
-.-
Pomysł mi się nie podoba, nei lubię tego zespołu, nie wierze że mają minimum 30 piosenek które nadają się do umieszczenia w grze i ogółem jestem na "nie" pewnie będzie spin-off w stylu 80's a IV powstaje niezaleznie. Mam nadzeję
Pomysl totalnie nietrafiony, chyba ze udostepnia to tylko w formie dodatku do sciagniecia. Moze ktos sie wtedy skusi
skad wogole takie info? o_O
idac tropem obrazka
info pochodzi stadmoim zdaniem rowniez porazka.
ale moze bylo im latwo model wokalisty zrobic na istniejacym - tez ma mocno zarysowane kosci twarzy i moim zdaniem jest najslabszym elementem gry. mialem nadzieje ze w GH3 cos zmienia, ale niestety. na szczescie podczas grania nie ma czasu na niego patrzec ;p
ps. jak mnie wkurza to wkladanie obrazkow do postow. na dodatek takich wielkoch. wystarczy miniaturka, jak ktos chce to sobie zobaczy duzy.
bosh, w takim razie zgadzam sie z Mikesem, aerosmith do mnie nie trafia, i pomysl wydania gry tylko dla jednej kapeli (do tego wlasnie tej) imo kiepski, no ale wiadomo ze zawsze znajda sie rzesze fanow ktorzy z checia takie cos wciagna. zreszta, gdyby to samo zrobili z jedna z moich ulubionych kapel tez bym wciagnal

jiloo- ale jak obrazki sa tak duze w oryginale to pewnie nie kazdemu chce sie zmniejszac rozmiar by zapostowac
Keymaker
15 02 2008, 19:31
Boże...Z wielu wspaniałych zespołów wyprodukowanych przez nierasowych Anglików wybór musiał paść akurat ba taki syf

Dobra, po prostu mi nie pasuje ten zespół.
Gra jest jedną z dwóch zapowiedzianych odskoczni. Czuję, że następny takie skok w bok będzie się opierał tylko na roku nowoczesnym.
CYTAT(Keymaker @ 15 02 2008, 19:31)

Gra jest jedną z dwóch zapowiedzianych odskoczni. Czuję, że następny takie skok w bok będzie się opierał tylko na roku nowoczesnym.
oby tylko wybor nie padl na good charlote, green day czy inne takie padło
guitar hero, nazwa kojarzy mi sie z chociazby dobrym poziomem technicznym zespolu, a aerosmith to raczej taki pop/rock...
Keymaker
15 02 2008, 19:40
Dokładnie, pop rock...nieślubne dziecko zdefekowane przez MTV
Songi mają być nie tylko Aero, ale też wykonawców z którymi panowie grali w trasie, tudzież takich będących dla nich inspiracją.
A tą drugą "odskocznią" ma być podobno U2.
CYTAT(TomisH @ 15 02 2008, 19:41)

Songi mają być nie tylko Aero, ale też wykonawców z którymi panowie grali w trasie, tudzież takich będących dla nich inspiracją.
A tą drugą "odskocznią" ma być podobno U2.
tylko ze to nadal nic zachecajacego. przynajmniej dla mnie.
jedyny ich dobry kawalek to Walk This Way z RUN D.M.C.
no i jeszcze jakis jeden fajny klip
Keymaker
15 02 2008, 19:58
Dźffki z Activision ostro mnie wpieniły, ale już nieco ochłonąłem

W sumie, jeżeli gra nie będzie kosztowała tyle, co GHIII bez gitary, to i tak się skusze

Moc tej serii jest nieziemska. Zawsze można się w kilkoro umówić na przesyłkę z Play-Asia xD
Zeratul
15 02 2008, 20:54
aerosmith sa klawi... to seria GH jest slaba...
samfings rong łif de łorld tudej, aj dont noł łot yt is...
CYTAT(Zeratul @ 15 02 2008, 20:54)

aerosmith sa klawi... to seria GH jest slaba...
samfings rong łif de łorld tudej, aj dont noł łot yt is...
Wyjdź.
Info oficjalne, z postu kolesia z neversoftu na scorehero.
Konar$ky
15 02 2008, 20:59
Jak dla mnie ta gra narazie przedstawia się jako tzw. przeze mnie "gra dla pirata". Swojej ceny nie warta, lecz żeby ściągnąć, przejść i zapomnieć to w sam raz

