Jinxters
3 05 2007, 19:57
Witam!
Proszę o opinie na temat Crysisa ,czyli "prawdopodobnie najlepszego FPP'sa w historii"... co o nim sądzicie w oparciu o informacje , trailery (których w necie całe multum) ? Czy to rzeczywiście może być gra na 10? Przebije Halo? No i jak zapatrujecie się na ewentualną konwersje tego tytułu na konsole next-gen ? Piszcie ludzie bo ta gra naprawde może pozamiatać !!!
wortigern
3 05 2007, 20:12
CYTAT
"prawdopodobnie najlepszego FPP'sa w historii"
XD
to jest to co uwielbiam u pc'ciarzy, wg. nich grafika jest miara "znakomitości" gry.
Crysis poza grafa i fizyka nie ma narazie nic ciekawego do zaoferowania
Don Kaczorek vel Kaczondo
3 05 2007, 20:43
Phi, gdzie tam Crysis do DN3d.

Dajcie DNF lepiej.
Dokładnie, co w crysis jest na 10? tylko grafa. Nic nowego jak na razie nie pokazali, bedzie to porządny FPS z za(pipi)istą grafiką, nic wiecej.
Chyba o_O
Tak czy siak pewnie dychy sie posypią, i będą to dychy tylko za grafę, chamsko trochę
jestem tego samego zdania. chociaż momentami wali plastikiem.
ja dziś widziałem motorstorm w 720p i zbierałem szczene z gleby..
posypią się dychy bo ludzie bedą omamieni grafą , niestety..
pozdro
Zobaczymy

zapowiada się znakomicie, napewno zagram. Ale do tego czasu musze uzbierać na GF 8800
Norma, nikt jeszcze nie grał ale już psioczą że gra na 10 nie zasługuje ,bo poza grafą nic nie oferuje ( no bo jak ma oferować skoro jej jeszcze nie ma ? O_o ). Od kiedy oceny się tak liczą ? Poproście HIV;a żeby trzasnął mini reckę i dał 7+ to wam się pewnie ciepło na serduszku zrobi

Grafa w FPS'ach jest ważnym elementem i niech nikt nie pier#@ że nie. Ofkoz o wiele ważniejszy jest klimat ale grafa że tak powiem robi swoje ( vide RE4 spaszczony pod względem grafy że się odechciewa(ło) grać. Klimat ulatywał. Ja po cichu liczę na to że Crysis będzie takim mini przełomem jak FarCry ( czyli cieplutka (hmm , tam ma być przecież zamrożona wyspa

)klimatyczna wysepka tak różna od tego co inni serwują od kilkunastu lat ) Widziałem kilka filmików i nie uważam gry za rewolucję. Tak czy srak i tak w nią nie zagram więc nie wiem po co się tu rozwodzę XD
CYTAT
to jest to co uwielbiam u pc'ciarzy, wg. nich grafika jest miara "znakomitości" gry.
Taaa.. a "konsolarze" wcale się nie podniecają możliwościami graficznymi PS3 i Xo . Zawsze czynnikiem który zwraca największą uwagę na grę jest GRAFIKA (w końcu najpierw wypuszcza się screeny z gier a nie np zarys fabularny czy ścieżkę dźwiękową ).
Stona dobrze pisze.
Rewolucyjny to byl pierwszy Quake bo byl true 3D. Tak samo jak rewolucyjny byl silnik diesla a to co dzis siedzi w F1 ma sie tak do rewolucyjnosci jak swietlowka do zarowki. I to samo tyczy sie Crisis i ogolnie gier dzis (nie wazne czy pc czy konsole). Co niby maja wymyslic nowego w FPP? To wciaz jest widok z oczu + bron z prawej strony. Dlatego ida w grafe. Ze jak strzelisz w palme to sie bedzie fajnie sypala jak w Predatorze albo strzelajac w plot zranisz/zabijesz kolesia za nim stojacego. Grafa raz a fizyka dwa to dwie glowne drogi ktorymi podazaja dzis gry FPP. Jedyne co moze wyniesc te gry na wyzyny to fabula. Ale kurde jaka ciekawa fabula moze byc w FPP?? No wlasnie, dlatego grafa grafa grafa. Swoja droga imho MGS odarty z tej swojej calej "filmowosci" i wielowatkowosci bylby gra na raz z ocena 7-/10, ale to temat na inna dyskusje.
Jinxters
4 05 2007, 09:21
CYTAT(wortigern @ 3 05 2007, 21:12)

CYTAT
"prawdopodobnie najlepszego FPP'sa w historii"
XD
to jest to co uwielbiam u pc'ciarzy, wg. nich grafika jest miara "znakomitości" gry.
Crysis poza grafa i fizyka nie ma narazie nic ciekawego do zaoferowania
Ekhm...NIE JESTEM PECECIARZEM!!Jestem "neutralny"

