Nadchodzi nowy Need for Speed zatytuowany Pro Street Ponąć zrezygnowano z lamerskich zew. tuningów, neonów.. Będzie można rozpieprzyć bryke, uszkodzić pojedyńcze części podczas jazdy i ogólnie ma być dużo sprzętu do tuningu
Moim zdaniem gra będzie na poziomie undergrounda, będzie dobrze
Coś mi się nie widzi że to tak będzie wyglądało. Ale waitin na jakiś gameplay.
Labik
1 06 2007, 18:44
No mi się wydaje że gra będzie lepsza od Carbona. Możliwe że będzie na poziomie Undergrounda, przynajmniej mam taką nadzieje
szeni
3 06 2007, 15:41
Burnouta nie dogonią, ale na PC może to być łakomy kąsek. Po tym NFS czekam na kolejną undergroundową część, łączącą cudownego dla mnie Carbona z nowymi pomysłami
bajej
4 06 2007, 20:29
nie wiem czemu ale chcilbym nawiązanie to starych NFSow - szybkie fury, tuning co najwyzej wewnetrzny (ja chce grac a nie bawic sie w modelowanie plasteliny). Wszysycy nawiązuja do porsche - owszem genialna gra, ale to przeciez mógłby być stary dobry hot pursuit . Wyscigi, policja, ladne i przede wszystkim drogie samochody i to wystarczy
stona
11 06 2007, 10:17
A mi się podoba tuning zewnętrzny. Dzięki temu mogę jeździć samochodem który mi się podoba. NFS bez tuningu to wg. mnie w tym momencie byłoby samobójstwo dla EA
Edziu
11 06 2007, 12:00
CYTAT(stona @ 11 06 2007, 11:17)
A mi się podoba tuning zewnętrzny. Dzięki temu mogę jeździć samochodem który mi się podoba. NFS bez tuningu to wg. mnie w tym momencie byłoby samobójstwo dla EA
masz racje i ja sie z tym całkowicie zgadzam apropos EA wyścigówek to najlepszy tuning był w NFS:Underground 2
Edziu
11 06 2007, 12:09
CYTAT(bajej @ 4 06 2007, 21:29)
nie wiem czemu ale chcilbym nawiązanie to starych NFSow - szybkie fury, tuning co najwyzej wewnetrzny (ja chce grac a nie bawic sie w modelowanie plasteliny). Wszysycy nawiązuja do porsche - owszem genialna gra, ale to przeciez mógłby być stary dobry hot pursuit . Wyscigi, policja, ladne i przede wszystkim drogie samochody i to wystarczy
i've got a idea taa,masz racje ale nie do konca bo ja w carbonie lubie tuningować samochody autoscopult czy jakoś tak a w NFS:U2 bylo najwiecej mozliwosci. Jakby w NFS:U2 był ten caly autoscopult to ja bym gral gral i jeszcze raz gral
Silver
11 06 2007, 12:12
CYTAT
Wszysycy nawiązuja do porsche - owszem genialna gra, ale to przeciez mógłby być stary dobry hot pursuit
Porsche ok ,ale pursuit dobry? Duzo lepiej mi sie gralo w High Stakes na psx'a i tam byl dobry tuning (silnik, zawieszenie i hamulce(?)) Niby malo, ale na tamte czasy to bylo wystarczajace ;] (no i te samochody mniam:P).
A co do tuningu zew. to musi byc ,ale niech ea nie skupia sie na robieniu miliona czescie, tylko na dopracowaniu reszty(lepsza fizyka, trasy, wiecej aut itp) co imo jest wazniejsze
Labik
11 06 2007, 16:13
Eeee... najlepszy tuning to byl w U1. W U2 miales gotowy zestaw spojlerow a w U1 mogles se dobierac do wyboru do koloru.
