Kroolik
21 05 2008, 07:25
Staram się, naprawdę staram się zrozumieć ten "fenomen".
Ale ni w ząb nie przemawiają do mnie dzieciaki z kolorowymi włosami, "groźnie" wyglądające postacie, dziwna kreska...
Co wy w tym widzicie? Pytam poważnie. Rozumiem dzieciaki, one lubią kolorowe bajki, ale ktoś kto morduje dziesiątki przeciwników (AoT lub K&L), kradnie i zabija, ba! a nawet bzyka (GTA), rozczłonkowuje (Conan, Viking), bije rówieśników (Bully) czy po prostu lata on-line z bluzgami na ustach (CoD4, Hała 3) jak może grać w coś tak... infantylnego(?).
Weźcie mi to łopatologicznie wytłumaczcie (łopatą przez ryj), bo czuję się zagubiony.
Aha, tylko filmik i screeny oglądałem. Demka nie ściągałem bo wyskoczył mi komunikat: "Jesteś za stary na tę grę" i klops.
Slupek88
21 05 2008, 07:40
Hehe, Królik jedno małe pytanie, czy to nie w twojej sygnaturce, w grach w, które grałeś jest jakże krwawa dla dorosłych gra Viva Pinata
Po za tym, żeby zrozumieć i pokochać, DB, trzeba znać jego całe uniwersum, jego fenomen. Nie pokochasz tej serii, włączając sobie jeden odcinek spośród tony odcinków i filmów, komiksów, itd.
Swoją drogą gra zapowiada się wysmienicie, po tym co zobaczyłem w demie.
Jak miałem 10 lat to oglądałem wszystkie odcinki na rtl7 po szkole i sentyment pozostał ;]
Kroolik jesli od zawsze jestes przeciwko "durnym japonskim kreskowkom" ,to nic tego nie zmieni i nigdi nie spodoba Ci sie zadna gra jakos nawiazujaca do anime.
Robsonf
21 05 2008, 10:04
CYTAT(Tommo @ 21 05 2008, 08:40)

Jak miałem 10 lat to oglądałem wszystkie odcinki na rtl7 po szkole i sentyment pozostał ;]
Dokładnie to - sentyment z dzieciństwa myśle że tu jest fenomen. Nigdzie indziej nie widziałem walk trwających tyle odcinków, to były takie emocje, kto wygra, kto przegra, a gra może być dopełnieniem tamtych wspomnień.
Ja osobiście nie jestem fanem japońskich anime ale DB zawsze dla mnie był i pozostanie kultowy

. Gra poza tym fajnie łączy kreskę z grafiką 3D i jest klimatyczna

.
Keymaker
21 05 2008, 12:51
Manga i anime to syf, ale wspomniany sentyment do sagi DB, utworzony na podstawie wspomnień podobnych do kolegów, czyli projekcja po szkole na obecnym TVN7, pozostał

Jak w końcu stworzą zbiorczą grę wszystkich serii, to się dopiero będzie działo. I na pewno od następnej części będę wymagał w pełni zniszczalnego środowiska, teraz jeszcze przymknę oko
Kroolik
21 05 2008, 13:37
CYTAT(Slupek88 @ 21 05 2008, 08:40)

Hehe, Królik jedno małe pytanie, czy to nie w twojej sygnaturce, w grach w, które grałeś jest jakże krwawa dla dorosłych gra Viva Pinata

Ej Piniaty to co innego, po prostu kocham zwierzątka... głodzić

No i moja przyszła żonka namawiała mnie do tej gry.
CYTAT(Owiec @ 21 05 2008, 09:03)

Kroolik jesli od zawsze jestes przeciwko "durnym japonskim kreskowkom" ,to nic tego nie zmieni i nigdi nie spodoba Ci sie zadna gra jakos nawiazujaca do anime.
Nie jestem przeciwko i nie mam takiego podejścia. Swego czasu kupowałem Kawaii i Animegaido, oglądałem klasyki GITS, Akira, Vampire Hunter D, Księżniczka mononoke i inne z studia Ghibli czy film Cowboy Bebop, ale nigdy nie podchodziły mi czarodziejki z księżyca, DB, pokemony i tym podobne dziwadła. Te które widziałem mają w sobie jakieś przesłanie, nutkę artystycznej wizji, piękną muzykę, animację. Są jednym słowem głębokie (może nie wszystkie), a jakie przesłanie ma DB? Pytam, bo nie wiem.
Pakujemy i w mordę mocniej dajemy

