ambasadororientu
18 05 2008, 09:49
Wrzucę tu pewną ofertę bo ten temat chyba lepiej się do tego nadaję
Mam na sprzedaż 2 bilety na euro 2008
polska - austria (12 VI) kat 2
polska - chorwacja (16 VI) kat 2
jak coś to pw
seb.maz
18 05 2008, 09:51
Cena: 199 zł
Malutki mini-dekoder SD produkcji Cyfrowego Polsatu Technology - Mini z nową kartą Nagravision3 do odbioru kanałów niekodowanych (FTA) + 1 mies. oferty programowej podstawowego pakietu Familijny + Relax Mix. Idealny do odbioru wszystkich transmisji Euro2008 przez 1 miesiąc i i wyboru dowolnego pakietu później.
Nowy dekoder Mini z nową kartą (Nagravision 3)Cyfrowego Polsatu do odbioru kanałów niekodowanych (FTA) +
- 1 miesiąc kalendarzowy oferty programowej Podstawowego Pakietu Familijnego + Relax Mix (tu jest Polsat Sport Extra, gdzie będą wszystkie mecze Euro2008).
UWAGA: 1 miesiąc liczy się od daty aktywacji telefonicznej, której dokonuje sam klient. Do aktywacji konieczny jest polski adres i nr PESEL (mogą być znajomi lub rodzina w Polsce).
Tylko w Pakiecie Relax Mix jest kanał Polsat Sport Extra, gdzie będą wszystkie transmisje mecze Euro2008 w Austrii i Szwajcarii. Część transmisji będzie na Polsacie (głównym) lub na Polsacie Sport.
Oprogramowanie i lista kanałów pobierane są z satelity Hot Bird - 13E - trzeba mieć zestaw antenowy ustawiony na tego satelitę, ale w komplecie nie ma anteny i konwertera.
Po wpłaceniu tej kwoty abonent otrzymuje na własność dekoder Mini, a wybór oferty Cyfrowego Polsatu następuje telefonicznie podczas aktywacji.
Do czytnika dedykowanego dekodera Cyfrowego Polsatu nie można wkładać innych kart, np. Cyfry+, n-ki lub kanałów erotycznych.
CYTAT(Robak @ 20 05 2008, 11:38)

Ale bym znienawidził Polsat gdybym zakupił dekoder specjalnie dla Euro, a tu taki wał. Na szczęście ani na moment nie przyszło mi to do głowy, więc uradowanym jest
Obsolete
20 05 2008, 15:23
Ahahaha, no jak ktos sie pospieszyl z kupnem dekodera to na pewno jest teraz w siodmym niebie;]]]]
CYTAT(zajman666 @ 17 05 2008, 23:01)

Jak typujecie grupe C ??

Holandia dostanie taki wp**dol, ze najwyzej moze byc trzecia, a i to wcale nie jest takie pewne. Awans Rumunii i Holandii bedzie dla mnie duza niespodzianka, bo druzyna Van Bastena to juz nie ten sam team co kiedys. Zlota era skonczyla sie wraz z Euro 2000 i nie widac perspektyw na zmiany. Patrzac na sklad (i jeszcze rezygnacje Seedorfa) wyglada to bardzo slabo, szczegolnie defensywa.
Podobny patent z tymi dekoderami był już w 2002 roku i praktycznie jest powtarzany co dwa lata. Wtedy całe mistrzostwa miały być na Polsacie Sport, ludzie wykupywali dekodery, a na trzy dni przed inauguracją znalazłem Polsat Sport na kablówce. Mam go (i Polsat Sport Extra) po dziś dzień, także jest bezstresowo.
Obsolete
20 05 2008, 15:47
No to lepiej uwazaj, bo mi 1 maja od tak aster city po prostu Polsat Sport zabral, a zamiast tego dostalem tvp sport;]]] Podobnie bylo jak tvn turbo pokazywal LM. Dziwnym trafem tuz przed rozpoczeciem rozgrywek tvn turbo zastapilo cos innego.
Tak w ogole to Polsat ma straszna lipe. Wynegocjowali korzystny kontrakt, ale musza poniesc strate z powodu niekompetencji tvp. Teraz pewnie w zwyczaju bedzie, ze publiczna telewizja nie bedzie kupowala praw do wielkich imprez. Po prostu przed ich rozpoczeciem poleca do poslow z placzem.