. Żle zinterpretowałeś moje słowa...chodziło mi o to,że ogólnie może(powtarzam może) to być gra na 10 zważywszy na zapowiedzi twórców (wierze im po originalnym Far Cry'u na PC),którzy obiecują super sztuczną inteligencje(to jest priorytet w FPP), no i cuda na kiju (gdzie indziej masz taką swobode ? np.na eksterminacje wioski pełnej wrogów? wbijasz się przez dach albo roznosisz cała osade pojazdem niszcząc budynki...wiem to wszystko grafika , fizyka ale teraz FPP'sy się na tym opierają niestety......a np.HALO jedynka też w swym czasie wymiatała grafą i właśnie swoistą swobodą,która zapewniła jej sukces , więc Crysis to też może być gra na przynajmniej 9+ . uffff
wortigern
4 05 2007, 09:50
CYTAT(Jinxters @ 4 05 2007, 10:21)

CYTAT(wortigern @ 3 05 2007, 21:12)

CYTAT
"prawdopodobnie najlepszego FPP'sa w historii"
XD
to jest to co uwielbiam u pc'ciarzy, wg. nich grafika jest miara "znakomitości" gry.
Crysis poza grafa i fizyka nie ma narazie nic ciekawego do zaoferowania
Ekhm...NIE JESTEM PECECIARZEM!!Jestem "neutralny"

. Żle zinterpretowałeś moje słowa...chodziło mi o to,że ogólnie może(powtarzam może) to być gra na 10 zważywszy na zapowiedzi twórców (wierze im po originalnym Far Cry'u na PC),którzy obiecują super sztuczną inteligencje(to jest priorytet w FPP), no i cuda na kiju (gdzie indziej masz taką swobode ? np.na eksterminacje wioski pełnej wrogów? wbijasz się przez dach albo roznosisz cała osade pojazdem niszcząc budynki...wiem to wszystko grafika , fizyka ale teraz FPP'sy się na tym opierają niestety......a np.HALO jedynka też w swym czasie wymiatała grafą i właśnie swoistą swobodą,która zapewniła jej sukces , więc Crysis to też może być gra na przynajmniej 9+ . uffff
Nigdzie nie napisalem ze jestes pc'ciarzem. Moj komentarz dotyczyl cytatu ktory wstawiles do swojego posta "prawdopodobnie najlepszego FPP'sa w historii", szydzilem (i robie to nadal) z wszelkich recenzentow gier na pc ktorzy w zapowiedziach daja crysisowi 10/10 tylko dlatego za ma wymiatajaca grafe i fizyke. A gdzie miejsce na gameplay? narazie moim zdaniem wszyscy powinnismy wstrzymac sie z ocenami. Poczekajmy do premiery.
Jinxters
4 05 2007, 10:01
CYTAT(wortigern @ 4 05 2007, 10:50)

CYTAT(Jinxters @ 4 05 2007, 10:21)

CYTAT(wortigern @ 3 05 2007, 21:12)

CYTAT
"prawdopodobnie najlepszego FPP'sa w historii"
XD
to jest to co uwielbiam u pc'ciarzy, wg. nich grafika jest miara "znakomitości" gry.
Crysis poza grafa i fizyka nie ma narazie nic ciekawego do zaoferowania
Ekhm...NIE JESTEM PECECIARZEM!!Jestem "neutralny"

. Żle zinterpretowałeś moje słowa...chodziło mi o to,że ogólnie może(powtarzam może) to być gra na 10 zważywszy na zapowiedzi twórców (wierze im po originalnym Far Cry'u na PC),którzy obiecują super sztuczną inteligencje(to jest priorytet w FPP), no i cuda na kiju (gdzie indziej masz taką swobode ? np.na eksterminacje wioski pełnej wrogów? wbijasz się przez dach albo roznosisz cała osade pojazdem niszcząc budynki...wiem to wszystko grafika , fizyka ale teraz FPP'sy się na tym opierają niestety......a np.HALO jedynka też w swym czasie wymiatała grafą i właśnie swoistą swobodą,która zapewniła jej sukces , więc Crysis to też może być gra na przynajmniej 9+ . uffff
Nigdzie nie napisalem ze jestes pc'ciarzem. Moj komentarz dotyczyl cytatu ktory wstawiles do swojego posta "prawdopodobnie najlepszego FPP'sa w historii", szydzilem (i robie to nadal) z wszelkich recenzentow gier na pc ktorzy w zapowiedziach daja crysisowi 10/10 tylko dlatego za ma wymiatajaca grafe i fizyke. A gdzie miejsce na gameplay? narazie moim zdaniem wszyscy powinnismy wstrzymac sie z ocenami. Poczekajmy do premiery.
Ok spoko...ale ten cytat pochodzi z ekhm....z EXTREMA! dokładnie z numeru 115, no i sorka brzmi on : "..Crysis,czyli najbardziej obiecujący FPS w historii gier.." . No więdz piszą to bardziej konsolowcy,chociaż nie wiem czy autor tekstu nie gustuje także w PC'tach.(nie ma w tym niczego złego od razu pisze,żeby nie było he he)
Wszyscy piszą tutaj tylko możliwościach graficznych tej gry, a nikt nie raczył wspomnieć, że na tych wszystkich trailerach z gry widzimy najbardziej zaawansowaną fizykę w FPSach (ogólnie w grach?) - realistyczne rozwalanie np. budynków drewniannych pojazdami, granatami; ścinanie krzaków, drzew serią z karabinu maszynowego; czy rozwalanie już wszystkiego w pył gdy później (w wyniku jakiejśtam inwazji chyba) otoczenie zamienia się w lód. To są motywy, które strasznie wywindują w górę ocenę tej gry.
Jinxters
4 05 2007, 13:34
CYTAT(Hela @ 4 05 2007, 11:58)

