Pierwsze od czasu zapowiedzi na SE Party
solidniejsze info.
http://img14.imagevenue.com/img.php?image=..._122_1010lo.jpghttp://img15.imagevenue.com/view.php?image...0_122_910lo.jpgI tak:
- ta dwójka na screenach to główni bohaterowie ; imiona: Reimi i Edge Maverick
- solidno info o SO4 pojawi się po tym, jak ludzie będą mieli okazję zagrać w remake'i SO1 i 2 (zapowiedziano je na PSP)
- scenariusz jest już gotowy
- będzie można pilotować statek i odwiedzać inne światy
- do czterech osób w drużynie
SO4 pojawi się na konsoli tylko na jednej platformie, która -- według wypowiedzi z wywiadu -- potrafi generować ładną grafikę. Ja osobiście stawiam na PS3, bo tri-Ace robi już na X360 Infinite Undiscovery (ale wiem, na razie to i tak słaby argument).
Aha, tłumaczenie nie jest moje ku gwoli ścisłości i uczciwości.
Jednak PS3 i bardzo dobrze
Zapowiada sie świetny exclusive
Oby stworzyli coś pięknego bo brakuje mi bardzo jrpg na mojej PS3.Ale to wkońcu Tri-ace i raczej na pewno staną na wysokości zadania
Don_Pedro
28 12 2007, 20:39
Skad info, ze bankowo na PS3?
Jesli rzeczywiscie gra powstaje tylko na PS3 to posiadacze tej konsolki maja powody do radosci, w tym oczywiscie takze ja

Bedzie przynajmniej gwarancja, ze moc "Pleja Trojki" zostanie wykorzystana!
Enkidou
28 12 2007, 21:41
Właściwie to nadal nikt nie ujawnił na jakiej platformie pojawi się SO4. Od czasu założenia tego tematu raczej niewiele się zdarzyło:
- bodaj na TGS '07 po raz pierwszy pojawił się ten zwiastun, który kilka dni temu trafił do sieci
- przed TGS Watch Impress zaliczył wpadkę i napisał, że SO4 pojawi się na wyłączność dla PS3; potem wyrzucono to info
- na swoich stronach tri-Ace opublikowało informację, że poszukuje nowych pracowników obeznanych z architekturą X360 którzy będą pracować nad kontynuacją znanej serii (więc może developerom odwidział się exclusive albo, też może, gra powstaje na wyłączność dla X360... albo nie chodzi o SO)
Za PS3 przemawiają odświeżone wersje SO1 i 2 na PSP i trzecia część na PS2. Dziwne, gdyby w takiej sytuacji SO4 ominęło konsolę Sony. Ciekawe, że na SE Members potrzebny był numer seryjny limitowanej edycji PSP (tej z SO: First Departure w zestawie) do obejrzenia tego trailera. Tak czytałem przynajmniej, bo konto na SE Members mam, ale rzadko korzystam. Zwłaszcza do oglądania trailerów, które i tak niedługo potem trafiają na YouTube lub w inne miejsca.
Don_Pedro
29 12 2007, 13:10
CYTAT(Enkidou @ 28 12 2007, 23:41)

Właściwie to nadal nikt nie ujawnił na jakiej platformie pojawi się SO4. Od czasu założenia tego tematu raczej niewiele się zdarzyło:
- bodaj na TGS '07 po raz pierwszy pojawił się ten zwiastun, który kilka dni temu trafił do sieci
- przed TGS Watch Impress zaliczył wpadkę i napisał, że SO4 pojawi się na wyłączność dla PS3; potem wyrzucono to info
- na swoich stronach tri-Ace opublikowało informację, że poszukuje nowych pracowników obeznanych z architekturą X360 którzy będą pracować nad kontynuacją znanej serii (więc może developerom odwidział się exclusive albo, też może, gra powstaje na wyłączność dla X360... albo nie chodzi o SO)
Moze chodzic o Infinite Undiscovery, ktore przygotowywane jest przez Tri-Ace z mysla o konsoli Microsoft'u.
CYTAT(Don_Pedro @ 29 12 2007, 13:10)