Saunter
20 05 2008, 17:26
Dla mnie to czysty marketing Polsatu i mieli prawo do takiej zagrywki. Niemniej serdecznie im dziękuję za takowy pomysł, nie będę musiał bufferować z Neta:) Nie ma to jak mecz przed TV.
Mam nadzieję, że mimo transmisji w otwartym Polsacie Solorze zgarną grube miliony i zarobią na tym Euro bo zrobili kibicom ładny prezent.
Dokoderowcy niech się pocieszą, że będą mieli wszystkie analizy przez pół dnia w tv.
Obsolete
20 05 2008, 17:44
Glowni faworyci odkryli karty:
Kadra Włoch na mistrzostwa Europy:
Bramkarze
Gianluigi Buffon (Juventus Turyn), Marco Amelia (AS Livorno), Morgan De Sanctis (Sevilla FC)
Obrońcy
Fabio Cannavaro (Real Madryt), Marco Materazzi (Inter Mediolan), Christian Panucci (AS Roma), Andrea Barzagli (US Palermo), Gianluca Zambrotta (FC Barcelona), Giorgio Chiellini (Juventus), Fabio Grosso (Olympique Lyon)
Rozgrywający
Andrea Pirlo (AC Milan), Gennaro Gattuso (AC Milan), Massimo Ambrosini (AC Milan), Daniele De Rossi (AS Roma), Simone Perrotta (AS Roma), Alberto Aquilani (AS Roma), Mauro Camoranesi (Juventus), Riccardo Montolivo (AC Fiorentina)
Napastnicy
Luca Toni (Bayern Monachium), Alessandro Del Piero (Juventus), Antonio Di Natale (Udinese Calcio), Marco Borriello (GFC Genoa), Fabio Quagliarella (Udinese), Antonio Cassano (Sampdoria Genua).
Uwage zwraca obecnosc Del Piero i zwiekszenie ilosci napastnikow wzgledem obroncow (na MS 2006 bylo 8/5, teraz 7/6). Skutkiem tego nie zalapal sie Nesta (albo Zaccardo). Jeden zawodnik jest jeszcze do wylotu. Ogolem silna, wyrownana ekipa. Nie zdziwie sie jak bedzie powtorka z finalu MS i zagraja w nim z aktualnymi grupowymi rywalami.
CYTAT(Obsolete @ 20 05 2008, 18:44)

Uwage zwraca obecnosc Del Piero i zwiekszenie ilosci napastnikow wzgledem obroncow (na MS 2006 bylo 8/5, teraz 7/6). Skutkiem tego nie zalapal sie Nesta (albo Zaccardo).
Nesta, panie, to zrezygnował po MŚ z kariery reprezentacyjnej. W sumie tylko SuperPippo żal
CYTAT(Saunter @ 20 05 2008, 18:26)

Dla mnie to czysty marketing Polsatu i mieli prawo do takiej zagrywki. Niemniej serdecznie im dziękuję za takowy pomysł, nie będę musiał bufferować z Neta:) Nie ma to jak mecz przed TV.
Mam nadzieję, że mimo transmisji w otwartym Polsacie Solorze zgarną grube miliony i zarobią na tym Euro bo zrobili kibicom ładny prezent.
Dokladnie. Zarobia wiecej na reklamach niz na sprzedazy tych dekoderow, watpie, zeby dekoder kupilo 100.000 osob specjalnie dla Euro.
Generalnie to bylem prawie pewnien, ze beda ME w 'zwyklej' TV, liczylem, ze moze TVP kupi cos w ostatniej chwili (jeszcze maja czas), tak jak to bylo 2 lata temu. Co jak co, ale bedzie mi brakowalo Szpakowskiego podczas meczy Polakow
Polsat od razu wiedzial, ze bedzie musial tak zrobic. Chcieli na poczatku troche ludzi przekonac do dekoderow. Zarobia sporo, reklamy pewnie puszcza po 0,5 - 2 mln w czasie meczy i przed meczami.
Dobrze, ze TVN nie kupil praw do Euro, bo jak ostatnio ogladalem PP i komentowal (nie pamietam kto), to zygac sie chcialo.
Saunter
20 05 2008, 21:18
Dzej to był jakiś trener Jagoda chyba, co wrzucał teksty jak kapitalny jest ten mecz. No i zgadzam się z Tobą - ME bez Szpakowskiego będą troszkę opustoszałe.
