Obsolete
5 05 2008, 18:48
No ten trailer juz byl. Nie ma w nim sceny z pokiereszowana twarza Denta, jezeli mowa o scenie gdzie Eckhart krzyczy "No!" pod koniec, to ma tam normalna twarz i jest to scena tuz przed tym jak to sie ma zmienic (kamera jest w pionie, a Dent tak naprawde lezy feralna czescia mordy na podlozu, ujecie wczesniej wywala sie beczka z czyms latwopalnym). Trailer zdradza jak powstaje Two-Face, ale go nie pokazuje.
Ogolnie to mi juz podjarka minela, film nie bedzie zlepkiem efektownych ujec oraz wybuchow z trailera i plakatow, a ciagloscia, co moze sie skonczyc rozczarowaniem. Pewnie trojkat milosny wyjdzie mdlo i kiczowato, zreszta baba jest paskudna;]
Edit: a jednak pokazuje faktycznie. Scena w samochodzie z pistoletem w reku, jeszcze blizej konca niz akcja o ktorej wspomnialem;]
z2djtkose
5 05 2008, 18:56
Zwróc uwagę na moment jak trzyma pistolet. Wtedy można zauwazyc ze ma wyrytą tamta czesc buzi.Czemu w polsce ten film bedzie dopiero miesiac po premierze grany w kinach ? Ku.rwa normalnie co to ma byc..przypominam sobie sytuacje z transformers tamtego roku gdzie tez bylo opoznienie. Czy w polsce az tak źle jest jesli chodzi o kino ? Niech mi to wytłumaczy ktos bo nie rozumie
miech to i tak nieźle, mogło być gorzej
Obsolete
10 05 2008, 03:29
_Milan_
10 05 2008, 07:57
wspaniala robota, tommy lee jones teraz zobaczy jakim byl plastikowym pajacem ;]
Solidny (pan)
10 05 2008, 15:36
Ja bym długo nie wytrzymał bez jednej powieki...
...ale wykonanie mistrzowskie
podobno to jest wersja beta, wiec mozna sie spodziewac czegos innego (ale w podobie).
Po ostatnim przecietnym trailerze oklapla mi zajawka na film. ...
btw. ktos wie od ilu lat bedzie mozna ogladac dark knighta?
Obsolete
10 05 2008, 19:30
CYTAT(_Milan_ @ 10 05 2008, 08:57)

wspaniala robota, tommy lee jones teraz zobaczy jakim byl plastikowym pajacem ;]
“Really?” Tommy Lee Jones said over the weekend, when told that Harvey “Two-Face” Dent was appearing in next July’s Batman sequel “The Dark Knight.” “I thought he died.”
Chyba nie jest zbytnio w temacie i sie tym nie przejmie;]
Dzisiaj, buszując w necie, trafiłem na takie zdjęcie Two Face:

Zestawiając je ze zdjęciem powyżej widać, że wprowadzono pewne zmiany.
Według mnie słabo to wygląda, zbyt plastikowo.
Obsolete
11 05 2008, 20:36
to jest fake, scena pochodzi z filmu "the black dahlia"
z2djtkose
17 06 2008, 08:10
6-cioodcinkowe anime, o którym wcześniej była mowa, tzn. Batman - Gotham Knight, już pojawilo sie w sieci w wersji dvdrip.
z2djtkose
4 07 2008, 08:45
W sieci posypało sie duzo krotkich zajawek z the dark knight'a. Obejrzalem jedna i wiecej nie chce ogladac . Joker świetny , świr i troche niepoczytalny zbir , duże brawa dla ledgera
Mordechay
13 07 2008, 12:18
Przesłuchałem sobie soundtracka i jako, że jestem fanbojem Hansa Zimmera nie mogę skomentować inaczej niż "świetny"!
Ścieżka nadal jest bardzo podobna do tej z Batman:Początek, słychać, że w niektórych utworach używano dźwięków stworzonych komputerem. Nie ma takiego przesytu i wodotrysków jak w kompozycjach Williamsa, który uwielbia wciskać wszędzie trąby czy Jablonskyego, który miesza dźwięki jak szalony.U Zimmera i Howarda dominują instrumenty smyczkowe, wszystko jest świetnie stonowane, a dźwięki się nie gryzą.
Polecam.
Ale jest mrocznie?
I tak najlepsza ścieżka dźwiękowa była u Burtona:
http://www.youtube.com/watch?v=X4ydxgekFls...feature=relatedZimmer nie ma się co równać z Elfmanem.
Mordechay
13 07 2008, 15:07
CYTAT(White @ 13 07 2008, 15:21)