I jak każde GH to też przejde

Tylko mnie dziwi że nie wychodzi na PS2 i Wii, obecnie te konsole lubią chłamy robione na siłę, byle by tylko jechać na marce

A co do samego Aerosmith, czymu by ni

"Same old song and dance" uwielbiam grać w GH III, a jeszcze jakby mi dali "Walk this Way" i piosenkę z "armagedonu" to gra by u mnie miała o dwa stopnie wyższą ocenę.
CYTAT(Konar$ky @ 15 02 2008, 20:59)

Jak dla mnie ta gra narazie przedstawia się jako tzw. przeze mnie "gra dla pirata". Swojej ceny nie warta, lecz żeby ściągnąć, przejść i zapomnieć to w sam raz

I jak każde GH to też przejde

Tylko mnie dziwi że nie wychodzi na PS2 i Wii, obecnie te konsole lubią chłamy robione na siłę, byle by tylko jechać na marce

Gra wychodzi na X0, Ps3, ps2 i wii. jutro wyjdzie jakis tam ich kawałek na próbe na Marketplace i PS Store.
A same old song and dance(so sad w skrócie, bardzo pasuje) to najgorsza piosenka w GH3. Jak idzie to zagrac na expercie na gitarze to ku.rwica bierze.
Bojan_Zaw
15 02 2008, 21:02
Lepiej wypuścić na Live jako dodatek za 800MP i tyle, a nie osobną grę robić
El Loco Chocko
16 02 2008, 13:20
Jak do tej pory zasysalem rowno jak lecialo co wydali do GH to tym razem odpust.Co jak co ale Aerosmith to nie jest kapela ktorej jestem fanem...
Bojan_Zaw
16 02 2008, 13:26
No wiesz, nie da się też dogodzić każdemu ;F
El Loco Chocko
16 02 2008, 19:54
Wiem..dlatego raczej sie nie skusze chyba ze okaze sie to mimo wszystko jakims dobrym pomyslem z dobrymi kawalkami, ale to jakos trudno mi uwierzyc.
Poki co rock band czeka w kolejce
Kiler8888
17 02 2008, 11:51
nie obraziłbym się na wersję Iron Maiden
Aero nie tknę ;]
CYTAT(Bojan_Zaw @ 15 02 2008, 21:02)

Lepiej wypuścić na Live jako dodatek za 800MP i tyle, a nie osobną grę robić

biorac pod uwage, ze zestaw 3 utworow kosztuje 500 MSP to taki dodatek z Areosmith musialby byc podzielony na 2, 3 czesci, a kazda by kosztowala 1200. nie, nie i jeszcze raz nie. nie chce w podelku i nie chce na Marketplace.
Butcher
18 02 2008, 09:07
Skok na kasę - i tyle. Wykorzystanie szczytowej chwili serii i mody na gry muzyczne - przeca GH sprzedaje sie po kilka mln. sztuk każda. Niech Aero zejdzie nawet 0,5 mln., a i tak zarobią... Żenada jak dla mnie - jeżeli to będzie droższe niż 100 PLN to fakit. Dlaczego nie zrobić mixu gatunkowego? Rock, metal, pop ? Oczywiście mam na myśli PRAWDZIWYCH przedstawicieli tych gatunków, Rock's the 80s pozostawię bez komentarza...
Przybilla
30 03 2008, 19:53
CYTAT(onlinecenter)
Activision ujawniło nieco szczegółów o ścieżce dźwiękowej, która znajdzie sie w Guitar Hero: Aerosmith. Mimo że gra skupia się na historii jednego znanego rockowego zespołu, to ich piosenki będą stanowić tylko 60% całej listy utworów. Pozostałe 40% do podziału otrzymają klasyki oraz współczesne dzieła, które ma się dobrze grać na charakterystycznym kontrolerze w kształcie gitary. Podano też przy okazji kilka przykładów. Z dyskografii Aerosmith pojawią się na pewno kawałki: "Make It", "Uncle Salty", "Draw the Line", "No Surprize" oraz "Sweet Emotion", a z pozostałych: Mott the Hoople - "All the Young Dudes", Cheap Trick - "Dream Police", Joan Jett & the Blackhearts - "I Hate Myself for Loving You", The Kinks - "All Day and All Night".
blantman
30 03 2008, 23:11
CYTAT(Butcher @ 18 02 2008, 10:07)

