Pan Pieczarka
25 03 2008, 14:53
CYTAT(BartX @ 25 03 2008, 13:54)

Wiesz, ghost spike, trzeba być trendy i przynosić PSP do szkoły tylko dlatego, bo koledzy mają xD
CYTAT
i na psp gram tylko z uwagi na to ze moji koledzy maja
Z taką postawą daleko w życiu nie zajdziesz.
Lepiej na przerwie złoić komuś pupkę w Tekkena, niż bawić się w prawnika.
tomsecret1993
25 03 2008, 17:06
Ja tam bym się bał wziąć do szkoły konsolkę (którąkolwiek). Może się przeziębić, porysować, trafić w ręce jakiegoś miłego pana w dresie, bądź co gorsza kolegi pececiarza, który chciałby spróbować konsol i wykonać na moim sprzęcie mały sabotage
kurde, ja własnie żałuje, że wsród moich znajomych na roku nikt nie ma psp, byłoby zaje.biscie zbunkrować sie gdzieś na tyłach audytorium na jakims nudnym wykładzie i pociachać sobie w coś dla umilenia czasu - pare razy widziałem jak jakaś ekipa, 2 łebków i laska, grali sobie na ławce w parku przed wydziałem, ale nie mialem sam wtedy jeszcze psp, a teraz nie potrafie juz ich zlokalizować...
CYTAT(ghost_spike @ 25 03 2008, 19:58)

kurde, ja własnie żałuje, że wsród moich znajomych na roku nikt nie ma psp, byłoby zaje.biscie zbunkrować sie gdzieś na tyłach audytorium na jakims nudnym wykładzie i pociachać sobie w coś dla umilenia czasu - pare razy widziałem jak jakaś ekipa, 2 łebków i laska, grali sobie na ławce w parku przed wydziałem, ale nie mialem sam wtedy jeszcze psp, a teraz nie potrafie juz ich zlokalizować...

świetne doświadczenie grać na wykładach zwłaszcza demografia i wstęp do kulturoznawstwa.
A PsP nie umiera
Komuś nie pasują porty trza było nie kupować konsolki.
Jak ma się z kim grać i nie jest się multimilionerem (mnie nie stać żeby kupować np/ po 2 nowe gierki na każdą konsolę w miesiącu) to sprzęt nie jest martwy a i nie będzie dla tego że nie zapowiedziano strasznie dużo gier.
Ja się powoli zastanawiam czy nie przestac przynosic PSP na wyklady. Wszyscy tylko non-stop w Tekkena albo Burnouta graja, ciagle mnie zadreczaja żebym im dał pograć, niedlugo bede zapisy robił, albo pieniadze pobieral za uzytkowanie

A dla mnie praktycznie zostaje tylko granie w domu, chociaz mam tez ps 2. Kolega tez sobie zakupil psp-ka (za moja namową), ale nie nosi go ze soba prawie wogole.
MoniqaPS2PSP
26 03 2008, 17:19
CYTAT
i na psp gram tylko z uwagi na to ze moji koledzy maja