Ale jest mrocznie?
Ja, w niektórych utworach.
Film pojawił się w kinach USA. Zachwytom fanów i krytyków nad filmem i rolą Ledgera nie ma końca (poczytajcie opinie na IMDB - niektóre wydają się pisane na zamówienie wydawcy, tak są entuzjastyczne). "Mroczny Rycerz" ma szansę pobić rekord wszech czasów otwarcia w Stanach.
Polska premiera: 8 sierpnia. Za trzy tygodnie.
ocena na imdb tez robi wrażenie - 4,5k głosów, średnia ocena 9.7
No tak, ale pewnie większość osób filmu jeszcze nie widziała. "300" też miało w dniu premiery podobną ocenę, bo zwiastun był fajny. W każdym razie jestem nastawiony na kolejny przehype'owany film rozrywkowy, wolę się mile zaskoczyć niż rozczarować. Ale również bardzo poważni krytycy go chwalą, więc może naprawdę jest tak dobrze.
_Milan_
18 07 2008, 12:11
rola ledgera automatycznie bedzie uznawana za wspaniala, blablabla.
Tak czesto bywalo z ostatnimi rolami tragicznie zmarlych aktorow.
No, ale w tym przypadku czuje ze naprawde bede roz***ny na kawalki.
Przyznam ze postac jokera jest niesamowita w tym filmie;]
freak.4
18 07 2008, 12:19
CYTAT(ghost. @ 30 06 2008, 13:39)

6-cioodcinkowe anime, o którym wcześniej była mowa, tzn. Batman - Gotham Knight, już pojawilo sie w sieci w wersji dvdrip.
Mi przypadlo do gustu chociaz opinie są różne. Mimo wszystko, mysle ze dla fanow batmana to pozycja obowiazkowa. A dla calej reszty, warto moze dla dwoch/trzech animacji.
Ogladam postery i teasery, czytam opinie, widze shoty i nic. Nic nie dorowna Nietoperzowi Burtona. Temu gotyckiemu klimatowi, groteskowym badguy'om. Nolan idzie w realizm, co mi w zaden sposob sie nie podoba. Joker jest beznadziejny, taka samo i twoface, ten pierwszy do kreacji Nicholsona nie ma nawet pojarki. Stroj samego Mrocznego Rycerza jest tak zgeometryzowany, ze wieje power rangers, wolalem juz te plastykowe sutki. Hollywood odarlo Batmana z magii, ktora potrafil stworzyc tylko Burton, probujac pokazac film jako mozliwe do zaistnienia wydarzenia. Obejrze tak samo jak i Początek, może całość zrewiduje moje spojrzenie, ale nie nastawiam sie zbyt pozytywnie, by nie zawiesc sie jak na poprzedniku.
_Milan_
18 07 2008, 13:52
glupis
batman begins, byl ogolnie marny, ale zapowiadal ze batman zaczyna wracac na dobre tory, no a teraz to bedzie wypier,dol.
Batmany burtona na razie najlepsze, ale czuje ze niedlugo.
Pozostana najlepsze. Zreszta czas pokaze. Ja sceptyk, ty milan entuzjasta. Zebys nie plakal z zawodu.
A widziales film, ze oceniasz role jokera? 2facea?
burtona nie lubie i jego filmow tez.
Stare Batmany kojarza mi sie z dziecinstwem i jaraniem sie kazda akcja nietopera (a przy tym zastanawianie sie dalczego w kazdej czesci gra inny aktor w roli brusa). Wtedy moglbym w kolko to ogladac, teraz nie wiem jak mozna na to patrzec.
Begins bylo znosne. Teraz bedzie cos wielkiego, tak czuje przez kosci.
STRETCH
18 07 2008, 15:26
CYTAT(wozek @ 18 07 2008, 16:12)