Obso - owszem, Włosi bardzo mocna ekipa i nie spodziewałem się Del Piero, a jednak. Nie sądzę jednak, że do pierwszego składu. Poza tym - obstaw człowieku finał LM, bo będzie nieuczciwie...
dr_hakenbusz
21 05 2008, 15:52
Brak Szpakowskiego jakoś przeżyję. Za to bez Gmocha te ME stracą 3/4 uroku
Kroolik
28 05 2008, 09:39
Obsolete
4 06 2008, 12:38
- Polscy piłkarze są 16 razy bardziej inteligentni od niemieckich - powiedział kilka dni temu Zbigniew Boniek. - Zgadzam się z tą opinią - powiedział we wtorek Michał Żewłakow, dolewając oliwy do ognia. Wojna psychologiczna przed meczem Polska - Niemcy na Euro 2008 rozpoczęła się na dobre.
Wypowiedź Bońka wywołała burzę, w środę ma się do niej odnieść Joachim Loew, trener niemieckiej kadry.
- W środę będzie to czołowy temat wszystkich niemieckich mediów - mówi dziennikarz "Sport-Informations-Dienst".
Więcej w "Gazecie Krakowskiej"
ahahahaXDDDDD
CYTAT(Obsolete @ 4 06 2008, 13:38)

- Polscy piłkarze są 16 razy bardziej inteligentni od niemieckich - powiedział kilka dni temu Zbigniew Boniek. - Zgadzam się z tą opinią - powiedział we wtorek Michał Żewłakow, dolewając oliwy do ognia. Wojna psychologiczna przed meczem Polska - Niemcy na Euro 2008 rozpoczęła się na dobre.
Wypowiedź Bońka wywołała burzę, w środę ma się do niej odnieść Joachim Loew, trener niemieckiej kadry.
- W środę będzie to czołowy temat wszystkich niemieckich mediów - mówi dziennikarz "Sport-Informations-Dienst".
Więcej w "Gazecie Krakowskiej"
ahahahaXDDDDD
Nom, beka XD
Swoją drogą jestem ciekaw jak obliczył, ze dokładnie 16 razy, a nie np. 14 albo 666? XD
A tam Boniek, mierny to szoł w porównaniu z Superexpressem

Po prawej Loew, po lewej Ballack jakby ktoś nie wiedział
Normalnie patrze i nie mogę uwierzyć.
Śmiać się czy płakać.
Leo Beenhakker przeprosił Niemców za takie rzeczy. Fakt odniósł się za to do Grunwaldu, to akurat mały Miki, ale w SE przegięli na maxa...
U mnie w mieścinie rozgrywany jest turniej EURO 2008. Dziś finał.
Więcej info:
http://www.ketrzyn.com.pl/ketrzyn/index.ph...3&Itemid=30Fajnie by było gdyby dzisiejszy (nasz lokalny) finał o 17:00 powtórzył się w Wiedniu 29 czerwca.
No i jest to, co było oczywiste po decyzji o emitowaniu wszystkich meczów w otwartym Polsacie - wiadomo już, że oglądanie w internecie również będzie bezpłatne. Dla zainteresowanych:
http://www.euro2008.polsat.com.pl/693/index.htmlPlik 7,3 MB - do ściągnięcia.
Ciekawe, czy bez miliongigowego łącza będzie się to dało oglądać. Znając życie, to niezbyt...
Maskotki i logo EURO 2008
Muzyka:
- towarzysząca rozpoczęciu i zakończeniu transmisji meczu
http://pl.youtube.com/watch?v=JFlRk-7z9R8&...feature=related- hymny EURO 2008
Enrique Iglesias - Can You Hear Me
Shaggy - Like a superstarhttp://www.dlastudenta.pl/sport/?act=show_ar&id=22738
IMO moja maskotka lepsza.
Mnie się tam podoba czołówka Euro w Polsacie, fajna muzyczka. Enrique też fajną piosenkę ma, szczególnie ten podkład. Shaggy tak już gorzej idzie.
CYTAT(Kmiot @ 7 06 2008, 04:51)

IMO moja maskotka lepsza.
Nie mówię, że gorsza. Może na EURO 2012 ta twoja stanie się oficjalną maskotką mistrzostw.