CYTAT(Enkidou @ 28 12 2007, 23:41)

Właściwie to nadal nikt nie ujawnił na jakiej platformie pojawi się SO4. Od czasu założenia tego tematu raczej niewiele się zdarzyło:
- bodaj na TGS '07 po raz pierwszy pojawił się ten zwiastun, który kilka dni temu trafił do sieci
- przed TGS Watch Impress zaliczył wpadkę i napisał, że SO4 pojawi się na wyłączność dla PS3; potem wyrzucono to info
- na swoich stronach tri-Ace opublikowało informację, że poszukuje nowych pracowników obeznanych z architekturą X360 którzy będą pracować nad kontynuacją znanej serii (więc może developerom odwidział się exclusive albo, też może, gra powstaje na wyłączność dla X360... albo nie chodzi o SO)
Moze chodzic o Infinite Undiscovery, ktore przygotowywane jest przez Tri-Ace z mysla o konsoli Microsoft'u.
Od kiedy Infinite Undiscovery jest kontynuacją znanej już serii?
Nowy skan:
http://www.gemaga.com/wp-content/uploads/2...07913054865.jpgTe screeny, domniemanie z gry właściwiej, po lewej stronie wyglądają niesamowicie. Jeśli udałoby im się osiągnąć taką jakość, to FF13 wizualnie może pewnie czuć się zagrożony.
Ta gra musi wyjsc na ps3...tyle mam do powiedzenia
Reżyser gry Hiroshi Ogawa pojechał w wywiadzie dla The Official Xbox Magazine:
"Us: Infinite Undiscovery aside – what tri-Ace game is your favorite? What RPGs, outside of tri-Ace’s, did you really like?
Ogawa:
Star Ocean 4 [tri-Ace’s upcoming
PS3 RPG] is my number one recommendation (laughs)."
Źródło
No to sprawdziło sie to co wiekszosc przypuszczała

Pozostaje czekać na kolejna część wielkiej sagi
Enkidou
29 04 2008, 18:18
Ja mimo wszystko uważam, że to marna przesłanka. Trzy grosze od jakiegoś redaktora OXM, który najprawdopodobniej nie jest za bardzo w temacie jakoś mnie nie przekonują.
Niby tak, ale cokolwiek by to nie było (czy to komentarz nieobeznanego redaktora OXM, czy co mniej prawdopodobne uwaga wtrącona przez samego Ogawę), to i tak rozbudza głodnych większej ilości dobrych gier posiadaczy platformy Sony.
Powinien byc multiplatformem co by nikt nie byl pokrzywdzony. Szkoda tylko, ze teraz multi sa czesto lepsze na jednej i gorsze na drugiej platformie. Nie powinno tak byc imo.
CYTAT(estel @ 6 05 2008, 18:19)

Powinien byc multiplatformem co by nikt nie byl pokrzywdzony.
Mnie to zasadniczo grzeje, bo na co by nie wyszło, to i tak zagram, ale Sony powinno się postarać żeby zatrzymać serię dla siebie. Biorąc uwagę "remake'i" na PSP zdawałoby się, że wszystko jest na dobrej drodze by SO pozostał na wyłączność marki PS. Szczególnie, że tri-Ace robi grę tylko na XO, więc mogłoby być sprawiedliwie, ale kto ich tam wie.
Moje podejscie jest po prostu takie, ze wszystkie gry powinny byc na wszystkie platformy

Ale to temat na osobna dyskusje.
Enkidou
10 06 2008, 13:00
Star Ocean: The Last Hope - Xbox 360 exclusive

Nowy trailer:
http://gamersyde.com/stream_7440_en.htmlCo do ew. wersji na PS3 -
może będzie, a może nie
5 obrazów z gry (rozdziałka różna, no ale takie oficjalnie wypuścili...)
heh M$ sie niezle postaral: SO, Last Remnant (jeszcze troche i okaze sie ze calkowity exclusive bedzie), Infinite Undiscovery. PS3 nie ma nic do powiedzenia jezeli chodzi o RPG. No troche mnie to zszokowalo, oczekiwalem tak jak wszyscy, ze skoro XO dostaje IU to PS3 dosatnie SO, a tu zonk i MS rzadzi i dzieli. Oj Sony straci, a SE nie sprzedadza sie te RPGi w Japonii

