rkBrain
18 02 2007, 23:21
Ostatnio zaczęło mnie denerwować to, że sportem narodowym w Polsce jest piłka nożna. Przyczyniły się do tego jak zwykle pieniądze. Administracja nie ma funduszy żeby zbudować oddzielne boiska. Zazwyczaj (jak nie zawsze) w takich miejscach gra się oczywiście w piłkę nożną, a tablice do kosza "się rozwala", żeby nie przeszkadzały "wielkim sportowcom". A niestety meczu koszykówki nie da się rozegrać na piaszczystym podłożu, w przeciwieństwie do piłki kopanej. Nie mówiąc już o porządnych tablicach i ich przymocowaniu. W mojej dzielnicy ostatnio wyremontowano dwa boiska szkolne, ale po renowacji zniknęły tablice do kosza

. Postawiono za to nowe lepsze bramki. Powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że duża grupa ludzi deklaruje się za piłką nożną ponieważ, nie chce odstawać od reszty. Na WF'ach gra się jedynie w tzw. "piłę", bo mniejszość oczywiście nie ma zdania. A bez podstaw ciężko jest zacząć grać. Teraz jest internet i można się ustawić na mecze, ale kiedyś znalezienie kogoś do gry stanowiło duży problem. Trzeba było wiele zachodu, żeby sobie zagrać. Przez co człowiek tracił chęci. Problemem są również koszty wynajęcia hali.
Konserwatystom polecam obejrzeć wyczyny pana Brown'a z Celtic Boston.
http://www.youtube.com/watch?v=0-9OSGRLp74EDIT: Dobra. Przyznaje się, chodziło mi o małą prowokację. Po prostu wkurza mnie, że trzeba się tyle namęczyć, żeby zagrać w kosza.
QUOTE
Basket był, jest i będzie najbardziej emocjonującym i najbardziej widowiskowym sportem drużynowym na Świecie. Ocena obiektywna.
LOOOOOOOOOOL

:D:D
Zastanów się zanim coś napiszesz, bo się kompromitujesz.
A tak serio: ja nie lubię piłki nożnej, za koszykówką też nie przepadam. Kocham za to siatkówkę, mogę w nią grać non-stop a mecze siatkarskie oglądać godzinami. Boli mnie bardzo, że warunki do uprawiania tego sportu w Polsce są kiepskie (mało hal do wynajęcia, siatki i piłki droższe niż kawior i przede wszystkim: brak chętnych). To jest dla mnie "najlepsiejszy" i najbardziej emocjonujący sport. Wolałbym, żeby zamiast setek bramek na osiedlach stały boiska do siatki. Ale żeby pisać takie bzdury? Pff.
To tak jakbyś napisał "kotlet schabowy jest najsmaczniejszą potrawą na świecie. Ocena obiektywna".
Piłka nożna to (niestety?) najbardziej hypowana dyscyplina w Europie. Porównaj sobie spektakularność i rozdźwięk mistrzostw UEFA a mistrzostw w siatkówce lub koszykówce. Nic na to nie poradzisz, tak po prostu jest. Jedź do USA, tam na każdym osiedlu stoi kosz.
basket ssie przy rugby, każda gra ssie przy rugby
tam masz widowisko i emocje, prawdziwa walka na boisku
OsciBosci
18 02 2007, 23:41
O czym ty wogole piszesz?? Widziales kiedys koszykówke w wydaniu europejskim?? Czy jestes chlopaczkiem, ktory nosi za duze spodnie kilka razy rzuci do kosza, obejrzy jak murzyni robia wsady i mysli ze kazdy tak moze?? W Europie gra jest o wiele bardziej siłowo, nastawiona na taktyke. Pewnie nie wiesz o co chodzi bo obejrzeles w zyciu kilka meczy NBA.
Napewno to nie jest zadna ocena obiektywna, co najwyzej subiektywna i do tego bardzo głupia, bo jedynym twoim argumentem jest atak. Rozumiem ze te około 80% interesujacych sie piłka nozna to debile i prostaki?? Pozostale 10% siatkowka, gdzies z 5% skokami, a reszta to juz pozostale sporty w tym koszykowka. Pilka nozna to jest i bedzie sport narodowy w Polsce, zreszta prawie w kazdym kraju jest sportem narodowym, nawet w USA gdzie Soccer juz teraz przebił zainteresowaniem NBA (czołówka to NFL, Baseball i NHL).
I zeby nie bylo ja jestem glownie fanem piłki noznej, koszykowke tez lubie ale tylko w wydaniu NBA (Miami Heat, Dwayne Wade i te sprawy), a koszykowka europejska mi wisi bo jest poprostu malo efektowna. Zreszta taka prawda ze w kazdej klasie szkolnej na kilkunastu chlopakow, moze 1-2 woli koszykowke.
Wlasie widac jak sie znasz na piłce noznej, tak ja komentujac... Gdzie ty widzisz ze pilkarze nie maja sil po 30minutach?? Ci co porzadnie trenuja, maja dobra kondycje i duzo czasu minie zanim sie zmecza. Czyli co Wioślarstwo czy Biathlon tez sa glupie bo tam ludzie sie strasznie mecza...
A moze od wczoraj pokochales koszykowke ogladajac w TV wsady z wczorajszego dnia i nagleznienawidziles pilke nozna i stałes sie za gorzalym fanem koszykowki?? Takie zycie, wiekszosc nie bedzie sie dostosowywala do ciebie bo cos ci sie tam nie podoba...
QUOTE(White @ 18 02 2007, 23:30)