, jak w mordę strzelił RPG

. Do tego głupkowaty, ale przyjemny jak dla mnie humor i efekciarstwo

.
Ja tam DB lubię, ale po zagraniu w demko gra mnie rozczarowała. Graficzka wypasik, ale bez zniszczalnego otoczenia i Buu sagi leję na tę grę, chyba, ze wyrwałbym za około 50zł, to bym się skusił.
Robsonf
21 05 2008, 15:57
CYTAT(_Kroolik_ @ 21 05 2008, 14:37)

nigdy nie podchodziły mi czarodziejki z księżyca, DB, pokemony i tym podobne dziwadła. Te które widziałem mają w sobie jakieś przesłanie, nutkę artystycznej wizji, piękną muzykę, animację. Są jednym słowem głębokie (może nie wszystkie), a jakie przesłanie ma DB? Pytam, bo nie wiem.
DB w jednym szeregu z pokemonami i czarodziejkami z księżyca?

To żeś przywalił. Owszem z punktu widzenia dorosłego człowieka, zgadzam się DB nie nie sie ze sobą większego przesłania po, ale jak miałem 10 lat to nic takiego nie było mi potrzebne

. Tak jak kolega wyżej napisał, kto komu mocniej w morde przywali

i nieraz można było się pośmiać

.
Faktem jest, że mamy next-geny i przydałyby się nareszcie jakieś bijatyki z w pełni zniszczalnym środowiskiem, no ale nie ma co narzekać

.
Ujawniono listę postaci:
http://xboxspot.pl/Aktualnosci/4535,0,Burs...t_postacie.aspxTrochę mało w porównaniu z ostatnim Tenkaichi Budokaiem
sorki kroolik ale po co do jasnej ciasnej Ci przeslanie i glebia w DB? !! cholera jasna az krew zalewa TO JEST BIJATYKA!!!!!!!!!!!!!!! Czy ludzie grajacy w Tekkena,SC,DOA,MK,VF szukaja w tych seriach przeslania glebi?? NIE! chodzi o to zeby komus tylko maske sklepac i juz!
Fakt, sam swego czasu mocno siedzialem w tematyce Mangi i Anime i wszelkiego co z jp zwiazane, nadal lubie poczytac jakas mange i animca oblookac, i fakt DB jest z kazda seria coraz bardziej tepy i plytki ale jednego mu nie mozna moim zdaniem odmowic to chyba najlepszy "film"/"serial"/"fighting opera" jaki powstal, sorki ale preferuje ogladac transformacje i jedna walke( w powietrzu:P) "dzieciakow z kolorowymi wlosami" jak to okreslasz przez 25 odcinkow

niz "hlamerykanskie" mlocki pokroju "czaka norisa",to tyle IMO

btw. DB to chyba najlepszy temat na bijatyke, w jakiej innej serii znajdziemy tyle ciosow i technik?? jest tego tyle ze w zyciu nie powstanie gra w ktorej dana postac z DB bedzie miala wszystkie ciosy i techniki...chyba ze powstanie specjalny pad z kilkunastoma dodatkowymi przyciskami

