Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Plazma Full HD + dobre Audio.
Forum PSX Extreme > Inne > HD
snowby
Witam, niedługo planuję kupić jakieś dobre kino domowe. Niestety nie znam się na tym zbyt dobrze. Plazma musi być Full HD, najlepiej 50' lub więcej, musi dobrze współpracować z PS3. Co do ceny, to mogę zapłacić dużo, jeśli sprzęt jest naprawdę tego wart. Do tego chciałbym kupić jakieś dobre nagłośnenie z dźwiękiem przestrzennym.

Jestem pewien że było mnóstwo tematów tego typu, ale naprawdę nie mam czasu żeby przeczytać to wszytsko i samemu zdecydować, dlatego proszę o opinię specjalistów happy.gif Oczywiście z góry wieelkie dzięki biggrin.gif
Soniak
CYTAT(snowby @ 21 04 2008, 13:47) *
Witam, niedługo planuję kupić jakieś dobre kino domowe. Niestety nie znam się na tym zbyt dobrze. Plazma musi być Full HD, najlepiej 50' lub więcej, musi dobrze współpracować z PS3. Co do ceny, to mogę zapłacić dużo, jeśli sprzęt jest naprawdę tego wart. Do tego chciałbym kupić jakieś dobre nagłośnenie z dźwiękiem przestrzennym.

Jestem pewien że było mnóstwo tematów tego typu, ale naprawdę nie mam czasu żeby przeczytać to wszytsko i samemu zdecydować, dlatego proszę o opinię specjalistów happy.gif Oczywiście z góry wieelkie dzięki biggrin.gif

[color="#9ACD32"][/color] Polecam Sony Bravie Full HD - największa ma chyba 56 cali (osobiście używam 46 i jest good). Telewizor oczywiście jest stworzony pod PlayStation 3 jak i wszystkie inne cacka z serii HD Sony. Co do kina domowego wybór jest szerszy. Osobiście używam kina marki LG 5.1 (model nie wiem jaki). Jeśli jednak decydujesz się na telewizor Sony to strzelaj również w kino domowe Sony. I nie kupuj nigdy takich rzeczy w jakiś centrach handlowych. Swe kroki skieruj do sklepu Sony. Gdyby Sony Ci sie nie spodobało pozostaje jeszcze Aquos full HD.
Pozdro
mobie
snowby z tego co wyczytałem zdecydował się na plazmę Pioneera.

Na dzień dzisiejszy nie ma lepszego TV, jeżeli cenisz jakość to wybór jest prosty...