Wolałbym, żeby zamiast setek bramek na osiedlach stały boiska do siatki.
Piłka nożna to (niestety?) najbardziej hypowana dyscyplina w Europie. Porównaj sobie spektakularność i rozdźwięk mistrzostw UEFA a mistrzostw w siatkówce lub koszykówce. Nic na to nie poradzisz, tak po prostu jest. Jedź do USA, tam na każdym osiedlu stoi kosz.
A Ty z kolei mijasz sie troche z rzeczywistoscia, wlasnie dlatego ze nie ma nigdzie miejsc do gry w pilke, sport ten caly czas kuleje w naszym kraju, dzieci jako bramki uzywaja trzepakow czy innego gó.wna. A jak juz te bramki gdzies sa to trzy metalowe rury polaczone, imitujace bramke, stojace na srodku podworka, gdzie psy chodza i sra.ja, a dookola kreca sie menele....
A ja mysle ze mistrzostwa w siatkowce sa bardziej medialne, bo poprostu nie ma czegos takiego jak mistrzstwa uefa

To jest wlasnie rozeznanie w temacie, cos sie wie, krytykuje ale nie bardzo wiadomo o co kaman...
alienator
18 02 2007, 23:43
kur.wa jaki temat xd
Ryo-San
18 02 2007, 23:46
pierwszy post smierdzi mi prowokacją :f
Obsolete
18 02 2007, 23:47
QUOTE(Diabeu @ 18 02 2007, 23:39)

basket ssie przy rugby, każda gra ssie przy rugby
tam masz widowisko i emocje, prawdziwa walka na boisku
No (pipi) popieram, to oprocz Kosa, mnie, to jeszcze Ty dochodzisz, co sie zna na rzeczy;] Czyli jednak jest szansa, ze w Maddena graja wiecej niz 2 osoby w PL.
Temat do kasacji imo, nawet umieszczenie go w KS nic tu nie zmieni;f
OsciBosci
18 02 2007, 23:49
QUOTE(Obsolete @ 18 02 2007, 23:47)

QUOTE(Diabeu @ 18 02 2007, 23:39)

basket ssie przy rugby, każda gra ssie przy rugby
tam masz widowisko i emocje, prawdziwa walka na boisku
No (pipi) popieram, to oprocz Kosa, mnie, to jeszcze Ty dochodzisz, co sie zna na rzeczy;] Czyli jednak jest szansa, ze w Maddena graja wiecej niz 2 osoby w PL.
Temat do kasacji imo, nawet umieszczenie go w KS nic tu nie zmieni;f
Ja tez gram w Maddena, ale troche mylisz sie... Diabeł lubi Rugby a Madden to futbol amerykański czyli zupełnie inny sport, no chyba ze tez jestescie z tych co cos tam wiedza, ale nie dokonca.
Ryo-San
18 02 2007, 23:51
QUOTE(Obsolete @ 18 02 2007, 23:47)