Oprócz reprezentacji Polski kłopoty kadrowe mają Włosi i Holendrzy. Z ekipy Włoch odpada Fabio Cannavaro a Christian Panucci nie zagra z Holandią. Z kolei przeciwko Włochom nie zagra Robin van Persie.
http://www.euro2008.pl/news/kontuzja_panucciego_59150.htmlhttp://www.euro2008.pl/news/van_persie_nie...hami_59126.html
Obsolete
7 06 2008, 11:54
Holendrzy to w ogole sie sypia, nie gra Seedorf, Sneijder tez jakis potluczony. Maja najslabszy sklad odkad pamietam (no moze na ostatnich MS byl porownywalnie slaby), strasznie mocna grupe i trapia ich kontuzje. Van Basten ustawia ich eksperymentalnie, cos na ksztalt futbolu totalnego, co w dzisiejszych czasach moze sie zakonczyc roznie. W skladzie brakuje kogos takiego jak nieobecny Seedorf, doswiadczonego gracza w srodku pola.
Nie zdziwie sie jak z Rumunia nawet polegna;]
Włochy się sypią, Hiszpanie i Holendrzy w słabym okresie, Francuzi nie wiedzą, co ze sobą zrobić... Za godzinę się zaczyna Euro i nie wiem, kogo typować. Chyba jednak Niemcy. 4,80.
Obsolete
7 06 2008, 15:17
Hiszpanie to jak sa nawet w dobrym okresie to przegrywaja ;] Euro 2008 to turniej bez ferajny super mocnych druzyn. Rowny , silny sklad i turniejowe cwaniactwo powinno dac Wlochom final. Nie zdziwie sie jak bedzie powtorka finalu z 2006 roku.
Niemcy maja zagwarantowane trzecie miejsce, raczej z wyjsciem z grupy i pokonaniem drugiej druzyny z grupy A problemow miec nie beda. Potem juz moze byc gorzej, bo jednak, co by nie mowic to sa przecietni...no ale czasy super druzyn narodowych w Europie cos chyba minely i przecietnosc na tym poziomie starczy do wysokich miejsc.
CYTAT
Włochy się sypią
Fajniejszego zarciku, to juz dawno nie slyszalem ;]
Wlochy maja najmocniejszy i najrowniejszy sklad, od dawien dawna. Genialna linia pomocy z magikiem - Pirlo, De Rossim, ktory mial sezon marzen, Gattuso, Camoranesim, czy Ambrosinim. Atak - krol strzelcow ligi niemieckiej - Toni, krol strzelcow ligi wloskiej - Del Piero, Di Natale, ktory w ostatnim meczu towarzyskim zdobyl dwa gole, Cassano - w rewelacyjnej formie, Boriello, Quagliarella. Do tego dołóż bramkarza legende, Zambrotte na boku, Grosso, Chielliniego - jednego z najlepszych wloskich obroncow ostatniego sezonu, i Barzagliego.
Niemcy maja ekipa slabsza nie tylko do Italii czy Francji, ale rowniez od Portugalii. Mierny bramkarz, ktory caly sezon siedzial na lawie, Metzelder - podobna sytuacja. Jedynym pewnym i niezlym graczem z defensywy jest Lahm, ale jego czesciej bedziemy widzieli w przodzie, niz z tylu. Schweinsteiger ostatnio rowniez nie jest w najlepszej formie. A reszta pomocnikow to nie sa wielkie gwiazdy, ale raczej porzadni i solidni rzemieslnicy, z przeblyskami (Frings, Borowski). Oczywiscie, wylaczajac Ballacka, bedacego ostatnio w wybitnej dyspozycji i jesli Dojczlandy zajda daleko w tym turnieju, to bedzie w glownej mierze jego zasluga. Nie zdziwie sie jednak strasznie, jak Chorwacja pyknie ekipe Loewa z 2:0. Ba! Z Blaszczykowskim w formie, Irkiem Jeleniem - generalnie, z jakas silna armata walącą salwy co sekunde, bylbym spokojny o wynik meczu Polska - Niemcy.
No nieźle. Do zalet Włochów zaliczasz nawet to, że mają w składzie jednego z najlepszych włoskich obrońców;]. To by dopiero było, gdyby najlepsi włoscy obrońcy grali dla Hiszpanii.
Sęk w tym, że dwaj najlepsi włoscy zawodnicy na Euro właśnie nie zagrają. Oczywiście, oni i tak są jednymi z faworytów, no ale...