eh.. szpanerstwo... nie chce mi się tego nawet komentować.
Ja po zakupie pspka bałam się z nim wyjść na dwór żeby przypadkiem nie dostać cegłą w łeb...
Teraz zabieram go ze sobą jak mam ochotę pograć ale na pewno nie obnosze się z nim - raz że to puste, dwa że niebezpieczne - okazja czyni złodzieja. Żyjemy w kraju w którym takie gadżety to nadal dla wielu kosmos. Siedząc w autobusie niestety jestem skazana na gapiów szturchających się nawzajem: "patrz, patrz, Pe es pe!".
Dla mnie ten sprzęt nie umarł i nie umrze nigdy. Mam jeszcze wiele gier do przejścia. Poza tym lubię przechodzić gry na maxa (czasem po kilka razy) a nie zaliczyc szybciorem i odłożyć na półkę.
Pamiętam do dziś jeden z listów wysłanych do extrima z 2 lata temu jak nie więcej. Brzmiał mniej więcej tak: "mam psp i 16 gier na nią i nie mam w co grać" (nosz ku*****a)
ironspider
26 03 2008, 20:49
CYTAT
eh.. szpanerstwo... nie chce mi się tego nawet komentować.
hehehe, moze zle mnie zrozumiales, mowilem ze przynosze psp do szkoly bo nikt DS'a nie posiada,nie po to zeby szpanowac(smiech, a tak wlasciwie to co to za szpan?). Tym bardziej ze PSP to dobra konsola nic zlego o niej niechce mowic, ale ilosc gier ktore mi odpowiadają nie jest zbyt duza, w koncu mowie ze mam swoje wlasne zdanie, dla kogos dobrych gier na PSP jest moze z 20, dla mnie to moze z 5. (nadal mowie ze to tylko moje zdanie)
CYTAT
co ma w ogole psp store do ilosci gier z psx'a, w jakie mozna pograc?
A to aby nie nazywa sie PS-store i nie posiada gier na PSX-a (ktore są, dzialają na PSP) i demek na PS3 itp,itd?
I spiesze juz wyjasnic o co mi chodzilo z tymi grami i "PSP store" (Oo). na PS - store sciągasz gierki z "PSX-a na PSP"
I w tym "PS-store" niema za duzo ciekawych gier na PSP z Plejaka 1. Np nie zobaczysz MGS-a, jakiegos tam residenta itp. wszystko to dzieki softowi M33, OE itp. Wiec taki czlek ktory nie ma CF, nie ujzy Snejka z PSX-a na PSP.
CYTAT
Ile Ty masz lat człowieku, zeby dobijała Cie postawa 'psp-kowców' wobec "Twojej Konsoli"? Jeszcze nam tutaj wojenek konsolowych brakowało...
Mozliwe iz urazilo mnie kilka postow ktore bynajmniej pokazywaly konsole Nintendo w zlym swietle, a dokl. ani razu nie widzialem zeby w topicach o DS-ach ktos gnoił PSP.
PSP jest naprawde swietne, gry moze i ma dobre ale ja tego nie zauwazam, mozliwe iz oczekiwalem czegos innego? Wczesniej napisalem ze PSP jest dobre bo ma gry z PSX-a, uwazam tak iz, gl. w jakie gry gram to gry z Szaraka na PSP. Jesli ktos poczul się obrazony moim wczesniejszym postem z gory przepraszam, nikogo nie chcialem nim obrazic ^^ . PSP nie umze bo ma tyle oddanych graczy, w koncu to Sony, a jej pomyslow nie brakuje ^^
CYTAT(ironspider @ 26 03 2008, 20:49)

CYTAT
co ma w ogole psp store do ilosci gier z psx'a, w jakie mozna pograc?
A to aby nie nazywa sie PS-store i nie posiada gier na PSX-a (ktore są, dzialają na PSP) i demek na PS3 itp,itd?
I spiesze juz wyjasnic o co mi chodzilo z tymi grami i "PSP store" (Oo). na PS - store sciągasz gierki z "PSX-a na PSP"
I w tym "PS-store" niema za duzo ciekawych gier na PSP z Plejaka 1. Np nie zobaczysz MGS-a, jakiegos tam residenta itp. wszystko to dzieki softowi M33, OE itp. Wiec taki czlek ktory nie ma CF, nie ujzy Snejka z PSX-a na PSP.
Po pierwsze, wiem co to jest psp store, nie rób ze mnie durnia, synek;] Zainstaluj sobie m33 a ujrzysz Residenta, MGS'a i co tam sobie zażyczysz - biblioteka gier na PSX'a mozliwych do zagrania jest poteżna, trzeba sobie tylko radzić odpowiednio - dlatego generalnie, zawartość PS store nie jest dla mnie żadnym wyznacznikiem żywotnosci konsoli (bo o tym rozmawiamy). Uważam, że kupowanie gier na PSX'a na PSS jest conajmniej dziwne (gry na PSP - inna bajka oczywiscie)
CYTAT
CYTAT
Ile Ty masz lat człowieku, zeby dobijała Cie postawa 'psp-kowców' wobec "Twojej Konsoli"? Jeszcze nam tutaj wojenek konsolowych brakowało...
Mozliwe iz urazilo mnie kilka postow ktore bynajmniej pokazywaly konsole Nintendo w zlym swietle, a dokl. ani razu nie widzialem zeby w topicach o DS-ach ktos gnoił PSP
No daj spokój, co mnie niby uraziło? Nie kumasz jednej rzeczy - mi to naprawde jest obojetne czy sobie jedziecie po PSP czy nie, wiesz?