burtona nie lubie i jego filmow tez.
no chyba cie poj.ebalo... dlaczego?
ja na tego batmana na 100% ide. po pierwsze nie ma nic innego ciekawego w tym klimacie w najblizszym czasie, poza tym to batman i nie spodziewam sie po nim takiego arcydziela jakim np. w ostatnim czasie byl film van santa.
to ma byc czysta rozrywka jak obserwowanie karla siegajacego po chipsy
Bo te jego dziela (jak sam je nazywa) sa strasznie puste i bez emocji. Jak najgorsze przedstawienie teatralne. Trudno mi zdefiniowac klimat filmu jako zjawisko w nim wystepujace, ale dla mmnie to cos wiecej niz ciekawe kostiumy i odjechane miejscowki. To cos, co strzela ci z liscia w twarz kiedy pojawiaja sie napisy koncowe. na filmach burtona czulem nic tylko bol dup.ska i czekanie do kocna na ew reklamy w tvnie.
no, strzelajcie.
Czasami trudno być miłym jak się czyta takie rzeczy:) Niie wiem po co wypisywać takie brednie, zwłaszcza jesli nie jest to na temat. Możnaby założyć topic 'Dzieła Burtona są strasznie puste i bez emocji' i tam napisać ten post.
Odnośnie TEGO tematu, mimo, że Burtona lubie, a jego wizja Batmana była w moim odczucie fenomenalna to podejście Nolana bardziej mi odpowiada. Image nowego Jokera to prawdziwe cudo i bije na głowe cyrkowe wyobrażenie tej postaci u Tima Burtona. Nie wiem jak zagrał Ledger, ale czuje w kościach, ze ta postać mnie 'zniszczy'.
Filmy Burtona sa specyficzne, wazniejsza w nich jest forma niz tresc, ale Gotham za jego "kadencji" bylo najlpsze (scenografia). Nowe Batmany, to ekranizacja wersji Millera, stare to oldschool DC. Zalezy kto co woli.
Mordechay
18 07 2008, 17:49
Zgadzam się z wozkiem.Wolę oglądać bardziej realistycznego (?) batmana nolana niż przejaskrawionego nietoperza burtona.
CYTAT(wozek @ 18 07 2008, 16:35)

Bo te jego dziela (jak sam je nazywa) sa strasznie puste i bez emocji. Jak najgorsze przedstawienie teatralne. Trudno mi zdefiniowac klimat filmu jako zjawisko w nim wystepujace, ale dla mmnie to cos wiecej niz ciekawe kostiumy i odjechane miejscowki. To cos, co strzela ci z liscia w twarz kiedy pojawiaja sie napisy koncowe. na filmach burtona czulem nic tylko bol dup.ska i czekanie do kocna na ew reklamy w tvnie.
no, strzelajcie.
Ja nie będę, ale musze jednak zaznaczyć, że Burton zaczął tę całą nietoperzowską (?) maskaradę i jemu wyszło znacznie lepiej niż Schumacher'owi. Był klimat komiksowy (mnie odpowiadający) i byli słynni badguys. 'Nough said.
CYTAT(Psyko @ 18 07 2008, 18:29)

Filmy Burtona sa specyficzne, wazniejsza w nich jest forma niz tresc, ale Gotham za jego "kadencji" bylo najlpsze (scenografia). Nowe Batmany, to ekranizacja wersji Millera, stare to oldschool DC. Zalezy kto co woli.
Nowy (czyt. ostatni, nie ten którego jeszcze nie ma w kinach)) Batman to świetne odświeżenie serii...w zasadzie tworzący nową serię i nadający jeszcze mroczniejszego klimatu. Jak dla mnie bomba. Bateman...o kuźwa, sorki - Bale, świetnie się nadaje do roli Dark Knight'a, c'nie?
CYTAT(Mordechay @ 18 07 2008, 18:49)

