sentinel
15 03 2006, 18:16
a jednak - ta cudna, zapowiadana od lat i przekładana z platformy na platformę produkcja (o której jak zwykle nikt poza mną nawet nie słyszał ;-P) ukaże się na 360-tkę, stanowiąc tym samym dla mnie pierwszy absolutny must have! (absolutny = nawet jeśli nie będę miał już 360-tki to i tak viva pinata kupię - dla pudełeczka, okładki, samego stanu posiadania... :-D).
o co chodzi jakby? ano po pierwsze o oprawę, dizajn i nieprzeciętny klimat - screeny powiedzą wam wszystko (przynajmniej w kwestii dizajnu). po drugie zamysł, swobodę i innowacyjny gameplay. na początku kreujemy sobie świat (tzw. ogród) - naszą własną przestrzeń, którą zagospodarować możemy w absolutnie dowolny sposób (korzystając oczywiście z udostępnionych przez autorów gry narzędzi czy akcesoriów). ogrody muszą być jak najpiękniejsze, by przyciągały i zachęcały do zamieszkania w nich tytułowe pinatas - małe, śmieszne zwierzątkożyjątka. :-> jeśli się nasz ogród zwierzątkożyjątkom spodoba - zostaną i będą się dobrze bawić, a naszym zadaniem będzie ich ochrona oraz zadbanie o to, by zostały jak najdłużej. część spośród ponad 60 pinatas stanowić będą złośliwe zwierzątkożyjątka, kóre będą nam ogród psuły, straszyły inne zwierzątkożyjątka i ogóle robiły bardzo, bardzo złe rzeczy. jeśli zaczną sprawiać zbyt duży problem, możemy w każdej chwili poprosić dowolnego przyjaciela z xbox live, by pomógł nam ochronić ogród przez złymi pinatas. będziemy też mogli handlować z przyjaciółmi elementami wystroju czy garderoby, którymi z kolei przyozdobić możemy nasze zwierzątkożyjątka, dodatkowo je uszczęśliwiając. nie wiem jak wy, ale ja nie mogę się już doczekać. :-)
http://www.xbw.nl/news/7842/
Piechol_Jr
15 03 2006, 18:20
Po przeczytaniu tego co napisałeś nasunęła mi sie myśl, że fajnie byłoby mieć taką gre... Ale przed tą myślą pojawiło sie pytanie: Czy Ty coś paliłeś/jadłeś/piłeś?
Pierwsze słusze o takim tytule... ale może być ciekawie...
Moment: Pinata to to co wisi pod syfitem i dzieciaki naparzają w to kijem, a potem wylatują cukierki?
Frank Jaeger
15 03 2006, 18:40
must have o_O MS szykuje po prostu odpowiedź na Pokemony- będą karty, będzie kreskówka, będzie gra.. już chce mi się żygać

btw senti, gdzie ty widzisz innowacje w gameplayu? tworzenie świata(co w sumie wielką nowością też nie jest) ok, ale dalej? jakieś małe, kolorowe pier.dolce atakujące inne małe, kolorowe pier.dolce, które musisz chronić.. gdzie tu innowacja?
No wlasnie, ja tez innowacji sie dopatrzec ni jak nie moge.

Gra jak kazda inna - moze cos z tego wyjsc, rownie dobrze moze okazac sie kupa nieziemska. Wszystko w rekach programistow. Innowacji nie widze.
Hehe, a podobno tylko Nintendo robi takie specyfiki...
Grafika - rewelacja
Microsoft - rewelacja że pomyśleli też o takich "dziwnych" ale zajefajnych orginalnych gierkach

design krokodyla rządzi!!!
Albert Wesker
15 03 2006, 23:10
YESSS!!!! zamiast trzeciej czesci Banjo czy drugiej Conkera dostane amerykanska odpowiedz na pokemony!!! masakra, must have i wogole!!!
Rare tapla sie w blocie, zaraz obok Segi
nie wiem co ty masz do Segi, a ta Piniata jest ............ dziwna, i to bardzo
ale podoba mi się
muszę się leczyć
QUOTE(Albert Wesker @ 15 03 2006, 23:10)