Wszyscy piszą tutaj tylko możliwościach graficznych tej gry, a nikt nie raczył wspomnieć, że na tych wszystkich trailerach z gry widzimy najbardziej zaawansowaną fizykę w FPSach (ogólnie w grach?) - realistyczne rozwalanie np. budynków drewniannych pojazdami, granatami; ścinanie krzaków, drzew serią z karabinu maszynowego; czy rozwalanie już wszystkiego w pył gdy później (w wyniku jakiejśtam inwazji chyba) otoczenie zamienia się w lód. To są motywy, które strasznie wywindują w górę ocenę tej gry.
Ja miałem to na mysli pisząc wcześniej,ze autorzy obiecują cuda na kiju... napisałem akurat o swobodzie,ale to prawda gra ma wiele świetnych patentów,choćby koszenie drzew ołowiem he he
rkBrain
12 05 2007, 22:28
Moim zdaniem najzabawniejsza gra jaką widziałem. Dlaczego spytacie? Bo, żeby w nią zagrać trzeba kupić calusienki nowy komputer za cenę z zestawu "Co jest do cholery?". Wymiana karty graficznej, potem płyta główna a dalej leci cała reszta. No i pamięć jeszcze trzeba dokupić. Za te pieniądze to ja kupię sobie PlayStation3 i jeszcze mi sporo zostanie. Zachwycają się tym Kryzysem w ogóle zapominając o jego bracie Ramzesie. Laskowik rządzi(ł)!!!
CYTAT(rkBrain @ 12 05 2007, 23:28)

Moim zdaniem najzabawniejsza gra jaką widziałem. Dlaczego spytacie? Bo, żeby w nią zagrać trzeba kupić calusienki nowy komputer za cenę z zestawu "Co jest do cholery?". Wymiana karty graficznej, potem płyta główna a dalej leci cała reszta. No i pamięć jeszcze trzeba dokupić. Za te pieniądze to ja kupię sobie PlayStation3 i jeszcze mi sporo zostanie. Zachwycają się tym Kryzysem w ogóle zapominając o jego bracie Ramzesie. Laskowik rządzi(ł)!!!
1GB RAMu + GF8600 i możesz śmigać na średnich
wystarczy dokupić grafike
CYTAT(rkBrain @ 12 05 2007, 23:28)

Za te pieniądze to ja kupię sobie PlayStation3 i jeszcze mi sporo zostanie.
PS3 = 2399
LCD 720p ~3000
Gra ~220 pln
razem 5500 tak?
Za 5500 masz wypasik kompa który pociągnie Crysis'a z palcem w salaterce więc proszę nie (pipi) mi tu głupot nt ceny PieCa jak się nie znasz, dobrze?
Po roku grania na oryginałach (1 na miesiąc (LOL) ) zaoszczędzasz na PieCu 1200 pln ( średnia ceny NOWEJ gry na PC ~100pln ;na konsole NEXgen ~220 ). Ktoś mówił że PieC jest drogi? Prosił bym o nie gadanie nt ceny bo przeważnie i tak to wszystko (pipi) prawda wyssane z palca. Skupmy się na samej grze, m'k ?
Jinxters
13 05 2007, 08:19
CYTAT(stona @ 13 05 2007, 00:05)

CYTAT(rkBrain @ 12 05 2007, 23:28)

Za te pieniądze to ja kupię sobie PlayStation3 i jeszcze mi sporo zostanie.
PS3 = 2399
LCD 720p ~3000
Gra ~220 pln
razem 5500 tak?
Za 5500 masz wypasik kompa który pociągnie Crysis'a z palcem w salaterce więc proszę nie (pipi) mi tu głupot nt ceny PieCa jak się nie znasz, dobrze?
Po roku grania na oryginałach (1 na miesiąc (LOL) ) zaoszczędzasz na PieCu 1200 pln ( średnia ceny NOWEJ gry na PC ~100pln ;na konsole NEXgen ~220 ). Ktoś mówił że PieC jest drogi? Prosił bym o nie gadanie nt ceny bo przeważnie i tak to wszystko (pipi) prawda wyssane z palca. Skupmy się na samej grze, m'k ?
Masz racje, piecyk na upartego (dobry piecyk) może być tani...a Crysis w wersji na Windowsa XP(na szczęście taka będzie,a nie jak Halo 2

) nie będzie miał takich diabolicznych wymagań...zresztą taki np Test Drive U na kompa miał bardzo wysokie wymagania a mi pięknie śmigał na moim niezbyt mocnym kompie

Twórcy więc nieraz "przesadzają",ale zazwyczaj zaniżają wymagania swojego produktu rzeby zachęcić do zakupu laików
wortigern
13 05 2007, 08:44
CYTAT(stona @ 13 05 2007, 00:05)

CYTAT(rkBrain @ 12 05 2007, 23:28)