Zgadzam się z wozkiem.Wolę oglądać bardziej realistycznego (?) batmana nolana niż przejaskrawionego nietoperza burtona.
Ju sad it pal, kwestia gustu. Kształtowanie gustu zaczęło się od Burtona i za to jemu chwała.
Keaton byl najlepszym Nietoperzem. Lekko nierozgarniety, ekscentryczny milioner, stajacy sie ostoja twardej sprawiedliwosci. Swietnie zagral.
Podobno Bale w "Mrocznym Rycerzu" nieźle daje do pieca. Co jest w sumie oczekiwane, bo postać Batmana w tym komiksie jest fantastycznym materiałem. Przekonamy się za trzy tygodnie.
Mordechay
18 07 2008, 19:47
I ma zajebisty mroczny głos.Kwestia "Where were the other drugs going?" w Begins miażdży (scena z przesłuchaniem Flassa).
Akurat ten głos to była lekka wada, bo jak była ta scena to aż parsknąłem śmiechem. Za bardzo się starał no i
nie wyszło IMO. Co nie zmienie faktu, że Bale roxxx.
z2djtkose
18 07 2008, 20:31
Nie ma źle , begins mi nieziemsko przypasił i potem jak juz odpaliłem sobie dla przypomnienia burtona to aż mnie odrzuciło.
Bale ma podpisany kontrakt na 3 czesci batmana , choc troche lipnie by było gdyby np. two-face byl tylko w the dark knight zwiastunem ze to on bedzie głownym bad guy w 3 czesci.
Mordechay
19 07 2008, 08:30
Soundtrack jest chociaz bdb, nie poziom Elfmana, ale fajnie sie slucha.
CYTAT(Mordechay @ 19 07 2008, 09:30)

Sotygadasz gekon, fajna chrypa.
No prawie jak ojciec chrzestny:]
CYTAT
No prawie jak ojciec chrzestny:]
Ale przynajmniej da sie zrozumieć co gada. ;]
Osobiście też wolę dwa pierwsze burtonowskie Batmany, ale jest szansa że Dark Knight to zmieni. W Begins zabrakło tego czegoś "batmanowskiego". Pożyjemy zobaczymy.
Taka dygresja- Pingwin był fajniejszym bad-guyem niż Two-Face. Żal mi było jego i tych pingwinów.
Postacie w "Powrocie Batmana" to klasyka. Wszystkie mroczne, poschizowane, niejednoznaczne. IMO najlepszy film z Batmanem do tej pory.
z2djtkose
19 07 2008, 16:36
Ponoc two-face w the dark knight prezentuje sie naprawde świetnie , po komentarzach wiekszosc osob nie spodziewała az tak dobrej gry Aarona Eckharta
czekamy na 8 sierpnia [ suxx

]
MasterShake
19 07 2008, 19:00
wszyscy sie spuszczaja na ledgera, i mowia ze powinien dostac oscara za role. Ciekwae ile w tym prawdy a ile marketingu
CYTAT(MasterShake @ 19 07 2008, 18:00)

wszyscy sie spuszczaja na ledgera, i mowia ze powinien dostac oscara za role. Ciekwae ile w tym prawdy a ile marketingu
Ciekawe jak mu go wręczą
STRETCH
19 07 2008, 20:34
posmiertnie
Jest rekord otwarcia w USA. 67 mln dolarów w sam pierwszy dzień w samych Stanach. Szacuje się, że w cały weekend film zarobi ok. 160 mln $, a więc w ciągu trzech dni zwróciłby się budżet jego nakręcenia. Wielki, wielki sukces. Totalna podjara. Śmierć zawsze pomaga popularności.
Mordechay
20 07 2008, 08:16
Stało się. Dark Knight przebił ojca chrzestnego i tym samym znalazł się na na 1 miejscu imdb top 250.Niesamowite.
Nie martwcie sie. Spadnie
co za szczesciarze, ze aktor umarl im na planie. co za szczesciarze...
_Milan_
20 07 2008, 12:56
chcialbym byc tak silny i nie sciagac kinowki ;/
kusi kurfa kusi
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.