Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: XBOX 360 + USB only...
Forum PSX Extreme > Platforma > Microsoft > Xbox 360 > Online
MUTTI
Witam,

Mam pytanie do obytych w temacie:

mój modem z neostrady (sagem) nie posiada wyjścia ethernet, a jedynie USB. Jak najprościej (i najtaniej) ominąć ten problem? Czy są jakiegoś rodzaju przejściówki, czy może trzeba zainwestować w kartę / router? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Shinji-kun
Karta sieciowa napewno rozwiaze twoj problem.
Maiden
podpinasz modem pod kompa, a kablem scrosowanym podpinasz ixa pod pc uprzednio udostepniajac polaczenie w ustawieniach polaczen sieciowych w panelu sterowania...Problemu nie ma...

IMO do pomocy z tym trzeba bylo uderzac ; )
MUTTI
No w sumie... mogłem i do pomocy, ale skoro już odpowiadacie, to powiedzcie jeszcze czy karta ethernet (bo na to się zdecyduję - mniejsze koszta) może być "jakakolwiek", czy potrzebny jest jakiś konkretny typ / standard? Pytam, bo jestem absolutnie zielony w sprawach sieciowych.

Aha, no i przez kabel "crossowy" rozumiem, że ten dostarczony z X'em nie spełnia wymagań?

No i ostatnie pytanko - czy da się tym kablem z zestawu połączyć 2 X'y? Czy też może link kabel kupuje się osobno?
sentinel
QUOTE(MUTTI @ 20 02 2006, 20:15) *

No w sumie... mogłem i do pomocy, ale skoro już odpowiadacie, to powiedzcie jeszcze czy karta ethernet (bo na to się zdecyduję - mniejsze koszta) może być "jakakolwiek", czy potrzebny jest jakiś konkretny typ / standard? Pytam, bo jestem absolutnie zielony w sprawach sieciowych.