Skocz do zawartości

Seria Tales of


Killabien

Rekomendowane odpowiedzi

Temat o serii z całkiem niezłym stażem i liczbą gier podobną do serii FF. Sam jestem jeszcze laikiem w serii, jednak po ograniu 3 gier na obecne konsole i obbadaniu materiałów z poprzednich odsłon jestem zajarany. Planuje zagrać w wiekszość, jak nie wszystkie, części. Myślę, że na forum jest paru fanów tej serii i może chcieliby się podzielic swoimi wrażeniami, które gry są wg nich najlepsze, postacie itp. 

 

Do tej pory grałem:

-Vesperia

-Graces

-Xillia

-Eternia (nie przeszedłem, młody byłem i była dla mnie za trudna)

 

Vesperia to póki co mój faworyt (Yuri!) i zaraz za nią Xillia (Alvin!). W Vesperii bardzo mi się podobał świat i uczucie, że bierzemy udział w wielkiej przygodzie. System walki w  pewnym momencie mi się przejadł, jednak i tak skończyłem grę 2 razy. W Xillii system wlaki jest naprawdę fajny + fabuła jest świetna.

 

Jeśli ktos również chce coś napisać lub zapytac o coś to prosze bardzo.

 

Odnośnik do komentarza

ja grałem tylko w Abyss i uważam że to jeden z najlepszych rpgów na PS2. siłą tej gry są jak dla mnie przedewszytskim postacie i relacje między nimi. dodatkowo całkiem gra wygląda całkiem przyjemnie nawet dzisiaj. z plusów jeszcze mógłbym wymienić długość czasu gry i fajny scenariusz(tak jak kolega napisał rozwój Luke'a jest całkiem zaskakujący). jedynym szkopułem jak dla mnie była średnia muzyka, która praktycznie w ogóle nie zostaje w pamięci. wszystko inne jest super :). Polecam jak nie wiem.

 

jeżeli ktoś wie co nieco o starszych częściach(np. Phantasia) to niech coś napisze i podzieli się wrażeniami. sam właśnie za jakiś czas mam zamiar się zabrać za Phantasie :).

Odnośnik do komentarza