Witam wypowiadajcie się na temat tej gry i piszcie wszelkie ciekawe newsy dotyczące tej piłeczki. Macie jakieś przecieki czy będzie ona może po Polsku ?? Czy dadzą więcej lig jak uważacie?
Ja na temat fify nie uważam bo seria dla mnie sie zakończyła na odłosnie oznaczonej numerkiem 2003... Każda kolejna fifa to dla mnie odgrzewany kotlet. Jedynie na next-gena niektóre części wyglądają tak jak powinny wyglądać np. Road to World Cup najnowszy. Bo tak to jest kicha z każdą częścią.
Brolly PL
11 08 2007, 10:10
dobrze jakby była 2 liga polska. ale bym się cieszył. ale pewnie nie bedzie. trzeba poszukac w necie i wkleic jakie beda ligi.
sir_ryszard
25 08 2007, 07:50
Głupio mi to pisać ale oglądając w akcji FIFĘ 08 odnoszę wrażenie iż to może być całkiem nie głupia piłka. Z pewnością nie głupsza niż PES2008. xD To już może nie być ta FIFA którą znamy. Jak ktoś ma jakieś info nt. gierki to niech zapodaje, chętnie poczytam. ;p
CHINDOOS
25 08 2007, 17:57
Na stronie EA wyczytałem że polska wersja będzie tylko na PS2, X360 i PC. Nie ma PS3

Czy to jakieś niedopatrzenie na stronie czy faktycznie na PS3 nie usłyszymy Szpaka?
raven_raven
1 09 2007, 07:49
Jak dla mnie ta gra jest kompletną porażką, na dodatek ubustwiają ją wszyscy pecetowcy... ludzie, kolejna odsłona, łał, poprawili jeden element, dwa skopali, dodali dziesięć nowych animacji i 3 ligi. Parę nowych piosenek, i jeden nowy, mega wypasiony w kosmos tryb, możesz kierować jednym zawodnikiem!!!111
Fajnie... wiem, że w PES jest tak samo albo nawet gorzej, ale przyznajmy szczerze, że tam naprawdę niewiele trzeba zmieniać. Tamta gra jest naprawdę blisko ideału. Za to FIFA ma naprawdę dużo do nadrobienia. I jak tak dalej pójdzie... to kto wie, może w 2012 roku da się w to grać

.
A tak nawiasem, kierowanie jednym zawodnikiem mamy już od dobrych paru lat w PESie.
CYTAT(raven_raven @ 1 09 2007, 08:49)

Jak dla mnie ta gra jest kompletną porażką, na dodatek ubustwiają ją wszyscy pecetowcy...
Ubóstwiają.
Po zagraniu kilku meczy w demo:
-grafika poprawiona, wyraźniejsza, twarze zawodników dużo lepsze
-lepsza dynamika
-piłka już nie zachowuje się tak, jakby była nasiąknięta wodą, jest lepiej, odbija się w miarę wysoko, myślę, że idąc tym tokiem w 09 możemy mieć dość realne jej zachowanie
-bramkarze nie popełniają takich gigantycznych błędów
-kilka nowych trików
-animacje praktycznie nie są zmienione, jedynie doszły nowe
Ogólnie... gra się ciekawie, nie jest źle, dobra odskocznia od PESa. Nie wiem sam, co lepsze, w PESie sam gameplay jest nie do pobicia, ale za to w FIFie mamy lepszą karierę i całą tą otoczkę. Warto po prostu mieć obie

