ale nei chodzi mi głównie o aparat, tylko ogólnie który telefon lepszy
6610i czy 6220 ??
lepiej weź SE, np. k300i/k500i ten 1 znajdziesz nowy za 300 zł, a ten drugi za 300 uzywany - roznia sie jedynie wyswietlaczem (ten drugi lepszy i wiekszy), foto oba robia takie same jak k700i <- vga, przebijaja te z tych nokii, pozatym wg. mnie te nokie akurat sa brzydkie (ale o gustach sie nie dysktutuje)
powaznie zastanow sie nad k300i/k500i, ktore w tej cenie poprostu sa lepsze. ewentualnie c75 siemens, ale siemens jak to siemens ostatnio -> lipa.
zdecydowalem sie jednak na motke E398
ma ktos moze na sprzedaz ?;]
b. dobry wybor, ale to jednak juz inna klasa cenowa niz k300/k500/6610i/6220
Krótkie proste pytanie:
Samsung sgh-x640
Samsung sgh-x200
Samsung sgh-x480
Który z modeli jest najlepszy?
Proszę o odpowiedź ludzi siedzących w temacie, bo ja jestem całkowicie zielony
takeszi
22 06 2006, 09:31
shady jak kupisz ta motke to mozesz zmienic sobie soft na e1 ROKR
wtedy wyswetlacz bedzie mial cos kolo 200k kolorow
i wogle telefon jest o wiele lepszy
te modele nieroznia sie niczym oprocz obodowy i softu
pozdro
Potrzebuje nową komórke bo obecna sie kasani powoli, ale w ogole nie mam pojęcia co kupić. Doradził by mi ktos coś sensownego tak powiedzmy do 500-600 PLN. Z jakimś dobrym aparacikiem tak ponad 1 mega mogłaby być.
lukaszek
9 07 2006, 13:00
potrzebuje kilka info na temat noki 9210i czyli tak zwany komunikator.
czy ta wersja symbiana obsluguje gry z n-gage i czy te gry chodza jakos przyzwoicie?
czy mozna podlaczyc fon do neta za pomoca jakiego kabla?
no i ogolnie jakies uwagi i wrazenia uzytkownikow.
który telefon(oprócz n-gage) oferuje najładniejszą grafikę w grach java czy symbian?
QUOTE(Mikes @ 11 07 2006, 14:26)

który telefon(oprócz n-gage) oferuje najładniejszą grafikę w grach java czy symbian?
Zapewne wszystkie potrafiące emulować N-Gage'a

Jeśli są już komórki z lepszą grafiką, niż N-Gage lub emulatory, to zapewne kosztuje równowartość mieszkania...