Za jakis czas chcialbym wymienic wysluzony telewizorek 14". Z racji, ze nie mam zbyt duzo miejsca, moze to byc maksymalnie TV 20 calowy. Widzialem ostatnio kilka modeli Samsunga, ktore spodobaly mi sie wizualnie, a parametry techniczne wydaly mi sie calkiem przyzwoite. Niestety jestem laikiem, jesli chodzi o tego typu sprzet i nie bardzo wiem, na co zwracac uwage przy kupnie LCD, wiec milo by bylo, gdyby ktos obeznany w temacie mi doradzil. Na TV ogladam glownie kablowke i gram na PS2, wiec chwilowo nie zalezy mi na jakichs full hd i innych bajerach. Chcialbym sie zmiescic w kwocie 1500zl (a najlepiej 1400 ;] ).
Czy ktorys z tych modeli jest przyzwoity?
http://www.samsung.com/pl/products/televis...v/le19r86bd.asphttp://www.samsung.com/pl/products/televis...tv/le19r71b.aspOczywiscie nie musi to byc Samsung - po prostu te 2 telewizory (a zwlaszcza ten pierwszy) wydaly mi sie calkiem porzadne. Jesli sa w tej cenie jakies lepsze TV innych firm, to jeszcze lepiej.
Czemu nie, ten BD jest zdecydowanie lepszy, ma wyższy kontrast i HDMI.
Z tymże nie wiem dlaczego koniecznie chcesz panoramiczne LCD do kablówki i PS2. Na tych telewizorach fajnie wygląda pewnie obraz w HD, ale "zwykła" rozdzielczość już niekoniecznie. Jeśli planujesz zakup next gena to przyzwoity wybór, jeśli chcesz pozostać na razie przy tym co masz, to najlepiej przetestuj najpierw te TV, żebyś się nie zawiódł.