I grać w zależności od tego, czego chcemy w danej chwili od gry.
chwile pograłem i cóż
plusy
- napewno tak właśnie powinna wyglądać grafika w pes-ach
- świetna oprawa meczy
- licencja robi wrażenie
minusy
- sztywny gameplay, jakby się panowie nie wy**ali przed meczem
- schematyczność w konstruowaniu akcji
- słaba fizyka piłki, też mam wrażenie porusza się schematem
Rozumiem, że pisaliście o wersji PC, bo dopiero wczoraj w nocy zassałem demo wersję X360 i mi kopara opadła.
Już nawet nie mówię o grafice, bo wersja PC to praktycznie to samo co PS2 tylko rozdzielczość podbita i kompletnie wymięka przy nextgenie, za to na X360 gra się po prostu kompletnie inaczej. Wg mnie ta gra jest po prostu o wiele trudniejsza, mam problemy ze skonstruowaniem płynniejszych akcji bo mi co raz to obrońcy drużyny przeciwnej podania przecinają w najmniej odpowiednim momencie:). O ile w demie PC jestem w stanie parę brameczek strzelić, tak tu po 3 meczach (po 2 w nocy...) nie strzeliłem NIC

Poziomu trudności nie da się zmienić (w ogóle nic się z ustawień poza controls i kamerą nie da się zmienić), gramy 4 minuty jedną połowę i powrót do menu.
Bardzo mnie to demo zaciekawiło bo jest dla mnie trudne. Może w tej grze nie zdobyłbym już w pierwszym sezonie Górnikiem Łęczna wszystkich tytułów klubowych... jestem naprawdę pod wrażeniem.
Grafika: rozwala, animacja płynniusieńka, nawet na zbliżeniach nie czuje się wielkich chrupnięć, choć pewnie zjeżdża z 60 do 30 fps. Kamera zza pleców daje radę, choć trzeba się w to wczuć, zwłaszcza broniąc ale tutaj nowy silnik pokazuje swoją elastyczność, bez względu na to czy mamy duży zoom, czy panoramę stadionu i tak jest płynnie. Kibice w 3d ale jacyś tacy monochromatyczni, podobnie jak w NBA LIVE 08 jakby 3/4 stadionu przyszło w jeans'ach i niebieskich bluzach.
Ogólnie pozytywne zaskoczenie. Czekam na demo PES2008 by móc to sobie porównać i podjąć decyzję. Chyba nie będzie łatwo.
wczoraj ściągnąłem demko fify i byłem mile zaskoczony, przedewszystkim plus za loadingi. nietrzeba już nudzic sie czekając az sie wczyta, bo można sobie postrzelać, fizyka też dużo lepsza niż w poprzednich częściach, poziom trudności jest znacznie wyższy, to całkiem inna gra niż fifa 08 na PC, niestety nadal są skokowe przejścia między animacjami, niemniej jednak nowa fifa zrobiła namnie bardzo pozytywne wrażenie
mczaper
16 09 2007, 11:01
W wersji na PS3 gra sie fajnie. Dobra motyw jest z loadingiem zawsze mozna ten czas wykorzystac na trening ;p
Druga sprawa to jak juz wspominali poprzednicy grajacy w Fife 08 na X360, poziom gry jest wyzszy w 4 pierwszych meczach nie strzelilem zadnej bramki. Tak naprawde strzelenie chociaz jednej jest bardzo pracochlonne

.
Ogolnie pierwsze wrazenie jest nad wyraz pozytywne.
Jak się gierka prezentuje na PS2? Ten sam shit (w porównaniu do PESa) co rok temu?
Goldi69-PL-
27 09 2007, 10:29
no graficnie fifa 08 zjada pes'a 2008 i naprawde znowu widac poprawe o wiele wieksza niz w PES
wojteksc4
1 10 2007, 09:46
Komentarz jest jeszcze lepszy np. francuz już widział piłke w bramce. Ronaldinho i gooooool. Fajny patent jak w końcowych minutach (od 80) gdy przegrywasz i masz wyżut z rogu to możesz przywałać bramkaża. Popracowali z twarzami ale z dalsza Ronaldinho ciągle wygląda jak koń. Ładna piłka Diadora. Ja grałem tryb 1 zawodnika ale po kilku meczach znudziłmi się i grałem w menadzerski. W Fifie najlepiej w bacelonie gra mi się nie Ronaldinho-Henry ale Eto-Henry. Nie wiem jak wam.
Fifa w wersji na X360 jest dobra, ale na PC...
Nie moge patrzeć jak EA wychu.jalo PeCetowców xD, ten sam shit co Fifa 07, ot wersja jak na PS2 z wyzsza rozdzielczościa. I jak widze jak niektórzy pecetowcy sie podniecaja nowa Fifa to nie moge przestać sie śmiać
PS. Juz jak zobaczylem ile wazy ta gra na PC to naszly mnie myśli ze EA jednak wychu.jalo PeCetowcow...
PES2008 na PC to cud, miód i orzeszki, o dzieki Ci Konami
CYTAT(wojteksc4 @ 1 10 2007, 10:46)