No (pipi) popieram, to oprocz Kosa, mnie, to jeszcze Ty dochodzisz, co sie zna na rzeczy;] Czyli jednak jest szansa, ze w Maddena graja wiecej niz 2 osoby w PL.
nie kazdy kto lubi rugby polubi Maddena. Futbol amerykanski ma duzo wiecej przerw, ktore to wlasnie sa glowna przyczyna negatywnych opinii o tym sporcie. A rugby szczegolnie w wydaniu profesjonalnym to cud miod i orzeszki...
New Zeland Team ;*
Oj, erkaBrejn, poniosło Cię nieco. Piłka nożna jest naszą jedyną dyscypliną, którą jarają się ludzie non-stop, a nie tylko z okazji przypadkowych sukcesów (vide ostatnio siatkówka i ręczna). Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem na świecie (nie tylko w Polsce - dasz wiarę?), bo jest właśnie najbardziej przystępna (wystarczą dwie bluzy/butelki/kijki jako słupki i małolaci mają zajęcie od metra wzrostu). Nie dziwisz się, że metrowe szkraby już chętnie kopią piłeczkę? To niezwykle rozwija sprawność ruchową, mało odstraszają niepowodzenia i zawsze się znajdą chętni na meczyk. Jest to swoisty fenomen i temu nie zaprzeczysz. Z czterometrowymi murzynami w kosza tak czy siak nie mamy szans, póki tacy się u nas rodzili nie będą.
Lubię koszykówkę, ale dla mnie gość nie mający pojęcia o piłce nożnej (rozumiem niemożność grania w nią z powodu swojego kalectwa umiejętnościowego, ale znać się trzeba) jest dla mnie pipą, którego w podstawówce do drużyny wybierali jako ostatniego, na ławkę rezerwowych.
Ty się podniecaj dalej szesnastometrowymi murzynami i ich boskim konkursem wsadów, a ja wciąż będę z największą zajawką obserwował poczynania marnych piłkarzyn, z którymi utożsamiam się bardziej.
Nie próbuj naprawiać polskiej (i nie tylko) rzeczywistości, bo i tak nikt nie wyjdzie pograć w kosza dzięki Tobie.
OsciBosci
18 02 2007, 23:57
Bo takie jest wlasnie polskie spoleczenstwo. Na wszystkim sie znamy, a prawda jest taka, ze gów.no wiemy. Szczzegolnie widac to w sporcie, kazdy ma wiele do powiedzenia, ale tak naprawde jesgo wiedza jest na zenujaco niskim poziomie.
Ja jestem typem sportowca, piłkarza, ale nie zamykam swych zainteresowan tylko w tym kręgu. Lubie jeszcze NBA, Biathlon, Sporty Motorowe, kolarstwo i mam to do siebie ze staram sie uzyskac jak najwiecej informacji na temat danego sportu, najlepszych sportowcow itp, a nie tylko krytykowac inny sport.
Obsolete
18 02 2007, 23:59
QUOTE(OsciBosci @ 18 02 2007, 23:49)

QUOTE(Obsolete @ 18 02 2007, 23:47)

QUOTE(Diabeu @ 18 02 2007, 23:39)

basket ssie przy rugby, każda gra ssie przy rugby
tam masz widowisko i emocje, prawdziwa walka na boisku
No (pipi) popieram, to oprocz Kosa, mnie, to jeszcze Ty dochodzisz, co sie zna na rzeczy;] Czyli jednak jest szansa, ze w Maddena graja wiecej niz 2 osoby w PL.
Temat do kasacji imo, nawet umieszczenie go w KS nic tu nie zmieni;f
Ja tez gram w Maddena, ale troche mylisz sie... Diabeł lubi Rugby a Madden to futbol amerykański czyli zupełnie inny sport, no chyba ze tez jestescie z tych co cos tam wiedza, ale nie dokonca.
Futbol amerykanski wywodzi sie z rugby i mimo tego, ze zasady w wielu aspektach sie roznia, to zwykle uogolniam to do "samej idei" tego typu sportu. Jak bse mial na mysli rugby w "czystym wydaniu", to sie nie zgodze, imo amerykanska odmiana jest duzo lepsza;]
Ryo: co kto lubi, mi przerwy nie przeszkadzaja, imo one tylko dowodza tego, ze nfl ma w sobie duzo wiecej strategicznego zaciecia;]
Widze, ze ktos mi podeslal "zgnile jajo" do KS, chamy;/
Zrobimy tak, jak nic sensownego z tego sie nie urodzi to zamykamy, o rugby/nfl zalozy sie najwyzej oddzielny topic, a pomysl tematu "ktory sport jest najlepszy", jest wedlug mnie tak sensowny jak temat "ktora konsola...". Zreszta czytajac post rkBrain, bije od niego strasznie tania prowokacja;]
OsciBosci
19 02 2007, 00:04
QUOTE(Obsolete @ 18 02 2007, 23:59)

QUOTE(OsciBosci @ 18 02 2007, 23:49)

QUOTE(Obsolete @ 18 02 2007, 23:47)

