Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Rock Band
Forum PSX Extreme > Platforma > Microsoft > Xbox 360
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
camel
CYTAT(Katana @ 2 06 2008, 11:00) *
za 69$ to sama gra, nikt Ci nie sprzeda pełnego zestawu za tyle tongue.gif

Sorry zapomnialem dopisac ze chodzi mi o sama perkusje smile.gif
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B00...2A/ref=dp_olp_2
Oferta na samym dole valleyseek .
^^phantom
Pisalem do amazon.com i napsiali ze do europy wysylaja tylko ksiazki, cd itp. Perkusji od rock band nie wysla, buu.. Co myslicie kupowac ta perkusje czy poczekac na ta od GH ?
qb3k
Ja czekam.

Zaraz ktoś Cię zabije za sygnaturę hyh.gif.
keetiv
Arghh...Mam perkę i gitarkę z Rock Band..., ale w Bielsku (studiuję w Krakowie) i bez gry w wersji PAL (czekam na kaskę z UJ confused.gif ). Ale, żeby było na temat: czy bardziej opłaca się kupować piosenki na koncie USA?
keetiv
Nie wiecie może czy Rock Band jest multi language, czy też w Niemczech są tylko wersje po ichniemu? Proszę kogoś o odpowiedź, jeśli oczywiście ja zna smile.gif
El Loco Chocko
Spytaj kolesia o gamertagu : Patri295
On kupil RB za zachodnia granica.
Meratron
Kupiłem w Niemczech i gierka jest po angielsku więc śmiało można ściągać.
keetiv
Dzięki. Zamówiłem jednak na wyspach, w sklepie game.co.uk . Paczka została wysłana. Teraz tylko pozostaje czekać na koniec sesji tongue.gif
Zeratul