Komentarz jest jeszcze lepszy np. francuz już widział piłke w bramce. Ronaldinho i gooooool. Fajny patent jak w końcowych minutach (od 80) gdy przegrywasz i masz wyżut z rogu to możesz przywałać bramkaża. Popracowali z twarzami ale z dalsza Ronaldinho ciągle wygląda jak koń. Ładna piłka Diadora. Ja grałem tryb 1 zawodnika ale po kilku meczach znudziłmi się i grałem w menadzerski. W Fifie najlepiej w bacelonie gra mi się nie Ronaldinho-Henry ale Eto-Henry. Nie wiem jak wam.
sorka,ale istnieje coś takiego jak "RZ"
Lukastec
4 10 2007, 15:02
Ja gram w FIFA na PS2 i jest spoko. A to dlatego, ze jak w 07 bylo po 7 bramek w meczu, to teraz gram tak ze 2:1 lub 1:0. Bardziej realistyczne niz 07.
Gram na x360 od kilku dni, i mogę stwierdzić że FIFA 08 naprawdę jest dobra. Gamplay poprawiony, fajnie sie strzela i dobra fizyka zawodników jak i piłki.
Dla mnie w grach dużo znaczy podejście firmy do trybów online. W Fifie 08 jest wszystko na co już od dawna czekałem. Są Ligi bardzo dobrze zorganizowane (np. widać czy dany uczestnik ligi jest online z poziomu gry + możliwość natychmiastowego zaproszenia do gry). Rewelacyjny tryb LIGI INTERAKTYWNE, możliwość zapisywania bramek.
Bardzo fajnie gra się na muli, bez lagów. Pozatym często ludzie grają swoją domową drużyną ponieważ zawsze automatycznie jest ustawiona jako pierwsza. Oznacza to, że częściej rozgrywane są ciekawsze mecze słabszymi drużynami a nie tak jak w PESIE w 85% ludzi okazało się fanami Interu. Polecam gorąco ponieważ lada chwila darmowy dodatek - 5 na 5 online.
ja również już jakiś czas gram w f08 i jak mój przedmówca bardzo muszę pochwalić tryb online, gra się po prostu świetnie, żadnych lagów, zwolnień, po prostu full bajera.
Jeśli chodzi o singla dość ciekawy jest również tryb zostań gwiazdą(czy jakoś tak) kiedy sterujemy poczynaniami jednego zawodnika, całkiem fajna opcja, przy tym jednocześnie możemy wydawać proste komendy naszym towarzyszom z zespołu(podaj, czy strzelaj)..
jak na razie nie próbowałem jeszcze trybu kariery managera, bo pochłonął mnie live - z kumplem codziennie po wykładach naparzamy ostro...
jeśli więc ktoś się zastanawia nad kupnem, polecam - gra na dośc długi czas(głównie dzięki multi) no a komentarz znanej pary z TVP2 tylko dodaje tej grze blasku..
Czy gral ktos w Fife na ps3 ??Jak wyglada sprawa z lagami??
Mam pytanie do osob grajacych online na PS 3. Mam lacze 1 mb/s i ja podczas gry doswiadczam lagow, nie sa jakies wielkie, ale zauwazalne.
Znaczy sie lagi ogolne czy lagi w fifie 08 ???
CYTAT(drako @ 7 10 2007, 23:28)

