1. Ragnarok Online - chyba bardziej z sympatii, bo gram w niego od 5 lat i juz niestety nie wciaga tak jak kiedys, zreszta zadnych p servow dobrych nie ma, a oficjal to porazka (donate itemki, resety, wyciagania kart Z eq itp...)
2. WOW - tu chyba komentarzy nie trzeba =] Niestety chwilowo przestalem grac, bo jestem w wojsku =] i chociaz dostep do kompa i neta mam to wiadomo ze zold duzy nie jest i ciezko jest oplacac z 200zl/m gre, ale planuje zrezygnowac z paru rzeczy (jedzenie? lol)lub wyplacic z konta ciezko zarobione w cywilu pieniadze i niebawem wroce do gry
3. L2 ? - chociaz imo gra nie posiada zbyt rozbudowanego systemu ( w porownaniu chodzby do RO) to jednak milo mi sie gralo, a to w moim przypadku dziwne, bo wiekszosc mmo nudzi mi sie po paru dniach.
Jakis czas temu, gdy konczylem grac w RO ( po raz kolejny=]) a jeszcze nie zaczalem w WOWa, szukalem godnego "nastepcy" tejze wspanialej gierki (RO)ktora to wyciela 5 lat z mojego zyciorysu (troche wylbrzymiam, az taki nolajf nie jestem). Tak wiec, przez jakis miesiac przetestowalem wiele mmo, wiekszosc z nich odpadala na samym starcie po przeczytaniu informacji na oficjalnych stronach, fansite'ach oraz forach i stwierdzeniu o ubogości gry (denne pvp/system/etc, nie grafika). Nastepnie te gry o ktorych stwierdzilem iz moga byc "niezle" sciagnalem i pogralem troche. W wiekszosc z nich przestawalem grac bardzo szybko. Wiem ze nie powinno sie oceniac mmo po paru godzinach grania nie doswiadczac wszystkiego, no ale niektorzy autory gier sami do tego nas zmuszaja.
Wiekszosc nowych mmo jest do siebie w 90% podobna, roznia asie chyab tylko wygladem/nazewnictwem itp. Zastanawialem sie nawet czy nie sa robione na tym samym gotowym enginie. Pomijajac te gry, skupilem sie na tych bardziej zroznicowanych, ktore rowniez mnie zawiodly. Nie bede sie rozpisywal glebiej bo sie z tego posta opowiadanie zrobi =]