Salwador
7 05 2007, 11:45
CYTAT
No to zobaczymy jak bardzo będzie unikalny ten fps:)
To nie fps tylkp tps (masz to nawet w opisie tematu

) nie zebym sie pierol cepial
nie podoba mi sie kostium glownego bohatera, a tak poz tym to fizyka w grze rzadzi... trailer prezentuje sie smakowicie, niech pracuja cierpliwie i rzuca jakies info pozniej... bo rownie dobrze moze byc z tego hit jak i crap
Salwador
7 05 2007, 15:06
spox..poprawione..:p..TPS..Co do gry również uważam ze graficznie cienko lecz fizyka w grze wydaje sie być przyjemna;)
Mastah27
10 07 2007, 08:50
cos chyba sie koles zmienil od pierwszej zapowiedzi, podczas filmiku mozemy tez uswiadczyc odblokowania achi
Zeratul
17 07 2008, 14:30
wiadomo juz cos odnosnie premiery?
Zeratul
13 09 2008, 16:36
http://www.gametrailers.com/player/39898.htmlfizyka powinna zamiatac... bronie tez daja rade
Czezare
13 09 2008, 21:25
Za prawde powiadam Wam.Gra kiepska i niewarta Waszej uwagi
Kroolik
14 09 2008, 00:39
grałeś?...
to pochwal się wiedzą z doznań empirycznych z finalnej, pełnej wersji
Mnie tam się demo na Games Convention podobało, taki przyjemny średniaczek.
Czezare
14 09 2008, 10:22
CYTAT(Kroolik @ 14 09 2008, 01:39)

grałeś?...
to pochwal się wiedzą z doznań empirycznych z finalnej, pełnej wersji
W pelna wersje nie gralem, ale gralem w "to" co pokazano na Games Convention.Nic ciekawego.Zapomnialem juz o tej grze w minute po pokazie...
Kroolik
16 09 2008, 12:27
Wersje pre-alpha ultra beta only targi version często znacznie odbiegają od finałowego produktu.
Wiadomo, chcą coś pokazać i często jest to tylko "coś". Ja tam czekam na finalną i wtedy pokrytykuję lub pochwalę.
Tak na marginesie, na samych filmikach gra wygląda ciekawie no i pomysły ma fajne, ale poczekajmy.
jak dla mnie to jeden wielki chaos, przynajmniej w multi
tu coś rośnie, tam znów dziura i do tego jeszcze strzelają do mnie
demo by się przydało
demo jest ale SP

Wg mnie calkiem niezly shooter sie szykuje, troche zabawy terenem + troche destrukcji (oby w finalowym produkcje byla wieksza), standardowe bronie typu bazooka, proxymine, jakis karabin oraz bron-kret :} - wystrzeliwujemy "pocisk" on leci pod ziemie i lekko ponosi teren i mozemy go zdetonowac w kazdej chwili, jesli natrafi na cos przed czym nie moze przejsc - odbija kierunek przemieszcania. Gra idealna na coopa, ale pewnie go nie bedzie. Wrazenia po demie spoko, lepsze niz po SWFU
skyblue
20 09 2008, 01:00
ta gra jest tak głupia, że az żal czas na nia tracić, kompletnie bez polotu z jednym bajerem, mozliwością kształtowania terenu w okreslonych miejscach... phi, to chyba wabik na amerykańskich nastolatków
teren zmieniasz tam gdzie masz ziemie a ty chciales w budynku ja podniesc/obnizyc? Shooter jak shooter - liczy sie akcja i fragowanie...
Slupek88
20 09 2008, 10:30
Demko odpaliłem dopiero dzisiaj. Nastawiałem się, że demko wyłączę i wyrzucę po 5 minutach. Lecz tak się nie stało