Bo tam nie zagladam po prostu. I z tego sie smieje, że ktoś sie przejmuje, ze obgadujemy jego konsole, a on nie obgaduje naszej. My robimy swoje, ludzie w DS robią swoje, my sobie tutaj jedziemy, oni sobie tam nie jadą, my tu tak, oni tam nie. Kumasz?
ironspider
27 03 2008, 11:08
OK,OK lepiej zakonczmy tą bezsensowną "niby-kłotnie". PSP jest naprade swietna konsolką tylko jakos dobrych gier nie moge znalezc, moze mi doradzicie ? ^^
CYTAT(ironspider @ 27 03 2008, 11:08)

OK,OK lepiej zakonczmy tą bezsensowną "niby-kłotnie". PSP jest naprade swietna konsolką tylko jakos dobrych gier nie moge znalezc, moze mi doradzicie ? ^^
Patapon,Locco Rocco,DJ max,Beats,Silent Hill,Daxter,Kilzone L,Crysis core,God of War,Metal gear Acid 1-2+ Portable ops.Wipeout Pulse,Rathet Size,Socom Tactical matters-celowo wymieniłem jedynie tytuły które są swietne,a nie sa portami z duzych konsol,żeby nie było zarzutów o "kotletach",nawet jeśli niektóre są seqelami to oferuja zupełnie inne levele a często nawet system gry.
Oficjalnie NES żył do zeszłego roku - bo dopiero w 2007 Nintendo zamknęło serwisowanie tej konsolki - więc jeszcze dużo przed nami
ironspider
27 03 2008, 17:44
Jesli jakas przenosna konsola nie posiada emulatora GBA, to nie oplaca sie kupywac, THX Adi za liste, viva la PSP! Feeeevaaah!!
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=185556Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy myślą, że ta konsola już nie żyje.
Dawno mnie tu nie było a tu taki intrygujący temat

Zacznijmy od tego ze to dość dziwny temat jak dla tak młodej konsoli no ale to nic. W wywodu Pana Pieczarki z pierwszego posta (całego tematu nie przeczytałem ale myślę ze mam ogólny ogląd tego co tu ponawypisywano) wywnioskowałem, ze powodem śmierci PSP miałaby być niska sprzedaż i brak zapowiedzi kolejnych hitów. Jak dla mnie to już sama teoria o rychłym zgonie konsoli jest lekka demonizacja tego niby zastoju. Wiem ze po premierze CC (o premierze w Europie nie wspominam przez grzeczność) przez jakiś czas nie zobaczymy żadnego killera i ze żaden killer nie został zapowiedziany na najbliższe miesiące(w Japonii tez juz jest tego malo) ale czy to jest powód żeby uśmiercać konsole? PSP przezywa raczej "kryzys wieku średniego" (jak to gdzieś ktoś napisał). Konsola nie umrze do póki SONY nie zdecyduje się na wprowadzenie PSP2 (ew zrezygnuje z rynku handeld'ów na co się raczej nie zanosi), a na ten fakt poczekamy jeszcze ze 2 lata (IMO w przyszłym roku już coś konkretnego usłyszymy o następcy PSPka) może dłużej. Moim zdaniem ostatnie wyniki sprzedażny PSP (nie tylko jap) mogą jedynie dodatkowo nakręcić SONY do dalszego pakowania kasy w konsolkę, a deweloperów zmusić do zastanowienia się czy aby przypadkiem nie warto byłoby się wpakować z jakaś gra na konsolkę SONY. Brak hitowych gier w nadchodzących miesiącach powoduje głownie fakt ze SONY "wypstrykało się" z największych zapowiedzianych, w zeszłym roku i wcześniej, gier, a na kolejna dawkę zapowiedzi będziemy musieli poczekać do jakiejś imprezy (E3? SONY GD? TGS?), bo zwyczajnie nie wierze ze SONY czy inni deweloperzy nie szykują czegoś na najbliższy czas (jesień-zima). Co do sprzedażny (i miażdżącej wygranej NDSa) to nie chce powtarzać dość oklepanej śpiewki ale "przegrana" PSP spowodowała głownie marka, jakby nie patrzeć hegemonia Ninny na tym polu byla długoletnia, a tu nagle udaje się urwać 1/3 tortu nowemu graczowi na rynku handheld'ow...
Natomiast teraz jest czas żeby zagrać w to wszystko w co jeszcze się nie miało czasu zagrać

