Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Co na początek?
Forum PSX Extreme > Platforma > Nintendo > GameCube
wendiego
Planuję kupić Gamecuba oraz oczywiście jakieś gry. Nie wiem jakie na początku akcesoria są niezbędne, poza tym nie znam się
za bardzo na grach Nintendo. Słyszałem tylko, że Zeldy są genialne tongue.gif . Poradźcie co najbardziej przydałoby się laikowi na początek.

Ps. Słyszałem, że wyszła jakaś Zelda, w którą można grać tylko w 4 osoby jednocześnie, czy jest to pozycja godna uwagi?
Plugawy
remake'i serii RE z tego co wiem są niezłe, z FPP to przede wszystkim Metroid, poza tym nic nie przychodzi mi do głowy w tej kwestii, sam jestem mało obeznany z NGC
jakbu
Super Mario Smash Bros. Melee są genialne biggrin.gif
consoleboy
CYTAT(wendiego @ 18 08 2007, 19:57) *
Planuję kupić Gamecuba oraz oczywiście jakieś gry. Nie wiem jakie na początku akcesoria są niezbędne, poza tym nie znam się
za bardzo na grach Nintendo. Słyszałem tylko, że Zeldy są genialne tongue.gif . Poradźcie co najbardziej przydałoby się laikowi na początek.

Ps. Słyszałem, że wyszła jakaś Zelda, w którą można grać tylko w 4 osoby jednocześnie, czy jest to pozycja godna uwagi?

Pewnie chodzi tobie o Legend of Zelda Four Swords. Spokojnie można grac samemu ,jednak jeżeli chcesz grać w 2,3,4 osoby to niestety...zakup GBA będzie konieczny. Co do samej gry to powiem tyle ,że to jest najbiedniejsza zelda jaką dane mi było ukończyć ( OoT, Majora's Mask, WW, TP i właśnie FS) ale spokojnie nie jest tragicznie.... jest tylko bardzo dobrze neko.gif Niestety, grę kończyłem samemu a jak wiadomo, prawdziwa zabawa zaczyna się w multi wiec, jeżeli masz zamiar grac chociaż w dwu osobowym co-op... to nie sugeruj się moją wypowiedzą :-) . Jak dla samotnego gracza..... gra na 8-/10 przy sprzyjających wiatrach.