Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Street Fighter Alpha 3 Kalliera emulator mame 0.64
Forum PSX Extreme > Kąciki > Forum Bijatyk > Bijatyki Online
Monkey D.Luffy
witam wszystkich maniaków 2D!!! dla mnie seria Street fighter to kult sam w sobie gram w streety od 91 roku,ah ten "sf2 world warior" marzenie każdego bywalca salonów...mieć tą grę w domu;) uwczesne konwersje to były kiły niesamowite z pociętą animacja i zmienioną muzyką vide ver.A 500/1200 us gold kapa to całkiem inna gra:P w tych latach 92/93 ver. ze snes nieodstawała zbytnio od orginału z cps1...lecz aby pograć naprawde w maszynowego "strita" musiałem poczekac do około 1998 roku kiedy to emu MAME 32K nie nabrał rozpędu i nie zaczął emulować na 100% gier z cps-ów:) dla mnie streety to kult i do dziś dnia dzisiejszego nie opanowałem perfekcyjnie każdej z postaci w każdym streecie!!! na 1ogień zapodam starusieńkiego jak świat