Wiem ze to nic odkrywczego ale takie moje zdanie i jak na razie nic mnie nie będzie w stanie przekonać do śmierci PSP (prócz oficjalnego przerwania supportu przez SONY

)
A ja zasówam sobie z PSP praktycznie non stop w drodze do roboty służy mi za mp3, no ale już w robocie korzystam z niej jako pełnoprawnej konsoli. PSP mam 3 lata ale tak naprawde dopiero w tym roku (po zmainie pracy na mniej stresujacą i mniej absorbująca uwage) zacząłem doceniać ją w 100%
aha no i oczywisci dzieki zmianie roboty stac mnie na praktycznie kazda wydawana gre na psp w domu rzadzi PS3
raven_raven
16 05 2008, 12:23
Umiera? No bez przesady. Rzekłbym nawet rozkwita, bo nawet w Japonii się lepiej sprzedaje od DS'ów (choć to raczej wynik przesytu rynku dwoma ekranikami, każdy już chyba z 3 swoje DS'y ma

). Prawda, jest posucha, ale myślę, że na koniec roku PSP zgrabnie wyjdzie z tego dołka. Zawsze na lato się zaczyna sezon ogórkowy.
Chociaż, dziwi mnie troszkę polityka portów i konwersji. Prawda, ciekawie zagrać w GTA gdzie się chce, ale nowych, oryginalnych i niepowtarzalnych tytułów na PSP jest mało (są, ale jest ich mało). Gdyby tylko zaczęto wydawać coś, co jest tylko na PSP, i byłoby to coś nowego i świeżego (oraz pojawiało się częściej niż raz na rok) to byłoby ciekawie.
Zapowiedziano pierwszy MMORPG - Phantasy Star Portable - w końcu ktoś ruszył dupsko za Sony i wstrzeli się idealnie w niezapełnioną do tej pory niszę

///EDIT: Ehh... chyba jednak nie MMORPG ^^ dziady porządnych ludzi w błąd wprowadzają xD
Tylko od Sony - a przecież nie tylko SCE i jego podwładni robiągry na PSP
Choć i tak jest bieeeednieee....
theGrimReaper669
17 05 2008, 20:30
wy sie tu klocicie o zywotnosc pspka a ja sie zastaniawiam czy nie znalesc jakiegos taniego na allegro tylko i wylacznie dla gier z psxa:) konsolka jest swietna i jeszcze pozyje,nawet kiedy przestana produkowac na nia gry
jasne, ze pozyje... przynajmniej tak dlugo jak ps3, bo obie konsole sa ze soba w jakims tam stopniu kompatybilne... pewnie psp zostanie zdegradowane do poziomu gadzetu do ps3 ale zyc bedzie

w dalszym ciagu jako przenosne centrum muzyki/filmu/oldschoolowych i starszych gier/browsera ps3... bo na nowe bdb gry juz nie licze...
aktualnie w psp brakuje mi jakiejs dobrej przegladarki www no i sony moglo by w koncu wydac ta klawiaturke bo newsy z info o tym cyklicznie pojawiaja sie na sieci co jakis czas, a klawy jak nie ma tak nie ma...
CYTAT(Qjon @ 17 05 2008, 19:08)

Tylko od Sony - a przecież nie tylko SCE i jego podwładni robiągry na PSP
Choć i tak jest bieeeednieee....
No tak, ale co jeszcze wyjdzie? Jakaś tam bijatyka w klimatach FF, crisis core w europie, Monster hunter 2
g w europie(moze), Phantasy star, echochrome i koniec.

