Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Final Fantasy X
Forum PSX Extreme > Kąciki > Kącik RPG
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Figaro
Najwidoczniej:
a) Jestem strasznym laikiem
b) miałeś szczęście smile.gif

Jestem laikiem ale w gatunku RPG, to jest moj pierwszy "taki" tytuł smile.gif . A co do nazwy bossa... - Nie pamiętam, wszedł i się nie przedstawił smile.gif... Pamietam że musiałem podejść do gościa jakiegoś i potwierdzić że jestem gotowy... i Bum.
Zarathustra
Nie no spoksik mój pierwszy jrpg to FF VIII i to było cholernie trudne niewierzyłem, że go przejdę (ostatnia walka) ale jakoś się udało.
podczas walki z przeciwnikami możesz nacisnąć ekran help [chyba select na padzie] i nakierować kursorem na przeciwnika i wtedy przewija się jego nazwa, napisz gdzie z nim walczysz to może sobie przypomnę : )
Figaro
Dziś trochę pozdobywałem umiejętności i już wiem gdzie ten bossik jest - w Mushrom Rocks.
Zarathustra
A to ten potworek co to się uwalnia podczas operacji gdzie chcą załatwić Sina.
naładuj paski overdrive aeonom (zawsze tak rób przed walkami z bossami) i naparzaj w bad guya : )
jak mu się rączki odradzają to je załatwiaj w pierwszej kolejności i rozwal ten łeb bo kwasem jakimś robi poison
po nim będziesz lał jeszcze drugiego takiego ale tamten będzie już słabszy
marchev