W ogole jezeli chodzi o RPGowa polityke - Sony nie daje rady, nie wiem czy oni tam mysla ze FF13 rozwiaze wszystko i zastapi wszystki inne RPG? No poprostu brak slow
o kurcze,zamurowała mnie ta wiadomość,jakbym o tej informacji wiedział w grudniu i zapowiedzieliby MGS4 na x360 to bardzo mocno rozważyłbym kupno x360(jrpg to mój ulubiony gatunek gier).Niesamowity cios dla Sony.Konsola od początku jej pojawienia(mowa o Playstation) utożsamiania z japońskimi rpg teraz dostaje figę z makiem.Lost Oddysey,Blue Dragon teraz So4....jak Sony mógł zaniedbać ten gatunek gier w taki sposób !!!z drugiej strony odważna decyzja S-E bo dalej nie wierzę,że SO4 ruszy sprzedaż x360 w jakiś konkretny sposób w Japonii ,a co za tym idzie SO4 sprzeda się w konkretnej sumce.Ojj dużo im M$ musiało przelać zielonych
Mysle, ze SE calkiem niezle mysli. Zgarna kase od MS za czasowego exclusive'a, potem wydadza gre na PS3 i zgarna kase ze sprzedazy. Taka teoria ;]
CYTAT
Mysle, ze SE calkiem niezle mysli. Zgarna kase od MS za czasowego exclusive'a, potem wydadza gre na PS3 i zgarna kase ze sprzedazy. Taka teoria ;]
Smiala teoria. Gorzej jak MS zastrzegl sobie ze SO ma sie nie wydostac poza XO wtedy SE juz tyle kasy nie zgarnie ;P
Jestem tylko ciekaw czemu tak dlugo nie oglaszali platformy docelowej dla tej gry. Przeciez gdyby M$ odrazu "kupil" SO to od samego poczatku zapowiadano by ze to exclusive na klocka... hmmm
No nic kupi sie XO i bedzie po sprawie
SO4 wyjdzie tez na PS3, nigdzie nikt nie powiedział, że to exc. dla X360.
Paliodor
11 06 2008, 08:49
Ku*** mać co to się dzieje, zakichany Xkloc będzie miał Star Ocean a PS3 nie?? A tak chciałem zagrać w tą grę, co się dzieje ze Sony, MGS4 i FFXIII to nie cały świat growy, niech wezmą się w końcu do roboty bo samą legendą marki Playstation to PS3 rynku nie zawojuje...
Enkidou
11 06 2008, 08:57
Yeti, SO:TLH to przynajmniej czasowy exclusive dla X360. Yoshinori Yamagishi z SE tak powiedział.
Paliodor
11 06 2008, 09:03
Co za czasy,wystarczy, że MicroShit pomacha zielonymi i każdy się sprzedaje jak jakaś tania dzi**a
SONY nie ma kasy? Mysli ze to devoloperzy powinni sie o nich bic jak z sytulacja GTA4 - moglbyc exk dla PS3 lecz SONY olalo wiec MS przejal sprawe. Widac spore oburzenie posiadaczy PS3 XD dalej czekacie na gry?
Enkidou
11 06 2008, 10:18
To bodaj Harrison kiedyś powiedział, że Sony nie będzie płacić za takie rzeczy. W tym sensie dobrze, że go nie ma, bo Hirai kilka/kilkanaście dni temu mówił coś zupełnie innego.
W każdym razie robi wrażenie to, co udało się MS. Sony powinno wziąć przykład i lepiej, żeby na E3/TGS widać było rezultaty ich działań.
CYTAT(Paliodor @ 11 06 2008, 10:03)

Co za czasy,wystarczy, że MicroShit pomacha zielonymi i każdy się sprzedaje jak jakaś tania dzi**a