YESSS!!!! zamiast trzeciej czesci Banjo czy drugiej Conkera dostane amerykanska odpowiedz na pokemony!!! masakra, must have i wogole!!!
Rare tapla sie w blocie, zaraz obok Segi
Nawet nie wiesz, jak będzie prezentować się gameplay gry, a już wiesz, że to gorszy projekt niż nowy Banjo czy Conker. Ocenianie takich gier na podstawie screenów jest wielką pomyłką. Skoro dla Microsoftu Viva Piñata jest ważniejsza od Gears of War, więc coś w tym musi być.
Albert Wesker
16 03 2006, 12:01
w wypadku innych teamow cieszylbym sie z nowych projektow, w wypadku RARE wole zeby wykorzystali swoje licencje (a te maja masakryczne), po GbtG jestem srednio nastawiony pozytywnie do nowych projektow RARE
Lepiej niech nie ruszają kontynuacji swoich genialnych gier, dopóki nie będą pewni, że utrzymają ich poziom. Po co mają psuć Conkera czy Banjo, tak jak zrobili to z Perfect Dark?
Albert Wesker
16 03 2006, 12:10
ale Conkera na Xa nie zepsuli, remake Banjo Kazooi i Tooi przywitalbym z otwartymi ramionami
Piasecznik
16 03 2006, 12:40
QUOTE(JAWS)
nie wiem co ty masz do Segi, a ta Piniata jest ............ dziwna, i to bardzo
ale podoba mi się
muszę się leczyć
Własnie mi tez sie podoba
Ten design mnie rozwala ; )
Kojarzy mi sie z...Didy kong racing ; D
Faustus
16 03 2006, 16:04
A mi się nie podoba. Po prostu irytuje mnie ten bajkowy klimat, cala masa cukru bla bla bla. Do tego pomysł również mi się nie podoba. Zazwyczaj gry z tworzeniem świata i ciągłym ulepszaniem go stają się po kilku zagraniach nudne, nie zdziwiłbym się, gdyby tak znowu było. Tym bardziej, że jakość gier Rare ostatnio spada, co nie znaczy, że jest zła (ba!, jest bardzo dobra).
OsciBosci
16 03 2006, 19:11
Zapowiada sie super gierka. Pomysl jest bardzo interesujacy no i ten wyglad. Kozaczek!! Tyle osob narzeka, to pewnie Okami to tez dla Was badziew?? Dziwne bo podobno szykuje sie genialna gra!!
Frank Jaeger
16 03 2006, 20:12
QUOTE(killer-san @ 16 03 2006, 19:11)

Tyle osob narzeka, to pewnie Okami to tez dla Was badziew?? Dziwne bo podobno szykuje sie genialna gra!!
gdzie ty tu widzisz podobieńtwo do Okami?

jedyne, co mi się podoba to design, ale wiedząc, że ma to być odpowiedź na pokemony jestem jakoś średnio optymistycznie nastawiony.. no, ale trzeba czekać na kolejne info/filmiki, żeby powiedzieć coś więcej.. co nie zmienia faktu, że wolałbym, żeby Rare zajmowało się aktualnie czymś innym..
OsciBosci
16 03 2006, 20:24
Komentujesz a chyba nie masz pojecia o czym mowisz... Podobienstwo do Okami jest taka, ze obie gry sa nietypowe, obie wygladaja jak gry dla najmłodszych, a tak nie jest. Poza tym skad porownanie do Pokemonów?? Gdzie jest tak napisane ze ma to byc odpowiedz na nintendowskie pokemony?? Propouje obejrzec filmik promujacy, zanim wyrazi sie opinie na temat gry, sugerujac sie tylko nazwa, 3 screenami i czyjas tam opinia. Tak sie sklada ze gra bedzie podobna charakterem rozgrywki do Majesty z PC. Czyli my tworzymy mieszkancom odpowiednie warunki, a oni sami decyduja o swoim zachowaniu m.in. czywiscie rosna, walcza, umieraja itd.
Jest to zdecydowanie nowatorski pomysl, grafika jak i rozgrywka. A kto uwaza ze gra jest zbyt kolorowa to niech idzie sobie postrzelac albo pozabijac(oczywiscie jak najwiecej)...
pff
Frank Jaeger
16 03 2006, 20:40
QUOTE(killer-san @ 16 03 2006, 20:24)

