CYTAT(dziki_dziku @ 16 12 2007, 18:26)

tylko jedna rzecz: skoro ŚCIĄGASZ gry z internetu i wyskakuje ci błąd przy NAGRYWANIU płyt, to istnieją dwa logiczne wyjaśnienia
1. posiadasz jedyny na świecie egzemplarz konsoli region-free
2. heloł! masz spiraconą konsolę!
Nie wyskakuje mi żaden błąd przy nagrywaniu płyt - nigdzie o tym nie pisałem
1. W internecie można przeczytać że chinole przerabiają WII na region free....ale to tylko internet
2. to już wiem bo ściągnołem grę z netu....zresztą napisałem o tym, więc nie odkryłeś tutaj nic.
CYTAT(ashka @ 16 12 2007, 18:39)

To w końcu masz konsolę po chińsku czy po japońsku? Jeśli po japońsku, to zrób zdjęcie temu błędowi, co ci wyskakuje i wklej tu, to ci powiem, co tam jest napisane.
Nie znam się zbytnio na czipach, więc nie wiem, czy są takie, które odpalają wszystkie gry NTSC (J, U/C), a PALowskiech niet. Może są i ty taki masz, heh.
Nie mam pojęcia

Niby Cihińska bo kupiona w Chinaich ale z drugiej strony nie mogę znaleźć oddziału Nintendo WII China.
Ponadto w którymś temacie tu na forum dowiedziałem się że nie posiadam możliwości zmiany języka w menu na inny - tak samo jak to ma wersja japońska.
Nie się również na czipach, póki co odpalają mi gry oznaczone na torrencie jako [USA] [NTSC] i [ASIA] [NTSC]
Próbowałem też [ENG] [PAL] ale nie poszło ale z drugiej zaś strony nie wiem z jakiego powodu nie poszło, może płhta źle nagrana... niestety wyrzuciłem ją, ale postaram się pożyczyć od kogoś pewną oryginalną grę PAL wtedy jeśli wywali mi błąd wkleję go tutaj dla Ciebie byś mi pomógła.
A tutaj daje ci skrina z menu mojej konsoli, może powiesz czy to chiński czy japoński?

CYTAT(ogqozo @ 16 12 2007, 19:27)

Nie znam się na przeróbkach. IMO jedyny sposób, by sprawdzić, jakie regiony działają na Twojej konsoli, to uruchomić grę z każdego regionu i zobaczyć, czy działa. Jeśli działają ci tylko gry z USA albo Japonii, to chyba jesteś na nie skazany do końca.