Czytaliście recenzje w Psixie?? Nie ma być w stylu Undergrounda tylko ma być zupełnie coś nowego. Będzie 100 razy lepsze od Carbona który był moim zdaniem niewypałem. NFS Pro Street nie ma być dla dzieciaków. Chodzi mi o proste drifty i inne wyścigi. Podobno będzie tak realistyczny jak Forza 2. (mam nadzieję bo będzie niezła zabawa). Trzeba czekać na gameplay bo trailery zawsze pięknie wyglądają.
bajej
11 07 2007, 10:19
bartex, hmm w CDA pisali ze Carbon tez bedzie za(pipi).isty, bo tak sie zapowiadał a tu kiszka ^^
ProstyHeker
11 07 2007, 19:02
Bo CDA to badziewna gazeta, proste.
melixsa
22 07 2007, 18:04
Po pierwsze-zgadzam się, że CDA, to badziew i zapraszam na moje www wszystkich podobnie myślących.
Koniec spamu, na temat. Fanką serii NFS jestem od praktycznie samego początku. Szarpało się i na konsoli i na PieCyku- najlepsza seria ścigałek moim nieskromnym zdaniem. Z Pro Street nie wiążę praktycznie żadnych nadziej. Produkcja jedynie na kasowość nastawiona jest- co mnie niepokoi, to tryby wyścigów jakie zapowiedziano, grzebanie w ustawieniach auta(bleee) i jazda na zamkniętych torach....kurczę chciałabym znowu palić gumę w nocy, kiedy romantycznie świecą neony spod autka i rozbrzmiewa stara melodyjka z UI(garaż).
bajej
24 07 2007, 10:17
CYTAT
najlepsza seria ścigałek
uwierz mi jest wiele lepszych gier niz seria NFS
stona
24 07 2007, 12:05
Romantycznie świecą neony spod autka O_o
"Produkcja jedynie na kasowość nastawiona jest" - bo teraz jedyne produkcje nie nastawione na "kasowość" to freeware
Na Twoją stronę? Czyżbyś była jedną z tych mitycznych ANTY-fanek CDA
O boże , Ty naprawdę jesteś ANTY-fanem ... zaliczam teraz oficjalnego ROTFL'a + drugi rotfl po spojrzeniu na Twój wiek XD
Labik
24 07 2007, 13:24
he?
Też mi brakuje nocnej scenerii Jakoś nitro w U1 dawało fajnego kooa. Poprostu było kozackie
Dawido
24 07 2007, 21:04
A ja mam dosyc tej nocy w NFS. Tak na dobrą sprawe Most Wanted prezentował się o niebo lepiej niż ten shit Carbon. Efekt ostrego słońca po deszczu był na prawde pierwszo-ligowy!
stona
25 07 2007, 10:16
No słonko dawało radę. Nie wiem dlaczego NFSy robią pod jedną porę dnia. Czy tak trudno zrobić zmienne warunki?
"Produkcja jedynie na kasowość nastawiona jest" - bo teraz jedyne produkcje nie nastawione na "kasowość" to freeware
Na Twoją stronę? Czyżbyś była jedną z tych mitycznych ANTY-fanek CDA
O boże , Ty naprawdę jesteś ANTY-fanem ... zaliczam teraz oficjalnego ROTFL'a + drugi rotfl po spojrzeniu na Twój wiek XD
Też znam lepszą serię, np. BURNOUT, ale jeśli chodzi o gry na PieCa NFS ma u mnie palmę pierwszeństwa...
"Kasowość"-chodzi mi o robienie badziewi dla każdego. Czyli nie dbając o podtrzymanie klimatu i ducha poprzednich części, sprzedawać coś dla tytułu nie dla produktu-bo ten to shit.
BTW-tak, jestem TĄ anty-fanką....masz z tym jakiś problem ??
Też znam lepszą serię, np. BURNOUT, ale jeśli chodzi o gry na PieCa NFS ma u mnie palmę pierwszeństwa...
"Kasowość"-chodzi mi o robienie badziewi dla każdego. Czyli nie dbając o podtrzymanie klimatu i ducha poprzednich części, sprzedawać coś dla tytułu nie dla produktu-bo ten to shit.
BTW-tak, jestem TĄ anty-fanką....masz z tym jakiś problem ??