Za te pieniądze to ja kupię sobie PlayStation3 i jeszcze mi sporo zostanie.
PS3 = 2399
LCD 720p ~3000
Gra ~220 pln
razem 5500 tak?
Za 5500 masz wypasik kompa który pociągnie Crysis'a z palcem w salaterce więc proszę nie (pipi) mi tu głupot nt ceny PieCa jak się nie znasz, dobrze?
Po roku grania na oryginałach (1 na miesiąc (LOL) ) zaoszczędzasz na PieCu 1200 pln ( średnia ceny NOWEJ gry na PC ~100pln ;na konsole NEXgen ~220 ). Ktoś mówił że PieC jest drogi? Prosił bym o nie gadanie nt ceny bo przeważnie i tak to wszystko (pipi) prawda wyssane z palca. Skupmy się na samej grze, m'k ?
jaka manipulacja 0_o ohoho, a PS3=2400zl ok, LCD 720p 3000 ok ale niby czemu nie liczysz tego LCD przy kupnie kompa? A rozumiem, na kompie przeciez mozna mykać na 17'' monicie a do ps3 trzeba juz miec 26'' TV LCD ? 0_o Poza tym nie policzyles ceny systemu operacyjnego potrzebnego do kompa czyli 300zl minimum. Porownuj cene ps3 i cene kompa a nie cene ps3 plus zajesbisty TV i cene kompa (jednostki centralnej) bo to jest bezsensu.
PS3 masz za 2400zl, a co masz w przypadku kompa za 2400zl? Odejmij jeszcze cene systemu 300zl i masz kompa za 2100zl czy sprzet biurowy praktycznie. Smiech na sali.
Bo przyjęło się że do pieca wystarczy 17' którą można mieć za ok 700pln aj? Konsola to typ sprzętu na którym się gra na TV siedząc kilka metrów od niego a nie z nosem w ekranie jak na PC więc 17' wystarczy.No ale ok, weźmy 19' i policzmy.
( Dane z proline , brałem jak leci, nie bawiłem się w optymalizowanie sprzętu do siebie ani wybór najtańszych podzespołów (co nie znaczy że brałem najlepsze i najdroższe

)
EVGA nForce 650i Ultra 449
Intel Core 2 Duo E4300 1.8 GHz s. 775 Box -399
Patriot DDR2 1GB 800 -169
EVGA e-GeForce 8600 GTS 256MB -789
WD160GB sata - 169
chłodzenie -69
Lg DVD Recorder GSA-4167B OEM -99
Głośniki -69
Zasilka (fortron 400w) -70
Kasta - 150
mysz-klaw - 100
Monitor 19' Iiyama ProLite E1900WS-B1 Black 5ms - 849
MS Windows Vista Home Premium OEM 32-bit PL 1-pack DVD - 319
-------------------------------
3700
+99 za Crysis
I możesz GRAĆ
Kupujesz PS3 za 2400 + grę za 220 i co możesz? Pooglądać diodę XD Dajmy na to że kupisz ten sam monitor ( 849zł ). Masz wtedy 3469. Teraz jest z sensem? No to za rok mam 1000 w kieszeni. Chyba że znowu coś zamanipulowałem.
Aha grasz ofkoz bez dźwięku XD Bo jak kupisz głośniki cena leci do 3500 ( "głośniki" za 31pln

)
.:waiting mode:. ON
CYTAT(stona @ 13 05 2007, 00:05)

CYTAT(rkBrain @ 12 05 2007, 23:28)

Za te pieniądze to ja kupię sobie PlayStation3 i jeszcze mi sporo zostanie.
PS3 = 2399
LCD 720p ~3000
Gra ~220 pln
razem 5500 tak?
Za 5500 masz wypasik kompa który pociągnie Crysis'a z palcem w salaterce więc proszę nie (pipi) mi tu głupot nt ceny PieCa jak się nie znasz, dobrze?
Po roku grania na oryginałach (1 na miesiąc (LOL) ) zaoszczędzasz na PieCu 1200 pln ( średnia ceny NOWEJ gry na PC ~100pln ;na konsole NEXgen ~220 ). Ktoś mówił że PieC jest drogi?
Tyle tylko ze po tym roku bedzie trzeba wydac 2000zl na nowa grafe, proca i wiecej ramu xD
Dr.Czekolada
13 05 2007, 12:57
O czym wy gadacie

........................., i może Crysis zawinił iż zamiana sprzętu na PC to norma ?, jak możecie oceniać gre która nie wyszła nawet ?, kto powiedział że oferuje tylko zaje*** grafe i fizykę !?, a co ma jeszcze dać ?, jak będzie z grywalnością zobaczymy, istnieje też możliwość modyfikowania broni, co również ma być w MGS 4 (i założe się ze tam wszyscy fani są na to napaleni

) pewnie ciekawy multi, zresztą wy wracacie zawsze do tej samej kwestii - rynek PC a konsol różni się DIAMETRALNIE (chociaż powoli konsola zaczyna przypominać to drugie

).
wortigern
13 05 2007, 13:16
CYTAT(stona @ 13 05 2007, 10:44)

Bo przyjęło się że do pieca wystarczy 17' którą można mieć za ok 700pln aj? Konsola to typ sprzętu na którym się gra na TV siedząc kilka metrów od niego a nie z nosem w ekranie jak na PC więc 17' wystarczy.No ale ok, weźmy 19' i policzmy.
( Dane z proline , brałem jak leci, nie bawiłem się w optymalizowanie sprzętu do siebie ani wybór najtańszych podzespołów (co nie znaczy że brałem najlepsze i najdroższe

