Skocz do zawartości

Alan Wake 2.


zloto

Rekomendowane odpowiedzi

Po tym zdjęciu, które Same Lake wrzucił parę godzin temu na swojego tweet'a, jestem niemal pewny, że coś poważniejszego jest już na rzeczy z Sezonem drugim Alana Wake'a/American Nightmare 2.

 

Od Lewej Ilkka Villi(model Alan'a Wake'a), Same Lake i Mathew Porretta(głos Alan'a Wake'a)

 

A1EZ41UCUAAcqLL.jpg

 

 

Bez powodu nie ściągali by z drugiego końca świata tego Pana po prawej aby tylko zrobić sobie wspólne zdjęcie, nie znam się na produkcji gier, ale nie jest tak, że voice acting wykonuję się na końcu developerki?

 

@SamLakeRMD

Edytowane przez zloto
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Nie mogą już sobie pozwolić na robienie jednego projektu 5 lat. Coś w przyszłym roku wypuszczą, pytanie co? Obstawiam, że na początku przyszłego roku pojawi się kolejny samodzielny dodatek - rok po American Nightmare.

 

Tak jak zloto mówi, dialogi dogrywa się na samym końcu.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza
"We are working as usual, first with a relatively small team on a next-generation project," said Hakkinen.

"One wonders all the time: Can the new consoles really be that much better than the previous? Rest assured: they are, it is a quantum leap.".

 

AW nie jest marką MSu (chyba) a co do Remedy to oczywiste że nie napiszą wprost że pracujemy nad grą pod nowego xboxa, tyle.

Edytowane przez Daddy
Odnośnik do komentarza

Alan Wake jest marka Remedy, MS był wydawcą i co-producentem pierwszej części na X'a, jak również zapewne dostarczał on $$ na produkcje. Jak wiadomo na produkcje dużego tytułu potrzebne są duże pieniądze ,wiec albo Remedy dalej będzie współpracować z MS, albo znalazło sobie dużego wydawce. Stawiam na to pierwsze patrząc, ze American Nightmare dalej był współtworzony z MS, jak również to, że Alan'a Wake na PC wydawała mało znana firma=dalej współpracują z MS i nie mają wielkiego wydawcy za sobą.

Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące później...