Sprzedawać coś dla tytułu - nie dla produktu? O_o OCEBE? Znaczy się każdy NFS powinien być kalką np NFSu1? Czyli jak zmienią klimat to już jest kasowość? Czyli nowy SP:conviction to jest kasowość bo postanowili zmienić trochę reguły gry? O_o
Co do tego anty-faństwa - ja nie mam , Ty masz. Z takich rzeczy wyrasta się na ogól w wieku ok 13 lat
melixsa
26 07 2007, 18:04
CYTAT
Sprzedawać coś dla tytułu - nie dla produktu? O_o OCEBE? Znaczy się każdy NFS powinien być kalką np NFSu1? Czyli jak zmienią klimat to już jest kasowość? Czyli nowy SP:conviction to jest kasowość bo postanowili zmienić trochę reguły gry? O_o
Co do tego anty-faństwa - ja nie mam , Ty masz. Z takich rzeczy wyrasta się na ogól w wieku ok 13 lat
Ech widzę, ze trzeba tłumaczyć większymi literami....Więc tak. Porównaj sobie pierwsze NFS-y(jak dla mnie Hot Pursuit też dawało rady), no może bez Porsche 2000 i U2+Carbon-a? Widzisz różnicę...A w czym? Może pomogę-praktycznie we wszystkim co czyniło NFS-a najlepszą ściagłką. nie ma wypasionych fur, oryginalnych trybów wyścigów, fabuła jak w dobranocce-właściwie niczym się nie broni jako gra? Typowe zawal dziurę czasową aby o NFS było głośno...
Jestem anty-fanką i jestem z tego dumna. Tak jak pozostali moi towarzysze, którzy też w wieku studenckim już są...
Trasa przywołuje wspomnienia z pewną trasą z trójeczki. Już mi się podoba. Bardzo dobre poczucie prędkości...Auułć
pawel3569
3 11 2007, 10:39
Jest już dostępne demo. Dzięki niemu jak narazie wyleczyłem się z chęci zakupienia tej gry, już chyba wolałbym wydać te 100zł na jakiegoś trabanta-miałbym większą radość z jazdy. No właśnie-model jazdy- jak dla mnie tragedia niezależnie od wybranego poziomu "pomagaczy". No i jeszcze taka dziwna rzecz-na moim kompie w rozdzielczości 1024x768 przy wszystkich efektach i detalach na high miałem około 20fps a gdy wszystko co możliwe wyłączyłem miałem 30-->WTF?!
stona
3 11 2007, 10:50
Z tego wynika że masz chyba za słabego proca ? Nie wiem, zaraz zassam i sprawdzę u siebie
ako
3 11 2007, 14:38
Krótkie to demko... jeden wyścig, jedno auto i tyle O_o
Jak zwykle pierwsze co wali po oczach to taki NFS-szpan-tuning-style. Styl menusów, filmików... wiecie o czym mówie. Niby jedyna gra w której można by się wczuć w power bryczek, no ale mogli wymyślić coś nowego. Graficznie bardzo fajnie, modele aut są bardzo ładne, modele laseczek jeszcze piękniejsze Teksturki do przetrawienia no i dym o którym chyba nic nie trzeba mówić bo już każdy wie że rządzi. U mnie gra śmiga płynniutko w 1440x900, detale max, 4x AA. Model jazdy... klockowaty, nie można za cholere wyczuć wozu, nie przypadł mi do gustu, ale myśle że da się przyzwyczaić. Możliwe że każdy typ wyścigów ma inny model jazdy, szkoda że w demku jest tylko speed challenge. Co więcej? Gra nie wybacza błędów... i to mi się podoba. Trzeba się ciągle pilnować, obserwować przeciwników przy wyprzedzaniu, być gotowym na ich błędy i nie popełniać takowych samemu. Kiepski model jazdy troche w tym przeszkadza, no ale... da się przeżyć. Jeśli o przeciwników chodzi, to na trasie są całkiem inteligentni. Jako tako próbuja walczyć między sobą, starają się unikać zderzeń i przeszkód na trasie (jak zajedziesz gościowi droge to zahamuje, podejme próbę ominięcia itp.). Troche ze często wypadają z trasy ze skutkiem śmiertelnym Wnioski? NFS jak NFS, nie powiem że "stary, dobry", bo dawno temu seria była na wyższym poziomie Na pewno będzie warto zagrać w pełniaka, pooglądać furki i laseczki na licencji Gra raczej do... wypożyczenia niż kupienia
Mejm
3 11 2007, 15:22
CYTAT(ako @ 3 11 2007, 14:38)
Krótkie to demko... jeden wyścig
Dwa wyscigi. Jeden na pustyni - mierzenie predkosci i drugi na ulicy na torze zamknietym.
