gra po drugie ,że nie wybronił żadnego meczu (oprócz towarzyskiego z francja) reprezentacji.idzie młodośc.boruc.kowalewski oraz kuszczak to moje typy.
Saunter
11 02 2006, 21:28
Bret Hart
15 02 2006, 07:34
FC Liverpool pokonał Arsenal w zaległym meczu 4. kolejki Premier League. Całe spotkanie w barwach The Reds rozegrał Jerzy Dudek. Polak nie miał jednak w tym meczu zbyt wiele pracy. Stroną przeważająca od pierwszego gwizdka byli gospodarze.
Dudek jako zawodnik Liverpoolu grał po raz dziewiąty przeciwko Arsenalowi, ale po raz pierwszy mógł cieszyć się ze zwycięstwa nad tą drużyną. Polski bramkarz zaliczył przy tym udany występ. Miał kilka dobrych interwencji, m.in. obronił strzał w sytuacji sam na sam z Fredrikiem Ljungbergiem w końcówce spotkania.
pewnie to ostatni był wystep Dżerzego w tym sezonie

Reina is back...
QUOTE(lukasz @ 11 02 2006, 17:44)

jak dudek nie będzie grał na stałe to nie brałbym go na mundiel.po pierwsze własnie dlatego ,że nie gra po drugie ,że nie wybronił żadnego meczu (oprócz towarzyskiego z francja) reprezentacji.idzie młodośc.boruc.kowalewski oraz kuszczak to moje typy.
Kuszczak to bodajże 4 razy piłkę z siatki musiał wyciagać w meczu - fakt, nadzieja polskiej bramki
Saunter
16 02 2006, 11:57
Diabeu nie sugeruj się liczbą straconych goli. Kuszczak za ten mecz dostał ocenę 6, więc nie grał źle. Przy żadnej bramce nie zawalił.
Dudek też dostał 6, z komentarzem "W roli widza". Może zagra z Manchesterem United, ale nic nie wiadomo, mało to prawdopodobne, bo Jose wrócił.
QUOTE(_Diabeu_ @ 16 02 2006, 10:57)

QUOTE(lukasz @ 11 02 2006, 17:44)

jak dudek nie będzie grał na stałe to nie brałbym go na mundiel.po pierwsze własnie dlatego ,że nie gra po drugie ,że nie wybronił żadnego meczu (oprócz towarzyskiego z francja) reprezentacji.idzie młodośc.boruc.kowalewski oraz kuszczak to moje typy.
Kuszczak to bodajże 4 razy piłkę z siatki musiał wyciagać w meczu - fakt, nadzieja polskiej bramki
grał z kontuzją oraz ma przed sobą jedną z najgroszych obron w premiership.nie to co dudzio i liverpool.zreszą casillas ostatnio puśćił 6 to znaczy ,że też drętwy jest?
Bronicie kuszczaka ktory jest niby taki rewelacyjny a tak jak napisal diabeł...puscil 4 gole..
Sory ale klasowy bramkarz...
O wyczynach Boruca moze nie jest glosno a to za sprawa obrony Celticu...Kto byl na spotkaniu na Legii z Borucem lub chodz troche sledzi PL lige ten wie...Osobiscie calkiem niedawno gadalem troche z naczelnym bodajze najwiekszej SZKOCKIEJ strony poswieconej Celtikowi o Borucu i Zurawiu i stwierdzil ze osobiscie uwaza ze obaj sa rewelacyjni a Borucowi wrozy swiatowa kariere...
Dudek jest Bramkarzem...Po prostu slabym, przereklamowanym...Owszem wyszlo mu pare meczy jak ten z Milanem lub Norvegia ktory zreszta byl jego przepustka do LFC ale to nie jestem brakasz swietny. Ot po prostu dobry... Trafiaja mu sie koszmarne bledy i ma bardzo slaba PRAWA strone...
O Kowalewskim...Jak napisał Lukasz...Zostal wybrany najlepszym zawodnikiem sprartaka, jest jego kapitanem ( POLAK ! ) Broni rewelacyjnie...
Przypomne wam ze Rosja staje sie naprawde znaczasa sila jesli chodzi o piłke... Gra tam cała plejada Argentynskich/ Brazylijskich gwiazd...To w Rosji wylądował puchar UEFA, to z ROSJI plyna w tej chwile koszmarne wrecz pieniadze na transfery...
Fabianski...Mlody a juz naprawde dobry...powinien pojechac na mundial by posmakowac tej imprezy bo dam sobie uciac glowe ze za 6 lat to wlasnie on bedzie stal w reprezentacyjnej bramce gdy bedziemy sie bic o kwalifikacje do mundialu 2014...
Bronicie kuszczaka ktory jest niby taki rewelacyjny a tak jak napisal diabeł...puscil 4 gole..
Sory ale klasowy bramkarz...
O wyczynach Boruca moze nie jest glosno a to za sprawa obrony Celticu...Kto byl na spotkaniu na Legii z Borucem lub chodz troche sledzi PL lige ten wie...Osobiscie calkiem niedawno gadalem troche z naczelnym bodajze najwiekszej SZKOCKIEJ strony poswieconej Celtikowi o Borucu i Zurawiu i stwierdzil ze osobiscie uwaza ze obaj sa rewelacyjni a Borucowi wrozy swiatowa kariere...
Dudek jest Bramkarzem...Po prostu slabym, przereklamowanym...Owszem wyszlo mu pare meczy jak ten z Milanem lub Norvegia ktory zreszta byl jego przepustka do LFC ale to nie jestem brakasz swietny. Ot po prostu dobry... Trafiaja mu sie koszmarne bledy i ma bardzo slaba PRAWA strone...
O Kowalewskim...Jak napisał Lukasz...Zostal wybrany najlepszym zawodnikiem sprartaka, jest jego kapitanem ( POLAK ! ) Broni rewelacyjnie...
Przypomne wam ze Rosja staje sie naprawde znaczasa sila jesli chodzi o piłke... Gra tam cała plejada Argentynskich/ Brazylijskich gwiazd...To w Rosji wylądował puchar UEFA, to z ROSJI plyna w tej chwile koszmarne wrecz pieniadze na transfery...
Fabianski...Mlody a juz naprawde dobry...powinien pojechac na mundial by posmakowac tej imprezy bo zaloze sie ze za 6 lat to wlasnie on bedzie stal w reprezentacyjnej bramce gdy bedziemy sie bic o kwalifikacje do mundialu 2014...
1) Boruc
2) Kowalewski
3) Dudek
4) Kuszczak
5) Fabian
Saunter
18 02 2006, 16:38
Dzisiaj Jurek Dudek wrócił na ławkę, do bramki wszedł Jose Reina i gola nie puścił.
Maiden - nie zgadzam się z Tobą, ale juz mi się pisać nie chce
Bret Hart
19 02 2006, 14:49
QUOTE(MaidenPL @ 18 02 2006, 14:55)