Tak,masz rację bo przecież wiadomo że na PS1/2 Star Oceany pisane były dla wyzszych idei,a nie jakiejś tam kasy
Paliodor
11 06 2008, 11:30
CYTAT(adi @ 11 06 2008, 12:13)

CYTAT(Paliodor @ 11 06 2008, 10:03)

Co za czasy,wystarczy, że MicroShit pomacha zielonymi i każdy się sprzedaje jak jakaś tania dzi**a

Tak,masz rację bo przecież wiadomo że na PS1/2 Star Oceany pisane były dla wyzszych idei,a nie jakiejś tam kasy

Chodziło mi bardziej o to, że jak już tak chcą zarobić to niech wydadzą tą część jednocześnie na X'a i PS3 a nie, że czasowy exlusive. Poza tym wątpię by zarobili dużo kasy na wersji na X'a gdyż jego sprzedaż i popularność w JP nie jest zbyt imponująca.
Killabien
11 06 2008, 15:35
Ale mnie ten trailer niesamowicie nakręciłna tą gre. Widok tego nie wiem czy to księżyć czy planeta, ale chodzi o tą rozwaloną i potem ta miejscówka na tych kawałkach ladu. Oby na ps3 tez wyszła.
CYTAT(Paliodor @ 11 06 2008, 12:30)

CYTAT(adi @ 11 06 2008, 12:13)

CYTAT(Paliodor @ 11 06 2008, 10:03)

Co za czasy,wystarczy, że MicroShit pomacha zielonymi i każdy się sprzedaje jak jakaś tania dzi**a

Tak,masz rację bo przecież wiadomo że na PS1/2 Star Oceany pisane były dla wyzszych idei,a nie jakiejś tam kasy

Chodziło mi bardziej o to, że jak już tak chcą zarobić to niech wydadzą tą część jednocześnie na X'a i PS3 a nie, że czasowy exlusive. Poza tym wątpię by zarobili dużo kasy na wersji na X'a gdyż jego sprzedaż i popularność w JP nie jest zbyt imponująca.
Najpierw narzekasz, że się sprzedają, a później, że i tak na tym nie zarobią. Nie rozumiem cię ani trochę.
CYTAT
To bodaj Harrison kiedyś powiedział, że Sony nie będzie płacić za takie rzeczy. W tym sensie dobrze, że go nie ma, bo Hirai kilka/kilkanaście dni temu mówił coś zupełnie innego.
Miejmy nadzieje ze Hirai wezmie sie za kupowanie exlusivow bo Sony zostanie sia na lodzie i jedyne ekskluzywne gry beda od wewnetrznych studiow, a to troche malo jezeli sprzet ma zawojowac swiat.
Tak sie zastanawiam czy to, ze SO nie wychodzi tylko na XO nie jest spowodowane tym ze tri-Ace ma juz gotowy silnik na ta platforme (stworzony dla IU). Dodatkowo M$ wplacil odpowiednia sumke na konto SE - oni sobie podliczyli (kasa MS+gotowy silnik) i wyszlo ze bardziej im sie opaca wydac SO na xklocka (cos na pewno na tej grze zarobia), niz pakowac sie na PS3 (Sony nic im nie zaplacilo+koszty silnika na PS3+troche mniejsza baza uzytkownikow na zachodzie, a SE przecie juz od jakiegos czasu trabi o tym ze teraz to ja bardziej USA/EU interesuje niz KKW).
Osobiscie nie zdziwilbym sie gdyby na E3 (gdzie SE juz na bank bedzie) albo na SE Party (gdzie na bank bedzie cos o FF13) SE oglosilo mulitiplatformowosc FF13 i FFv13 (mozliwy jest tez time exclusive na XO

