QUOTE(Gadzik1920 @ 29 07 2006, 22:37)

Mam pare pytan.
1. PSP z jakim softem najlepiej kupic? (przewiduje gre na ''kopiach zapasowych'' i jeszcze zebym mogl wgrac demka)
2. PSP w ktorej wersji wyposarzenia najbardziej sie oplaca kupic? (bp, vp, gp)
3. Jakie akcesoria musze dokupic? (jakbym kupil wersje bp)
4. Jakie 2 najciekawsze gierki kupic na poczatek?
Jesli chodzi o PSP to jestem calkowice zielony.

Odpowiem Ci, chociaż mógłbym także być zielony w PSP, sam jeszcze jego nie posiadam
Ad1. Teoretycznie 1.5 odrazu by był najlepszy, ale ta wersja to japońskie, trudno zdobyć, do tego podobno pierwsze wersje miały większą możliwosć na szybkie bad i hot pixele (takie problemiki malutkie na wyświetlaczu

). Albo 2.0 /2.5 . Jak 2.0 to zmniejszasz wersje do 1.5, jak 2.5 zwięszasz do 2.6 i zmniejszasz do 1.5. Ale z tego co wiem możliwe jest to tylko jak masz oryginalne GTA: LCS i to chyba też nie wszystkie wersje tej gry to mają. Ale spoko wystarczy dobre słówka na forum ew, kupić chociazby dla tego zabiegu. Zmiana wersji jest teoretycznie niebezpiczna troszeczke, ale jak ktoś wprawiony ew., nie boi sie sytuacji losowych to jedzie z koksem.
Ad2. Teoretycznie BAse, bo te dodatki w średnim są troche kitowe, za tą dodatkową kase mozńą kupi ćnp, już lepszego memory du'a, słuchawki czy opakowanie (wszyscy mówią że zajezacne jest metalowe logitecha) albo nawet gre

(dziwnie to zabrzmiało ). A najwięszy pack niby fajny bo jak sie nie myle 1 czy tam 2 GB Memory Stickiem Duo, ale chyba wersjazawsze 2.71, czyli dla ,,normalnych" użytkowników spoko

Dla homebreowców narazie przeszkoda. Zapewne narazie.
Ad3. Słuchawki dobrej firmy, pancerne opakowanie najlepiej Logitecha, ,,naślepko-nakładla" na ekranik by były zminimalizowane szanse an ryski, i Memory Stick Duo, w zależności od potrzeb 32 mb (ten co jest z vp), 256mb, 512mb, 1GB, 2GB, i teraz podobno i 4GB a może 8GB chuolera wie .