Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: X Za Psp Oplaca Sie ?
Forum PSX Extreme > Platforma > Pocket i inne systemy > Sony PSP
kuwabara
Cześć

mam kilka pytań przede wszystkim czy oplaca mi sie sprzedac Xbox 1.6 z dyskiem 120gb (czy dostane za tego xa z 1000zł ?) i za to kase kupic sobie PSP ? czy to sie opłaca ? ? czy lepiej poczekac na nowa generacje lub zostawic xa w spokoju ? jezeli sie opłaca to jak bym kupował PSP to jakie? bo sa rozne typy oprogramowan jakies 2.10, 2.00 (najlepiej to ta wersja na ktora da rade wrzucic 'kopie gier ' i rozne programiki) czy moze jeszcze jakies inne? sa jeszcze wersje europejskie i japonskie. jak widac jestem zielony w temacie PSP wiec prosze o pomoc

z góry dzieki
BiSoN
Powiem ci tak, ja wymienilem x'a za psp. X byl 1.0 10Gb dysk, 2 pady okolo 70gier a psp 2.0, 3 gry 3 filmy 1Gb glosniki logitec i inne bajery. Wiec jak widzisz bardzo mi sie oplacalo. najlepiej wziasc psp 1.5 poniewaz mozna na nim uruchamiac kopie gier i homebrew. Wybor nalezy do ciebie, ja nie zalowalem zamiany wole czekac na x'a 360 a narazie sie pobawic psp biggrin.gif
kuwabara
czyli jak bym kupił z softem 2.0 to nei da rady grac na kopiach gier ? ? jezeli tak to dostane gdzies jescze psp z softem 1.5? jestem coraz bardziej przekonany co do PSP tylko teraz sprzedac Xa...
jezeli jest jeszcze ktos kto chiałbym dodac cos to prosze bo mi sie to przyda smile.gif
z góry dzieki
ShtaS
2.0 mozesz brac spokonie, z tej wersji fw bezproblemu zrobisz downgrade do 1.5 smile.gif gorzej jesli kupisz 2.01 lub nowsze biggrin.gif
Hela
Chyba, ze masz FW 2.0 z GTA, wtedy downgrade jest niemozliwy tongue.gif
kuwabara
moge prosic do kogos z was o numer na gg to bym sie szybciej dogadał niz tak na forum smile.gif
BiSoN
NO ja ci moge dac 4934467, jak potrzebujesz info to wal smialo biggrin.gif
Krasus