A przynajmniej nic juz na mysli nie mam.
jeszcze chyba kingdom hearts jakis ma wyjsc
poza tym to raczej nic innego/ciekawego... - Coatispadaj od mojego posta xD
ironspider
17 05 2008, 23:41
nooooo.....zadna ale to zadna gra na PSP mnie nie zadowala, gl. z regoly: "nie tykam gire ktore maja gorsza grafe niz metroid prime hunters na DS'a" zagralem w gora 4 gry, i basta, nic ciekawego juz nie ma, dla mnie psp jest u kresu zywotnosci, jedynie sztucznie podtrzymoja je gry z PSX-a i multi ze znajomymi... Dla niektorych zyje, dla niektorych nie, (...) a teraz przepraszam ide meczyc prawnika na DS-ie bo jakos jest fajniejszy niz Syphon Filter
najwyzej Coati skasuje: nojapie.rdole xDDDDDD Ostatnie zdanie miszcz xD
_Milan_
18 05 2008, 01:42
jestem widocznie nekrofilem bo lubie sie zabawiac z trupem.
Khadgar
18 05 2008, 10:38
Support tytułów na PSP jest megabiedny i już. Mam PSP półtora roku i zapowiadają się kolejne ogórkowe wakacje. Rok temu skończyłem katować MGSa i była chęć, żeby zagrać w coś jeszcze, tylko nie było w co. Teraz jest podobnie, z niewielką różnicą - teraz nie ma nawet MGSa, którego mógłbym katować. Owszem, zostało mi jeszcze z 5 tytułów do sprawdzenia, a i na to, co dostaliśmy na początku roku (GoW, Crisis Core, Patapon) nie ma co narzekać, ale problemem PSP jest przerwa w życiorysie, która potrwa cholera wie ile. Najbardziej martwi, że nie ma praktycznie żadnych zapowiedzi, nawet o Secret Agent Clank, które ma wyjść niebawem, nie słyszałem wiele konkretów. Dobrze chociaż, że przede mną są tytuły z PSXa(których nie byłoby, gdyby nie twórcy OFW, bo i na tym polu support Sony jest śmieszny). Cóż, pozostaje liczyć na to, że gdy goście z Rockstar skończą liczyć kasę z GTA IV i ew. sportują grę na PC, zabiorą się w końcu za San Andreas Stories... Impossible? To znajdźcie jakieś inne, bardziej prawdopobne hity na horyzoncie... Ech, n/c.
CYTAT
Najbardziej martwi, że nie ma praktycznie żadnych zapowiedzi, nawet o Secret Agent Clank, które ma wyjść niebawem, nie słyszałem wiele konkretów
masz demo przeciez
Ja tam mam jeszcze kilka gier do sprawdzenia(brave story, disgaea, RR, FFT, Jeanne D'arc) ale brak nowych zapowiedzi naprawde mnie martwi.
Mendrek
18 05 2008, 17:16
Eee tam, Star Wars też wychodzi nowy, w Japonii nowy Robot Taisen, nowy Naruto i nowy Crash Bandicoot. Widzę też nowy Everybody's Golf na horyzoncie, i Secret Agent Clank
taaa, ja chce jeszcze chociaż kilka gier pokroju: TDR, GOW, ViceCity stories. PSP bedzie zyło do momentu wydania PSP2 czy tam X360portable. Tak samo jak z GBA. Póki co, nie piszcie takich tematow, tylko wezcie psp , idzcie na kibelek i grajcie
Bardzo zaciekawiło mnie info o nowym MC 4 Los Angeles, które oprócz PS3 i X360 pojawi się również na PSP. Bardzo optymistyczne info i świadczy o tym, że PSP interesuje póki co wiele koncernów( w tym potentatów). Zgadzam się z przedmówcą, ale po co sony ma wydawać nową konsolkę skoro dopiero co wyszedł Slim, a sprzedaż PSP na świecie w ciągu 3 lat przekroczyła już 30 milionów - wg mnie niebanalny do zdobycia wynik.
Pozdro
ironspider
21 05 2008, 22:10
ghost: moze i to cie smieszy, ale takie sterowanie (syphon filter) jest dla mnie nie do przyjecia, po 5 sekundach dalem sobie spokoj,(...) Niemowie ze gry na PSP sa zle, sa dobre vide: Patapon,MGS PO (+), GoW, Crisis Core, Dead Head Fred, w te gry gralem z bananem na twarzy, no ale ile mozna czekac, na kolejna dobra gre? Wystarczy spojrzec na nowego PE, no ile nowych gier na PSP zrecenzowali? Sony woli podarowac graczom kamerke, niz pozadny tytul

Wlasciwie to zle sie wyrazilem w poprzednim poscie, PSP nie umarlo i nie umze (nessa/famicoma przestali produkowac z 2 lata temu wiec nie ma tu o czym rozmawiac) przezywa teraz "brak gier",pytanie raczej powinno brzmiec: "ile ten okres będzie trwal ?", ale niestety czasem czlowiek musi sie rozstac ze swoją "małą czarną" będzie mi jej brakowalo ale "sila wyzsza"