ako
3 11 2007, 15:58
CYTAT(Mejm @ 3 11 2007, 17:22)
CYTAT(ako @ 3 11 2007, 14:38)
Krótkie to demko... jeden wyścig
Dwa wyscigi. Jeden na pustyni - mierzenie predkosci i drugi na ulicy na torze zamknietym.
He he, faktycznie, dzieki za cynk Panom z EA gratulujemy pomyslu na menu.
Linek
3 11 2007, 18:20
CYTAT(melixsa @ 22 07 2007, 18:04)
Fanką serii NFS jestem od praktycznie samego początku. Szarpało się i na konsoli i na PieCyku- najlepsza seria ścigałek moim nieskromnym zdaniem. Z Pro Street nie wiążę praktycznie żadnych nadziej. Produkcja jedynie na kasowość nastawiona jest- co mnie niepokoi, to tryby wyścigów jakie zapowiedziano, grzebanie w ustawieniach auta(bleee) i jazda na zamkniętych torach....kurczę chciałabym znowu palić gumę w nocy, kiedy romantycznie świecą neony spod autka i rozbrzmiewa stara melodyjka z UI(garaż).
CYTAT(melixsa @ 26 07 2007, 18:04)
Ech widzę, ze trzeba tłumaczyć większymi literami....Więc tak. Porównaj sobie pierwsze NFS-y(jak dla mnie Hot Pursuit też dawało rady), no może bez Porsche 2000 i U2+Carbon-a? Widzisz różnicę...A w czym? Może pomogę-praktycznie we wszystkim co czyniło NFS-a najlepszą ściagłką. nie ma wypasionych fur, oryginalnych trybów wyścigów, fabuła jak w dobranocce-właściwie niczym się nie broni jako gra? Typowe zawal dziurę czasową aby o NFS było głośno...
Zaraz, czegoś tu nie rozumiem. Widać, że uważasz NFS za najlepszą ścigałkę "tak po prostu". Nie masz silnych argumentów, poza tym sama sobie przeczysz. Najpierw piszesz, że takie niszczenie serii przez wydawanie części absolutnie odmiennych klimatem jest złe, zaraz piszesz, że brakuje Ci tej nocy, neonów itd. którymi wszyscy już raczej rzygają. Pamiętaj, że to było właśnie odejście od starego, dobrego klimatu NFS. I piszesz, że nie ma oryginalnych trybów wyścigów? A kto wprowadził drag, drift, w jednej grze? Fabuła ok - jest słaba, ale kto na to patrzy? I żeby nie było, fanem NFS nie jestem. Gram czasem w NFS2SE, NFSHP2 i to tyle. A najlepszą wyścigówką czysto PC-tową dla mnie jest RACE 07.
A żeby nie odejść od tematu: EDIT: Demo ściągnięte. Co powiedzieć... jak zwykle nie ma dużych wymagań. Odpaliłem na 1024x768, wszystko na max, anizo, aax4, i ani trochę nie chrupnęło, myślę, że mógłbym grać na wyższych. Na pierwszy ogień poszedł wyścig na pustyni. Jeden przejazd wygrany - dobre uczucie prędkości (kamera "ze zderzaka"), do modelu jazdy można się przyzwyczaić, nawet fajna rozrywka, tylko ten zachwalany dym jakoś mi się średnio podoba, taki... komiksowy jakiś. Drugi przejazd pustyni, tym razem w celu sprawdzenia modelu zniszczeń. I tutaj bardzo pozytywne zaskoczenie - fura gniecie się aż miło, a lusterko luźno dyndające na kablach naprawdę mnie zaskoczyło. In plus oczywiście. No więc po obadaniu tego trybu przeszedłem do drugiego wyścigu. Fajna bryka - nowy Skyline, trasa zamknięta w mieście, zapowiada się ciekawie. Na początek - nasz pojazd jakiś takiś... mułowaty. Po rozpędzeniu jest ok, ale początek tragiczny, mam nadzieję, że to tylko wina złych ustawień wozu. Dobry efekt prędkości podczas jazdy w tunelu, do tego to wszystko, co na plus w "pustynnym" wyścigu. Podsumowując - po przejechaniu 4 wyścigów (po 2 razy każdy) jest dobrze. Grafika całkiem całkiem, model jazdy do przyzwyczajenia, dynamika całkiem niezła... jest gut.
