Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Neostrada kabel a Xbox Live.
Forum PSX Extreme > Inne > Pomoc
BartX
Mam taki problem. Mam neostradę (modem USB) i próbuję się podłączyć do neta. Używam tego poradnika na Onlinecenter.pl. I niby wszystko idzie w dobrym kierunku. Po zaakceptowaniu mojego IP próbuje załapać adres DNS. I wtedy wyskakuje błąd. Czytałem, że może to być związane z firewallem, ale jestem kompletnie zielony w tych sprawach. Może mi ktoś szczegółowo to wyjaśnić?
stona
Wyłącz firewalla i antywira na czas podłączenia i sprawdź czy działa. Jeśli tak to musisz sobie je skonfigurować.
BartX
Dobra, tylko jak wyłączyć firewalla? Mówiłem, że się na tym nie znam tongue.gif
BartX
Up. Czy kabel, który jest dołączony do X-a wystarczy czy trzeba scrossowany? ohmy.gif
BartX
Up! Ktoś mi pomoże wreszcie? confused.gif
szeni
Jeśli będzie się łączył bezpośrednio z komputerem, to ma być skrosowany, jeśli ze switchem/routerem - nieskrosowany.
Berion
Jeśli z routerem to może być i krossowany. Jemu to lotto.

@BartX
Owsiki masz? Po co to:
CYTAT
Up! Ktoś mi pomoże wreszcie?

A jakiego masz firewalla i jaki system operacyjny. Nikt tu nie jest wróżką.
BartX
Wygląda na to, że jednak używam nie tego kabla, co trzeba. Próbuję się połączyć przez ten niescrossowany, który był dołączony do Xboxa (udostępniam połączenie przez komputer). System operacyjny Windows XP, Servise Pack 2. Jeśli chodzi o firewalla, to mówię, że się na tym nie znam tongue.gif i nie wiem, jak to sprawdzić.
BartX
Up.

Jestem krok do przodu. Xbox zaakceptował mój DNS. Z kolei teraz nie przyjęty został MTU. Dowiedziałem się, że chodzi tu o ustawienia maksymalnej jednostki transmisji. O co tu chodzi? tongue.gif
Kamilo
CYTAT(BartX @ 18 11 2007, 10:31) *
Up.

Jestem krok do przodu. Xbox zaakceptował mój DNS. Z kolei teraz nie przyjęty został MTU. Dowiedziałem się, że chodzi tu o ustawienia maksymalnej jednostki transmisji. O co tu chodzi? tongue.gif