(...)
EDIT: w nowego naruto gralem myslalem ze sie zachlastam !! Tyle pięter!! kto to wymysil!!!!!
nie, no spoko, masz zdanie do swojego zdania, po prostu rozwaliło mnie porównanie ze sobą akurat tych dwóch gier, które, jak w pysk szczelił, nie maja ze soba nic wspólnego :-)
Na marginesie - sterowanie w obu czesciach Syphon Filter'a na PSP to najlepsze co mogło sie tej grze przytrafic od poczatku serii - na poczatku moze trudno, ale z biegiem czas staje sie baaaardzo przyjemne i intuicyjnie, przynajmniej mi na tyle przypasowało, ze obie te gry rozpykałem z dziką wrecz ochotą na 100%, robiac wszystko co tylko dało się w nich zrobić - i, pomimo tych kilkudziesieciu godzin przy nich spedzonych, czuje straszny niedosyt. Ale to tylko moje prywatne zdanie
ironspider
22 05 2008, 13:41
porownojac sterowanie z syphona do mgsa po, to mgs powinien dostac nobla.
raven_raven
23 06 2008, 12:28
Heh, no właśnie, Pieczarka chyba jest prorokiem. Na początku było niedowierzanie, ale teraz... teraz coraz bardziej boję się, że ten okres posuchy się nie skończy. Bardzo liczę na święta bożego narodzenia, bo czuję, że z PSP jest jak z PS2: na początku słabo, ale jak dobrze się zgłębi w ten sprzęt, to można wyciskać grafę o której nawet się nie śniło (vide God of War, a wydaje mi się, że to i tak nie wszystko na co stać PSP). Jednak tutaj jak widzę nie zdążył się nawet rozkręcić i już krążą nad nim sępy... kiedy taki DS lśni pełnią blasku, PSP za to wydaje się dogasa...
Wszystko w złehj polityce Sony. PS2 może być nazywane sequelstation, to nawet wtedy było na niej masa jak nie genialnych sequeli, to wiele nowych serii, jak DMC, GoW, Burnout, Ratchet&Clank i wiele innych... a tutaj? Ile na PSP jest tytułów świeżych, oryginalnych, nie portów, nie kontynuacji, nie prequeli, sequeli i interqueli żerujących na popularności wersji z większych konsol?
Nawet najlepsze gry na PSP są w jakiś sposób mocno powiązane z większymi częściami, jak God of War, MGS... Fajnie jest mieć PES-a w kieszeni, ale brakuje tej konsoli exclusive'ów, czegoś, co będzie po prostu przyciągało do konsoli. Bo jedne Loco Roco i Patapony nie są jeszcze całą masą dobrych gier... Wystarczy popatrzeć na DS'a, nie dość, że jest tam masa kontynuacji Nintendowskich serii, to mimo wszystko zdażają się takie perełki, jak cała prawnicza seria (Phoenix Wright, Apollo Justice) oraz chociażby genialne The World Ends With You... brakuje mi na PSP gier, które będą wyzwalać jakieś większe uczucia...
I żeby nie było, nie jestem przeciwko PSP, ba, w momencie kiedy kupiłem ten sprzęt, nie chciałbym, żeby mi konał w łapach ;f.
EDIT: Chociaż jak tak pomyślę, to na PSP mogłyby wyjść jeszcze tylko dwie gry, nie wiem jakby to zrobili, ale jakby na PSP było...
Metal Gear Solid 3 oraz Gran Turismo 4 to zesrałbym się pod siebie i cały świat może przestać dla mnie istnieć, PSP może umrzeć i mogą o niej wszyscy zapomnieć, ale dajcie mi tylko te dwie gry w wersjach do schowania w kieszeń...
Pan Pieczarka
23 06 2008, 16:45
Nie no, było kilka nowych, fajnych, niedocenionych gier - Field Commander, Pursuit Force, LocoRoco, Patapon, MetalGearAcid, Brave Story... To tylko kilka z pamięci wyłowionych, a na pewno jest tego znacznie więcej.
nie wiem jak dla was ale od kiedy przesiadłem się na starsza siostrę PSP, na ps3 to niemal rozstałem się z PSP, doszło już do tego że moja PSP dowiedziała się o moim romansie z ps3, zaczęła mnie straszyć rozwodem, dzieci zabrała do siebie. jednak dziś odkryłem coś fantastycznego w swojej starej poczciwej PSP, mianowicie
RADIO 
i znów jesteśmy razem jak przyzwoita katolicka rodzina
powoli będę pewnie odkrywał inne ciekawe gadgety w miarę upływu czasu, grunt to smakować je powoli, radio pokazało się już dawno ale dopiero dziś z nudów w pracy postanowiłem je sprawdzić. po prostu rewelacja.
Mi się zdaje, że jednak umiera, tylko SONY mogło poratować PSP, ale chyba wszyskie siły skupiają na PS3 już, kompletnie nie widzę zapowiedzi nowych gier, nawet jak się coś pojawi na E3 to kiedy te gry wyjdą? Pod koniec roku? Może. Mimo to właśnie ponownie kupiłem tą konsolę, bo mam kilka ciekawych tytułów do zaliczenia. Everybody Golf 1 i 2 starcza mi na miesiące, do tego kilka RPGów
http://psp.ign.com/articles/883/883679p1.html ciekawy artykuł, niby nie umiera