signap
4 11 2007, 07:39
CYTAT(ako @ 3 11 2007, 15:58)
CYTAT(Mejm @ 3 11 2007, 17:22)
CYTAT(ako @ 3 11 2007, 14:38)
Krótkie to demko... jeden wyścig
Dwa wyscigi. Jeden na pustyni - mierzenie predkosci i drugi na ulicy na torze zamknietym.
He he, faktycznie, dzieki za cynk Panom z EA gratulujemy pomyslu na menu.
na pc wkurzalo mnie sterowanie - 1,2 by gdzies wejsc...
zagralem w demo u kumpla na minimalnych (gf5700 XD) i powiem ze gierka mi sie nawet podoba, Carbona nieruszalem wogole
Linek
4 11 2007, 21:40
Krótki gameplay ode mnie, wraz z obowiązkowym wypadkiem. Zwróćcie przy nim uwagę na fajną wgniotkę na dachu (coś podobnego, jak w DiRT) i co najważniejsze na to, jak samochód się zatrzymał. Ciekawa poza.
Dawido
4 11 2007, 23:21
U mnie jest coś nie tak. Gram na 1440x900 wszystko na max i niby mam ponad 30 fps ale co jakiś czas mam jakieś takie dziwne przeskoki. Nie dropy ale właśnie przeskoki. Próbowałem z V-Sync i bez to samo za każdym razem. Macie coś podobnego?
stona
4 11 2007, 23:29
Dziś zassam demo to sprawdzę. Ale czytałem na PClabie że niektórzy mają podobne zonki jak Ty. Taki urok NFSów
signap
5 11 2007, 08:59
wyczytalem na fanowskiej stronie ze bedziemy miec 2 auta - jeden do wyscigu a drugi do gripu teraz trzeba bedzie rozsadnie wydawac kase
Linek - to zapewnie sama textura a nie wgniecenie blachy, wg mnie uszkodzenia sa "slabe"
Linek
5 11 2007, 16:06
signap - jakkolwiek na to nie patrzeć, światło się na tym załamuje, więc ja rozpatruję to jako wgniotkę. Nie obchodzi mnie kwestia techniczna tego, tylko to, że jak dla mnie, to fajnie wygląda. Uszkodzenia wiadomo, że nie są wybitne, ale są w nich fajne smaczki, bryka się ciekawie gniecie, tylko trzeba po prostu ją trochę pooglądać. Wiadomo, nie jest to poziom Burnouta, czy chociażby DiRTa (gdzie uszkodzenia były niezłe), ale na pewno jestem mile zaskoczony, bo po tym, jak EA zapowiada "wypadki" wiele można się było spodziewać (pamiętne "zniszczenia" z NFSU1, czyli zniknięcie rejestracji i "pajączek" na szybie, co zresztą było tylko w dragu). Jak dla mnie - jest ok.
stona
6 11 2007, 10:39
No powiem że jestem pozytywnie zaskoczony. Mam nadzieję że pełna wersja da radę i będą jakieś ciekawsze wyścigi
pawel3569
15 11 2007, 21:44
Po odpowiednio długim czasie spędzonym z pełną wersją mogę powiedzieć, że ta gra to najbardziej niespełniony growy potencjał jaki w tej chwili przychodzi mi do głowy. Ładna grafika, fajny klimat wyścigów, bardzo dobry dobór samochodów(jak dla mnie). Jest jednak jedna rzecz która niszczy tą grę w moich oczach po pierwszych 30 sekundach obojętnie jakiego wyścigu-model jazdy. Wydaje mi się, że mój kolega dobrał odpowiednie co do tego określenie-"jeździ się jak wózkiem z Tesco"- nie wymaga to chyba komentarza.
