Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: The New Guy
Forum PSX Extreme > Platforma > Sony > PS3
VViking
Strzałka,
z tej strony wierny fan PS2 i świeżo upieczony posiadacz PS3 cool.gif . Jako, że dopiero się oswajam z nową maszynką, chciałbym się poradzić kumpli po padzie odnośnie dwóch kwestii które nieco mnie nurtują:

1. Drobny problem z Sixaxis - ikonka baterii, po kliknięciu guzika PS, zawsze pokazuje, że bateria jest naładowana na max, nawet jeśli jest na wyczerpaniu. Natomiast jak się wyczerpie i podepnę ją pod USB konsoli, to po naładowaniu i rozłączeniu nie łapie kontaktu z konsolą i muszę ją powiązać jak za pierwszym razem - wyłączyć konsole, włączyć guzikiem, kliknąć na guzik od pada i dopiero odpiąć. Nie znam się, więc czy to normalne?

2. Planuję kupić Warhawk, więc chciałbym wiedzieć czy moja neostrada 1MB (podpięta przez router z modemem ADSL) wystarczy żeby swobodnie grać, bez jakichś przekłamań i wtop.

Z góry dzięki za help!

Pozdro
Metal
U mnie sixaxis trybi normalnie. Co do łącza, to będziesz mógł spokojnie grac, ale prenie z hostowaniem gier nie będzie za wesoło. Zakładac gry będziesz mógł, ale na małą ilość osób, ale grać normalnie na pewno.
VViking
Ten pad to tak wogóle sobie chyba w kulki leci! Bez przerwy zrywa się połączenie. Już myślałem nawet w desperacji, że to komórka może zakłócać, ale jednak nie. Czy pomogłoby gdybym miał pada normalnie podpiętego i odłączał go tylko wtedy gdy go używam, zamiast cały czas mieć na trybie bezprzewodowym? Albo gdybym wyłączał konsolę, zamiast zostawiać w trybie czuwania? (nie wiem co to niby miałoby zmienić, ale już nie takie cuda widywałem) huh.gif
FLooK
Po co zakładać nowy temat?
Wystarczy w PS3 FAQ napisać
(BaT)
CYTAT(VViking @ 5 05 2008, 21:32) *