Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: cRPG
Forum PSX Extreme > Kąciki > Kącik RPG
Ölschmitz
elo. sluchajcie na pewno niektorzy tutaj graja w takie gry, wiec prosze o rade. strasznie sie napalilem na zagranie w jakiegos erpega na pc. mozecie mi cos doradzic?

1. silnik nie moze byc 'infinity' czyli torment, baldur, icewind dale itp. odpadaja.
2. lepiej nie fantasy. tzn przezyje smoki i rycerzy, ale wolalbym cos innego.
3. jestem maniakiem falloutow, to moze pomoc w wyborze ;p
4. no i ciekawa fabulka + sporo czasu gry wink.gif

mozecie mi cos polecic?
Arox
Guild Wars?
Sizzzu
A moze Fable ... Ostatnio zagrywalem sie w to calymi dniami !
mefi100
Fable faktycznie daje radę, ale może się znudzić (z resztą jak każda gra- zależnie od podejścia), co powiesz na Chaos Legion? Nie jest to dosłownie RPG ale jego elementy posiada. Nie znam się natych silnikach o których wspomniałeś, ale mnie podobało się również Neverwinter Nights oraz Lionheart.
Firekage
Seria KOTOR(Knights Of The Old Republic).
A z podrobek Fallouta to jest THE FALL.
Ölschmitz
guild wars to chyba mmorpg, neverwinter to fantasy jakiego nie lubie, kotory oba ukonczylem dawno temu, a fable to raczej niepowazna propozycja.

wybralem arcanum, zobacze co to.
Mazur13
Zdecydowanie Kotory (pierwsza część rulez).Nie rozumiem dlaczego dyskwalifikujesz wszystko co z Infinity na starcie.IMHO Baldur to najlepszy cRPG,szczególnie z Tactics i TDD (Bladesinger!).
Mariusz Saint
QUOTE(Olszesky @ 23 09 2006, 09:40) *
wybralem arcanum, zobacze co to.

Hobbici latający sterowcami, ogry w dwupłatach rodem z pierwszej wojny światowej biggrin.gif Fantasy i steampunk, świat gry jest bardzo oryginalny, ale nie każdemu może przypaść do gustu. No i eksploracja terenów jest nieco "diablowata' smile.gif