, demko pozytywnie mnie zaskoczyło. Ale po kolei, grafika dobra, i praktycznie tyle w temacie, chodź np. wybuchy prezentują się elegancko. Muzyka, na nią praktycznie nie zwracałem uwagi, ale za to dźwięki miód, rzucane granaty, strzały, wybuchy, rozwalające się budynki na tutorialu, naprawdę miłe dla ucha. No i najważniejsza rzecz, sama rozgrywka, czyli zniekształcanie terenu, dosyć fajna sprawa, można się pobawić. W demku nie było jakiegoś specjalnego kombinowania z podłożem, ale mogę się założyć, że w pełnej wersji, znajdą się etapy, w których będzie trzeba pokombinować. Bronie też dają radę, chodź w demie jest ich kilka i tu co mnie najbardziej zaskoczyło, niby zwykły średniawy shooterek, za którymi nie specjalnie przepadam. Jednak Fracture sprawia radość, trochę nasza postać porusza się anemicznie niby jest sprint, ale.....brakuje stałego klawisza odpowiedzialnego za bieganie. I co bym jeszcze dodał, to skoki ala z Halo, chodź wtedy nie było by zabawy ze zmienianiem terenu. Ogólnie jest dobrze, przynajmniej po demku, ale mój limit gier do końca roku jest zarezerwowany. Zbyt dużo hitów na Fracture, a szkoda.
orion50
20 09 2008, 10:35
mi się bardzo spodobało, przeszedłem demko z bananem na ryju:)
chrno-x
21 09 2008, 07:50
No po ściągnięciu demka nie wiedziałem co początkowo o tym tytule myśleć, fakt widziałem trailerki etc. ale zawsze wiadomo że co innego obejrzeć filmik a zagrać samemu, cóż jestem pozytywnie zaskoczony, najbardziej mi się podoba interakcja z otoczeniem no i of course zabawa ze zmianą otoczenia, aczkolwiek czasami wydaje się to lekko niedorobione, ciekawi mnie multi, szkoda że nie wrzucili razem do demka or somethin like that.
MrSatan
24 09 2008, 12:52
Zagrałem w demo. W sumie... Nie moje klimaty. Takie połączenie Halo z patentem na obniżanie/podwyższanie terenu. Strzelanie do "ufoków" mnie nie bawi. Wole bardziej krwiste klimaty.
TheBesTia
24 09 2008, 21:41
Mnie się demko nawet spodobało. Liczę na dobry multi , z regulacją terenu i masą pokręconych broni może być naprawde ciekawie.
Nie wiem jak full ale po demku to straszny średniak i nic więcej...
Zeratul
29 09 2008, 15:37
demko mi sie spodobalo. Zastanawiam sie nad kupnem. W pazdzierniku w cholere dobrych tytulow wychodzi, wiec moze lepiej zaczekac az cena spadnie. Fajne gra ma patenty i graficznie sprostala standardom.
Master JIN
5 10 2008, 10:38
po demku gierka mi sie niespodobała.Beznadziejnie się strzela.Grafa całkiem całkiem i ten patent ze zmiana podłoża jest całkiem fajny.
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/939323.aspsrednie oceny to miedzy 7 a 8 - czyli tytul do pogrania :}
Dla mnie zawód na całej linii. Prosty jak drut, bezpłciowy shooter sci-fi, z opcją deformowania terenu wedle potrzeb (lub jak kto woli - zasłaniania sobie widoku kto i skąd strzela). "Bajer" nudzi się/wkurza po kwadransie - a ma bawić przez całą grę ?
Pokazują nam gdzie i jak zdeformować ziemię, którą scianę rozwalić, itepe. Ale strzel metr obok i ściana ani drgnie - podobnie jak reszta otoczenia. To jak w końcu z tą deformacją ?
Bez jaj...
wczoraj kupilem chociaz mialem nie kupowac, ale jechalem do GS skladac preordery wiec po prostu zakupilem

Pogralem chwile na Hardcore i gra jest w sumie prosta... zabawa z ziemia daje rade. Nie jestem rozczarowany jak Butcher, ale moze to dlatego ze jestem na saymym poczatku

Fabula za to fajna sie zapowiada...
nie spodziewam sie od tej gry za duzo... dlatego moze nie bedzie rozczarowania
Multi tez nawet daje rade...
Gooralesko
9 10 2008, 13:43
CYTAT(Butcher @ 8 10 2008, 15:21)