ps. prosba do ciebie kroolik teraz ty mi wytlumacz lopatologicznie jak mozna grac w cos TAK INFANTYLNEGO jak VIVA PINATA(moja dziewczyna ktora w to gra nie potrafila ...)???? bo ja sie nie moglem nawet na 5minut do tego zmusic wybacz ale litosci z tymi pluszowymi misiami z metka na d.upie to sie nazywa dopiero INFANTYLIZM!
Kroolik
26 05 2008, 14:05
Jak miałem 10 lat to reksio w tv leciał hehe
To inaczej: prócz czystej klepanki ta gra jeszcze coś wnosi?
Może dlatego, że wolę "rzeczywiste" gry mam takie podejście (co nie oznacza, że nie gram w inne).
Jeśli powiesz bijatyka to olbrzymia większość graczy wymieni Tekkena,SC,DOA,MK,VF
i sorry ale nawalanie się kimś tam, latającym po niebiosach i walącym jakimiś "czarami" i wszystko w ładnych kolorkach...
A gdzie krew, flaki i odczucie bólu gdy przeciwnik wgniata cię w ziemię?
CYTAT
ps. prosba do ciebie kroolik teraz ty mi wytlumacz lopatologicznie jak mozna grac w cos TAK INFANTYLNEGO jak VIVA PINATA(moja dziewczyna ktora w to gra nie potrafila ...)???? bo ja sie nie moglem nawet na 5minut do tego zmusic wybacz ale litosci z tymi pluszowymi misiami z metka na d.upie to sie nazywa dopiero INFANTYLIZM!
1. Gra jest fajna, mimo uprzedzeń.
2. Rozbudowana (może nie dla fanów Harvest Moon ale jednak)
3. Po Polsku.
4. Przyjazna dla niegrających kobiet i dzieci (wygląd)
5. Pomaga przekonać płeć piękną do gier (choć moja teraz w GTA szaleje hehe)
6. Dobra na zwałę, kaca itp.
7. A jeśli w tobie (shy) nie ma nic z dziecka to współczuję.
INFANTYLIZM? A dorosły kupujący zabawki dla dziecka i bawiący się z nim to też INFANTYLIZM?
I co ma VP do DB? Przecież nie twierdzę, że gram tylko w rzeźnie gdzie flaki oczodołami wypływają i brnie się po kolana we krwi.
Staram się zrozumieć "fenomen" tej pozycji.
Skoro tak bronisz Tekkena i innych bijatyk, to gdzie w nich jest krew i flaki? Nie liczac MK ,to sa tak samo tepe nawalanki jak DB. Jak masz w Tekkenie i SC przy combosach tez kolorowe swiatelka to Ci nie przeszkadza? Moze najlepiej niech nawalanki beda czarno-biale + czerwona krew i flaki.
Rany ale dziwna dyskusja. _Kroolik_ nie szukaj głębi tam gdzie jej nie ma. Chcesz mieć głębie to wybierz się do teatru. Tu masz prostą rozgrywkę, w moim wypadku nastawioną na rywalizację. Uwielbiam Tekkena, VF, DoA, i bijatyki nawiązujące do świata DB. Ale niezwykle rzadko gram w to sam, jeśli już to trenuję. To są gry stworzone dla wielu graczy, wprost idealne do rywalizacji.
DB oglądało się również bardzo przyjemnie. Bo nie wszystko, co w życiu robisz musi mieć super głębie.
MESHtro
26 05 2008, 19:12
Dokładnie, szukać głębi w tej grze to jak szukać ryb głębinowych w jeziorze. Ta gra jest nastawiona na fun i nie znajdziesz w niej prawd życiowych, a jedyne przesłanie jakie z niej płynie to ew. "nie warto być złym bo dobro i tak zawsze zwycięża". Ja jak bym chciał pograć w grę z "głębią" to nie wiem, odpalił bym SH 2(gdzie niemal każdy przeciwnik ma jakąś głębię). Co do pozostałych bijatyk, to jeżeli miernie wyglądające rozwalanie posadzki przy każdym upadku postaci np. w Tekkenie 5 można nazwać "odczuwaniem bólu" to DB mimo, że nie posiada tego efektu to pod względem ukazywania bólu nie ustępuje tej czy, którejkolwiek z bijatyk. Takie jest oczywiście moje zdanie. Co do samego dema, to po dwóch króciutkich i prostych walkach nie można raczej wiele wywnioskować ale myślę, że będzie się fajnie ciukało w tą gierkę.
to teraz Kroolik przeczytaj sobie swoje posty w tym temacie i zobacz jak sam sobie w kazdym znich ladnie zaprzeczasz