)
EVGA nForce 650i Ultra 449
Intel Core 2 Duo E4300 1.8 GHz s. 775 Box -399
Patriot DDR2 1GB 800 -169
EVGA e-GeForce 8600 GTS 256MB -789
WD160GB sata - 169
chłodzenie -69
Lg DVD Recorder GSA-4167B OEM -99
Głośniki -69
Zasilka (fortron 400w) -70
Kasta - 150
mysz-klaw - 100
Monitor 19' Iiyama ProLite E1900WS-B1 Black 5ms - 849
MS Windows Vista Home Premium OEM 32-bit PL 1-pack DVD - 319
-------------------------------
3700
+99 za Crysis
I możesz GRAĆ
Kupujesz PS3 za 2400 + grę za 220 i co możesz? Pooglądać diodę XD Dajmy na to że kupisz ten sam monitor ( 849zł ). Masz wtedy 3469. Teraz jest z sensem? No to za rok mam 1000 w kieszeni. Chyba że znowu coś zamanipulowałem.
Aha grasz ofkoz bez dźwięku XD Bo jak kupisz głośniki cena leci do 3500 ( "głośniki" za 31pln

)
.:waiting mode:. ON
teraz jest dobrze, oszczedzasz 200zl i gasz sobie 5 lat, a na tym kompie ile pograsz z maksymalnymi detalami bez scinki? 2 lata? Ale to nie wazne, kazdy wydaje kase na to co chce. Koniec offtopa
Co do kryzysa to wydaje mi się że tworcy za bardzo skupiają sie na grafie i fizyce co może odbić się na fabule i gameplayu, no ale narazie nie osądzam, poczekamy - zobaczymy.
CYTAT(stona @ 13 05 2007, 10:44)

Bo przyjęło się że do pieca wystarczy 17' którą można mieć za ok 700pln aj? Konsola to typ sprzętu na którym się gra na TV siedząc kilka metrów od niego a nie z nosem w ekranie jak na PC więc 17' wystarczy.No ale ok, weźmy 19' i policzmy.
( Dane z proline , brałem jak leci, nie bawiłem się w optymalizowanie sprzętu do siebie ani wybór najtańszych podzespołów (co nie znaczy że brałem najlepsze i najdroższe

)
EVGA nForce 650i Ultra 449
Intel Core 2 Duo E4300 1.8 GHz s. 775 Box -399
Patriot DDR2 1GB 800 -169
EVGA e-GeForce 8600 GTS 256MB -789
WD160GB sata - 169
chłodzenie -69
Lg DVD Recorder GSA-4167B OEM -99
Głośniki -69
Zasilka (fortron 400w) -70
Kasta - 150
mysz-klaw - 100
Monitor 19' Iiyama ProLite E1900WS-B1 Black 5ms - 849
MS Windows Vista Home Premium OEM 32-bit PL 1-pack DVD - 319
-------------------------------
3700
+99 za Crysis
I możesz GRAĆ
Kupujesz PS3 za 2400 + grę za 220 i co możesz? Pooglądać diodę XD Dajmy na to że kupisz ten sam monitor ( 849zł ). Masz wtedy 3469. Teraz jest z sensem? No to za rok mam 1000 w kieszeni. Chyba że znowu coś zamanipulowałem.
Aha grasz ofkoz bez dźwięku XD Bo jak kupisz głośniki cena leci do 3500 ( "głośniki" za 31pln

)
.:waiting mode:. ON
Hmm ale czy oby na pewno to wystarczy?
A może Kryzys by w pełni pokazać swoją fizykę będzie wymagał dodatkowej karty za to odpowiedzialnej (nie znam niestety cen tych zabawek ale do tanich nie należą) i dlaczego wliczasz dvd rec a nie np. taki blu-rej?
Wracając do samej gry od pierwszej informacji jaką o tym cacku wyczytałem czekam na nią z wywieszonym jęzorem i nie ważne na jakiej platformie w nią zagram i ile kasy na to wydam. W końcu ps3 śni mi się po nocach (wraz z dobrym lcd:) a i upgrade kompa by się w końcu przydał
CYTAT(wortigern @ 13 05 2007, 14:16)

Co do kryzysa to wydaje mi się że tworcy za bardzo skupiają sie na grafie i fizyce co może odbić się na fabule i gameplayu
Nie sadze zeby kolesie stworzyli swietny model fizyki oraz grafe a pozniej wykorzystali to do nudnego biegania po lesie i strzelania do malp.
Fabula w FPP?? Paaaanie, daj pan spokoj...
Dobra, to czego oczekiwalibyście po przełomowym FPP ? Gdyby bardziej go rozbudować wychodzi RPG+ strzelanka ,a chyba nie o to chodzi ? Taki będzie (mam nadzieję

) nowy System Shock

Jedyne co można zrobić w FPP to A.I. Grafa i Fiza. Wsio. Wiemy już że grafę i fizę to Crisis ma mieć super. Zobaczymy A.I.
Fajnie by było jakby w końcu zrobili jakiegoś fajnego pampra (bo od czasów Duke'a nie przypominam sobie żadnego chłopka który by miał "jaja"