QUOTE(Diabeu @ 18 02 2007, 23:39)

basket ssie przy rugby, każda gra ssie przy rugby
tam masz widowisko i emocje, prawdziwa walka na boisku
No (pipi) popieram, to oprocz Kosa, mnie, to jeszcze Ty dochodzisz, co sie zna na rzeczy;] Czyli jednak jest szansa, ze w Maddena graja wiecej niz 2 osoby w PL.
Temat do kasacji imo, nawet umieszczenie go w KS nic tu nie zmieni;f
Ja tez gram w Maddena, ale troche mylisz sie... Diabeł lubi Rugby a Madden to futbol amerykański czyli zupełnie inny sport, no chyba ze tez jestescie z tych co cos tam wiedza, ale nie dokonca.
Futbol amerykanski wywodzi sie z rugby i mimo tego, ze zasady w wielu aspektach sie roznia, to zwykle uogolniam to do "samej idei" tego typu sportu. Jak bse mial na mysli rugby w "czystym wydaniu", to sie nie zgodze, imo amerykanska odmiana jest duzo lepsza;]
Ryo: co kto lubi, mi przerwy nie przeszkadzaja, imo one tylko dowodza tego, ze nfl ma w sobie duzo wiecej strategicznego zaciecia;]
Widze, ze ktos mi podeslal "zgnile jajo" do KS, chamy;/
Zrobimy tak, jak nic sensownego z tego sie nie urodzi to zamykamy, o rugby/nfl zalozy sie najwyzej oddzielny topic, a pomysl tematu "ktory sport jest najlepszy", jest wedlug mnie tak sensowny jak temat "ktora konsola...". Zreszta czytajac post rkBrain, bije od niego strasznie tania prowokacja;]
Hehe rok temu sidzalem do 3 w nocy zeby obejrzec Super Bowl, ale do konca nie dalem rady bo oni tam przez 30min rozegrali chyba z 7-10min. czasu meczowego, bo co chwila przerwa była, zmiana ustawienia, wznowienia itp. Zresza kto kuma ten sport to wie o co mi chodzi...
Nie prowokacja tylko głupotą...
QUOTE(OsciBosci @ 18 02 2007, 23:57)

Lubie jeszcze NBA, Biathlon, Sporty Motorowe, kolarstwo i mam to do siebie ze staram sie uzyskac jak najwiecej informacji na temat danego sportu, najlepszych sportowcow itp, a nie tylko krytykowac inny sport.
Człowiek się interesuje wszystkim, co... go zainteresuje, no. Ja miałem zajawkę zarówno na biathlon (jeszcze dwa lata temu, podczas sukcesów Małysza, ja jarałem się 'pierwszą dziesiątką' Sikory i zwycięstwami Poiree), wciąż mam zajawkę na MotoGP, NBA interesowałem się dobre kilka lat temu (wtedy nauczyłem się jako-tako pykać w kosza), tenisem interesuję się od jakiegoś czasu (agresywnie grający Roddick

) i wciąż rozwijam swoje zainteresowania, więc mogę conieco powiedzieć.
Ale wszystko to pikuś przy ogólno dostępnej piłce nożnej. Wcale nie trzeba być masywnym maślakiem (vide rugby), żeby zacząć grać. Wystarczy piłka i mur/bramka.
boże koszykówka to najnudniejszy ze sportów zespołowych a NBA to najdurniejsza liga ze wszystkich
jezu a dlaczego jednemu się blondynki podobają a drugiemu brunetki ?? no nie podoba mi się koszykówka, wole hokej na trawie, jedyny sport który nie wywołuje u mnie emocji nawet jakby grali w finale olimpijskim bym tego nie oglądał
Uwielbiam NBA (razem z Ligą Mistrzów to najciekawsze rozgrywki sportowe na planecie), europejskiego kosza nie znoszę. Przyznam, że ogladając ostatnie play-offy i pojedynki typu Spurs-Mavericks (7 meczów, z czego chyba 5-6 decydowało się w ostatnich sekundach) miałem wrażenie, że NBA, podobnie jak wrestling, jest reżyserowane na długo przed wyjściem na halę i koszykarze tylko odgrywają swoje role. Jak w tym roku też takie będą emocje, to po podniesieniu się z ziemi przyznam wprost, że to nie liga, a teatr. A NFL? Wyniki typu 39-5. Też mi widowisko.
W dodatku - znajdźcie mi takiego piłkarza/futbolistę, jak Shaq... No, znajdźcie. I takiego komentatora jak Charles Barkley:).
QUOTE(Ryo-San @ 18 02 2007, 23:51)

QUOTE(Obsolete @ 18 02 2007, 23:47)

