Oglada ktos, czy jestem jednym amatorem tego fenomenu, na tym forum

.
Dziewczyny niszcza wszystko gadajac do siebie przez kilka godzin, a kto ogladal ten wie jacy debile tam dzwonia. Ten teleturniej to uczta dla oczu i do tego calkiem niezle wydarzenie satyryczne. Mysle, ze dziewczyny w bikni sa niedoceniane

.
Codzienie w nocy na polsacie - dla tych co nie mieli okazji ogladac.
To jest to co laska stoi na tle plaży i zachęca przez długi czas do dzwoniena?
TYeraz takie programy przez cały dzieńw tv lecą chyba tylko tvp nie ma czegoś takiego.
raz mi mignęło jak nawalony skakałem w nocy po kanałach, że niby co one robią?
Eheheh, oglądałem to kiedyś przpadkiem. Pstrykamy w nocy z kumplem pilotem, a tu na ekran wskauje taka LASKA, że zdziczeliśmy. Chwila obczajki (co to (pipi) jest?) i zaczynamy zlewać z tego jak wredną robotę ma tak śliczna panienka. Stoi i pierniczy do siebie, od czasu do czasu zadzwoni jakiś debil (jeden dzwonił na tyle często, że laska go poznawała - "witam Cię stefan, to znowu ty!" o_O) Pocieszny program, nie ma co.
zlewa przy tym niezla jest, ale sadze ze rzekomi debile co tam dzwonia to podstawieni kolesie ktorzy maja zachecic innych madrzjeszych. Ale milo to obejzec, fajnie dziewczyny sie tam preza, chociaz po takiej godiznie gadania maja twarz jakby je ktos odurzyl prochami.
Wiele pan ma za soba kariere modelek, a paru widzialem rozbierane zdjecia;P
A Natalia ma nawet grono, ID: 183838
;p
podobny szajs leci na tv4 laska nawija ze haslo jest proste, ze mosna wygrac sto baniek i podroz do kukistanu. ciekawi mnie jakim kretynem trzeba byc zeby tam zadzwonic

))
--wojtas--
29 07 2006, 11:54