)
Oby Sony sie zrehabilitowało do tego czasu i sypnelo troche groszem na odpowiednie konta
Enkidou
11 06 2008, 21:27
Skłaniam się ku teorii mówiącej, iż tri-Ace zrobiło SO4 na X360 bo mieli doświadczenie nabyte przy tworzeniu IU. Coś takiego skraca okres developingu, a co z tym idzie - obniża koszty produkcji. Robienie tej gry na PS3, przy uwzględnieniu wszystkich różnic w programowaniu na obie platformy, wymagałoby większych nakładów pracy, żeby uzyskać zadowalający rezultat. To prawdopodobnie dlatego tak opóźnia się Eternal Sonata, a TLR stało się na jakiś czas tytułem na wyłączność dla X360. Nawet nie chce mi się wierzyć, że MS sypało nie wiadomo jakimi sumami pieniędzy, aby zapewnić te różne rodzaje 'wyłączności'. To samo tyczy się gier nie pochodzących od SE - Tales of Vesperia powstaje na X360 prawdopodobnie głównie dlatego, że po zakończeniu prac nad Tales of the Abyss (kiedy przymierzano się do produkcji nowej części Tales of na platformie/platformach next-gen) Bamco nie miało dev-kitów PS3.
Nie zmienia to jednak faktu, że MS należą się słowa uznania. Developerzy z KKW nadal ostro supportują ich konsolę, chociaż przejawy jej życia w Japonii są niemal żadne.
BTW: Przypomniało mi się podczas pisania tego postu:
http://raku-job.jp/job/64 - tri-Ace zamieściło (jakoś w kwietniu chyba) na tym serwisie ofertę pracy dla programistów obeznanych z architekturą PS3
Paliodor
11 06 2008, 21:44
Tak czytam post Enkidou i myślę, że może ma rację.
W sumie to przeboleję, że pierwsze wyjdzie na X'a byle tylko wydali go później na PS3
Gamespot reported that Yamagashi even commented that Microsoft's development platform was available well before the PS3. But the chances of a Star Ocean game staying a Xbox exclusive are very slim.
stądCzyli jednak, wszystko sie rozbija o to ze z XO procowali dluzej?
CELL7777
16 06 2008, 10:31
nieladnie ze strony sony jak tak dalej pojdzie sony straci duzo klientow bo juz nawet ja zastanawiam sie nad kupnem xa.
chyba ze podejma w koncu jakies dzialania i odzyskaja square enix.
nie wiem co sie dzieje z sony ale robia takie glupie bledy ze mnie krew zalewa.
ja jestem ciekaw czy Final XIII zostanie faktycznie ekskluzywem na PS3 czy czasem na E3 nie powiedzą,że zmierza na x360.W sumie niby Final XIII ma śmigać na White Engine napisanym od podstaw pod PS3 ,a reszta gier multiplatformowych SE śmiga na UE3 to chyba nie ma się czego bać.Pozatym Sony ma część akcji SE i klauzulę na Finale to chyba aż takiego zaskoczenia nie będzie
Od szoku związanego z SO co chwile natrafiałem na info - i to dość mocno podkreślane, ze SONY pomaga(ło?) tworzyć FF13 wiec gra na pewno będzie exclusivem na PS3 + to co zauważył Ficuś

Aha... ostatnio kilka razy czytałem ze raczej nie ma szans na SO w wersji na konsole Sony - takie "półoficjalne" info z SE/tri-Ace
Wiadomo na jaką platformę wychodzi?! Na początku było, że to exclusive dla PS3, a teraz że na X360... Co jest?!
CYTAT(Homie @ 1 08 2008, 18:20)

Wiadomo na jaką platformę wychodzi?! Na początku było, że to exclusive dla PS3, a teraz że na X360... Co jest?!
Na X360 wychodzi jako exclusive (tylko nie wiadomo czy exclusive na stałe, czy time).
No kurtka... Na PS3 nie zapowiada żaden dobry jRPG! Nie licząc oczywiście FF.
A już byłem prawie zdecydowany ma chlebaka...
Enkidou
10 09 2008, 23:25
Killabien
11 09 2008, 09:50
Nie wiem czemu ale słuchając tego przypomina mi się Valkyria.
Enkidou
11 09 2008, 10:04
I jeszcze przy okazji. Grywalne demo będzie na TGS w październiku.
http://www.square-enix.co.jp/tgs08/titles/
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.