Skok na kasę - i tyle. Wykorzystanie szczytowej chwili serii i mody na gry muzyczne - przeca GH sprzedaje sie po kilka mln. sztuk każda. Niech Aero zejdzie nawet 0,5 mln., a i tak zarobią... Żenada jak dla mnie - jeżeli to będzie droższe niż 100 PLN to fakit. Dlaczego nie zrobić mixu gatunkowego? Rock, metal, pop ? Oczywiście mam na myśli PRAWDZIWYCH przedstawicieli tych gatunków, Rock's the 80s pozostawię bez komentarza...
Co masz do rock'a lat 80'tych ? Mi się marzy Guitar Hero: Queen

a Aerosmith mnie nie rusza i nie kupie wole do Rock Band do zbierać
Butcher
31 03 2008, 14:27
CYTAT(blantman @ 31 03 2008, 00:11)

Co masz do rock'a lat 80'tych ? Mi się marzy Guitar Hero: Queen

a Aerosmith mnie nie rusza i nie kupie wole do Rock Band do zbierać

Do prawdziwego ROCKa lat 80-tych nie mam nic - ale do Rock's the 80-s dużo. Zlukaj tracklistę tej gry i będziesz wiedział o czym mówię. W latach 80-tych żyłem rockiem i metalem, ale odnajduję w tej grze max. kilka sztuk wartych uwagi... Podobnie jest teraz z Aerosmith - co już widać po wstepnych zapowiedziach songów. Każdy marzy o jakimś własnym GH - nie obraziłbym się na KoRna, Fear Factory czy Metallicę

Mam jednak jakieś dziwne przeczucie, że się ich nie doczekam...

Dlatego zgadzam się z Twoim podejściem w kwestii Rock Band...
Keymaker
31 03 2008, 18:49
Jeden pies, gdyby Activision wydawało z jakąś zdefiniowaną częstotliwością kolejne song packi, a nie tak jak teraz, samowolka, jak nam się spodoba, to dostaniecie paczkę. I to i tak przeważnie ze średnią zawartością

Najlepsze IMO są bezpłatne piosenki.
blantman
1 04 2008, 19:31
CYTAT(Keymaker @ 31 03 2008, 19:49)

Jeden pies, gdyby Activision wydawało z jakąś zdefiniowaną częstotliwością kolejne song packi, a nie tak jak teraz, samowolka, jak nam się spodoba, to dostaniecie paczkę. I to i tak przeważnie ze średnią zawartością