Znaczy sie lagi ogolne czy lagi w fifie 08 ???
Oczywiście, że chodzi mi o tą "wspaniałą grę piłkarską" .
Tak sobi od paru dni pograłem parenaście meczy i muszę powiedzieć, że gameplay nie jest zły, on jest tragiczny jeszcze 5-6 części i osiągnie miodność PES 2 z Ps 2...
Gram i moge stwierdzic jedno dla mnie to bedzie gra na lekko ponad 2 tygodnie dokladniej do 26 pazdziernika bo wtedy bede zagrywał się w PESa 2008. Po pierwsze bardzo dobry gameplay gra potrafi naprawde zaciagnac przed monitor na dlugie godziny. Komentarz praktycznie nie rozni sie niczym w porownaniu do Fify 2007. Rowniez graficznie nie ma rewelacji 3 lata ogladanie tych samych twarzy moze sie nudzic. Bramkarze potrafia puscic najprostsza pilke, a te ktore nam sie wydaja nie do obrony bronia jak nacpani. Wracajac do komentarza przedewszystkim sa emocje, ale na tym skonczymy. Komentatorzy czesto gesto nie nadarzaja za wydarzeniami na boisku, a niektore komentarze sa tak idiotyczne, ze nie wiadomo czy smiac sie czy plakac. Na plus zalicze system zwodow bardzo fajnie wyszlo to wszystko mozna sie w tym niezle pobawic, ale i rowniez niektore zwody nawet znajac kombinacje wycodza raz na sto. Na poczatku uznalem, ze ta Fifa ma szanse z nadchodzacym PESem, ale grajac w demo zauwazyłem, że EA zrobiło 1 krok do przodu, a Konami 3 ogromne kroki.
Piszę to jako zagorzaly fan serii (wręcz fanboy bym powiedział) PESowo, WEsowo, ISSOwej

. Odkąd dziubnąłem gierkę z tej serii na PSX, plułem na FIFE przy każdej możliwej okazji (a bo to łyżwiarze, a bo hokejowe [żeby tylko] wyniki, itd itp - czyl w sumie cała prawda o POPRZEDNICH SERIACH FIFY