No (pipi) popieram, to oprocz Kosa, mnie, to jeszcze Ty dochodzisz, co sie zna na rzeczy;] Czyli jednak jest szansa, ze w Maddena graja wiecej niz 2 osoby w PL.
nie kazdy kto lubi rugby polubi Maddena. Futbol amerykanski ma duzo wiecej przerw, ktore to wlasnie sa glowna przyczyna negatywnych opinii o tym sporcie. A rugby szczegolnie w wydaniu profesjonalnym to cud miod i orzeszki...
New Zeland Team ;*

na C+ masz puchar 6 Narodów, Angole tłuką każdego w sumie ale tylko dlatego że nie ma przedstawicieli Antypodów (nowozelandzki młyn waży ponad tonę O_o)
Obso, jak rugby uwielbiam to amerykański football uważam za zbyt statyczny - za mało tam dynamiki a za dużo rwania gry
w rugby masz typ ma kontuzję to lekarze pracują na boichu a sędzia nie przerywa gry, nie ma doliczania minut do czasu gry tylko grają tak długo jak piłka jest na boisku (co tam czasem się dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie)
sędziowie wspomagają się powtórkami, każdą decyzję tłumaczy graczom więc odpadają piłkarskie babole
w rugby też masz strategie i zagrywki, tylko gracze nie potrzebują emeryta z megafonem aby im to mówił, od tego jest kapitan drużyny i łącznicy ataku (9 i 10)
piękny sport
a NBA oglądam jak chcę zasnąć
Osoba zakładająca temat napisała że na wfach gra sie w tzw "piłe".Otóż ja bym bardzo chciał żeby tak było!!U mnie na Wfie gra sie tylko w chloerną siatkówke.Uważam ten sport za totalny bezsens cały czas to samo emocje czasem są na samym końcu meczu.A piłka nożna dla mnie jest the best;]
apropo siatki na uczelni miałem bardzo fajną salę, mianowicie linia kończąca boisko siatki równała się ze ścianą, jak pięknie się serwowało po ścianie to aż miło, no na w-f siatkówka to nie wyjściowy sport, zwłaszcza że nie większość nie doskakuje do siatki

a granie akcji na 3 to jest typowa wu-efowa poracha
Mazur13
21 02 2007, 15:18
Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem na świecie.Mistrzostwa Świata są praktycznie największą imprezą sportową (przebijającą zimowe IO,dorównujące letnim).I to są fakty.A jeśli ktoś czerpie wiedzę na temat koszykówki z NBA...No cóż...

Co do widowiskowości i emocji towarzyszących widowiskowi sportowemu - w piłce każdy może wygrac z każdym (w koszykówce jest to niemożliwe - chyba,że ktoś ewidentnie lekceważy rywala vide USA na ostatnich imprezach).I każdy może uprawiać ten sport (czy masz 169 cm czy 200 cm - bez różnicy np. Saviola i Koller).Spróbuj zrobic karierę w NBA mając poniżej 170 cm...
Oj kilku konusów w NBa było vide gościu z Kosmiczengo Meczu:)
w piłce fajne jest to,że jak się strzeli bramkę to jest to naprawde coś znaczącego.Bramki wpadają rzadko i mają ogromne znaczenie a w koszu to prawie każda akcja kończy się zdobyczą puinktową i to nie jest fajne.
No, słyszałem gdzieś całe freudowskie porównanie piłkarzy do plemników, sytuacji podbramkowej do seksu, bramki do waginy, strzelenia bramki do wytrysku, a gola do orgazmu. Sam grałem na bramce, to się znam:).
wychodzi z tego że robiłeś za prezerwatywę
ogicool
22 02 2007, 11:32
nosz ja nie moge, piłkarze Liverpoolu tylko dawali sobie znaki
drapali sie za uchem, tupali i pluli
a Barce chyba by sie tarcze przydały oo
ja gram w noge i ogladam w tv, ale jedno wiem, kazdy sport jest kiepski z powodu sedziow, i nie wazne czy to z powodu lapowek (orange ekstraklasa) czy z powodu zwyklych ludzkich bledow, ogladajac dana dyscypline wk****a mnie jak o wyniku decyduje pomylka sedziowska, w pilce noznej niestety jest tego na potege, a szczegolnie na najwyzszym poziomie, mistrzostwa swiata, europy czy liga mistrzow, nie wygrywaja najlepsi tylko ci co w miare dobrze graja i dopisze im szczesci ze sedzia pomyli sie w ich strone