Komentujesz a chyba nie masz pojecia o czym mowisz... Podobienstwo do Okami jest taka, ze obie gry sa nietypowe, obie wygladaja jak gry dla najmłodszych, a tak nie jest.
ty miałeś na myśli takie podobieństwo, ja myślałem raczej o podobieństwie gatunkowym- nie zrozumieliśmy się..
QUOTE(killer-san @ 16 03 2006, 20:24)

Poza tym skad porownanie do Pokemonów?? Gdzie jest tak napisane ze ma to byc odpowiedz na nintendowskie pokemony??
tak się składa, że na teamxbox czytałem jakiś czas temu o tym, że to odpowiedź MSu na pokemony.. zresztą- gra, serial, karty, podobnie, prawda?
QUOTE(killer-san @ 16 03 2006, 20:24)

Propouje obejrzec filmik promujacy, zanim wyrazi sie opinie na temat gry, sugerujac sie tylko nazwa, 3 screenami i czyjas tam opinia. Tak sie sklada ze gra bedzie podobna charakterem rozgrywki do Majesty z PC. Czyli my tworzymy mieszkancom odpowiednie warunki, a oni sami decyduja o swoim zachowaniu m.in. czywiscie rosna, walcza, umieraja itd.
Jest to zdecydowanie nowatorski pomysl..
nowatorski, tylko że stary o_O black & white ma 5 lat, wiesz?
QUOTE(killer-san @ 16 03 2006, 20:24)

A kto uwaza ze gra jest zbyt kolorowa to niech idzie sobie postrzelac albo pozabijac(oczywiscie jak najwiecej)...
pff
tu akurat się zgadzam.. design też mi się podoba.
opcja skopania takiej piniaty być musi :f
a co do pokemonów to to ma tyle wspólnego że, ekipa co robi serial (4Kids ) robiła między innymi pokemony
a te karty i inne duperele to elementy machiny do drukowania pokaźnej ilości kasy- dzieciarnia się wkręci a potem MAMO MAMO KUUUP MI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OsciBosci
16 03 2006, 20:50
QUOTE(Frank Jaeger @ 16 03 2006, 20:40)

tak się składa, że na teamxbox czytałem jakiś czas temu o tym, że to odpowiedź MSu na pokemony.. zresztą- gra, serial, karty, podobnie, prawda?
ale w tej grze nie bedzie kart, ani nie jest na podstawie serialu... dlaczego nawiazanie do pokemonow?? To sazwykle troche zmutowane zwiarzatka, na filmiku widac krokodyle, małpy, labedzie, konie...
QUOTE(Frank Jaeger @ 16 03 2006, 20:40)

nowatorski, tylko że stary o_O black & white ma 5 lat, wiesz?
ja uwazam ze jest nowatorski, bo B&W zawsze moza podciagnac tez pod Settlersy i wyjdzie ze zadna gra nie jest nowatorska, SotC tez w takim razie nie jest nowatorskie, bo prawie w kazdej grze zabija sie rozne potwory...
Poprostu przejrzyj ten filmik promujacy, trwa prawie 8min. i tylko ok 30 sekund pochodzi z gry, ale wyglada to wszystko bardzo ciekawie!!
Albert Wesker
16 03 2006, 21:00
bedzie serial animowany Viva Piniata i karcianka Viva Piniata czyli to bedzie cala seria produktow, jak Pokemony
OsciBosci
16 03 2006, 21:05
No wlasnie "będzie"... Czyli gra nie czerpie z renomy zdobytej przez serial czy karty. Dlatego nie ma co porownywac do pokemonow... Zreszta pokemony pomimo swojej "dziecinady" tez otrzymaly kilka fajnych gier. Malo kto nie gra gry jak Pokemon Red/Blue.
Butcher
17 03 2006, 09:01
QUOTE(killer-san @ 16 03 2006, 21:05)