). Natomiast bierząca edycja (skusiłem się pod wpływem komentarzy na jednym z for o PES właśnie) to zupełnie inna bajka. Bardzo przyjemny gameplay, zdecydowanie poprawione AI i fizyka, obrońcy dają radę. DEMKO FIFY NA PSS STORE to zupełnie inna bajka. W pełnej wersji piłkarze reagują żwawiej, animacja podczas gry nie rwie [nie zdarzyła mi sie ani jedna ścinka [cut scenes zwalniają !!!!]), bramkarze bronią tak jak powinni bronić [zagrałem około 30 spotkań].
edit:
Aha i FIFA na PC to jakiś żalosny żart gości z EA, to jest remake 07, natomiast wersje 08 na XO i PS3, to zupełnie "nowe FIFY"
Babunia Staszek
18 10 2007, 10:35
tak... fifa na PS3 to zupelnie nowa fifa... bo 08 cyfra dodana. Nie wiem czego najedli sie moi przedmowcy, ale predko chyba nie przejdzie. siegnalem po nowa fifke tylko dlatego ze Heavenly Sworda ktos wzial na chwile z salonu. Zagralem moze 4 góra 5 meczy i dałem se siana. Godzine temu zobaczylem ocene kosa w nowym PE- kolo ósemki... rece opadaja. nie wiem czy graliscie kiedykowliek w pilke nozna [tak "na żywo", na świeżym powietrzu] skoro takie macie opinie, ale fifka po dzis dzien niewiele ma wspolnego z tym sportem. wszyscy zawodnicy zarzucaja dupami jakby mieli takie wozki dla staruszek co pomagaja im chodzic. Akcje sa slamazarne, strzaly nie wiadomo skad i jak - bomby bez powodu, kapcie z czystych pozycji. wiekszosc goli strzelilismy po glupich błedach, karniakach albo z czoła po rożnym. Total porażka, zero grywalnosci co z tego ze online i masa strojów, pilkarzy polskich manekinowatych zespolow skoro nie da sie w to grac. tylko dla zamoznych dzieci neostrady.
Fifa 08 w mojej opinii zmieniła oblicze w porównaniu z poprzedniczkami (mówię o wersji PS2), ale nie koniecznie w dobrą stronę. Jest parę bardzo zrażających błędów których nie odczuwałem przy fifie 07, jak np.: drastyczny spadek klatek animacji, czasem po prostu nie da się grać. Jakoś dziwnie wypadł też komentarz, bardzo często się myli a bramkarze nawet na łatwym poziomie trudności są przegięci (na najwyższym nie da się strzelić sam na sam). Ale jest też parę fajnych nowych patentów przez co gra się bardziej symulacyjnie. Pozostaje czekać na PES w wersji PS2 bo podobno ta przeznaczona dla PS3 jest średnia.
Wolverinexxx
7 11 2007, 00:20
Fifa08 (wersja na PS3 ) jest pierwszą fifą z jaką się zetknąłem. Do tej pory byłem wiernym fanem ProEvo, w które grałem od pierwszej części.
Po zagraniu w dema obydwu konkurencyjnych produkcji z przykrością stwierdziłem że PES jest ... beznadziejny, zarówno pod względem graficznym jak i gameplaya.
Trzeba powiedzieć to otwarcie, w tym roku FIFA zdeklasowała PESa totalnie.
Tylko zatwardziali fanboye PESa nigdy nie zgodzą się z tym zdaniem.
Zakupiłem pełną wersję FIFY i uważam że w tym roku jest to jedyny z możliwych wyborów.
Pozdrawiam fanów obydwu serii, zamiast się nawzajem wyzywać lepiej zagrać jakiś mecz
CHINDOOS
8 11 2007, 20:53
Wolverinexxx, zgadzam się w 100%! FIFĘ kupiłem już parę tygodni temu ale demo PESa ściągnąłem dopiero wczoraj... i to co zobaczyłem mnie zszokowało. Gra kojarzy mi się z piłkami jeszcze z czasów Amigi czy PSXa. Totalna porażka na całej linii!!! Gdybym nie grał wcześniej w poprzednie części PESa to pomyślałbym że wszyscy fani tej serii są chorzy na głowę...
Jedno co trzeba przyznać to mistrzowskie animacje w cutscenkach.
...ale nie o tym chciałem pisać

Dzisiaj wyszedł nowy patch do FIFY, który poprawia wreszcie ten błąd, że trzeba było przed każdym meczem online ściągać aktualizację składów. Niestety nie wiem jak to się stało ale po zainstalowaniu patcha zniknęli kibice... Mam nadzieję że niedługo to poprawią.
tyle kasy wydaje się na gry, żeby co chwile trzeba było jakieś patche-sra**e zasysać, ech. A mi Fifa, nadal podoba się do momentu gwizdga sędziego, potem jest niestety już tylko gorzej.
CHINDOOS
8 11 2007, 23:19
A w PES to niby nie trzeba? Przecież zanim nie wyjedzie odpowiednia łatka tryb online praktycznie nie działa...
pisałem ogólnie, wiem, że do wszystkiego trzeba dodatków, tak jakby się nie dało zrobić czegoś porządnie
CHINDOOS
9 11 2007, 17:34
Taka już uroda konsol z dostępem do internetu. Za czasów PSXa gry były dopracowane bo twórcy nie mieli możliwości wydania patcha... a teraz nam się pecetowo zrobiło
A propos braku kibiców po updacie to nie wina patcha. Skasowałem go i ściągnąłem na nowo i już stadiony są pełne

Najwidoczniej coś mi się powaliło podczas poprzedniej instalacji.
EDIT:
Kibice znowu mi zniknęli

