Pomoc - Szukaj - Userzy - Kalendarz
Pełna wersja: Counter strike
Forum PSX Extreme > Platforma > PC > Games
Stron: 1, 2
Weteranek
Ja gram juz od 2 latek !! I niemoże mi sie znudzić tongue.gif exclaim.gif gram na serweze Data Net jest to serwer Rzeszowski 213.25.122.228 oto Ip : rolleyes.gif
lukasz
słabe g.ó.w.no.wole rainbow sixa i half life 2
dApo
ta gra zjadla mi 5 lat... ale bylo warto... gral bym dalej ale nie mam konta confused.gif
bartiz
Ja ostatnio po upgradzie kompa wróciłem do CS'a tylko, że SOURCE i bardzo mi się to podoba.

A co do CS 1.5 to 1.5 > 1.6
MarcineK
Wole aot
Panek
Wolę Source'a - jak coś to można się ustawiać do gry
kooq
Też wole Source'a.
Pióro
Pewno wolicie Sourca bo jest ladniejszy happy.gif Gralem w niego dosc sporo. Kilka klanow na koncie (najmilej wspominal LFserwis) i stwierdzam ze ta czesc nie zachwyca. Jeszcze dlugo poczekamy zanim wyklucza wszystkie bugi, a jest ich nawet sporo (mowa o wszystkich updatach do wrzesnia). A o powstaniu jakiejs konkretnej sceny z source w roli glownej juz nie wspominajac.

Narazie zostane przy 1.6 smile.gif
Mniej bledow, wyzszy poziom, wiecej FPSow tongue.gif
szeni
Hm, jakby nie patrzeć, Source ma już chyba ze 1,5 roku, wiekszosc bledow powinni wyeliminowac confused.gif.
CS... Gra, ktora zjadla mi kilka lat z zyciorysu (i kilkaset zlotych wydawanych na kafejki internetowe). Ale kiedy ostatnio, po ponad 2letniej przerwie, zasiadlem do gry 'jak za starych dobrych czasow', okazalo sie, ze... nic nie zapomnialem. Skill pozostał i z powodzeniem wykorzystuję go w innych shooterach FPP (np War Rock; pozdrawiam Klausę tongue.gif).
W CSa 1.6 mozemy umowic sie kiedys 'forumowo', co Wy na to? Moge jutro od 9.00 do 15.00
Pióro
Dobry pomysl.

Ja moge zagrac jak rozpocznie sie nowy miesiac closedeyes.gif
SieGra_SieMa
qII qIII
a nie fajer in de hol
Panek