Ot taki dzis czepialski jestem

Co do ptk 7 to jest i pewnie wiecej niz u wiekszosci "dosroslych" i wcale sie tego nie wstydze a wrecz jestem dumny, nie jestem typem ktory nie robi tam czegos bo juz mu w tym wieku nie przystoi...sick
Zalety kore podales do VP mozesz tez podpiac i pod DB.
A fenomenow nie ma co starac sie zrozumiec, popatrz na Wii....tego to i sami sprawcy tworu pewnie nie rozumieja

IMO pomijajac calego offa "jak to Kroolik nie lubi kolorowo wlosych dzieci walczacych pod niebiosami"(ale kolorowe pluszaki z VP juz tak

) to demko nic sensownego nie pokazuje...niestety za maly wycinek gry zeby cokolwiek orzec.....dwie walki wyrwane z trybu story i tyle...
dajcie juz spokoj... ja jestem zalamany ta lista postaci.... ;( co to ma byc wogole

nie wiem jak wy ale ja nie mam potrzeby grac Android #16, Android #17, Android #18, Captain Ginyu,Saibamen ...... zal poprostu

ile ma byc tego czesci o ile wogole ma byc ?
Ja na temat gry wypowiem się jutro, dziś w nocy zaciągam demo.
Co do ilości postaci to ja wolę mniejszą ich ilość, ale dopracowaną systemowo niż 100 sztuk klonów.
Goku i Vegeta już mnie zadowalają, a kolejne postaci to będzie już miły dodatek. Z bratem i tak gramy zawsze Goku vs Vegeta.
zgadzam sie z toba LNG tez wole zeby bylo niewiele postaci a dopracowane na maxa, i tak uwazam ze najlepszy dragon(bijatyka ) to ten fanowski, jak mu tam szlo Mugen czy jakos tak.....sorki jesli cos myle ale nie pamietam

Btw chetnie przyjme na friendliste wszystkich ktorzy zamierzaja gre nabyc i nie pozbywac sie jej, to bedzie chyba 1 gra na x360 ktorej nie pozbede sie do konca zywota konsolki

W koncu nie ma to jak stoczyc sobie na poprawienie samopoczucia widowiskowa walke w multi

btw. mam nadzieje ze gra nie pojedzie jakims niedopracowaniem w systemie, bo multi bedzie wtedy katorga, co jak co ale i bez tego pewnie bede dostawal w skore od zoltych braci(przychodza zaraz na mysl wieczorki z rr6 i maniakami z jp znajacymi kazdy piksel trasy....sick....japonczycy to dopiero potrafia w grach "hardkorzyc"

)
masterlag
26 05 2008, 21:56
To imo będzie protoplasta budokaia 1 z ps2, tam też w porównaniu do następnych części było mało postaci, story do cell sagi i sredni system i najlepsze cut-scenki.Co do tego że będą nxt częsci to nie mam wątpliwości, a że w każdej kolejnej muszą byc zmiany, a najłatwiej dodać 10 postaci parę ciosów czy inny system np ultimatów więc pewnie jeszcze ze 2 części i wyjdzie że to odpowiedniki b1/2/3 z ps2.
lutoslav
27 05 2008, 09:23
Albo nowe postacie beda jako DLC
Brolly PL
27 05 2008, 09:36
CYTAT(lutoslav @ 27 05 2008, 10:23)

Albo nowe postacie beda jak DLC

Prawdopodobnie tak będzie (moim zdaniem

) .Szkoda, trochę mało ale i tak byś "prawie" zawsze grał hmm... 5?
najwazniejsze ze jest Brolly
Najwazniejsze ,ze jest Gohan SSJ2

