Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Dobry fon do gier
Forum PSX Extreme > Platforma > Pocket i inne systemy > Mobile
mate5
Wiem ,że w tej kwestii ceniona jest motorola L6 , L7 itd. . Ale wszyscy w klasie ją mają i chciałbym mieć inną. Po prostu chodzi mi o dobrej jakości wyświetlacz i obsługa "dobrej javy" (nie znam się na tym).
raven_raven
Cena nie gra roli? Jeśli gra, podaj ile jesteś gotowy wydać na fona...
mate5
Poniżej 1000zł tyle mniej więcej kosztuje "normalnie" nokia 5300 ale trudno powiedzieć bo będe kupował w sieci a owa nokia przy 40zł na dwa lata kosztuje 400zł. Brałbym to nokie tylko mam wątpliwości co do dobrej jakości w grach sad.gif
M4c
Jak chcesz coś do gier to weź coś z Symbianem...
raven_raven
A najlepiej to weź sobie zwykła koma(najlepiej nokie 3310) i PSP. Nie dość że gry biją na łeb każdą komę od kolegów z klasy to MP3 posłuchasz, filmy pooglądasz i masę innych rzeczy zrobisz...
signap
N-gage?
Dud.ek
No dokładnie inwestuj tylko w coś z symbianem. javy może i są fajne ale jednak gierki pisane pod symbiana biją je pod względem grafiki i rozbudowania.
Mathiu
N-Gage lub tak jak wyżej wspomniane - jakaś cegła + PSP.
lavatekk
CYTAT(raven_raven @ 24 05 2007, 21:56) *
A najlepiej to weź sobie zwykła koma(najlepiej nokie 3310) i PSP. Nie dość że gry biją na łeb każdą komę od kolegów z klasy to MP3 posłuchasz, filmy pooglądasz i masę innych rzeczy zrobisz...

a na komie dodatkowo zrobisz zdjecia i film nakrecisz, no i zawsze masz ją ze sobą

poza tym N3310 - litości, mamy 2007 rok!

co do telefonów to polecam zobaczyć to zestawienie najlepszych phonów do grania z marca 2007

http://pocketgamer.co.uk/r/Mobile/Top+10+g...ture.asp?c=2430

najbardziej przyszłościowe są oczywiście te z symbianem, biorąc pod uwagę stosunek możliwości/cena najfajnieszy bedzie właśnie 5300
ako
CYTAT(lavatekk @ 24 05 2007, 23:47) *
a na komie dodatkowo zrobisz zdjecia i film nakrecisz, no i zawsze masz ją ze sobą