Zreszta pokemony pomimo swojej "dziecinady" tez otrzymaly kilka fajnych gier. Malo kto nie gra gry jak Pokemon Red/Blue.
KE ?
W życiu nie dotknąłem żadnych Pokemonów i nie zamierzam.
Co do tematu: ładnie, kolorowo, być może nowatorsko, ale sorry - za stary jestem i życie za szybko biegnie, żebym tracił je na hodowanie wirtualnych zwierzątek. Od MS (nie wspomnę o Rare - patrz lata wstecz) oczekuję wypasionych, poważnych gier bijących po twarzy dynamiką - nie ukrywam, że mowa głównie o wszelakich grach akcji. Pitu-pitu bawiło mnie w czasach PSXa i początkach PS2...
Xbox ze swoją biblioteką tytułów pokazał na czym mu zależy i w jakiego odbiorcę celuje - a ja jestem jednym z nich. I tego chcę na X360 - oczywiście nie odmawiając prawa do eksperymentów nikomu....
Butch, nie bądź samolubem, na 360 oczywiście grają też dzieciaki a im takie tytuły jak najbardziej się należą
OsciBosci
17 03 2006, 12:54
QUOTE(kermit @ 17 03 2006, 09:40)

Butch, nie bądź samolubem, na 360 oczywiście grają też dzieciaki a im takie tytuły jak najbardziej się należą

W takim razie Senti to troche przerosniety dzieciak?? A ci co graja w Harvest Moon to tez dzieciaki??
Butch: Ok, prawie kazdy gral w pokemony...A czy Ty przypadkiem nie jestes za stary azeby wogole grac w gry wideo?? Przeciez to jest hobby skierowane glownie do mlodziezy...to juz nie roumiem??
no tu to dowaliłeś z tym wiekiem, co jak co ale pokolenie z którego jest Butch czy też ja to było pierwsze "wychowane na graniu"
Też wychowałem sie na graniu, i oczywiście gram do tej pory, nie wiem troche o co wam chodzi, chyba mam racje ze produkcja skierowana jest do najmłodszych co nie wyklucza że sam w to nie zagram...
OsciBosci
17 03 2006, 13:37
QUOTE(_Diabeu_ @ 17 03 2006, 13:01)

no tu to dowaliłeś z tym wiekiem, co jak co ale pokolenie z którego jest Butch czy też ja to było pierwsze "wychowane na graniu"
A widzisz zawsze Diabełku jestes taki bystry, a tu nie wychaczyles ironii... Wiadomo ze nie ma limitu wieku, to byla tylko odpowiedz do tego ze jest niby za stary na takie gry, a ja watpie aby tak bylo!!
QUOTE(kermit @ 17 03 2006, 13:17)

Też wychowałem sie na graniu, i oczywiście gram do tej pory, nie wiem troche o co wam chodzi, chyba mam racje ze produkcja skierowana jest do najmłodszych co nie wyklucza że sam w to nie zagram...
Wlasnie ze nie masz racji!! Bo co, jest kolorowo i zabawnie, dletego dla dzieci?? Powtarzam czy Harvest czy B&W bylo skierowane glownie do dzieci?? To z jest kolorowo, bajecznie to nic nie znaczy. Poza tym watpie aby Rare tyle czasu robilo gre dla najmlodszych...
Ludzie nie sugerujcie sie tylko wygladem!!
ironia wyhaczona, tylko że słaba ona była, mogłeś lepszej poszukać
OsciBosci
17 03 2006, 13:54
Coz pewnie trzeba byc chociaz przecietnie inteligentnym aby zrozumiec tez wyhaczony zart...
Niech juz zostanie ze tylko z Sentim sie "ekscytujemy"...Zobaczymy!!
weź się jeszcze obraź na wszystkich, może nie zauważyłeś ale sam jestem zaciekawiony tą grą, jakkolwiek dziwna ona jest i "słodka"
OsciBosci
17 03 2006, 14:11
Huh tak sie sklada ze czytalem wszytkie posty w tym i Twoj i raczylem zauwazyc ze podoba Ci sie gra, dlatego tez ani jedno zdanie nie bylo kierowane do Ciebie...poprostu smieszy mnie podejscie ludzi ktorzy mowia ze to dziecinne i sa za starzy na takie gry. Wypadalo by chociaz trailer obejrzec, bo gdyby kazdy sugerowal sie wygladem to Kaczynski nie bylby nawet dozorca[A powinien conajwyzej byc].
mnie śmieszy tak samo, jak coś jest kolorowe to od razu "dla dzieci" - absurd czysty
jakaś mania na "mrrrrrok" przyszła i odejść nie chce
OsciBosci
17 03 2006, 14:24
Tak samo bylo z The Sims. Maxis byl na skraju bankructwa i The Sims bylo ich pstatnia deska ratunku. Nikt nie wierzyl w ta gre, bo dla dzieci itp., dlatego postanowili sie "sprzedac" EA. Jak sie sprzedaje teraz kazda czesc The Sims, chyba kazdy wie??
Kazdy psioczy na Pokemony, a na czym sie w ostatnich latach Nintendo dorobilo??
Butcher
17 03 2006, 15:02
QUOTE(killer-san @ 17 03 2006, 14:11)