Najlepsze IMO są bezpłatne piosenki.
aj tam moja dziewczyna kupiła sobie ZA MOJE MP 'No Doubt PAck' chyba tylko dla piosenki swojej młodości czyli Don't speak (najlepsze że tylko raz zagrała O_o)
W sumie też uważam że najlepiej by było wydawać paczki zespołów z ich najlepszymi piosenkami (choćby taki Aerosmith i ich Jaded, Amazing, Hole in the Soul czy Angel). Nawet byłbym w stanie zapłacić za NAPRAWDĘ porządną paczuszkę z powiedzmy 6 hiciorkami 1000 MP .
Keymaker
23 06 2008, 21:00
Howgh ! Lista utworów znana
LINKMi się tylko zdaje czy miało być coś od The White Stripes ?
No a ja dzisiaj przeszedłem na expercie. Paradoksalnie najgorszy w tej grze jest sam aerosmith. Piosenki są do dupy, a gra podczas ich grania wymusza na nas granie ich gitarzystą. Jego "podkład" pod nutkami jest tak oczo(pipi)ny ze przy wlaczonym star powerze NIC nie widac, powaznie, nie wyobrazam sobie masterowania piosenek skoro co chwile przez to gubiłem nutki. Najlepsze piosenki to te które nie były od AS, żal xD
Konar$ky
24 06 2008, 09:15
Dobra Mikes, wiemy że Aerosmith się nie nadaje, a jak inni wykonawcy, chociażby Run D.M.C (na których bardzo liczę)?
No ich piosenka jest swietna, w ogóle, wszystkie poza Aero są dobre, fajnie sie je gra, mają dobre charty. To jest tak, kazdy rozdział to 2 piosenki innych wykonawców i 3 aero, czyli 60% tej gry ssie.
Konar$ky
1 07 2008, 12:22
Ok, już dorwałem tą grę, i mogę powiedzieć jedno: ssie pałkę aż po same jajca ;/ IMO większość piosenek jest nudna i niewarta dołączenia ich do gry. Głównie z tego powodu ze są za proste i jak dla mnie, to jest odwrotnie niż mikes mówił, bo w większości piosenki Aero ratują sytuacje (choć i tak te od Run D.M.C ownują ;P). Wizualnie cała gra wygląda jak jakiś mod do Guitar Hero III. Główne menu wygląda prawie IDENTYCZNIE jak GH3, tylko tyle że kolorystycznie dominuje tu fioletowy. Jako plus można zaliczyć ulepszone poruszanie się zespołu na scenie, ale jedynie jak gra aero. Wokalista czasem zacznie śpiewać z gitarzystą, kamera biega za Steven'em, itd. Podsumowując można tę grę kupić jedynie w 4 przypadkach:
1.Nieźle cię ciska żeby pograć w jakieś nowe gitar hiroł
2.Jesteś fanem Aerosmith (żal)
3.Masz okazję kupić tę grę za ok. 40 zeta (bo tyle ta gra jest warta)
4.Szukasz gry do łatwego nabijania achievmentów (po pierwszej piosence nabiłem 100 gs xD)
Ocena na chwilę obecną: 6/10
No achievementy są banalnie łatwe - brakuje np. tych za zaliczenie wszystkich kawałków na 5 gwiazdek dla każdego stopnia trudności. 800-900 GS można wycisnąć z palcem w nosie, a Experci wycisną calaka.
Jest to najłatwiejsze GH jak do tej pory. Grałem leząc, w ogóle sie nie starajac a przeszedlem experta chyba bez ani jednego failed, nie ma zadnego hardcoru, 5 gwiazdek na kazdej piosence to kwestia paru prób. Ale nie chce sie, dokoncze grac wszystkie bonusowe i juz do niej nie wracam, nuuda!
CYTAT(Mikes @ 2 07 2008, 21:02)

Jest to najłatwiejsze GH jak do tej pory. Grałem leząc, w ogóle sie nie starajac a przeszedlem experta chyba bez ani jednego failed, nie ma zadnego hardcoru, 5 gwiazdek na kazdej piosence to kwestia paru prób. Ale nie chce sie, dokoncze grac wszystkie bonusowe i juz do niej nie wracam, nuuda!
Amen, podpisuję się obiema rękami. Gra jest nudna i nie powinna ujrzeć światła dziennego. Już lepiej jakby dali paczkę piosenek do ściągnięcia dla trójeczki.
maciucha
8 08 2008, 14:12
Gitara jest bezprzeowodowa? I czy jest kompatybilna z GH3? Potrzebuję szybkiej odpowiedzi...
marcin0903
8 08 2008, 16:01
Wygląda na to, że tak:
http://www.joystiq.com/2008/07/09/guitar-h...lity-matrix-v2/przynajmniej z tej tabelki, gitarka z GH3/GH:A na X360 jest kompatybilna ze wszystkimi grami muzycznymi na X360 - tak wynika z tej tabelki
A ja mam pytanie o Fendera z RB, czy działa on z Guitar Hero Aerosmith? Jeśli tak to jak się gra

? Aha i jak wygląda porównanie poziomu trudności z GH:A do poziomu trudności z RB?
CYTAT(marcin0903 @ 8 08 2008, 17:01)

A ja mam pytanie o Fendera z RB, czy działa on z Guitar Hero Aerosmith?
Działa.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.