Dla mnie zawód na całej linii. Prosty jak drut, bezpłciowy shooter sci-fi, z opcją deformowania terenu wedle potrzeb (lub jak kto woli - zasłaniania sobie widoku kto i skąd strzela). "Bajer" nudzi się/wkurza po kwadransie - a ma bawić przez całą grę ?
Pokazują nam gdzie i jak zdeformować ziemię, którą scianę rozwalić, itepe. Ale strzel metr obok i ściana ani drgnie - podobnie jak reszta otoczenia. To jak w końcu z tą deformacją ?
Bez jaj...
Mam dokładnie takie same odczucia jak Ty. Po piwerszych informacjach dotyczących gry myślałęm, że będzie to niezła szpila z ciekawą fabuła. Ale już mnie nie interesuje jaka będzie fabuła bo gameplay jest ograniczony, nużący a sama gra lekko kiczowata.
Zeratul
13 10 2008, 14:00
Pogralem w weekend i nie podoba mi sie. Najprawdopodbniej przejde czy nie, w srode wymieniam w GS na Dead Space. Moze dlatego, ze gram na hardcore i latwo nie jest, a niektore smierci naprawde wkurzaja. Moze lepiej byloby odpalic na normalu... anyway. Nie zgadzam sie z opinia Butchera, ze ziemia deformuje sie tylko tam gdzie strzelimy. Bzdura, ziemia sie deformuje wszedzie tam gdzie jest ziemia. Nie deformuje sie na metalowych platformach czy skalach. Zabawe z nia mozna robic naprawde fajna, dodatkowo IMO nie nudzi sie to po 15 minutach, dodatkowo dochodza nowe umiejetnosci co jakis czas (np. double-jump). Bronie tez niektore naprawde fajne, chociaz konczy sie na tym ze latam wszedzie z riflem bo mi najbardziej przypasowal. Fajne akcje sa z granatami... Vortex daje rade. Gra ma naprawde pare przyjemnych elementow. Ogolny feeling z niej plynacy moge przyrownac do zeszlorocznego Timeshift. Jej najwieksza wada jest to, ze nie trzyma w napieciu i jest po prostu nudna. Fabula pokazana na poczatku jest ciekawa, ale pozniej nic juz sie nie dzieje. Po prostu jest standardowe "idz tam, zabij albo zniszcz". Wiekszosc miejscowek przechodzi sie tak samo. Schowaj sie, zabij wroga, podnies/obniz kawalek ziemi. Graficznie jest naprawde ladnie, tylko glowny kolo mi nie podpasowal. Taka gra na 6-6.5
Butcher
13 10 2008, 14:11
CYTAT(Zeratul @ 13 10 2008, 15:00)

Nie zgadzam sie z opinia Butchera, ze ziemia deformuje sie tylko tam gdzie strzelimy. Bzdura, ziemia sie deformuje wszedzie tam gdzie jest ziemia. Nie deformuje sie na metalowych platformach czy skalach.
A czy ja kiedykolwiek napisałem, że mamy ograniczenia w deformacji ziemi ? Grałem w demo i deformowałem ile wlezie dookoła, więc bzdur bym nie pisał - przeczytaj uwaznie kilka postów wyżej. Napisałem, że POKAZUJĄ nam, gdzie zdeformować (głównie na potrzeby popchnięcia akcji do przodu), a główny zarzut dotyczy ogólnych zniszczeń otoczenia (ściany, budynki) - zniszczysz tylko to, co pozwala Ci developer. I już po przejściu dema wiedziałem, że NUDA zabije tą grę - bez względu na fabułę, skoro wymagania od Gracza są takie a nie inne (idź przed siebie, deformuj i zabijaj - LOL). Porównaj(cie) sobie teraz taki tytuł do Dead Space i... no comments.
Zeratul
13 10 2008, 14:23
Tylko, ze demo to bodajze tylko tutorial do gry dlatego pokazuja co i jak zrobic. Jak juz go przejdziesz do glownej kampani to tego nie pokazuja. Przynajmniej nie od razu. Jestes w jakiejs miejscowce i jak utkniesz w niej dluzej, to wtedy glos ci mowi co masz zrobic i pojawia sie ikonka, ale jak sam na to wpadniesz to gra ci nie podpowiada. IMO jest to dobre rozwiazanie. A ze nie da sie zniszczyc wszystkiego... w koncu nie jest to Red Faction. Ja przynajmniej nie oczekiwalem od tej produkcji, ze bedzie sie dalo zniszczyc wszystko.
Butcher
13 10 2008, 14:31
No fakt - Red Faction to nie jest. Bad Company też nie było Red Faction, ale jakoś zabawniej się grało... i logiczniej

Dają Ci w demie do ręki mega-pukawki, pokazują wielką metalową konstrukcję, która sypie się w proch po strzale, ale niczym nie ruszysz pobliskiej ścianki o grubości 10 cm...
W sumie sam nie wiem czego oczekiwałem od Fracture (o ile czegokolwiek - jest wiele ciekawszych produkcji na horyzoncie), ale na pewno nie sztampowego shootera sci-fi, opartego na deformacji ziemi... Nie te czasy. Nie przy takiej konkurencji na rynku.
sa limity w deformacji - 3 levele w gore/dol
TheBesTia
13 10 2008, 21:43
Grał już ktoś online?
Zeratul
14 10 2008, 01:44
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.