) .
Stona jak zwykle dobrze gada

Dla mnie przelomowy (pod wzgledem innym niz grafa) byl Duke 3d. Czemu? Bo oferowal wszystko to czego nie oferowali poprzednicy (swoboda rozgladana sie, ciekawy arsenal, rozbijanie rzeczy i ogolnie duza interakcja z otoczeniem, gadzety, laski w barze + cycki za kase, postac z jajami, texty z jajami, swiat i monstra z lekka ironia, w uj smaczkow itd.). Czyli ogolnie rzecz biorac nie grafika i fizyka (jaka fizyka? pociski zostawialy dziury co bylo fpyte ale to wszystko w tym temacie) w tej grze sie liczyla a miodu bylo tyle ze ho ho. Moze juz mam mozg skostnialy ale jakis specjalnie przelomowych FPP pozniej nie uswiadczylem (half-life zarzadzil klimatem) dlatego po Crysis nie spodziewam sie cudow na kiju jesli chodzi o gameplay, po prostu z mila checia sobie skosze palemke z vulcana

Stona, elementy rpg w fpp? Dokladnie, nie o to chodzi

Ale jesli tak na to patrzec to w takim razie przelomowy (FPP+RPG) byl System Shock 1. Chociaz ja Shocki traktuje jako RPG z widokiem z oczu i nie wrzucam do jednego wora z FPP. Swoja droga to co wtedy oferowal SS1 do dzis przerasta wiekszosc rpg/fpp tytulow.
CYTAT(stona @ 13 05 2007, 22:36)

FPP to A.I. Grafa i Fiza. Wsio.
Fabuła też mile widziana jako taka jak na FPP
Jinxters
14 05 2007, 13:36
Ja z całym szacunkiem dla Crysisa po cichu liczę na BIOSHOCK....który według mnie może namieszac w gatunku.Będą na to mialy wpływ niespotykane powszechnie motywy jak np.potrzeba zbierania tej substancji ("Adam" to się nazywa?)...no i grafa też wymiata...i to przecież gra od twórców SS
CYTAT(Jinxters @ 14 05 2007, 14:36)

Ja z całym szacunkiem dla Crysisa po cichu liczę na BIOSHOCK....który według mnie może namieszac w gatunku.Będą na to mialy wpływ niespotykane powszechnie motywy jak np.potrzeba zbierania tej substancji ("Adam" to się nazywa?)...no i grafa też wymiata...i to przecież gra od twórców SS

Bioshock to duchowy następca System Shock. Ale to chyba do oddzielnego topica, co?

Ja jestem ciekaw jak wypadnie dżungla po zamrożeniu. No bo na razie widziałem filmiki z "lata"

Ciekawi mnie to bardzo . Po serii z karabinu poleci lawina lodowych odłamków?? Może być ciekawie
Na gametrailers.com mozna ściągnąć dwa filmiki, porównujace Crisis w Direct9 i D10. W tym drugim przypadku efekty cieni, efekty pogodowe, oraz wiele innych elentow odzwierciedlających realność srodowiska, po prostu masakruja gały.
Zobaczcie upadajacy pniak palmy po eksplozji granata, oraz wyginajace sie wtedy liście- Mistrzowska Fizyka! Wydawało mi sie, ze konsole pociagnął jeszcze 2-1,5 roku, a jeszcze w tym roku Pc dostanie killer'a (jesli chodzi o oprawe AV), ktory jesli nawet sie pojawi na konsolach, to z pewnością nie bedzie wygladł tak pierwowzór. Bo ani X360, ani PS3, nie ma w swoich bebech takiej mocy, by sprostac tak zaawasnowanej grafice CRISIS. Ja jeszcze nie mam zadnego next-gena, a juz sie smuce.
CYTAT(walek @ 25 05 2007, 15:10)

Na gametrailers.com mozna ściągnąć dwa filmiki, porównujace Crisis w Direct9 i D10. W tym drugim przypadku efekty cieni, efekty pogodowe, oraz wiele innych elentow odzwierciedlających realność srodowiska, po prostu masakruja gały.
No ja sie zawiodlem. To ma byc ten dx10? LOL ROTFL LMAO. Nieco bogatsze efekty oswietleniowe tylko? Jakby przymknac oczy to nie ma ZADNEJ roznicy O_o Moze to wina filmikow, ale nie podzielam entuzjazmu fanow dx10 W CHWILI OBECNEJ.
A i mysle ze jakby sie postarac to i na dx9 by takie oswietlenie dalo rade wyciagnac z uzyciem jakiejs sprytnej sztuczki (patrz SotC na PS2).
Szkoda tez ze pokazali troche rozne momenty gry w porownaniu, ciezko odniesc jedno do drugiego. Na przyklad na dx9 nie pokazali eksplozji w dzungli...
A propos tych filmków porównawczych. Przecież WYRAŹNIE widać, że grafika przy DX9 jest sztucznie zaniżona. Praktycznie wszystko co na DX10 można uzyskać na DX9 jedynie przy nakładzie nieco większej mocy obliczeniowej. Niby jakim cudem DX10 może sam sobie od tak dołożyć np 10 bonusowych obiektów? A ta prezentacja nie różni się jedynie oświetleniem ale i własnie masą innych rzeczy. Jest to umyślne i na siłę próbowanie pokazania różnic między DX9a10. Z pewnością M$ maczał w tym palce...
Nie oglądałem filmików i nie mam zamiaru ale z tego co wiem to właśnie jedną z zalet DX10 jest to że może obsłużyć więcej obiektów naraz. Choćby FSX - wersja DX9 ma się nijak do DX10 - i nie jest to tylko winą marketingu. Co nie zmienia faktu że jak ktoś chce i umie to może wyczarować cuda na starym DXie
Te cale zapowiedzi tylko mnie martwia, to znak ze skonczy sie na fizyce i grafie.
Tak samo bylo z hl2 grafa byla swietnie zoptymalizowana o fizyce nie trzeba gadac, ale ai bylo zalosne fabula denna i bez rakm i nog.
Podobnie pewnie bedzie z crizisem (lata doswiadczen na to wskazuja).
I co wy tak z tym far cry? Wcale nie zaobserwowalem tam jakiegos super ai wrecz przeciwnie doskonale przeczuwalem gdzie beda wrogowie i gdzie sie pojawia ale nie bylo wyjscie trzeba bylo brnac przed siebie.
Co mi sie podobalo w FC to to ze niebylo zadnych zapowiedzi kilka lat przed premiera i obiecywani jablek na wierzbie, ta gra po prostu wyszla i pokazala co ma do zaoferowania.
Dr.Czekolada
29 05 2007, 23:07
Moim zdaniem to co łączy Cryzisa i Far Cry, to pewnego rodzaju ,,wolność", możemy brnąć do przodu i trzymać za spust (możemy.... jeśli nam śpieszno do game over) możemy równeiż podejść do sprawy nieco strategicznie (np przy jednym z trailerów Cryzis, jazda ciężarówką przez cały las grozi wpadnięciem w pułapke zastawioą przez mięso armatnie) simple.
CYTAT(Jinxters @ 3 05 2007, 20:57)