Ściągnąłem sobie ten programik ze strony Polsatu no i, kurczę, da się oglądać. Non-stop relacja z Polsatu Sport Extra i to dość płynnie, nawet na moim łączu - przynajmniej na razie. Polski komentarz, przyzwoita jakość strumienia. Jest już pierwszy niby-kwiatek Borka - "piłka zachowuje się, jakby murawa była tępa". No nic, rozkręci się jeszcze chłopak.
Hahaha, i pomyśleć, że ludzie kupowali dekodery, żeby sobie obejrzeć Euro;].
a ja sobie ściągnąłem i jak odpalam konkretną relacje to jest napisane "brak sygnału" ;/. Czyżby coś mi blokowało dostęp?
Ja nic takiego nie widziałem. Wszystko działało od razu.
no i po pierwszym meczu.
czesi słabo bardzo nawet. jedna sytuacja i jedna bramka. no ale zwycięstwo więc może się rozkręcą.
szwajcarzy zadziwiająco dobrze ale nie skutecznie. stracili frei-a i już chyba nic nie zrobią, bo jakoś nie widzę żeby Portugalia im dała tak grać
lampard114
7 06 2008, 19:12
Najgorsza w tym wszystkim była relacja Polsatu, brak komentarza przez pierwsze 5 minut, brak zegara przez 50 min. a najgorszy w tym wszystkim był komentarz Wojciecha Kowalczyka toć normalnie chłop mówił jakby miał 3 promile we krwi a jak nie mówił bzdur to faflunił że go zrozumieć nie było można.
Ogólnie mecz nie był zły, trochę zawiodłem się na Czechach bo nie pokazali praktycznie nic w ataku, za to Szwajcaria grała b.dobrze, zabrakło im trochę szczęścia i wykończenia akcji. Mam nadzieję że w meczu Portugalia-Turcja zobaczymy więcej emocji i sytuacji podbramkowych.
masterlag
7 06 2008, 19:40
Za moment zacznie się drugi mecz Euro 08 i mam nadzieję że będzie on stał na wyższym poziome niż mecz otwarcia. Jestem ciekawy jak zaprezentują się Turcy i liczę na efektowną i efektywną grę portugalskich "cracków"
maciucha
7 06 2008, 20:15
Czesi dali du.py i to ostro.... Chociaż im kibicowałem to ich gra była co najmniej cieńka. Gdydby nie kontuzja Freia (nieźle się naśmiałem jak beczał) to by baty dostali...
Czesi dali du.py i to ostro.... Chociaż im kibicowałem to ich gra była co najmniej cieńka. Gdydby nie kontuzja Freia (nieźle się naśmiałem jak beczał) to bo baty dostali... Totalnym żartem był komentarz Kowalczyka, mówił jakby był po ostrej dawce leków nasennych... Polsat chciał dobrze a wyszło jak zwykle

. I czemu do cho.lery nie ma HUDa (minuty meczu i wyniku)?!
Dwa pytania:
ciekawe kiedy znowu Polsat sobie przypomni i włączy wynik meczu i zegar w lewym górnym rogu ekranu
co i ile dziś pił Kowalczyk
masterlag
7 06 2008, 20:44
Akurat "wyrazistość" mowy Kowalczyka była na podobnym poziomie co zwykle w Cafe Futbol(no może deczko gorsza), a co do 2-ego meczu ma on podobny przebieg jak 1sza połowa meczu Czechy-Szwajcaria z tą różnicą że spotkały się dwie lepsze drużyny więc i poziom "nieco" wyższy.Kompletnie nie widoczny CR poza wolnym i jedną akcją jest praktycznie bez gry a gdy już ma piłkę to jest strata albo oddanie do tyłu.Dobrze gra defensywa portugalska defensywa z włączającym się do ofensywy Bosingwą i stanowiącym zagrożenie przy stałych fragmentach Pepe.Ogólnie mecz lepszy od poprzedniego i przy odrobinie szczęścia Portugalczycy mogli prowadzić już 2-0 ( a powinni 1-0 bo imo spalonego przy golu Pepe nie było o czym także wspominali goście w studiu), liczę na wejście Quaresmy i jeszcze większe ożywienie gry.