poprostu smieszy mnie podejscie ludzi ktorzy mowia ze to dziecinne i sa za starzy na takie gry.
Widzisz - to powyżej nazywa się "uogólnianiem", tudzież "dorabianiem teorii"... Ja nie twierdzę, że gra będzie do d.u.p.y, dziecinna i w ogóle do odlania. Nie potrzebuję trailera, aby stwierdzić, że z tą grafiką, wyglądem i założeniami gry
to nie jest moja bajka. I TYLKO TYLE - a tyle mi wolno stwierdzić. Po prostu w swoim wieku od gier żądam większych wstrząsów niż śmierć wirtualnego zwierzątka, opuszczenie bez zezwolenia zagrody tudzież skubanie trawki sąsiada. Z całym szacunkiem dla pomysłowości i oryginalności Rare. TO NIE DLA MNIE. Co nie oznacza, że Viva Pinata nie zostanie Grą Roku jeśli okaże się genialne. Ale to i tak mnie do niej nie przekona. Proste, nie ?
Jak zaczyna się wykrawać z codziennego życia 1-2 godziny na granie (a przestać się nie da, bo to mój nałóg), zaczyna się szukanie konkretów, a nie ma czasu na popierdółki. A w tych kategoriach postrzegam VP. Za parę lat będziesz wiedział o czym mówię...
killer-san - kompleksy?
napisałem chyba 3 razy że podoba mi się gra i takie świeże spojrzenie, oryginalność, ale jak ktoś zamiast przeczytać
"gra z pewnością przyciagnie młodszą rzeszę graczy"
czyta
"gra jest dziecinna"
no to sorry, ale śmieszny jesteś.
OsciBosci
17 03 2006, 16:06
QUOTE(kermit @ 17 03 2006, 13:17)

chyba mam racje ze produkcja skierowana jest do najmłodszych
Gra skierowana dla najmłodszych = dziecinna. Skoro jestes taki madry to powiedz mi dlaczego gra jest skierowana dla najmłodszych?? Rare robi gre skierowana do dzieci?? Nie sadze...
A co ma do tego wszystkiego słowo "kompleks"??Moze chodzi ci o kompleks Edypa?? Ja nie mam a ty??
zluzujcie, a jak wam się nie chce to może idźcie na PW
OsciBosci
17 03 2006, 16:21
Dobra masz racje, za bardzo sie zaangazowalem. Zobaczymy co Rare nam zaprezentuje...
Równocześnie z grą powstaje serial animowany, konik powiedział w filmiku promującym
pinkfan
17 03 2006, 18:40
QUOTE(killer-san @ 16 03 2006, 21:05)

No wlasnie "będzie"... Czyli gra nie czerpie z renomy zdobytej przez serial czy karty. Dlatego nie ma co porownywac do pokemonow... Zreszta pokemony pomimo swojej "dziecinady" tez otrzymaly kilka fajnych gier. Malo kto nie gra gry jak Pokemon Red/Blue.
Pokemony nie czerpały z serialu/karcianek. Najperw wyszła gra, potem popierdółki na bazie licencji.
Piechol_Jr
19 03 2006, 10:21
O szit. Biedny Miguel

LOL
inteligent
19 03 2006, 19:09
Dla mnie gra-must have! Będąc posiadaczem obu Xboxów tęskniłem właśnie za takimi grami!
Komiks=

Skąd go wziąłeś, diabeu?
vladek14
21 03 2006, 14:50
http://www.youtube.com/watch?v=92qhMR3Tpts&search=xbox%20360Bardzo fajna reklama Viva Pinata! jeszcze za czasów gdy Rare należało do Nintendo
Mastah27
18 05 2006, 13:40
Mastah27
24 08 2006, 20:04
Zeratul
26 08 2006, 06:30
sciagneliscie te filmiki z xbox live? one miazdza... ubaw po pachy...
Mastah27
29 08 2006, 22:58
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.