:D Ciekawe czy bedzie mial jakas dupniejsza kamehame od reszty po naladowaniu czegos. Tak samo czy Goku bedzie mial Kaiokeny.
masterlag
27 05 2008, 19:01
Goku kaiokena będzie miał na pewno co do kamehamehy gohana pewnie będzie zwykła + cos ala father+son kamehameha jako specjal
Master JIN
27 05 2008, 19:10
po demie stwierdzam że gra jest strasznie kiczowata.Poza grafa to nie oferuje nic ciekawego.Strasznie uboga w porównaniu do tenkaichi 2&3.System walki do do dużej czarnej d.u.p.y.Jeśli masz i next gena i ps2 to zainwestuj w jakiegoś tenkaichi,bo to co pokazuje burst limit to po prostu kpina.
masterlag
27 05 2008, 19:22
Akurat BL ma całkowicie inny system walki niż BT, taki bardziej "bijatykowy" więc jednym przypadnie on do gustu inni będą woleli ten z BT. Co do jednego się zgodze jeśli miałbym możliwośc wyboru pomiędzy graniem w BL na NG a w B3 albo BT 2/3 na ps2 to wybrałbym starszą platformę, chociaż jeszcze multi może być niezłe
Kroolik
28 05 2008, 09:19
CYTAT(_Kroolik_ @ 26 05 2008, 15:05)

Staram się zrozumieć "fenomen" tej pozycji.
CYTAT(Owiec @ 26 05 2008, 15:48)

Skoro tak bronisz Tekkena i innych bijatyk, to gdzie w nich jest krew i flaki? Nie liczac MK ,to sa tak samo tepe nawalanki jak DB. Jak masz w Tekkenie i SC przy combosach tez kolorowe swiatelka to Ci nie przeszkadza? Moze najlepiej niech nawalanki beda czarno-biale + czerwona krew i flaki.
CYTAT
Może dlatego, że wolę "rzeczywiste" gry mam takie podejście (co nie oznacza, że nie gram w inne).
Jeśli powiesz bijatyka to olbrzymia większość graczy wymieni Tekkena,SC,DOA,MK,VF
Gdzie niby bronię Tekkena i innych bijatyk?
CYTAT(shy4 @ 26 05 2008, 21:47)

to teraz Kroolik przeczytaj sobie swoje posty w tym temacie i zobacz jak sam sobie w kazdym znich ladnie zaprzeczasz

Gdzie? Może tym?
CYTAT
Przecież nie twierdzę, że gram tylko w rzeźnie gdzie flaki oczodołami wypływają i brnie się po kolana we krwi.
CYTAT
IMO pomijajac calego offa "jak to Kroolik nie lubi kolorowo wlosych dzieci walczacych pod niebiosami"(ale kolorowe pluszaki z VP juz tak

) to demko nic sensownego nie pokazuje...niestety za maly wycinek gry zeby cokolwiek orzec.....dwie walki wyrwane z trybu story i tyle...
Klapki na oczach... Zrozum Piniaty są w rzeczywistości, gra "uczy" odpowiedzialności, dbania o nie takie Sim Piniata. A DB? Latania i napierdalania fireballami?
Pogódźcie się z tym, że są ludzie którzy nie interesują się DB, ale są ciekawi tego fenomenu, I zamiast nieudanych podjazdów, prowokacji czy innego czepialstwa niech każdy napisze co w tym widzi.
No fanboje... atak!
alexx-1
28 05 2008, 09:26
Ja se porównałem emo obu wersji na PS3 i X360. Grafika jest identyczna, tylko na PS3 sa minimalnie jasniejsze kolory co bardziej pasują do Dragon Ball'a.
Grało się bardzo fajnie tylko do analoga nie mogę się przyzwyczaić, bo krzyzakiem nie da się grać. Pad od PS3 jest dla mnie dużo lepszy jesli chodzi o gry tego typu.
69 świeżych screenshotów z gry.
Ja tam to z przyjemnością sprawdzę - z "nowszych" odsłon pykałem w Dragon Balla trochę na PSP, starsze wszystkie zaliczone
OsciBosci
28 05 2008, 13:42
Ale i tak prawie wszyscy czekają na RPG lub jRPG w swiecie Dragon Ball. Ja życzyłbym sobie czegoś na wzór Legend Of Super Sayian.
Kroolik sam zaczales trolowac, napisales ze nawet dema nie zassales i nie grales poza tym nie interesuja cie "dzieci z kolorowymi wlosami" wiec nie wiem po co nadal trolujesz??
Kroolik
29 05 2008, 10:20
Wystarczająco się naoglądałem zapowiedzi i screenów, a trolujesz ty bo zamiast polecić jakiś film czy serial to komentujesz
obiecuję że obejrzę, może mi się spodoba i przejdę na jasną stronę mocy
A więc dogłębnie zapoznałem się z demem i mogę się wreszcie rzeczowo wypowiedzieć.
1. Cieszą zmiany w systemie walki, gra wreszcie stała się trochę bardziej turniejowa, w dalszym ciągu dzielą ją lata świetlne od choćby VF, ale ta gra jest nastawiona na zupełnie inny rodzaj rozgrywki.
2. Grafika, jest świetna, normalnie nie ma się do czego przyczepić. Wygląda to lepiej niż w dziele pana Toriyamy.
3. Nie wiem dlaczego Raidim ma w tym demie transformacje, która wygląda zupełnie jak FSSJ, z tego, co wiem tak transformował się tylko Goku. No chyba, że gdzieś nie dopatrzyłem to proszę o poprawę.
Czyli jak dla mnie wielki plus. Czekam na grę z wielkimi nadziejami kupię ją na tyle szybko jak się da i jak pozwolą mi finanse. I to będzie jedna z tych gier które zostaną aż do śmierci konsoli.
Szkoda, że gra nie obejmuje sagi Buu, czyli o Goku SSJ3 możemy zapomnieć.

