Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: prosze o pomoc (jestem zielony)
Forum PSX Extreme > Platforma > Pocket i inne systemy > Nintendo DS
KAZIORRR
Chodzi mi głuwnie o gry. Sprawiłem sobie nowiutkie Nintendo DS Lite i jakie gry byście mi polecali (wszystkie rodzaje) . Acha gier jednorazowo najwyżej osiem bo nie chce miec duzo szukac.
za wszystkie propozycje dzieki

ok dzieki
banny
zelda i marjo

//http://www.psxextreme.info/Nintendo-DS-temat-oglny-t16032.html

tu pytaj a nie zakladasz nowy temat
plecak
advance wars lost in blue i another code
Yahoosh
Phoenix Wright Ace Attoney, najlepsza gra jaka wyszła na eNDeS'a ze względu na humor i fabułę( oczywiscie pomijając PW2 i 3) .Wystarczy parę minut z tą grą i wsiągniesz niczym Wiśleńskie bagno na kolejne pare dni ! Polecam obczaić. Dobre jest tez Yoshi Island 2 (platformer). jak masz dużo czasu i jestes fanem FF - FFIII. Pozdr
h4rnas
Geometry Wars Galaxies
WarioWare Touched
Ultimate Mortal Kombat
Assassins Creed
New Super Mario Bros
Club House Games
Metroid Prime Hunters
Cooking Mama 2 Dinner With Friends

Kolejnośc losowa.
naruto1991
Czołem Obywatelu:)

Na sam początek proponowałbym Ci kupić New Super Mario Bros. Fajna gierka wciągająca na długie godziny, zwłaszcza jeśli chcesz przejść całą gre na 100%wink.gif Polecam.

Później kup sobie np. Mario Kart DS. Wychodzi powoli na to, że jestem fanem Mariana i tak ma byćXD

Pozdrowienia i powodzenia w wyborze gry

Mirek
Ali G
spraw sobie radosc i kup sobie ktoras gre z serii castlevania:

dawno of sorrow
portrait of ruin

powaznie, jak kupowac orginal, to taki ktory daje mase zabawy i mnostwo bonusow, alternatywnych zakonczen, (pipi)ek do zebrania. po mojemu to sa najlepsze gry na nintendo ds. niszcza zarowno mario, jak i zelde jesli brac pod uwage gameplay.

a pozniej kup sobie puzzle quest: challenge of the warlords i sprobuj z tym zyc.
Gosiek
CYTAT(Ali G @ 25 03 2008, 20:33) *
a pozniej kup sobie puzzle quest: challenge of the warlords i sprobuj z tym zyc.