bajej
15 11 2007, 22:08
popieram w 101%
Minusy - jeździ sie jak kartonem, niewazne jaki tryb. - zbyt duża i wpychana na siłę ziomalskość - srednio czytelny interfejs(jestem zwolennikiem klasycznych menusow) - klimat nadal mnie nie bawi ;] - wszystko tam jest do kupy, miala byc rewolucja, a jest gorzej niz w karbonie ;]. Jestem na NIE
Plusy + nawet niezla grafika i modele samochodów (mowie o PC, wiem ze konsole sa lepsze)
Ocena? Gdyby to bylo CDA to umiescilbym to w kaszanka zone, ale najwieksze rozczarowanie roku, no ale oceniam ją tak na 4/10
i taki mały apel - nie grajcie, nie ściągajcie, nie kupujcie, lepszym pomysłem jest zagranie w poczciwą TOCE 3 Race driver, w zasadzie wszytsko inne jest lepsze.
signap
15 11 2007, 23:14
chyba gralismy w rozne gry, gra znacznie lepsza niz ostatni Carbon i b. dobra! Model jazdy ok, niewiem co wam sie niepodoba, mysliliscie ze to bedzie GT od EA? OMG
pawel3569
16 11 2007, 07:37
OMG widać, że lubisz jeździć wózkami z Tesco Mówić o GT przy NFS to trochę nietakt wiesz?? a poza tym lepiej by zrobili gdyby dali model jazdy chociażby jak w carbonie a nie jakieś popłuczyny po zapowiadanym "realiźmie"
signap
16 11 2007, 08:04
wielu ludziom model z carbona sie nie podobal wiec go zmienili. Widac ze wolielibyscie kolejnego carbona ktory doda nowy tryb, nowe spoilery, miasto i pare wozkow. Czego oczekiwalsicie po modelu jazdy - realistycznego ala GT? Mi on bardzo pasuje. Carbona nawet niedotykalem,MW bylo ok, i PS tez jest ok. W koncu jakies wieksze zmiany niz nowe czesci, miasto, auta i policja
bajej
16 11 2007, 09:34
od modelu jazdy oczekiwalem łatwego wyczucia samochodu. Po prosru jak tym jade czuje ze brakuje mi kontroli nad wózkiem.. Nie wiem jak to opisac.
Po prostu mi ta gra nie podeszla, nie lubie tych elo ziomalskich stylów. No sa różne gusta.
@signap - co do tych spojlerow itp. mnie one nie bawia ;]
pawel3569
16 11 2007, 13:44
Źle mnie zrozumiałeś signap- w Pro Street podoba mi się ta cała otoczka wyścigów, uważam, że autorzy genialnie dobrali modele samochodów, grafikę też uważam za dobrą. Dałem przykład Carbona bo tamten model jazdy(tylko on, a nie cała gra) podobał mi się bardziej niż ten w PS. Dyskusję uważam za zakończoną ponieważ każdy ma swój gust i upodobania; jednemu gra się podoba a drugiemu nie-to naturalne.
stona
22 11 2007, 12:31
Gierka taka sobie. Model jazdy mi się nie podoba :| I ogólnie dziwnie jakoś. Pogram dłużej to może zmienię zdanie. Na razie dałbym 7- .
LATO
22 11 2007, 16:06
Gra jest suuper. Model jazdy bardzo mi sie podoba i uszkodzenia też. Dlamnie gra 9/10 -1 za baaaaardzo wysokie wymagania.
signap
22 11 2007, 18:14
a jaki masz komp? Jak jakies 3.0ghz, 2x512 i GF 5700 to nic dziwnego ze dla ciebie beda to wysokie wymagania
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.