Mam tylko nadzieję, że w grze będzie można zobaczyć Vegetę USSJ2, jeśli Vegeta będzie miał tą transformacje to nikim innym nie gram.
No i pozostaje cicha nadzieja, że gra wyzbędzie się przegiętych akcji jakie były w DB B2. Gdzie mój braciszek robi Buu barka na blok mojemu Goku a ja mam takie opóźnienie, że ten mi ładuje akcję prawie za pół kreski. Buu w B2 doprowadzał mnie do szału. Może nawet dobrze, że w tej części go nie będzie.

W grę na pewno będę grał bardzo dużo. Ale raczej offline, bo mam wśród znajomych całą masę ludzi, którzy zechcą w to grać, więc nie będzie pewnie nawet czasu na online. Poza tym na moim słabym 1 megowym łączu staram się nie grać w bijatyki.
masterlag
29 05 2008, 17:54
"3. Nie wiem dlaczego Raidim ma w tym demie transformacje, która wygląda zupełnie jak FSSJ, z tego, co wiem tak transformował się tylko Goku. No chyba, że gdzieś nie dopatrzyłem to proszę o poprawę."
0_o , że co?? O ile mnie pamięć nie myli to fssj to stan w jakim był goku przez chwile w movie ze slugiem a nie widze tego w tym demie u raditza , Vegeta będzie miał cos ala ussj1 chociazby dlatego ze w mandze//anime tylko goku i trunks (cella nie licze) pokazali ussj2
Kurde faktycznie dość dawno oglądałem anime i wydaje mi się, że Vegeta jak walczył z androidem 18 był USSJ2, może faktycznie było to USSJ1. To że Vegeta był USSJ1 w room of spirit and time (czy jak się to pomieszczenie zwało) wiem, trunks tam na 100% miał USSJ2, co do Goku to nie wiem, zresztą do niego USSJ i tak nie pasowało. Tak czy siak jeśli Vegeta będzie to miał to będzie kozak.
Jak w demie u Rajdena tego nie masz. Włosy stają mu do góry i pojawia się czerwona poświata. Nie wiedziałem jak to dokładnie nazwać, poświata nie pasuje do FSSJ, ale stojące włosy już tak. Ogólnie strasznie mi się to nie podobało.
masterlag
29 05 2008, 18:54
Ja anime oglądałem koło 13 lat temu jak miałem 5 lat, ale z ciekawości jakiś czas temu miałem przyjemność odświeżyć sobie to anime a dokładniej z+gt w wersji japońskiej z eng subami więc mam pewność że Veg przy walce z C18 był "normal" ssj przy walce z 2nd cell form był ussj1 a ussj2 nie pokazał nigdy ( przy założeniu ze ussj2 to to co trunks pokazał przy walce z perf celem po tym jak ten obil mu tatuśka)
Prawdopodobnie masz rację i pewnie się mylę. Ale jak tylko będę miał chwilę czasu to przejrzę odpowiednie odcinki. Też mam wersje jap. z eng. napisami (jeszcze nie zdążyłem jej przejrzeć). Gdyby było inaczej wrzucę odpowiednie screeny.
masterlag
29 05 2008, 20:36
Spoko mogę ci tylko powiedzieć podpierając sie mangą że na 100% w nie ja więc na 99% w anime z Vegiem było tak jak mówię.
Sprawdził, Vegeta walcząc z androidem 18 był USSJ1 (dokładnie ten sam stan co w room of spirit and time), ale tylko chwilę szybko się zmęczył (wada tego stanu) i dostał łupnia. Czyli kolega
masterlag miał rację, Vegeta nigdy nie był USSJ2, ja namieszałem.

