Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: PSP jaki model wybrac
Forum PSX Extreme > Platforma > Pocket i inne systemy > Sony PSP
Vaster
witam
zalozylem juz ten temat ale w innym miejscu(juz zablokowany),wiec zakladam go ponownie, mam nadzieje juz w odpowiednim dziale
Jestem zielony w sprawie psp,a na tym forum jest za duzo tematow bym mogl je przewertowac(czas,zawsze go brakuje)
Wiec prosze fachowcow o pomoc
1-Czym sie rozni slim od normalnej psp,poza rozmiarem?
2-jakie sa plusy i jakie minusy jesli porownamy slima i gruba psp?
3-mam zamiar odrazu przerobic,dlatego prosze o podpowiedz jakie modele moge smialo kupic(jak sparawdzic w sklepie jaki to model)jakich modeli sie wystrzegac.
z gory dzieki za odpowiedz
nWo
CYTAT(Vaster @ 8 11 2007, 19:43) *
witam
zalozylem juz ten temat ale w innym miejscu(juz zablokowany),wiec zakladam go ponownie, mam nadzieje juz w odpowiednim dziale
Jestem zielony w sprawie psp,a na tym forum jest za duzo tematow bym mogl je przewertowac(czas,zawsze go brakuje)
Wiec prosze fachowcow o pomoc
1-Czym sie rozni slim od normalnej psp,poza rozmiarem?
2-jakie sa plusy i jakie minusy jesli porownamy slima i gruba psp?
3-mam zamiar odrazu przerobic,dlatego prosze o podpowiedz jakie modele moge smialo kupic(jak sparawdzic w sklepie jaki to model)jakich modeli sie wystrzegac.
z gory dzieki za odpowiedz

1. iloscia spalanego paliwa i wystrzeliwanych rakiet, ROZMIAREM, nieco szybsze ale obecnie i tak wszyscy grają z kart pamieci wiec teraz to jedynie kwestia tego jak szybka memorke posiadasz i wowczas mozesz kozaczyc, posiada tvout ale musisz dokupic kabel, po co ci kabel to konsola przenosna ?? kup se ps2 jak chcesz grac na tv, nieco popraawiony krzyzak, teraz nieco wygodniej grac np w tekkena, odsunieto lekko przyciski kwadrat trojkat itp od ekranika ze niby nasz palec nie trafia w ekran ... dziwne, aaaa i najwazniejsza rzecz to oczywiscie cena, no i po co sie pytasz skoro fotki widziales.