Aha i myślałem że po komentatorach z 1szego meczu w drugim komentarz będzie lepszy ale nie...denerwuje mnie ciągłe nadużywanie tych "dalszych części nazwisk" tureckich piłkarzy bo gdy słyszę co chwile farmazony w stylu Belozioglu czy Kahweczi to mnie lekko skręca. No i dowiedziałem się że Pepe to rezerwowy w Realu nic to że jak tylko mógł grąć to grał i że jego sytuacja w Realu jest taka sama jak Metza n/c.
no i się zaczęło...... zaczęło.... od najochydniejszego otwarcia imprezy sportowej jakie kiedykolwiek widziałem, Szwajcarzy się nie popisali. Pierwszy mecz słabiutki, za dużo walki za mało piłki. Drugi mecz już lepiej mi tu śmiga za plecami. Realizacja polsatu narazie jest kiepska, czemu do k... nędzy niema czasu i wyniku, no i co tam robi ten alkoholik Kowalczyk, gdyby nie polsat, to pewnie zbierałby butelki pod blokiem. Dźwięk do tego na polsacie extra cichutki. No i na cholere ten czarny margines udający telewizor panoramiczny, przecież nie po to kupowałem lcd żeby te paski mi jeszcze obraz zmniejszały, dobrze, że jest opcja w tv likwidacji tego ustrojstwa. Czekam na Polska- Niemcy, chociaż mam coraz gorsze przeczucia, ten wyjazd Błaszczykowskiego i Kuszczaka, to na mój nos, nie tyle kontuzje, co jakieś inne sprawy. Kuszczak pewnie dowiedział się, że jest trzecim bramkarzem i podziękował, a z Kubą, to niewiem o co kaman.
masterlag
7 06 2008, 21:43
No i po drugim meczu który mimo wszystko stał na wyższym poziomie niż mecz otwarcia(o co trudno szczególnie nie było),a druga połowa mogła się podobać no i cieszy mnie świetna akcja Pepe po której zdobył bramkę.
no racja polsat daje du.py. chociaż i tak uważam, że komentarz 100 razy lepszy niż szpaku.
drugi mecz zdecydowanie lepszy. zasłużone zwycięstwo portugalczyków. trochę błędów sędziego.
do CR nie dotarło chyba że to nie MU...
portugalia ma niesamowitą siłę w ataku i całkiem obrońców więc kto wie.
turcy na pewno lepiej niż czechy i szwajcaria.
No i jest korner.
Jest korner.
Wywalczył korner!
Piłka pół metra nad poprzeczką.
Pół metra nad poprzeczką.
I znów pół metra... metr nad poprzeczką.
Albo zdecydowanie wiecej...
Rety, czy naprawdę tak ciężko znaleźć dobrego komentatora? Potrafiącego wyrażać emocje, żartobliwego i posiadającego bogatszy zasób słów? Ale bieda.
Byłem za Turkami więc mi przykro.
masterlag
7 06 2008, 21:53
Dokładnie o ile komentator z 1szego meczu (bodaj Pełka) był w miarę ok a bez "boga polskiej wymowy" wydaje mi się że wypadł by jeszcze lepiej tak nad "komentatora" z tego meczu przedłożył bym szpaka bo błędy sadzili podobne ale szpaku przynajmniej stworzył by fajną atmosferę.
Nie wiem czy takie lepiej. Turcy zagrali kompletnie bez głowy, bez ładu i składu. Oni chyba naje/bani byli, albo tego dnia był konkurs kto wybierze najgłupsze możliwe rozwiązanie akcji. Nie trafiania w piłkę w decydujących momentach już nie skomentuję. Mam wrażenie, że jutro podobnie będzie wyglądał nasz mecz z dojczami. Utrudnianie sobie życia, nerwy ze stali, a po stracie bramki beznadziejne walenie głową w mur.
lampard114
7 06 2008, 21:54
Mam nadzieję że Kowalczyk nie będzie komentował jutrzejszego meczu z Niemcami.
Mecze Polaków relacjonują Borek i Kołtoń z tego co mi wiadomo.
Geeralnie mecze z grupy "austriackiej" są Borka i Kołtuna, więc tak czy srak należy się ich spodziewać.
Ja oglądam mecze na niemieckim ZDF, który notabene odbiera mi o wiele lepiej od Polsatu, więc wole tam oglądać, a polski komentarz do oglądania mistrzostw akurat nie jest mi potrzebny

.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.