Mam nadzieję, że w grze będzie możliwa transformacje Vegety do USSJ1.
masterlag
30 05 2008, 15:44
Popraw mnie jeśli się mylę ale jeśli a/c 18 to ten robocik w female version to walczył z nią na ssj bo ussj chyba rozkminił dopiero w rosat
C18 to babka i walczyl z nia na normalnie. USSJ "wlaczyl" w pokoju i uzyl go na Cellu najszybciej.
Postacie w grze mają mieć po kilka transformacji dostępnych w jednej walce, więc może i ten USSJ Vegety się znajdzie
masterlag
30 05 2008, 17:38
Ussj Vegety się znjadzie bo był pokazywany na trailerach
Oto Vegeta z odcinka 162.

Tutaj chce zrobić kuku Cellowi. Znowu namieszałem, ale teraz już wszystko wiem. Ale ja chce takiego Vegetę w grze.
Który to był trailer? Bo ja zbyt wiele ich nie oglądałem, musiałem przeoczyć.
masterlag
30 05 2008, 18:11
Vegeta ussj1 z BL jest na którymś jap. trailerze na YT poszukam to zapodam link a ten na twoim screenie to właśnie ussj1( czyli podniesienie przez przyrost mięśni siły na maxymalny poziom przy którym nie obniżałoby to speeda)
ps1:
http://pl.youtube.com/watch?v=8xjLOJ8b7c0ps2: tu chars+trans
http://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_Ball_Z:_Burst_Limitps3:
http://pl.youtube.com/watch?v=q4_SmkKysiE a tu z przemiana z ssj to ussj1 1.28-1.42
Dzięki wielkie za linki. Z każdym obejrzanym trailerem bardziej nie mogę się nadziwić jak to dobrze jest narysowane. Graficznie już niczego więcej nie wymagam od tej gry. Teen Gohan SSJ2 wygląda wprost fenomenalnie.
Mam nadzieję, że informacja o japońskiej ścieżce dźwiękowej jest potwierdzona. Bez niej gra dużo by straciła. Mie ma to jak oryginalne japońskie kamehameha.
masterlag
30 05 2008, 20:35
Pewnie w wersji euro będzie wybór pomiędzy eng a jap voices jak to było od b3 ( czy wczesniej tez nie wiem) ale ja bym też chciał żeby albo dali org jap muze ew. tą z wersji ang a nie to nie wiadomo co co towarzyszylo eu wersja b3-bt3
CYTAT(masterlag @ 30 05 2008, 21:35)

Pewnie w wersji euro będzie wybór pomiędzy eng a jap voices jak to było od b3 ( czy wczesniej tez nie wiem) ale ja bym też chciał żeby albo dali org jap muze ew. tą z wersji ang a nie to nie wiadomo co co towarzyszylo eu wersja b3-bt3
Czy będzie można wybierać pomiędzy japońskim i angielskim dubbingiem?Tak. W opcjach gracz może przestawić głosy, bo gra zawiera w sobie obie wersje językowe. Poprosiliśmy o nagrania aktorów, którzy uczestniczyli w produkcji anime. Poza tym przy utworach muzycznych pomagali nam kompozytor i piosenkarz, którzy pracowali przy serialu animowanym.
Całość wywiadu
tutaj.
Mastah27
4 06 2008, 22:56
Świetna reklama - Kamehameha:
http://www.gametrailers.com/player/34643.htmlSwoją drogą bardzo ciekawie prezentowałaby się ona w wersji 18+

.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.