John Keller "It's absolutely not dying."
http://psp.thegamereviews.com/story-1381-S...evelopment.html ... a jednak Sony wie ze muszą trochę się skupić na rozwijaniu PSP. Dobrze to wróży. Moze na E3 coś powiedzą o jakiś nowych, fajnych grach
michal89a23
26 06 2008, 21:10
No właśnie też się nad tym zastanawiałem. I właśnie dlatego kupuje DS-a. Pobawiłem się ostatnio z tą konsolką z jakieś 30 minut i ... to wystarczyło. PSP jest niestety gadżetem, jakimś takim dodatkiem do PS3. DS jest konsolą idącą swoją drogą. Zauważcie, na DS-a wychodzi MAŁO odgrzanych '' kotletów '' z GCN lub Wii ( a na PSP ---> ta konsola ŻYJE tylko dzięki PS2 ). OK zgodzę się dużo gier na DS-a to praktycznie emulacja GBA, no ale PSP ma emulacje PSOne. I to mnie denerwuje właśnie w PSP sorry ale kto ogląda na tym filmy ( ja np mam kino domowe więc po co??!!) używa KAMERKI do robienia zdjęć ( no to SUPER pomysł SONY 1,3 MPix oł jeje !!!!!!!!!!!!!!!!!?) ok no muzyki to ja tam nawet posłucham no ale MP3 lub MP4 jest lepsze ( mniejsze, lżejsze itp itd)
http://www.onlygames.pl/news-nintendo_prez..._roku-1231.html Ten link powyżej to PLAN WYDAWNICZY gier na Wii i DS-a do końca 2008 roku !!!! ( nie 2009 TYLKO 2008 roku !!!) Tego jest MNÓSTWO .... no a plan wydawniczy Sony PSP , oprócz nowego FF jeszcze NBA Live 09 i to chyba wszystko warte uwagi( oczywiście dla fanów kosza). Dlatego teraz wyjeżdżam do NIEMIEC , robie 2-3 tygodnie, postaram się sprzedać swoje PSP, no i kupuje DS-a ( no a w planach jest COMBO w postaci DS-a + XBOX360 zobaczymy ) PSP jak na moje DAWNO przegrało z DS-em , będzie żyło tak długo jak długo PS3 ( która też pomału traci do czołówki tylko 11,5 MLN sprzedanych sztuk, dla porównania -----> Wii 26 MLN ------> XBOX360 19 MLN ).
PS. Proszę mnie nie zrozumieć tak że(pipi) na PSP, nie ( sam posiadam tą konsolę ) tylko DENERWUJE mnie polityka SONY odnośnie tej konsoli ( co w przypadku DS-a nie ma miejsca ). Wybór konsolki? Najlepiej oby dwie:D:D:D jeżeli miałbym wybrać jedną to ...... THE WINNER IS .... DS
Mi akurat podoba się emulacja z PSX'a i to nie wiesz jak bardzo (wielu innym też i dzięki temu właśnie zakupili ten sprzęt) Może i marnie jest z hiciorami na tą konsolke, ale jak raz na jakiś czas coś wyjdzie to i tak sie wszyscy zachwycają.... zawsze tak będzie