Wyczytałem w necie że to nie ma nic wspólnego z patchem. Po prostu taki błąd w grze. Mam nadzieję że to szybko naprawią.
rosomaq
12 11 2007, 22:10
Nie jestem jakimś fanboyem Fify, ale Fifa 08 (X360) naprawdę zasługuje na wysokie noty i pochwały! Od momentu premiery do dnia dzisiejszego zagrywam się w nią cały czas z dużą przyjemnością. Konkretnie:
1. Kończe już trzeci sezon w trybie menedżera (coś ala Master League w PESIE).
2. Uczestnicze w lidze polskiej online z 7 innymi polakami (gramy polską Orange, ja Górnikiem Zabrze).
3. Aktywnie uczestnicze w Lidze Interaktywnej online Premiership jako Tottenham (terminarz meczy odpowiada prawdziwym rozgrywkom).
4. Pozatym pojedyncze mecze online ranked różnymi drużynami.
5. No i najważniejsze od kilku dni po darmowym dodatku szarpie w tryb "Zostań gwiazdą" online. To jest dopiero perełka. Grasz jednym zawodnikiem wraz z 4 innymi osobami online, przeciwko innej drużynie w której gra 5 osób (każdy swoim piłkarzem).
PESA wezmę jak wypuszczą patcha na tryb online, a jak narazie Fifa gwarantuje mi jako osobie uwielbiającą tę dyscyplinę sportu - masę wrażeń i emocji. POLECAM!
Wolverinexxx
16 11 2007, 11:02
Od niedawna mam możliwość giercowania online ( głównie w FIFE08 ) , powiedzcie mi ( tylko bez uśmieszków ) w jaki sposób można się umówić z kimś konkretnym na mecz.
Czy po każdym meczu online ( quick unranked match ) trzeba wychodzić do menu głównego ?
Nie widziałem nigdzie funkcji rematch.
Sorry za lamerskie pytania ale ... kto pyta nie błądzi
rosomaq
16 11 2007, 18:29
CYTAT(Wolverinexxx @ 16 11 2007, 11:02)

Od niedawna mam możliwość giercowania online ( głównie w FIFE08 ) , powiedzcie mi ( tylko bez uśmieszków ) w jaki sposób można się umówić z kimś konkretnym na mecz.
Czy po każdym meczu online ( quick unranked match ) trzeba wychodzić do menu głównego ?
Nie widziałem nigdzie funkcji rematch.
Sorry za lamerskie pytania ale ... kto pyta nie błądzi

Tak po każdym meczu online trzeba wychodzić do menu, nie ma możliwości pozostania i np. rozegrania rewanżu. Ale można np. ustawić własną grę i zaprosić kogoś (z listy przyjaciół lub pozostałych graczy). A może jakaś ustawka 5 vs 5 lub chociaż 3 vs 3 w Fife? Ktoś chętny? (X360)
Saunter
19 11 2007, 18:54
Mam trochę infantylne pytanie. Czy da się zmienić sterowanie w FIFA 08, żeby grać zamiast gałką to strzałkami (krzyżakiem). Bo nie umiem okiełznać ruchu piłkarzy bez krzyżaka. Chodzi mi głównie o wersję X360, ale nie sądzę, że na innych platformach będzie inaczej. To da się?
Wolverinexxx
26 11 2007, 22:26
Raczej się nie da

Po prostu musisz się przyzwyczaić.
Mi to zajęło z dwa tygodnie.
Ps. Czy w Fifie online nie ma kar za przerwane przez graczy mecze.
Właśnie przed chwilą kolejny koleś mi się rozłączył w końcówce meczu po tym jak mu strzeliłem bramkę.
No co za ludzie !!! Fuck !!!
Wolverinexxx
29 11 2007, 08:33
Halo!Halo! Czy ktoś oprócz mnie gra jeszcze w tą grę ?
rosomaq
29 11 2007, 10:11
CYTAT(Wolverinexxx @ 26 11 2007, 22:26)