Witam!
Proszę o opinie na temat Crysisa ,czyli "prawdopodobnie najlepszego FPP'sa w historii"...
padłem
Obecnie czym ta gra imponuje to fizyka i grafika, a to na pewno jest za mało aby zostac najlepszym FPS.
Jinxters
30 05 2007, 14:45
CYTAT(YETI @ 30 05 2007, 09:35)

CYTAT(Jinxters @ 3 05 2007, 20:57)

Witam!
Proszę o opinie na temat Crysisa ,czyli "prawdopodobnie najlepszego FPP'sa w historii"...
padłem
Obecnie czym ta gra imponuje to fizyka i grafika, a to na pewno jest za mało aby zostac najlepszym FPS.
Ekhm...to jest cytat
Te dwa filmiki ukazujące niby wyższośc DX10 nad DX9 to jak dla mnie LIPA i tyle. Wersja DX9 jest stucznie obcięta z detali. Poprostu ktoś mądry ustawił suwaczki na medium i wsio. Najbardziej mnie śmieszy brak w drugim filmiku (dżungla DX9) takiej głupiej rzeczy jak przświty światła przez drzewka. Przecież ten "magiczny" efekt to POPROSTU odpowiednio modyfikowana tekstura! I jeszcze jedno! Widzieliście może filmiki z niedawnej konferencji dla developerów ,która miała miejsce na Węgrzech? Cała prezentacja leciała na XP'ekach czyli DX9 hehehe. Stawiam na to że w finalnym produkcie różnice pomiędzy obiema wersjami będą tylko kosmetyczne.
Jinxters
24 06 2007, 07:53
CYTAT(Dawido @ 24 06 2007, 08:38)

Te dwa filmiki ukazujące niby wyższośc DX10 nad DX9 to jak dla mnie LIPA i tyle. Wersja DX9 jest stucznie obcięta z detali. Poprostu ktoś mądry ustawił suwaczki na medium i wsio. Najbardziej mnie śmieszy brak w drugim filmiku (dżungla DX9) takiej głupiej rzeczy jak przświty światła przez drzewka. Przecież ten "magiczny" efekt to POPROSTU odpowiednio modyfikowana tekstura! I jeszcze jedno! Widzieliście może filmiki z niedawnej konferencji dla developerów ,która miała miejsce na Węgrzech? Cała prezentacja leciała na XP'ekach czyli DX9 hehehe. Stawiam na to że w finalnym produkcie różnice pomiędzy obiema wersjami będą tylko kosmetyczne.
Zgadzam się....ciekawią mnie natomiast wymagania tego tytułu,..przypominam sobie Far Cry'a,który nie miał chyba jakiś zabójczych preferencji sprzętowych
Jak możesz to daj linka do tego filmiku. Co do tekstu że "prześwitujące światło to tekstura" to wydaje mi się że tu akurat się mylisz. Skąd wiesz że wersja DX9 jest sztucznie obcięta z detali? Podobno DX10 właśnie zwiększa maksymalną ilość obiektów na scenie, więc może na DX jest już ich po prostu tyle że reszta się nie mieści? A to że różnice będą kosmetyczne jest jasne od początku. Crysis jest robiony od podstaw na DX9 i dopiero po jakimś czasie zaczęli go adaptować do DX10.
Poza tym poczekajmy może do premiery