póki co to do przejścia na PSP mam jeszcze multum gier i nie zamierzam z niej rezygnować.
Pozdro
raven_raven
27 06 2008, 09:26
To, że do przejścia jest masa gier...
Ktoś już powiedział to: Na NES-a mam jeszcze masę gier do przejścia. Ten sprzęt jeszcze żyje!!
Niestety coraz czerniej zarysowuje się przyszłość PSP... mam nadzieję że na jakiejś większej imprezie ta konsolka odżyje. Bo prawda, mam masę gier do przejścia, ale jakby takie GT4 Mobile wyszło, jakieś nowe MGS PO2, może następne Loco Roco, kilka świeżych gierek, jakieś nowe GTA... to by było fajnie. A tak to nic, kilka gierek majaczy na horyzoncie...
michal89a23
27 06 2008, 09:26
W sumie to racja ale ..... zobacz. PSP SLIM = 620 zł + jakaś karta min. 2 GB = ok 50 zł. TO już masz 690 żł. Mówisz że używasz PSP do emulacji? PSX kosztuje z 50-100 zł możesz go sobie przerobić lub grać na oryginałach( a co przynajmniej na półce wygląda ładnie:D ) . Koszty gry na PSX na allegro to GROSZE!!! Ostatni widziałem DRIVERA 1 ( było 20 min do końca aukcji ) cały komplet ( instrukcja , gra , pudełko ) w stanie BDB za ... 6zł ( tak 6 zeta!!!! ---> sam się zdziwiłem!!!). Inne gry zamykają się w granicach 20-30 zł ( no ale to są HICIORY ). Więc chyba kupno PSX wyszło by ci TROSZKĘ taniej:D ( mam na myśli tylko i wyłącznie EMULACJE! ). Jedyny minus to że PSP weźmiesz w podróż no a PSX nie:P . POZdrawiam
PS. Dzisiaj wpadłem na inne COMBO -----> PSX + DS??? hmm ....

:D:D
luck1985
27 06 2008, 09:28
Ale PSX nie wezmiesz do plecaka ani nigdzie indziej poza dom

A jak wezmiesz to potrzebujesz 230 i tv .
post do usunięcia - pomyłka
@down: właśnie - gniazdko... W autobusie raczej sobie nie pogram
raven_raven
27 06 2008, 09:30
To wtedy masz DS'a. A kupować PSP dla emulacji... jest nawet przenośny ekranik oficjalny od Sony do PSOne, tylko gniazdko, pad i możesz grac gdzie chcesz.
michal89a23
27 06 2008, 09:38
no właśnie:D Dlatego ALBO kupuje XBOX-a 360 , albo DS-a ( to COMBO PSX+DS to żart oczywiście:D ). No ale tu mam problem z wyborem. Dwóch nie kupie to bez sensu. Bym się zastanawiał w co mam grać ( obie konsolę mają dużą bibliotekę gier ) . A właśnie jest jakiś TEMAT pt DS czy XBOX 360???? Chciałbym poznać opinie użytkowników. pZDR
raven_raven
27 06 2008, 09:54
To jeszcze ostatnim offtopem powiem tak:
DS to konsolka przenośna, no wiadomo, weźmiesz ją gdzie chcesz. Na dodatek jest bardzo Nintendowska, ma wiele na pozór infantylnych i grywalnych serii.
Xbox 360 to konsola stacjonarna, do poważnego grania, ma Xbox Live, ma wspaniałą grafikę i wiele poważnych gier... sam wybierz.
MasterShake
27 06 2008, 15:06
wyjdzie cos godnego uwagi w tym roku? Bo od god of war w sumie w nic nie grałem, musze sobie w koncu patapona albo silenta kupic bo kurzy sie to psp
michal89a23
27 06 2008, 15:12
http://www.onlygames.pl/news-nintendo_prez..._roku-1231.html wejdź tu i zobacz ile jest zapowiedzi na DS-a i Wii!!!!!!! PSP ci się kurzy i .... kurzyć ci się będzie. Ja niestety też ma PSP i chce go sprzedać i kupić DS-a. Masz dwie opcje do wyboru : wybierasz GADŻET ( czyt. PSP , które jest gadżetem PS3 ) lub KONSOLĘ ( czyt DS LITE ).
Wybór należy do ciebie......
Co do pytania to ..................... hmm ..................... niech pomyślę........................... nowy FF , no i może NBA Live 09 ( oczywiście jeżeli jesteś fanem koszykowki -----> ja nim jestem )
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.