Ps. Czy w Fifie online nie ma kar za przerwane przez graczy mecze.
Właśnie przed chwilą kolejny koleś mi się rozłączył w końcówce meczu po tym jak mu strzeliłem bramkę.
No co za ludzie !!! Fuck !!!
Za ucieczkę z meczu gracz jest ukarany w ten sposób, że powiękasza mu się procent nie ukończonych spotkań. Jeśli dobrze pamiętam wyraża to skrót "NU", dostępny w statystykach. Ogólnie jeśli dobrze pogrzebiesz to znajdziesz sporo różnych statystyk dot. meczów online i offline. Pozatym czytając wstęp od EA przy pierwszym logowaniu pamiętam, że pisało coś zwalczaniu nieuczciwych graczy nagminnie uciekających z gry, ale nie wiem dokładnie na czym miałoby to polegać.
P.S.
Jest ktoś chętny do rozgrywania meczów 5 na 5 w trybie zostań gwiazdą? Mam ugadanego Włocha, który chętnie by się zmierzył z naszymi orłami. Potrzbuje jeszcze 2 lub 3 zawodników. Kontakt na gamertag dot. wersji x360.
CHINDOOS
30 11 2007, 14:24
Przyjrzyjcie się dokładnie statystykom rozegranych meczy. Mi się wydaje że po wyjściu kolesia z gry przyznaje nam walkowera, ale nie jestem pewny. A poza tym jest łatwy sposób na uniknięcie takich dzieci neostrady, bo wystarczy zamiast Quick Online Match wybrać Custom Rank Session (czy coś w tym stylu) gdzie mamy do wyboru z jakiego poziomu graczami chcemy grać a przede wszystkim o jakim współczynniku DNF. Ustawiacie DNF na 15% (tyle chyba jest najmniej) i nie musicie już się martwić że przeciwnik specjalnie wyjdzie z gry. Ja tak grałem i nawet jak prowadziłem 6:0 to nie było problemu z normalnym ukończeniem meczu.
A tak na marginesie to po meczu wcale nie trzeba wychodzić do menu głównego, trzeba tylko grać przez Lobby a nie przez Quick Match i wtedy można robić ustawki, porównywać statystyki, czatować itd...
Wszystko fajnie, tylko czemu nie dali opcji rematch, tylko trzeba się znowu przez to porąbane menu wbijać do lobby (x360). Często gram z tym samym przeciwnikiem i po meczu jest "quit to arena" co oznacza wyjście do treningu Ronaldinho...
LIPA

Swoją drogą gram i to sporo, wieczorami, zapraszam
Jabbapl
przemko466
3 12 2007, 19:43
proszę fanów fify o podanie talentów . oto kilka moich
bale,nasri,benzema,c.ronaldo.nani,anderson, c.eduardo,silva, dos santos, wszyscy piłkaże u kresu swoich mozliwości osiągają od 90 -do 97! ( Giovani Dos Santos)
jesli odkryliście jakieś młode dobrze rozwijajace sie talety w tej grze to prosze o ich podanie.
Tryb 5na5 Zostań gwiazdą onilne - RZĄDZI! Grając w zespole z 4 innymi polakami - Fifa 08 dostarcza masę wrażeń. Podstawą jest zgranie z innymi zawodnikami na boisku, oraz komunikacja. Dużo radochy po strzelonej bramce lub udanej akcji zakończonej soczystym strzałem. Najwięcej emocji daje gra reprezentacją. Ostatnio 2-1 do przodu z Anglią (Ebi 2 ustrzelił, ja Matusiakiem w poprzeczkę), porażka 5-3 z Włochami.
Witam, wie ktos moze jak w ver. na X 360 zmienic na bramkarza- podczas gdy przeciwnik ma pilke, tak aby sterwoac bramkarzem, prosze o odp.
napletator
24 12 2007, 23:43
Ktos kto by byl chetny grac w Fife (PS3) to dodajcie do friendsow i mozna pograc
Sephirath
4 01 2008, 19:39
Hej, pytanie mam

Orientuje się ktoś, jak zapisywać w Fifa 08 (PS3) replaye swoich jakże h4xorskich strzelonych goli? Konsola chwilowo niepodłączona do sieci.
Jak wchodzę podczas meczu w Instant Replay to cokolwiek bym nie robił i tak mam

nieaktywny. A może czym innym się sejwuje?
O ile w ogóle można, tak mnie teraz tknęło
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.