to moja glowna krytyka pilki noznej, ale inne dyscypliny maja podobnie, np. ostatnio mostrzostwa w pilke reczna, to co robili sedziowie podczas meczow Niemcow wypaczylo ten bardzo efektowny sport (zawsze nienawidzilem grac w reczna wuefach, a tu takie zaskoczenie jak ogladalem mistrzostwa dzieki Polakom, okazalo sie ze kazdy mecz to pasjonujaca walka do ostatnich sekund, wiadomo ze wole pile nozna, nawet nudne mecze bo jestem fanatykiem taktyk strategii itd., ale reczna od tej pory bede ogladal czasami)
ogolnie lubie rozne sporty ale zostaje przy futbolu, nie przyadkowo ten sport kroluje nad wszystkimi innymi, wlaczajac w to olimpiade
"W piłce nożnej każdy może wygrać z każdym a w koszykówce nie" kur.wa xDDD NBA jest chyba najbardziej wyrównaną ligą ze wszystkich lig wszelkich sportów na świecie. Tutaj codziennie zdarzają się sytuacje, że drużyna z pierwszej 8 przegrywa z kimś z samego dołu tabeli. A Europa? Prokom ostatnio dojechał na wyjeździe Efes po dogrywce - drużyne, z którą nie potrafili wygrać przez 8 meczy.
W koszykówce na wynik haruje się cały mecz, całą drużyną. Cała drużyna atakuje i cała drużyna broni, nie ma takiej sytuacji, że cały mecz jest się lepszym, ale w końcowych minutach przeciwnik pyka ci brameczke i po zawodach.
Dla mnie to jest najbardziej żenująca rzecz w piłce nożnej jako dyscyplinie do uprawiania. Chociaż z drugiej strony to właśnie sprawia, że tak przyjemnie się ją ogląda, cały czas są emocje. W koszykówce (z pozycji widza) największe emocje są najczęsciej tylko w czwartej kwarcie, no chyba, że cały mecz jest mega wyrównany. Jeden z lepszych meczów koszykarskich jakie w życiu oglądałem miał miejsce w tym roku, WKS v Prokom. Cały mecz mega wyrównany, w końcówce 1 punktowa przewaga po trójce WKSu, całe trybunu oszalały, po czym zawodnik Prokomu je uciszył rzucając na 2,5s przed syreną.
A jako dycyplina do uprawiania kosz po prostu zaje,biście mi pasuje. To jest sport, który uczy dokładności w życiu i zmienia ludzi na lepsze. Brzmi to dziwnie, ale to dzięki basketowi staram się wszystko co robie wykonwyać najlepiej jak potrafie, a nie na odpie.rdol sie. Kto trenuje ten wie, ile jest elementów składowych, przez które naprawde dobrze się gra, motoryka nie ma tak dużego znaczenia, tak samo warunki fizyczne. Potrafisz wykonać megasugestywny zwód i zaraz po nim idealny rzut, obojętnie czy masz ponad 2m i 100kg wagi, czy 170cm i jesteś niemal anorektykiem, możesz być pewny, że zdobędziesz punkty. No a samo uczucie kiedy piłka idealnie opuszcza ręke jest przepiękne, jeszcze nikt tego nie wie, ale ty tak, że piłka napewno trafi do kosza, czujesz się oświecony xD
dobra kończe już, bo ja o koszykowce moglbym bez konca pisać. żadnych dissow, wszystkie dyscypliny sa rownorzedne, kazdemu sie co innego podoba a ten temat to faktycznie troche durna prowokacja.
Mazur13
24 02 2007, 17:45
Masz rację.W piłce nożnej drużyna nie haruje cały mecz na wynik.Jeśli tylko zdobywanie punktów(goli)=wysiłek to ja wymiękam przed takim argumentem.
napisałem, że w piłce nożnej nie haruje?
bardzo celne argumenty tak pozatym.
xD
raven_raven
24 02 2007, 17:56
Gałę lubię, ale zupełnie nie rozumiem czemu w Polsce jest to sport narodowy. Beznadziejna, skorumpowana liga, tragiczna reprezentacja i równie skorumpowany PZPN... Nie mówię że w inncyh sportach jest pięknie, ale mamy świetnych(srebrnych) szczypiornistów, siatkarzy, hokejistów trawnych(

kijarzy?), mamy Kubicę i Małysza... A i tak 96 % polskiej młodzieży męskiej umie grać tylko w gałe i na jej widok się ślini... Na WF-ie nie robi się nic innego oprócz grania w gałę(bo to nie piłka nożna, faule, spalone, zasady nie istnieją, istna kopanina), każdy Polak ślini się że Polacy po xx latach wreszcie się dostali na MS i wygrali jeden mecz