Fabianski...Mlody a juz naprawde dobry...powinien pojechac na mundial by posmakowac tej imprezy bo dam sobie uciac glowe ze za 6 lat to wlasnie on bedzie stal w reprezentacyjnej bramce gdy bedziemy sie bic o kwalifikacje do mundialu 2014...
1) Boruc
2) Kowalewski
3) Dudek
4) Kuszczak
5) Fabian
Za 6 lat to bardziej widze Białkowskiego (teraz ma 18 lat i coraz lepiej mu idzie w Southampton)
wypowiedź trenera :
- To 18-letni chłopak, a skoro na stadionie takim jak St James' (przeciwko Newcastle)daje taki występ, to pokazuje, że stoi przed nim wielka przyszłość - pochwalił byłego bramkarza Górnika Zabrze
ta ale on narazie rozegrał 6 meczy a fabiański całą runde więc to takie dywagacje sci-fi.może ujawni sie nowy talent...
Bret Hart
19 02 2006, 19:17
W ogóle to ciekawa sprawa ze w zagranicznym klubie stawiaja (daja sie ograć) na naszego 18-latka a w Polsce coś cieżko znaleźć grającego 18 latka w pierwszym składzie...
Saunter
19 02 2006, 20:29
"W 14. minucie gospodarze wyrównali. Po dośrodkowaniu Stephena Simmonsa do piłki aż na 11. metr wyszedł Artur Boruc. Minął się jednak z piłką, która po chwili po strzale głową Andy'ego Toda wpadła do siatki. Ta bramka, jedyna jak się później okazało, zdobyta przez piłkarzy Dunfermline, obciąża w stu procentach konto polskiego golkipera."
Numer 1?
QUOTE(Saunter @ 19 02 2006, 20:29)

"W 14. minucie gospodarze wyrównali. Po dośrodkowaniu Stephena Simmonsa do piłki aż na 11. metr wyszedł Artur Boruc. Minął się jednak z piłką, która po chwili po strzale głową Andy'ego Toda wpadła do siatki. Ta bramka, jedyna jak się później okazało, zdobyta przez piłkarzy Dunfermline, obciąża w stu procentach konto polskiego golkipera."
Numer 1?
Nie no, teraz to w ogóle na mundial go nie brać. Gdybyś widział mecz to byś zobaczył, że później bronił dobrze i pewnie.
QUOTE(Saunter @ 19 02 2006, 20:29)

"W 14. minucie gospodarze wyrównali. Po dośrodkowaniu Stephena Simmonsa do piłki aż na 11. metr wyszedł Artur Boruc. Minął się jednak z piłką, która po chwili po strzale głową Andy'ego Toda wpadła do siatki. Ta bramka, jedyna jak się później okazało, zdobyta przez piłkarzy Dunfermline, obciąża w stu procentach konto polskiego golkipera."
Numer 1?
hehe tym to mnie rozje.bałeś
Nie lepiej, żeby nr1 był Dudek, który nie gra i puszcza takie szmaty jak z Manchesterem(chodzi mi o pamiętny mecz, bodajże 2 sezony temu -pokaż mi taką bramkę, którą puścił Boruc). Ot mały bład Boruca w wygranym 8:1 meczu Ceticu.
haha dokładnie panowie.to tak jak z kuszczakiem.gra w jednym z najgroszych klubów stara sie jak może jest bohaterem parenastu meczy jeden mu nie wychodzi i nagle to jest ten kuszczak co miał u nas stać?
cichyboss
19 02 2006, 22:36
z tym ze boruc ma mniej doswiadczenia niz dudek a co mecz popelnia ciagle ten sam blad. mija sie z pilka przy dosrodkowaniach... az zal na to patrzec! sam nie wiem czy to z braku umiejetnosci czy z nerwow.. dzis to wygladalo strasznie komicznie! chcial chyba udowodnic ze nie ma z wrzutkami problemow i sie pomylil...
Saunter
19 02 2006, 23:51
Chodzi mi o to, żeby pokazać wszystkim członkom klubu "Anty Dudek", że Boruc też popełnia błędy.
SIKI, nie rośmieszaj mnie wyciągając argument, w postaci Manchesteru United 2 lata temu. Noc w Stambule - wszystko jasne...
Sado, nie widziałem meczu, ale zawsze jest tak, że jakkolwiek nie zagrałby bramkarz, ale wcześniej walnie szmatę, kiksa, to pamięta się tylko błąd.
Pokazuję, że nie ma ideałów, każdemu, nawet Cechowi, zdarzają się błędy, więc nie wieszajcie tak psów na Dudku.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.