@Jinxters
No więc zależy na jakich detalach

Sam grałem w to na r9250 i dawało radę
Link do filmików:
http://www.crysis-online.com/Media/Videos/hd-video.php"Podobno DX10 właśnie zwiększa maksymalną ilość obiektów na scenie, więc może na DX jest już ich po prostu tyle że reszta się nie mieści?"
Raczej wątpię...Widziałeś Obliviona? I co mało było roślinek?
Farcry grałem na R9100 i całkiem dobrze to chodziło! Co prawda były pewne problemy z wodą (ostra krawędz na plaży,migotanie tafli) oraz brak niektórych efektów (np.przezroczystości na przeciwnikach)
Pablo el
28 06 2007, 15:31
Dla zainteresowanych tematem DX10
http://pclab.pl/art26921.htmlPo przeczytaniu tekstu zabierajcie sie za komentarze - tak zeby miec szersze spojrzenie na temat

Video DX9 vs DX10 zostalo tak spreparowane bo M$ posmarowal Crytekowi. Na DX9 mozna uzyskac dokladnie te same efekty co na DX10 tylko programuje sie to wszystko prosciej.
A samo Crysis jest po prostu skazane na sukces. Grafika wypala oczy a znajac wymagania sprzetowe Far Cry bede mogl grac to na full detalach na moim kompie

Gameplay tez bedzie interesujacy - Crysis to nie jakis odgrzany FC z nowa grafa. To zupelnie inna gra z kilkoma swietnymi pomyslami vide nanosuit

No i nie zapominajmy ze to jedyny wielki exclusive na Windows Vista.
CYTAT(Pablo el @ 28 06 2007, 16:31)

No i nie zapominajmy ze to jedyny wielki exclusive na Windows Vista.
Przekonales mnie.
Szkoda ze i tak Haze na PS3 zamiecie Crysis pod dywan
(imho).
ekhm w CDA pisali ze wyjdzie tez pod DX9 wiec co w kocu?
CYTAT(bajej @ 28 06 2007, 20:57)

ekhm w CDA pisali ze wyjdzie tez pod DX9 wiec co w kocu?
Gra na stówe wyjdzie i na XP'eka (DX9)! Powód jest czysto ekonomiczny! Baza użutkowników starego systemu wraz ze "starymi kartami graficznymi" jest o niebo większa niż combo VISTA plus karta z DX10. Gdyby gra była exclusivem na Viste byłaby automatycznie skazana na totalną porażke finansową a na to Ubisoft na pewno nie może sobie pozwolic!
CYTAT
Szkoda ze i tak Haze na PS3 zamiecie Crysis pod dywan
Dżungla wygląda plastikowo w porównaniu do tej z Crysisa! Ogólnie szału nie ma
CYTAT(Dawido @ 30 06 2007, 00:53)

Gdyby gra była exclusivem na Viste byłaby automatycznie skazana na totalną porażke finansową a na to Ubisoft na pewno nie może sobie pozwolic!
Z tego co mi wiadomo Crysis zostanie wydany przez EA
CYTAT
Z tego co mi wiadomo Crysis zostanie wydany przez EA
Racja! No to jeszcze lepiej
Antares
30 06 2007, 12:15
Heh, ten pomysł z Vistą generalnie wydaje mi się być chory. Wkurza mnie niezmiernie polityka producentów gier i sprzętu. Polityka Microsoftu i producentów gier na konsole ostatnio też
Windows Vista poza nowymi zabezpieczeniami i nowym interfejsem graficznym nie różni się niczym specjalnie od XP - jedynie pod kątem zużywanej przez niego pamięci i procka. Odnosze wrażenie, że cały ten zabieg z Crysis i Vistą jest tylko po to, by kolejny raz zmusić graczy na całym świecie do wydania masy pieniędzy i drastycznych modyfikacji kompów - najlepiej na najbardziej wydajny sprzęt jaki można obecnie dostać na rynku. Szanuję dlatego bardzo politykę Blizzarda - gdy wydali WoW chodził on zarówno na najlepszym jak na tamte czasy sprzęcie (z masą detali, efektów itd.) Jak i na bardzo słabych kartach. Jeśli mnie pamięć nie myli, to WoW się da odpalić na GeForce2

Na PC zawsze tak było - "To nie silnik gry jest mało wydajny młoty! To Wy macie (pipi)owe kompy!"

Z kolei na konsolach, zawsze o słabą grafę oskarżało się developera. Z resztą grafika nie jest tam najważniejsza - może dlatego dawno dawno temu kupiłem PSXa i odkryłem wspaniałą bibliotekę konsolowych tytułów. Teraz mam tylko PSP, obserwuję rynek i denerwuje mnie troszkę to co się dzieje - wielkie tytuły stają się teraz popłuczynami po starych patentach, tylko z lepszą grafą. Co mi po tym, że dostaję herbatę w za(pipi)istej wspaniałej filiżance, jeśli sama herbata jest już trzeci raz robiona z tej samej torebki?
A ja jestem święcie przekonany że na kartach typu 7900gs czy x1950 będzie można sobie spokojnie pograc w 1024x768 z detalami na high. Na filmikach bardzo rzuca się w oczy dorysowanie roślinek nawet na bliskim planie! Nie wiem czy mam to traktowac jako swego rodzaju optymalizacje żeby karty miały mniej do liczenia czy może to poprostu jeszcze wina alphy?
Jinxters
1 07 2007, 18:41
stawiam na to drugie..to raczej niemożliwe by w tak zaawansowanej graficznie grze występował tak karygodny błąd
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.