...
A jak taki statystyczny młody kowalski widzi w TV mecz siatkówy, hokeja, czy piłki ręcznej nawet nie umie tego nazwać. Nie żebym miał coś przeciwko piłce nożnej, ba, lubię ją oglądać i grać np. w PES, a i w realu jest fajnie pokopać, ale nie rozumiem za co wszyscy tak to kochają...
QUOTE(raven_raven @ 24 02 2007, 17:56)

Gałę lubię, ale zupełnie nie rozumiem czemu w Polsce jest to sport narodowy. Beznadziejna, (skorumpowana) liga, tragiczna reprezentacja
Chyba nie jesteś na bieżąco.
QUOTE(raven_raven @ 24 02 2007, 17:56)

mamy Kubicę i Małysza... A i tak 96 % polskiej młodzieży męskiej umie grać tylko w gałe i na jej widok się ślini... Na WF-ie nie robi się nic innego oprócz grania w gałę
No co ty, ja w liceum co najmniej raz miesiącu miałem jazde bolidem F1 na wuefie. I ze 2-3 razy każdego miesiąca skakaliśmy na nartach.
Mazur13
24 02 2007, 22:52
Równy poziom jakiejś jednej ligi nie przekłada się na poziom sportu jako całości.Reszta argumentów Blok też na tym poziomie...Rozumiem,ze pewne rzeczy są niewymierne.Wtedy zaglądamy do statystyk (np. POPULARNOŚĆ danego sportu).I to naświetla lekko sprawę...
"Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem na świecie." - ty
"Dla mnie to jest najbardziej żenująca rzecz w piłce nożnej jako dyscyplinie do uprawiania. Chociaż z drugiej strony to właśnie sprawia, że tak przyjemnie się ją ogląda, cały czas są emocje." - ja
no wiem, że jest popularna, chyba dałem do zrozumienia, że też ją lubie oglądać.
"w piłce każdy może wygrac z każdym (w koszykówce jest to niemożliwe)" - ty
"NBA jest chyba najbardziej wyrównaną ligą ze wszystkich lig wszelkich sportów na świecie. Tutaj codziennie zdarzają się sytuacje, że drużyna z pierwszej 8 przegrywa z kimś z samego dołu tabeli. A Europa? Prokom ostatnio dojechał na wyjeździe Efes po dogrywce - drużyne, z którą nie potrafili wygrać przez 8 meczy." - ja
"Równy poziom jakiejś jednej ligi nie przekłada się na poziom sportu jako całości." - ty
Jakaś jedna liga? Wymieniłem dwie ligi, a NBA jest ideałem, tam chce grać praktycznie każdy, a jednym z powodów - oprócz kasy - jest właśnie to jak ona jest wyrównana.
Chłopie, weź czytaj ze zrozumieniem i myśl zanim coś napiszesz to możemy podyskutować. Nie wiem, nie podoba ci się, że ktoś woli koszykówke od piłki nożnej? Takie sprawiasz wrażenie, sorry.
Według mnie to dla polskiej piłki skończyły sie dobre czasy (przynajmniej w mediach). Szczególnie teraz, gdy zaczyna się coś dziać w pozostałych grach zespołowych, które do tej pory były w cieniu piłki. Nie mam tu na myśli prawdziwych kibiców ale pozostałą część społeczenstwa która do tej pory jeżeli głębiej sie nie interesowała jakąś dyscypliną to ciężko było jej znaleźć nawet jakąś wzmiankę. Wystarzyło tylko spojżeć na wiadomości sportowe w tv. A teraz to sponsorzy zauważą że oprócz piłki nożnej (na bardzo przeciętnym poziomie) są inne kategorie na które warto zwrócić uwagę.
majkelek
25 02 2007, 03:36
Piłka nożna to gra dla debili moim zdaniem im mocniej kopniesz gałe tym lepiej nie ma jakiejs (pipi)j precyzji nie ma nawet zbytnego skupienia, a co 2 oszołom, który robi tłok w środku boiska to (pipi) zawodnik.wszyscy lecą na piłe taktyka nie istnieje jedyne co to ustawienie na boisku. A w koszykówce każdy może wygrać z każdym to jest prawdziwa gra charakterów jeżeli zdenerwuje się danego zawodnika to przy rzutach zadrży mu ręka, sfauluje w obronie albo nie złapie mocnego podania. To jest gra ludzi myślących. I niech o nieprzewidywalności świadczą takie zespoły jak Miami Heat, New York Knicks, Barcelona czy inne Alby Berlin. No wąłśnie czemu w Plsce ta durna kopanina jest czyms przy czym onanizuje sie 3/4 narodu. Założe się, że mało kto wie, że polska liga żużlowa jest najlepsza na świecie, a Polacy rok temu byli mistrzami świata
QUOTE
Piłka nożna to gra dla debili moim zdaniem im mocniej kopniesz gałe tym lepiej nie ma jakiejs (pipi)j precyzji nie ma nawet zbytnego skupienia, a co 2 oszołom, który robi tłok w środku boiska to (pipi) zawodnik.wszyscy lecą na piłe taktyka nie istnieje jedyne co to ustawienie na boisku.
Tak to sobie na wuefie możesz pograć jak Wam pan rzuci piłkę.
QUOTE
A w koszykówce każdy może wygrać z każdym to jest prawdziwa gra charakterów jeżeli zdenerwuje się danego zawodnika to przy rzutach zadrży mu ręka, sfauluje w obronie albo nie złapie mocnego podania.
W piłkę nożną grają roboty, które nie mają uczuć i się nie denerwują.
QUOTE
Założe się, że mało kto wie, że polska liga żużlowa jest najlepsza na świecie, a Polacy rok temu byli mistrzami świata
Żużel to sport dla wsi gdzie nie ma przynajmniej drużyny drugoligowej.
Dobra napinka nie jest zła.
W skrócie: bełkoczesz tak strasznie, że nawet nie mam ochoty się merytorycznie odnieść do tych bzdur. Nie wiem czy wpływ na to miała późna pora kiedy pisałeś tego posta czy też po prostu jesteś głupi ;] (taki żart, bez napinek)
raven_raven
25 02 2007, 10:59
QUOTE(Sikor @ 24 02 2007, 22:49)

QUOTE(raven_raven @ 24 02 2007, 17:56)

Gałę lubię, ale zupełnie nie rozumiem czemu w Polsce jest to sport narodowy. Beznadziejna, (skorumpowana) liga, tragiczna reprezentacja
Chyba nie jesteś na bieżąco.
QUOTE(raven_raven @ 24 02 2007, 17:56)

mamy Kubicę i Małysza... A i tak 96 % polskiej młodzieży męskiej umie grać tylko w gałe i na jej widok się ślini... Na WF-ie nie robi się nic innego oprócz grania w gałę
No co ty, ja w liceum co najmniej raz miesiącu miałem jazde bolidem F1 na wuefie. I ze 2-3 razy każdego miesiąca skakaliśmy na nartach.
Nie jestem na bieżąco?? Oj sorry, ale nie słyszałem ostatnio żeby jakiś zespół z Polski zaszedł wyżej niż eliminacje do LM, a Polska reprezentacja zaszła wyżej niż faza grupowa...

Jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem, to nie czytaj. Wytniesz sobie kawałek tekstu który bez reszty jest bez sensu. Mamy jeszcze świetnych szczypiornistów i siatkarzy, w hokeja tez mamy świetnych zawodników. Ale kogo to, piła i tak najepsza! O to mi chodzi, że można tyle sportów uprawiać, ale zawsze gra się w gałę...
majkelek
25 02 2007, 13:47
Janol pora i trochę % we krwi

, a i z tym zdenerwowaniem chodziło mi mniej więcej o to, że piłkarz, którego się zestresuje może zagrać lepiej strzelać mocniej urwać komuś piłką głowę wyżyć się ogólnie, a koszykarz po prostu nie trafi.
Ech, żadnego fana siatkówki tu nie ma? Weak.
alienator
25 02 2007, 19:23
może fanem nie jestem, ale pograć lubię i to bardzo ;p
chociaż zawsze jak są jakieś mistrzostwa transmitowane, to ogarniam w tv ;]
kocham kosz, ale lubie tez pilke.
A ten temat mpoim zdaniem durna prowokacja.
sir_ryszard
9 08 2007, 14:59
Nie to że nie trawię tej dyscypliny sportu, ale jakoś nigdy mnie do niej nie ciągnęło. Nie wiem, może to z racji tego, iż często wybijałem sobie na tym palce. Później puchły jak balony.

Dalej, mogłem zapomnieć o czymś takim jak paka z chwytającą się obręczą.

Dobrze że chociaż kosz amerykański był/ jest tak efektowny. Tam mecze odbywają się przynajmniej w formie show. Dlatego kiedyś trochę sobie oglądałem w TV. Teraz sikam na odbijającą się piłkę ciepłym, złocistym płynem. Taki już los koszykówki, że nie przyciąga takiej widowni jak piła.
Obsolete
10 08 2007, 01:30
Gdyby nasi koszykarze odniesli jakis miedzynarodowy sukces, to hype, by wzrosl momentalnie. Sam fakt podpisania kontraktu z druzyna z NBA przez kolejnego polskiego gracza, nie wystarczy.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.